رواية غرام المالك هي رواية رومانسية تقع احداثها بين غرام ومالك والرواية من تأليف هايدي الصعيدي في عالم مليء بالتناقضات والأسرار تتشابك مصائر شخصيات رواية غرام المالك لتجد نفسها في مواجهة قرارات صعبة تُغير مجرى حياتهم إلى الأبد ان رواية غرام المالك هي قصة عن الحب الذي يتحدى الزمن والمصير الذي يفرض نفسه والأرواح التي تسعى خلف الحرية والسعادة بين الأمل واليأس وبين القوة والضعف ينسج رواية غرام المالك تفاصيل حياتهم في معركة غير متكافئة مع القدر لتكشف كل صفحة عن لغز جديد يقود القارئ نحو نهاية غير متوقعة
رواية غرام المالك من الفصل الاول للاخير بقلم هايدي الصعيدي
نرجع بالزمن 8 سنين ف حي من احياء القاهره ف بيت يخيم عليه الغضب والقهر والصـــدمــه
جلال بغضب : انا راسي بقت ف الطين ي نور انا لو اطوله هقطعه حتت ابن الكـ.ـلـ.ـب هرب وخد اهله
ومشي برا القاهره ساب البنت قبل فرحها بــــاسبوع
عزمنا الناس وخلصان كل حاجه اعمل اااايه
نور : اهدي ي خويا عشان ضغطك وكل حاجه هتتحل متقلقش ربنا كبير قادر ينتقم منه
نعمه مرات جلال : ونعمه بالله يابو مالك بس دي مصيبه ووقعت ع راسنا
بدر الاخ الكبير : انا ولادي كلهم اتجوزه واله كنت خليت واحد فيهم كتب عليها ولم عرضه
نجوي مرات بدر بخـــبـــث: مااحنا فيها ي ابو مصطفي
بتجوزها مالك ابن عمها
مالك رفع عنيه بصـــدمــه وجلال ونعمه بأمل
سلوي : بس ابني لسه عنده عشرين سنه وبعدين منه اكبر منه
نور : خلاص ي سلوي مفيش حل غير كده اتوكل ع الله ي خويا فرح بنتك ف معاده ع ابني مالك
منه خرجت من اوضتها وعنيها ورمه من البكاء : لا انا مش موافقه انا مش هقبل بيه انا اصلا خلاص
مش عايزه اتجوز
جلال وقف وضـ.ـر.بها بالقلم : انتي تخرصي خاالص
مش هو ده الي بلتيني بيه وفضلتي متمسكه
بيه رغم رفضنا وكنت هتموتي نفسك عشانه
وبص لمالك..بكره كتب كتابك ع ابن عمك والفرح ف معاده خلص الكلام ..
منه دخلت اوضتها وفضلت تضـ.ـر.ب علي وشها وبتكلم نفسها ..ي مصبتي ي مصبتي منك
لله ي خالد منك لله
خلص الاسبوع ومالك كتب ع منه وعملو الفرح ف معاده ودخلو اوضتهم
منه : اوعي تفكر اني ممكن اعتبرك زوج ف يوم من الايام انت كان ممكن ترفض وانا لا يمكن اوافق
ان طفل زيك يكون رجلي
مالك ضغط ع اسنانه : معلشي ي استاذه منه الموجود والله وبعدين بدل ما تحمدي ربنا
اني وقفت جمبك بعد ما حبيب القلب
سابك وخلع وانا كان ايه يجبرني
ع واحده الفرق بنها وبين امي
مش كتير ده واجب ي حلوه مش اكتر
منه اجهشت ف البكاء وفتكرت حببها الي فضلو سنتين يحبو بعض ف السر بعدين جيه خطبها
بحد الحاحها عليه وف الاخر هرب ..
مالك قرب منها بعد ما شفق عليها : خلاص ي منه اعذرني انتي الي عصبتيني ولكن اوعدك انك هيكون ليكي مني كل الاحترام والموده
منه رفعت عنيها وهيا مش عارفه تقول ايه : تمام لكن انت مش هتلمسني
مالك : والله اولا انا مش ميت ع حضرتك ثانيا ده واجب ولبد منه وابوكي وابويه مصرين ع كده
اني يكون جوزنا عاادي
منه وبعدين ف الطفل ده بقا اعمل ايه بس منك لله ي خاالد ..
وقرب منها مالك : اعذريني ده لازم يحصل حتي لو مش عايزين كده
منه حولت تتهرب منه وتبعدو عنه لكن برغم صغر سنه بس سيطر عليها وخلاها تشتهي وتنسا نفسها
ف حـ.ـضـ.ـنه
مالك قام من عليها وبص ع السرير وع انوثتها موجدش اي شيء يثبت انها عذراء
مالك بعصبيه : انتي مش بنت
منه ببجاحه : لا ده انت بس الي مش عارفه تعمل حاجه
مالك مسك شعرها : احنا هنستعـ.ـبـ.ـط ي روح امك ده انا داخل عليك وزياده حبتين اوعي تفكري تشككي ف رجولتي عشان مهنكيش انا لحد دلوقتي محترمك
منه بتـ.ـو.تر : معرفش معرفش
مالك : بسيطه يلا بينا ع دكتورة نسا وهيا تفهمنا ي حلوه
منه بخوف : هاا لا لا مش هينفع الناس هتقول ايه
مالك بهدوء يخوف : لا مالكيش فيه انتي قومي البسي
منه لبست وهيا بتفكر تعمل ايه والخوف مالي قلبها
مالك شالها وخرج بيها
نور : ف ايه ي مالك ورايح فين بمراتك دلوقتي
مالك : معلشي ي بابا لازم تروح لدكتورة اصلها بتنزف عن اذنك وخدها ونزل وقف تاكسي
وطلع ع اقرب مستشفي ودخلو كشف
لدكتورة نسا.
مالك : لو سمحتي ي دكتورة كنت حابب اعرف اذ كانت المدام غشائها مطاطي ولا لا
الدكتورة : طب ممكن تتفضل برا
مالك ببرود : لاا دي مراتي وهتكشفي عليها قدامي وحالا
منه بخوف : خلاص ي مالك اطلع انت
مالك سفها وبص للدكتورة : اتفضلي شوفي شغلك
الدكتورة كشفت عليها : لا ي فنـ.ـد.م المدام غشائها مفضوض من فتره اصلا لو مطاطي كنا عملنا
عمليه وفضناه
منه جـ.ـسمها بقا يتنفض من الخوف ومن نظرات ماالك الي موتتها بالحياه وف بالها مالك سهل مقدور عليه ي رب بس ميفـ.ـضـ.ـحنيش قدام باقي العيله انا هحاول اقنعه يستر عليا ما هو ده الي خلاني
اوافق انزل معاه للكشف اصلا انا مش بنت من قبل
ما اتخطب ولولا التهديدات الي هددتها لخالد مكنش جيه ولا اتقدملي وف الاخر اهو سبني
وهرب ..
منه وقفت وعدلت هدومها ومالك خرج قدامها وعنيه بتقدح شرار
منه بتمثيل : مالك ارجوك استر عليا انا بنت عمك اخواتي ولا عمامي لو عرفه هيقـ.ـتـ.ـلوني ماالك هو عمل معايه كده وضحك عليا بــــاسم خطيبك وقرب هكون جوزك مالك عشان خطري ونبي انا مكنتش
اعرف انو هيغدر بيا ارجوك اعتبرني ماليكه
مالك بصلها بغضب : انتي تخرصي خااالص سمعه واسم ماليكه ميجيش ع لسانك دي انقي من ان وحده زيك فرطت ف شرفها تجيب سيرتها
حقو انه يهرب من وحده رخيص زيك
باعت نفسها بالسهل وضيعت كرمتها
ودفنت راس اهلها ف الطين
لكن انا اكرامنا لعمي مش ليكي انا هستر عليكي سنه وهنطلق وكل واحد يروح لحاله انا لا يمكن
اقبل وحده زيك تكون ع اسمي سمعه
منه اومأت ..اوووه لا طلعت منك فايده ي طفل انت طفل ايه بس اتنيل ده فيه رجوله
مش ف راجـ.ـل تلاتيني المهم عدت ع خير ..
مالك وقف تاكسي ورجعو ع البيت كانت امه ف انتظره
سلوي بقلق : خير ي ابني طمني حصل ايه
مالك : خير ي امي متقلقيش اتفضلي نامي انتي مفيش داعي انك تسهري لدلوقتي
سلوي بحب : انا مقدرش انام ي قلبي غير لما اعرف انك مرتاح ف فرشتك ربنا يخليكم ليا
مالك قرب بــــاس دماغها : ويخليكي لينا ي قلبي تصبحي ع خير وبص لمنه الي وقفه بستياء
منه : تصبحي ع خير ي طنط
ودخلو اوضتهم ومالك خد مفرش حطه ع الارض وحط مخده ولحاف عليها
وقرب من الدولاب خرج غير ودخل خد دوش وغتسل ونام ف الارض : من انهارده ده مكاني
ولا تيجي جمبي ولا اجي جمبك لحد مااخلص منك
امي ثم امي ثم امي الغلطه معاها بفوره اختي ملكيش دعوة بيها حجتي متلمسيهاش الاكل
لو عرفت انك حطيتي ايدك فيه انا مش
هدوقه ..
منه بقرف : احسن برضو ريحتني وبعدين ايه الي انت عمله ده كلو
مالك بستهزاء : كمان مش عجبها الشر**** يماما انتي تحمدي ربنا اول وتاني ي بنتي وحده غيرك كانت نزلت بــــاست رجلي بس هقول ايه البجاحه
ليها ناسها وحده زانيه مستني منها ايه
وتغطي ونام ..طفي النور ونامي ي حلوه ده لو عرفتي ..
عدت الايام ومالك مستني السنه تخلص بفارغ الصبر عشان يتخلص من الزرعه الخبيثه الي
في بيته لكن يشاء القدر ومنه تطلع حامل
من اول ليله ليهم مع بعض ولكن كان الشك
بيغزو قلب مالك لحد ما وداها لاكتر من دكتور
واكد ليه اليوم الي تم فيه الحمل
مالك بغضب : بصي ي بنت الناس انا متطر اخليكي ع زمتي مش حبآ فيكي لاا ده بس عشان خاطر
الطفل الي فبطنك لكن هنفضل زي مااحنا
ولا ليكي دعوة بيا ولا ليا دعوة بيكي
هتعيشي عشان خاطر ابنك وبس
منه وفقت مش عشان خاطر هيا بتضحي وده جزتها لاا خالص ده هيا بس مالك احلو ف عنيها
من بعد اول ليله ليهم وبعد ما عاشت معاه
وعرفت طبعه واسلوبه وشخصيته القوية
وزي ما بيقولو الممنوع مرغوب هيا
بتحاول بكل طاقتها انها تقربو ليها
وتحاول تغريه بكل الطرق
عدت الايام ونور الدين اتـ.ـو.في ومالك بقا مقسوم مابين الشغل والكليه والمسؤليه الي زادت عليه
ومبين منه والطفل وكرهو ليها لا مش بينتهي ..
ومنه ولدت ولد زي القمر نور مالك نور الدين
وكان حيات وروح مالك وقلب جدته وفرحت
خاله وخالته ..
نقدم بالزمن خمس سنين تاني كان مالك عمره 25 سنه جت ليه دعوة فرح من مكتب محامي العيلة واب صديقه من ايام الثانوي رائف شعيب وحضر الفرح
هو واولاد عمه واعمامه بدر وجلال
واثناء الفرح مالك قام يعمل تلفون
ال دي جي : ممكن كل الأنيسات تتفضل معانه ع الاستيدج عشان العروسه هترمي البوكيه ..
قامت غرام تجري من عند البوفيه وشفيفها مليانه شكولاته من الجاتو الي كانت بتكله وخبطت ف مالك وهيا بتبص ع الاستيدچ
غرام شهقت لكن مالك كان الاسرع ومسك ايدها قبل ما تقع النور كان ضارب ف وش غرام مشفتش
غير شب طويل بعيون بتنور ف الضلمه من حلاوتها
مالك : انتي كويسه مش تخلي بالك ي حلوه
غرام : انا اسفه انا اسفه بس ممكن تسبني بقا عشان الحق اخد بوكيه الورد
مالك بضحكه : طب هو قالي الانيسات انتي بقا رايحه فين ي صغنن
غرام بعصبيه : افنـ.ـد.م وهو انا مش انسه ولا ايه حضرتك وبعدين ايه صغنن دي انا عندي 15سنه

مالك ضحك : طب اهدي ي انسه ومسحي الشكولاته دي بس الاول ي بسكوته وقرب ايده يمسح خدها
راحت غرام ضـ.ـر.بته بالقلم ع كف ايده : اوعي ايدك عيب كده وبعد بقا لو سمحت هييييييييق وبصت
لمالك بغضب ينفع كده اهي حدفت بوكيه الورد وعنيها دمعت بزعل
مالك : طب خلاص اهدي حقك عليا وخد ورده من شجره قريبه جمبيهم ..وادي يستي احله ورده لاجمل بنبونايه
غرام خدتها وبتسمت : شكرا ي ..وسمعت ف مكبر الصوت رهف بتقول تعاله ي غرام يلا عشان صورت العيله انتي فين ..
غرام : ايوة انا جيه اهو فرصه سعيده يابو عيووون زرقه ومرسييي ع الورده يابو طويله هههههههههههههههههه..
مالك ضحك ع ضحكتها الذيذه وتفصيلها وشكلها وعيونها وحركت ايدها وهيا بتتكلم عصبيتها
حزنها برأتها ضحكتها شقوتها جمالها وف باله غرااام اسمها لذيذ شبها .. طفله عندها 15 سنه وضـ.ـر.بت ايدي الي فكرت تلمسها وانا مراتي كان عندها 25 سنه وفرطت ف نفسها وضحك بتهكم وبيحاول يطرد غرام من باله ..
نوصل لوقت ما غرام بقا عندها 16 سنه وبقت ف سنه اولي ثانوي عام
كانت كل العيلة متجمعين بعد المغرب
غرام : وبعدين بقا ف الماده المقرفه دي انا مش بفهم من مدرس المدرسه وانا اصلا بكرهه
رهف : احنا لسه بدأنا عشان تقولي كده وبعدين خلاص نخلص اولي ثانوي وندخل ادبي ولا علمي
ونهرب من الرياضه خالص ..
رائد : انتو بتهربو من الماده كده يعني المشكله مش ف الرياضيات المشكله فيكو انتو ي جوز الباهيم
غرام : نينينينينينن حوش حوش ي فالح سته ف سته بكام ي رائد
رائد : ستك قرعه
كل الي قعدين ضحكو
شعيب : مين القرعه ي بن القرعه
لمياء : وانا مالي انا طيب
شعيب : تربيتك ي حبيبت قلبي
رائف : خلاص ي روما انا هقدملك عند مدرس حبيبي وصحبي من زمان ف سنتر المحاضرات
بتاعه
غرام : اسمه ايه الاستاذ ده ي رائف
رائف : مالك نور الدين
غرام ورهف شهقو من الصـــدمــه وقفو : بجد ي رائف هتقدم لنا عند استاذ مالك طب ازاي ده بالحجز واول ما العدد يكمل لايمكن حد يدخل مجموعته
ده استاذ مشهور جدا ع السوشيال ميديا
رائف : دي حقيقه بس سبيها عليا
رهف بهمس لغرام : ي نهاري هنروح عند الاستاذ المز ده طب ازاي هههههههههههه
رائد سمعها وقرب منها : اهدي ي بقبوظه محدش هيبصلك اصلا
رهف عنيها دمعت لكن عملت نفسها عبـ.ـيـ.ـطه ولا عبرته
رائد بتهكم : قال مز قال
غرام : وانت مالك انت وبعدين انت قاعد جمبينا ليه اصلا يلا قوم
رائد : تؤ مش قاايم
غرام : ي باباااااااه
رائد : خلاص الله يحرقك قومت قومت
رائف : انا هتصل عليه دلوقتي ونشوف الدنيا ورن ع مالك رنة والتانيه ورد عليه
مالك : رائف باشا عامل ايه ي كبير
رائف ابتسم : حبيبي ي استاذنا اخبـ.ـارك ايه
مالك : تمام الحمدلله ف نعمه
رائف : ربنا يدومها عليك ي غالي المهم
مالك : اتفضل
رائف : والله كان فيه حد كده عايز يبدأ معاك دروس اولي ثانوي
مالك : والله ي رائف غالي والطلب رخيص لكن انا قفلت المجموعات ومكتفي بالعدد
غرام ورهف حسو باليأس وحزنه ده كان املهم
رائف : اسمع بس ده غرام اختي وبنت عمي وو
مالك قطعو وهو ف باله ي تارا هيا غرام الشقيه ولا لا : خلاص ي رائف هعمل لهم مجموعه صغيره
كده ع قدهم وهبدأ معاهم الاسبوع الجاي
لكن هيكون مره ف الاسبوع لمدة ساعتين
تماام
رائف بصلهم وهما وفقوا : تمام ي لوكه تعبناك معانه
مالك ابتسم : ولا تعب ولا حاجه وفكك بقا ي روووفي من لوكه دي انت مش عشقتي ي جدع
رائف ضحك وقفلو مع بعض ..
رائف : تمام كده ي كتاكيت عايزكم ترفعو راسي
غرام قربت وبــــاست خده ورهف برضو : حبيبي ي جوز اختي ي عسل ..اخوي روفي المسيطر هههههههههههههههههه
خلص اليوم وكل واحد راح اوضته ورائد خرج مع اصحابه ورائف خد يارا وطلعو شقتهم
وراحت غرام اوضتها ومعاها رهف
غرام نامت ع السرير وفتحت درج الكمدين وخدت الورده بس كانت مجففها وعملتها زي برواز كده بالريزن او الايبوكسي وحتفظت بيها

رهف : انت هتفضلي محتفظه بالورده دي كتير
غرام وهيا مغمضه عيونها : ااه اول هديه يعتبر من شخصيه ولا ف الخيال اكيد انا مش هشوفه تاني وحته لو شوفته انا معرفش غير عيونه الزرقه وبس
رهف : انت بتعلقي نفسك بحاجه مستحيله فوقي ي روما احنا لسه ف اول الطريق
غرام فتحت عيونها : متقلقيش عارفه عنيه اصلا بتحفزني طيفه ديما ف بالي يجي يقولي لا ده صح وده غلط ابعدي مش عارفه ازاي بس اناا اناا..
رهف حـ.ـضـ.ـنتها : خلاص ي حببتي اهددي وخليكي ف فارس احلامك ابو عيون زرقه هههههههههههههههههه
غرام ابتسمت : بس ي زفته مالكيش دعوه بفرعوني الطويل هههههههههههههههههه وربنا اسمها ايه عز دي
عايزه رائد يعملها قضية طـ.ـلا.ق للضرر
رهف سمعت اسم رائد وبسمتها اختفت غرام مسحت ع شعرها : متزعليش هيجي يوم وينـ.ـد.م
ع كلامه وع افعاله وصدقيني هننفخو
رهف : فكك منه ده عيل للوح
غرام ضحكت : ده لو سمعك ههههههههههههههه هيعلقك ع باب الاوضه المهم خليكي بايته
معايه انهارده
رهف : انا اجيب سرير وعايش معاكي بقا ونريح
غرام وقفت : طب والله فكره لذيذه بكره هقول لبابا يعملنا اوضه كبيره لينا احنا الاتنين
رهف ضحكت : طب اقعدي ي مـ.ـجـ.ـنو.نه احنا كده كده اصلا مش بنسيب بعد يلا سيبي الي ف ايدك ده وطفي النور
خلص الاسبوع وجيه معاد درس الرياضيات ورائف وصل البنات لحد السنتر ومشي وهما طلعو
مكنش موجود غير السكرتيره
قعدت رهف وغرام وهيا فضلت وقفه معاهم حضرو كام بنت وتعرفو ع بعض وحبو شخصيه غرام المرحه ورهف الكيوت ورتاحو لبعض ومعاهم
السكرتيره لحد ما
رهف : لا وبتغني كمان وصوتها حلو
غرام : بس ي فضيحه بلا حلوو طب انتو اهلي وبتجملوني وحقي عليكم تستحملو طب ودول ذنبهم ايه ..
البنات : لا لا غني غني يلا ع ما المستر يجي
غرام : انتو الي اخترتو ..احم احم هههههههههههههههههه استنو بقا محدش يضحكني وغمضت عنيها
طول عمرى بأقول لا أنا قد الشوق وليالى الشوق ولا قلبى قد عذابه وقابلتك انت لقيتك بتغير كل حياتى
ما أعرفش إزاي انا حبيتك ما أعرفش إزاى ياحياتى
من همسة حب لقيتنى باحب وأدوب فى الحب..
وفضلت تغني لحد ما استاذ مالك وصل ولقاها منـ.ـد.مجه ومغمضه عنيها شور لهم بمعني هووش
وفضل يستمع لصوتها الجميل
ووصلت لحد
ياما عيون شاغلونى لكن ولا شغلونى
إلا عيونك انت دول بس اللى
خدونى وبحبك أمرونى
أمرونى احب لقيتنى باحب
وأدوب فى الحب..
وفتحت عنيها وهيا بتبتسم ورفعة عنيها للبنات

وشفتهم بيشورو بعنيهم بصت لقت مالك واقف
وساند ع الباب قامت منفوضه من الصـــدمــه
وطلعت تجري
غرام بشهقه : هيييييق ينهار ملوون وستخبت وراه عمود ف الاوضه وسمعت ضحكت مالك وقلبها اترعش ..معقوله وهزت رسها بالنفي وخرجت رسها
وبصت عليه لما سمعتو بيقول تعالي ي لمضه

غرام وهيا بتبص عليه : متاكد ي مستر مفيش حاجه كده ولا كده
مالك ابتسم وهز راسه غرام خرجت وقربت قعدت ف مكانها بهدوء وقلبها بينبض من الخضه ..
مالك بجديه : احم احب اعرفكم بنفسي انا استاذ مالك نور الدين من انهارده كل الي اخدته حاجه
والي هندرسه مع بعض حاجه تاني خاالص
ركزو معايه ومشو ع طرقتي ونشالله
هتبقو توب ف الماده مستعدين
نخلص لحد تالته ثانوي مع بعض
البنات هزو دمغهم زي المغيبين من حلاوة الاستاذ
مالك : طب يلا بسم الله نبدأ وقعد يشرح لهم جبر وغرام مركزه معاه ودي المشكله الي وترت مالك عيونها الي متبعاه اخد منديل ومسح جبينه
ورقبته ..كده نكون انتهينا من حصة انهارده ونتقابل الاسبوع الجاي ..
البنات خرجو ومالك واقف لحد ما غرام جايه تخرج
مالك بهدوء : غراام تعالي عايزك
غرام قربت بتـ.ـو.تر : خير ي استاذ مالك
مالك خد نفس ع مالك الي طلعه زي العسل : لا خير ي بسكوته انا مش عايز الي حصل انهارده يتكرر احنا جين ندرس مش نغني ماشي ي غرام
غرام : انا اسفه ي مستر وانشالله مش هتكرر وببتسامه بس صوتي حلو صح
مالك ضحك : ايوة ي لمضه هانم حلو
غرام شردت ف ضحكت مالك وعيونه الي الشمس جت عليها
غرام بشرود : عيونك ي مستر ..
↚
غرام بشرود : عيونك ي ميستر
مالك ببتسامه : مالها ي صغنن
غرام شهقت بزهول وطلعت تجري وهي ايدها ع قلبها ومش مصدقه ان ممكن يكون هو هي ممكن متعرفش شكله لكن مستحيل تنساه عيونه الكلام الي دار بينهم بسمته وهو بيقول صغنن رجعتها سنه
لوراه وحست انها كانت وقفه قدامه تاني
خرجت ومالك ضحك عليها وهو بينكش شعره وهو مش عارف ليه كل ما بيشوفها بيبقا فرحان
وف باله ..يمكن عشان روحها حلوه وفتكر لما طلعت تجري هتفضلي تظهري وتختفي زي العفريت كده كتير ي بسكوته
غرام وقفت جمب رهف الي بصت لها بستغراب : مالك ي روما
غرام : ها لا مفيش انا بس كنت بجري عشان متستنيش لوحدك ي رهوفا
رهف : المستر كان عايزك ف ايه
غرام بصت ع البنات الي وقفين جمبهم : ده كان بيسالني اذا كان الشرح تمام ولا لا
رهف فهمتها وسكتت : تمام رني بقا شوفي مين هيجي يخدنا بدل مااحنا وقفين كده وكله مشي
لسه غرام هترن لقت رائف بيرن ردت عليه ..خلاص ماشي ي رائف احنا هنوقف اي تاكسي دلوقتي
متقلقشي ماشي بااي
رهف : في ايه
غرام : قالي انه مش هيقدر يجي يخدنا ورائد فونه مشغول وعزام معاه قضيه دلوقتي
ووقفو منتظرين اي تاكسي يعدي من المكان الي هما فيه لانه مكان هادي ومختصر
قربت منهم عربيه السائق نزل القزاز : ايه ي قمرات محتاجين توصيله
غرام ورهف سفهو ورجعو لوراه
مالك شافهم وقفين مرضيش يمشي غير لما يتاكد ان حد جيه خدهم واول ما شاف عربيه وقفت قدامهم دور العربيه ولسه هيمشي بيها استغرب انهم مطلعوش معاها وقرب بعربيته شاف واحد غريب نزل ورهف رجعت لوراه وغرام اتكلمت
وتعبير وشها غضبانه داس بنزين وخبط العربيه
ونزل : اووبس لمؤخذه بقا ي شبح فدايه ..يلا ي بنات ع اركبو انتو
السائق : لا يابرنس شوف غيرهم البنات دي هتيجي معايه انا ورجاله
مالك قرب منه بغضب ومسكه من تلابيبه : انت عبـ.ـيـ.ـط يااض ولا شارب حاجه يلا من هنا بدل ماا ساوي وشك بلاسفلت ..وانتو بتتفرجو ع ايه يلا ع العربيه جت غرام تمشي الواد مسك ايدها ونزله
صحابه من العربيه مالك ضـ.ـر.به بالدماغ بكل غضب
الواد وقع ع الارض وصحابه قربه مالك نزل
ضـ.ـر.ب فيهم بايده ورجليه ورئدهم ع الارض
مالك بصق عليهم : الحساب مش خلصان ي ك* امك منك ليه وهجبكم
ولف عشان يركب العربيه والبنات بيبصه عليه بزعر
غرام بصريخ : حاسب ي مستر ماااالك وراك وراك
مالك لف كان واحد من الي وقعين طلع مطوة وقر من مالك وعايز يضـ.ـر.به من ضهرو مع لفت مالك الجرح جيه ف بطنه جرح عميق مالك رفع رجله
وضـ.ـر.ب بيها ايد الواد المطوه وقعت منه ومسك
دماغه بين ايديه وبكل عنف نزل بيها ع ركبته
منخيره وبقه جابو دم وقع مغمي عليه
مالك ركب العربيه وايده ع الجرح وغرام طلعت جمبيه بعد ماكنت قعده وراه جمب رهف
غرام بدمـ.ـو.ع :انت كويس انا اسفه ده كلو حص هييييييق ايه الدم ده ي نهار اسود انت بتنزف جـ.ـا.مد
مالك : اهدي يا غرام انا بخير متقلقيش ده جرح بسيط وبعدين ما كان نهار ملون من شوية
غرام : بسيط ايه بس وبعدين انت سايق ع فين كده اطلع ع المستشفي الاول ارجوك
مالك : تؤ هوصلكم الاول بعد كده هروح المستشفي
غرام فكت الاسكرف الي كان ع رقبتها وحطته ع الجرح وضغطت عليه براحه بايدها وعماله تشهق
براحه ودمـ.ـو.عها نزله ..انا اسفه بجد الي حصل ده
بسببنا
مالك بهدوء : متقوليش كده وبعدين انتو ملكمش ذنب حتي لو حد غريب انا كان لازم ادخل ويلا
بقا امسحي دمـ.ـو.عك دي ي بسكوته قولتلك انا تمام
وبص ع رهف المصدومه لحد دلوقتي : عنوانكم لسه زي ما هو ي رهوف صح
رهف : ايوة ي مستر العنوان ..
مالك : تمام ي حببتي متقلقيش دقايق وهنوصل
غرام سمعت رهوف وعضت ع شفتها بغيره وكانه مش من حقه يدلع غيرها واول ما مالك ابتسم وقالها حببتي ضغطت ع الجرح غصب عنها
مالك ابتسم بوجع : اااخ خفي ايدك ي كوكو انا مش ادك ههههههههههههههههه
وصل مالك ونزل معاهم واول ما وقف دهمته دوخه
غرام مسكته : اندهي ع بابا بسرعه ي رهف بسرررعه ميستر انت كويس ارجوك اتفضل
معايه عشان لازم نهتم بجرحك انت نزفت كتير
مالك : لا يا غرام انا هروح اي مستشفي قريبه من هنا يلا انتي ع جواه
غرام : انا لا يمكن اسيبك وانت كده وبصت ع ابوها وعمها الي جين يجرو من جواه بعد ما رهف بل
غتهم ..الحقو ونبي ي بابا احسن عايز يمشي وهو كده ..
شعيب : اهدي ي بابا اتفضل ي مالك ي بني معايه طه اتصل ع دكتور وهيوصل حالا انا مش هسيبك
تسوق وانت ف الحاله دي مالك لسه هيعترض
بص ع غرام الي عنيها كلها رجاء وهمست له
عشاان خطري مسك ايد شعيب الي مداها ليه
ودخل معاهم وكانت اقرب اوضه هيا اوضة غرام الي جريت فتحت الباب : تعاله ي بابا سعده ينام هنا عشان جرحه
دخل مالك وهو بيتفرج ع اوضتها الي ماليانه صور ليها وكلها الوان ورسومـ.ـا.ت وحياه جميله زي صحبتها نام علي سريرها الي غرقان ف عطرها وريحتها الي كلها برائه وغمض عيونه وهو مستمتع بريحتها الذيذه
دخل الدكتور ونضف الجرح وبنجه وخيط عشر غرز وخرج بعد ما علق ليه محلول وكتب له ع علاج يمشي عليها كلهم خرجو مع الدكتور وغرام راحت المطبخ وحضرت ليه عصير
ودخلت الاوضه بهدوء : الف سلامه عليك ي ميستر مالك انا مش عارفه من غيرك كنا عملنا ايه
مالك : الله يسلمك ي بسكوته متقوليش كده تاني
غرام : طب يلا بقا اشرب العصير لحد ما الاكل يجهز
مالك اتعدل براحه والغطي نزل من ع جزئه العلوي العريان غرام وشها احمر من الخجل ونزلت عنيها ف الارض مالك ابتسم ع خجلها ورفع الغطي ع جـ.ـسمه
وخد منها العصير
غرام : حلو الچوس ولا اعملك غيره
مالك ضحك : لا ي كوكو جميل تسلم ايدك ولفت نظره الروسومـ.ـا.ت المتعلقه ..بس ايه الرسومـ.ـا.ت
الجميله دي انتي الي رسماهم
غرام بكسوف : ااه انا تحب تتفرج ع الاسكتش بتاعي
مالك : احب اووي غرام فتحت درج الكمدين وخدت الاسكتش ولفت نظر مالك الورده المتربوزه
..ايه البروز ده ي غرام
غرام خرجت الورده ومدتها لمالك الي عرف انها الورده الي قطفها ليها من سنه وعجبته الجمله الي
مكتوبه جمبيها
غرام : دي انا عملتها حبيت احتفظ بالورده تقدر تقول كده الي هداني الورده حد عزيز ع قلبي
مالك خد الاسكتش وفضل يتفرج ع الرسوماات وتفاجئ بعنيه المرسومه بدقة ف نص الورقه
وحوليها ظلام بالوان مبهجه
..ف الطريق ماليكه كانت رجعه من المول وبتفتح الشنطه عشان تخرج الفون بتاعها وفجأة عربيه
فرملت بعنف
عزام رما الفون من ايده ونزل يجري من العربيه بفزع وقرب من ماليكه الوقعه ف الارض والناس قربت منها
عزام بخوف : انت كويسه انا اسف والله طمنيني عليكي
ماليكه بزعر : انا انا تم.مام انا عايزه ارو..واغمي عليها
عزام شالها من ع الارض واخد حجاتها وطلع بيها ع طريق جانبي وحاول يفوقها وهو بيمسح وشها
بمايه ومفيش فايده خد البرفان بتاعه الي ف التبلوه ورش ع منديل ومشاه ع وشها ماليكه
بدات تفوق واول ما فتحت عنيها شهقت ورجعت لوراه من قرب عزام منها بالشكل ده
عزام : متخفيش متخفيش اهدي طمنيني عليكي
ماليكه : انا كويسه بخير
عزام دور العربيه : متاكده ولا هيغمي عليكي تاني ع العموم انا اسف
ماليكه بحذر : لا حضرتك انا الغلطانه متعتذرش ممكن تنزلني ع جمب
عزام : لا انا هوصلك عشان مش يغمي عليكي تاني
ماليكه : لا انا اسفه مش هقدر ممكن تنزلني هنا بقا وبعدين انا بقيت كويسه خلاص
عزام : طب ممكن اعرف هتوصلي ازاي
ماليكه : هركب تاكسي او اتصل ع حد من اخواتي
عزام : تمام اعتبريني تاكسي او حد من اخوتك وسبيني اوصلك بالله انا قلقان عليكي
ومش مطمن ..اركبي وراه يلاه بقاا
ماليكه اومأت وركبت وراه وقالت ل عزام ع العنوان
لحد ما وصل قدام البيت
عزام : ايه ده مش ده بيت استاذ مالك نور الدين
ماليكه : ايوة ده اخويه انت تعرفو
عزام : اله اعرفه ده صاحب ابن عمي وصحبي كمان
انا عزام طه عمي يبقا محامي عيلتكم
ماليكه : ايوة ايوة انكل شعيب ..ع العموم مرسي ع التوصيله وحصل خير ي استاذ عزام عن اذنك
رجع عزام ع البيت بعد ما طه بلغه وبلغ رائف ورائد
...
مالك : ممكن اعرف مين الشخص ده وليه غالي ع قلبك
غرام : لو ع مين ف هو قدامك اهو انا معرفش غير عيونه ولو غالي ليه ف انا مش عارفه الصراحه برضو غير ان كلامه ف قلبي لحد دلوقتي عيونه
طيف ملزمني ف كل مكان بيقول ده صح ولا ي غرام ده غلط ارجعي تقدر تقول ده فارس احلامي
هههههههههههههههههه
مالك : بس ده غلط ي غرام وبتعلقي نفسك بوهم ممكن ي كون بيحب مرتبط او حتي متجوز ممكن متتقبلوش تاني او حتي ت عـ.ـر.فيه لو شفتيه انتي بتعلقي نفسك بخيال
غرام : وانا مش عايزه اكون معاه غير ف خيالي انا راضيه .. عن اذنك هجبلك الاكل
مالك : لا لا متتعبيش نفسك انا بس عايز فنجان قهوة من ايدكي الحلوه دي احسن البنج لعب
معايه الدنيئه
غرام : تؤ انت نزفت كتير انا هجبلك الاكل بعد كده اعملك النسكافيه ع زوقي اشطا
مالك : اشطا ؟! اطلعي براه ي غرام وانا عمال قال اقولك بسكوته وكوكو وبتاع وانتي طلعتي واحد صحبي واقف ع الناصيه
غرام ضحكت ع كلامه وخرجت ومالك ابتسم وهو مغمض عيونه .. لا لا فووق ي مالك انت متجوز ومعاك طفل وبعدين دي صغيره اووي مينفعش مينفعش انت استاذها
دخلت غرام المطبخ وكانت يارا ورهف بيحضرو الاكل وقعدت ع الكرسي بشرود
يارا : الاستاذ كويس ي غرام
غرام : ايوة كويس
رهف : اسكتي ي يارا انا لحد دلوقتي قلبي واقع ف رجليه لوله تدخل استاذ مالك كان زمانه مخـ.ـطـ.ـوفين والله
يارا : اهو يختي استاذ مالك انقذكم يبختكم يخربيت حلاوة امه
رهف ضحكت : ده انتي لو رائف سمعك ههههههههههههههه وبعدين عندك حق استاذ مالك قمر اووي
غرام غمضت عيونها وزفرت بحزن وحطت ايدها ع عيونها يارا ورهف قربو منها
رهف : مالك ي غرام ف ايه
غرام بدمـ.ـو.ع : هو ي رهف هوو
↚
عزام وصل ماليكه لحد البيت وهو راجع الطريق كله سرحان فيها وف ملامحها وطريقة كلامها
وخوفها ورقتها وجمالها وهز دماغه وفاق من
شروده ع رنت الفون ..
رائد : انت عرفت الي حصل للبنات
عزام : ايوة وانا راجع اهو عشان افهم كويس وبعدين رائف قالي انه رن عليك وتلفونك
مشغول ليه
رائد : يااعم ده وليه بنت ميتين كـ.ـلـ.ـب كالت دماغي بتخون جوزها ولما قفشها عايزه تعملو قضية
طـ.ـلا.ق للضرار عندك كام سنه ي مدام عندي
47 سنه ي متر ..ميتين ابوكي وابو المتر
روحي شفيلك قبر يلمك وليه شرقانه
عزام بضحكه : اخرتها اهو ياعم خصلت ع الشمورت ودخلت ع العتاقي هههههههههههههههههه
رائد : بس ي شيخ متفكرنيش المهم انا قربت اوصل اهو انت فين
عزام : انا خلاص برضو انجز بقا احسن هيتعملنا فيش وتشبيه والواد مالك واخد عشر غرز بسبب
اخوتنا
رائد : احييه عشره طب يلا اقفل سلام ده انا ابوية هيفشخني ..
..رهف شهقت وحطت ايدها ف بوقها : متهزريش
يارا قربت ومسحت دمـ.ـو.عها : هو مين ي غرام
غرام بوجع : صاحب الورده ..ميستر مالك
يارا وقفت مصدومه..
رهف : طب انتي متاكده ي غرام
غرام اومأت : ايوة ي رهف متاكده
رهف : طب انتي زعلانه ليه دلوقتي
غرام : عشان هو انكر نفسه مني مقليش ان هو
يارا : انتو بتقوله ايه انتي طبعا عارفين انه متجوز
صح ..
رهف اومأت وغرام اجهشت ف البكي : يرتني ما كنت عرفته يرتني ..ومسحت دومعها هو انكر
نفسه مني وانا هعمل نفسي عبـ.ـيـ.ـطه ولا كاني
عرفته وهفضل عايشه مع الوهم زي ماا قلي
يلا هدخله الاكل ..
غرام خدت صنيه عليها الاكل وحطتها قدامه : يلا ي ميستر مالك عشان تاكل وتاخد العلاج
شعيب : يلا ي بني اتفضل مد ايدك يلا ي طه نسيبه ياكل براحته وانتي ي غرام اطلعي اوضة رائد وهاتي تشيرت نضيف لاستاذ مالك
غرام اومأت بهدوء وخرجت ومالك استغرب هدوئها وعنيها الي باين عليها البكي وكل بشرود وهو عايز
يرجع بيته كفاية مفجأت لحد كده ..
غرام اخدت تشيرت من عند رائد ونزلت عملت القهوة الي مالك طلبها منها
ودخلت الاوضة كان مالك خلص اكل قربت منه ومدت فنجان القهوة : اتفضل ي ميستر القهوة
الي حضرتك طلبتها
مالك خد القهوة : مش قولتي هتعمليلي نسكافيه ع زوقك ايه الي حصل وليه عيونك ماليانه دمـ.ـو.ع
غرام : لا ابدا وبعدين حبيت اعملك الي انت عايزه
اتفضل التيشرت النضيف ..
مالك خد التيشرت : ده الحمام مش كده
غرام اومأت ووقف مالك وغرام عنيها وقعت ع الوشم الي ف ضهرو وعنيها دمعت

"احتضنيني ورفعي ذلك الخنجر من ظهري ي نصفي الطااهر "
مالك دخل الحمام غسل وشه وشعره وايديه ورقبته وجاي ياخد الفوطه وشاف برا بتاع
غرام لونه احمر نبيتي مالك بقا بيبص ليه
كان ده حفره سوده بتسحبه وف نفس
الوقت لو قرب منها هتجيب اجله
وعمال يعاند نفسه عشان ميقربش لكن نفسه غلبته ومسكه بين ايديه بكل رقه وقربه من منخيره وشمه براحه وهو ميعرفش ان ده هيكون
الادمان بتاعه غمض عنيه وشمه بعمق
وجننته الريحه طيرت عقله وايده كانت
قبضه عليه بعنف نفسه بقا سريع وشه احمر
وشم بكل قوته وتخيله هيكون شكله
ايه عليها وفتح عنيه بزعر من الي بيعمله
وبيفكر فيه لكن عمل حاجه مـ.ـجـ.ـنو.نه
وخد حماله من حملات البرا وحطها ف جيبه
ولبس التيشرت وخرج شاف غرام
قعده ع السرير بشرود وعنيها حزينه
قرب قعد جمبيها : مش هتقوليلي العيون الحلوه دي زعلانه ليه
غرام وقفت ومالك خد القهوة :ولا حاجه ي مستر
وحبه اشكرك لاخر مره عن اذنك رائف ورائد
وصلو برا هسيبكم برحتكم
مالك : مرسي ع القهوة ي صغنن تسلم ايدك
رائف بلهفه : مالك طمني عليك ي صحبي
مالك : بخير ي رائف معلشي تعاله بقا وصلني
رائف : اوصلك ايه بس متخليك بايت
مالك : معلشي عشان الجماعه ف البيت بس
امي مش هتنام غير لما تشوفني ..
عزام دخل وبعديه رائد
عزام : الف سلامه عليك ي صحبي احنا
مش هنسيب الي عمل كده وهنجيب
حقك..
مالك : الله ي سلمك ي زوما وده كده كده اصلا
ولاد المرا كان فيهم بجاحه مش طبيعيه
بس ع مين حسابنا مش خلصاان
رائد : لوكه الف سلااامه عليك ي قلبي
مالك بقرف : لوكه وقلبي لا ي روح ماما
لوكه دي تقولها لملك الي كانت رفعه
قضية خلع عشان جوزها نص حصان
وهيا ٧٧ فكرها ولا افكرك كنت راجع
من عندها عامل ازاي هههههههههههه
رائف بضحكه: الله يحرقك ي مالك انت لسه فاكر ده البت شطبت ع مستقبلو خالص حلبته ي عين
امه
عزام : هههههههههههههههههه ي نهاري ده كان راجع ركبه بتخبط ف بعض فضل 15 يوم بياكل فسفور
رائد : احاا ايه ده انتو هتخدو القعده عليا ولا ايه
وبعدين معذور ده كان عندها جفاف عاطفي من
ساعت متجوزت ووقعت ف وش ميتين اهلي انا
مالك بضحكه: ف ايه اعدلو كده ولي هيقولي لوكه تاني هفشخو يلا بقا ي روفي عشان توصلني هههههههههههههههههه
رائف : يعني هيا جت عليك مهي غرام فلقاني روفي روفي يلا ي خويا يلا
مالك ابتسم ع سيرتها وفتكر كل الي دار بينهم وفاق من شروده ع صوت رائد : بقولك ي مالك
متنساش ترجع العهدا بقا براند هاا
مالك بص ع التيشرت : براند حدالله انا لبسه
مضطر جتك نيله انت وزوقك يلا ي رائف
رائد فضل يضحك هو عزام : اكتر حاجه بحب اعملها ف الحياه اني استفز مالك عشان يخرج
من جو الاستاذ ده ويظهر السـ ـفا.ح الي جواه
عزام : هيجي ف مره وينفخك وقول عزام قال ..
مالك خرج مع عزام وسلم ع طه وشعيب وسلم
ع ام رائف وام عزام الي كانو ف مشور ولسه
رجعين وكان نفسه يشوف غرام قبل ما يمشي
طلع مع رائف وبص لفوق شاف غرام وقفه ف الشرفه وعنيها حزينه رفع ايده وشاور
لها براحه اديته ضهرها وقعدت ف الارض
واديها ع وشها مالك قبض ايده
بقوة وركب مع رائف ومشي
وصل البيت ورائف نزل معاه
مالك : خلاص ي صحبي متتعبش نفسك انا هكمل
رائف : والله ما هسيبك
ودخلو من باب البيت وشاف امه قعده ف الجنينه
واول ما شافت رائف ساند مالك بشكل ده جريت
عليهم بفزع ..
مالك مسك ايدها : متخفيش ي ماما انا كويس
سلوي : كويس ايه بس فيك ايه مالو ي رائف ايه
الي تعبه
رائف : اهدي ي امي متقلقيش هو بس جرح بسيط بس مشكله حصلت قدام السنتر بتاعه
وعدت ع خير الحمدلله بس احنا مش هنسكت
يلا هستأذن انا وهجيلك بكره انشالله ي غالي
مالك : طب اشرب القهوة الاول
رائف : بكره انشالله عشان انت ترتاح شويه
رائف ودع مالك ومشي ومالك حـ.ـضـ.ـن امه
مالك : قعده ف الجنينه ليه ي سوسو ف البـ.ـارد ده
سلوي : كنت مستنياك ترجع وبرن عليك تلفونك مقفول
مالك : معلشي ي حببتي انتي عارفه بقفلو وقت المحاضرات لكن اوعدك مش هتحصل تاني
سلوي حطت ايدها ع ضهر : طب يلا ي حبيبي
تعاله ع اوضتك وحكيلي ايه الي حصل
مالك : ماشي ي حببتي نور عامل ايه
سلوي : كويس فضل مستنيك ترجع عشان يوريك
الشهاده بتاعته لحد ما ناام جمبي ف الاوضة
سبته وطلعت استناك هنا ..
مالك بــــاس دماغها : انا من غيرك مكنتش عارف هربي ابني ازاي انتي اهتميتي بيه من ولدته
لحد دلوقتي امه دي صفر ع الشمال لا
تذكر ف حيات ابنها
سلوي : متقولش كده ي حبيبي ده اعز منك عندي
حبيب تيته ده ..ربنا يعوضكم ي بني
مالك : ورحمت ابويه لوله ان نور بيحبها انا كنت طلقتها من زماان ورتاحت منها
سلوي : معلشي ي حبيبي بكره تتعدل
مالك ف باله ..ولو بعد مية سنه ي امي انا مش هقبلها ف حياتي ولا زوجه ولا حبيبه ولا
هعتبرها اصلا بني ادمه
وفتكر من سنه لما حاول يبدأ معاها من جديد
واقنع نفسه ان خطبها ضحك عليها وانها
وقعت ف الغلط ف سن صغير وكلام
مالوش مبرر اقنع نفسه بيه وانها
ليها حق عليه ولازم يعملو معاها ..
فلاش بااك ...
دخل الاوضه وكان جايب لها هديه بسيطه وسمع صوت اهاتها ووجعها الي كله محن وستغرب
هيا بتعمل ايه دخل براحه وسمعاها بتعمل
سكس فون ونايمه عريانه وايدها بتداعب
انوثتها ومغمضه عنيها ...
قرب منها وساحب الفون من ايدها فتحت عنيها بشهقا ومالك شاور ليه بمعني هوووش بنظره
ترعـ.ـب وحط الفون ع ودنه
# : نفسك ف ايه قوليلي عايزاني اريحك بدل
جوزك الي مبيعرفش تعاليلي وانا همتعك
اووي قربي يلا ي بنت..
مالك بغضب : ده انا الي هريحك من الدنيا كلها ي بن ** الكـ.ـلـ.ـب هجيبك وهمتعك متقلقش وقفل السكه..
وبكل غضب مسك شعرها بعنف : افتحي الفون ده ي بنت العر*
منه اومأت برفض مالك رزعها قلم ع وشها
مالك بفحيح : لا ماانت كده كده هتفتحيه هو ف اقذر من الي سمعته ي ك* امك افتحيييي
منه فتحت الفون مالك شفها مشتركه ف جروبات بتاعت صور وفيديوهات مش حلوه ودردشات
قذره ولقاها بتكلم ناس كتير من ع الجروبات دي
كلام قذر صريح وقد ايه هيا محرومه ونفسها
تتن** وجوزها مش بيعرف وعضوه صغير
وكلام كله الفاظ وشتيمه وحجات زفت خالص ..
مالك ضحك بسخريه : لا والله ده طلع في اقذر من الي سمعته فعلا انا مش عارف كمية الوساخه الي فيكي دي جبتيها من فين ي هايجه ي بنت الكـ.ـلـ.ـب
ده انتي فيكي كمية نجاسه بس الي اعرفه انهم
مش مرضعينك من كـ.ـلـ.ـبه وانتي صغيرة
ونزل فيها ضـ.ـر.ب كسرها دمدم جـ.ـسمها كله شعرها ده كان بيقع بين ايديه بعد ما كسر الفون مية حته
مالك : انا تطعنيني ف ضهري انا الي سترت عليكي وقولت بنت عمي وام ابني طلعتي بالقذاره دي
وحده غيرك ي زانيه كنتي فضلتي عمرك كله
بتصومي وتصلي عشان ربنا سترك تقومي
تعملي كده زي المومس بالظبط فرقتي
ايه عن بنت اليل الي بتبيع جـ.ـسمها عشان الفلوس
ده ف بنات ليل اشرف منك ع الاقل طلعيني غصب عشان يجيبو الجنيه ام انتي بتعملي كده لمجرد
الشر**ة خالتي الي يسوي وميسواش يرجل
عليكي ويعمل داكر خليتي اوسـ.ـخ واحد يزم
ف سرتي وده كلو ليه عشان قرفان من
وسـ.ـخه زيك اتوسـ.ـخت من غيري
منه بصراخ : انت الي سيبني كده انت الي حرمني من ابسط حقوقي
مالك : انا ت عـ.ـر.في انا مش باجي جمبك ليه عشان بقرف عشان غيري لمؤخذه شخ فيكي ي حلوه
انا جيت ع نفسي وكنت جاي ارضيكي وقال جيبلك
هديه وكنت ناوي بيني وبين نفسي اني اديكي
حقوقك حتي لو هعصر ع نفسي فدان لمون
بس الحمدلله ربنا فضحك ي مومس
منه قربت زي الكـ.ـلـ.ـبه ع ركبها : بجد ي مالك كنت هتنام معايه بجد
مالك ابتسم بشر : اه طبعا ي حلوة ولسه عند كلمتي
انزل بوسي رجلي ي كـ.ـلـ.ـبه يلااا
منه نزلت بكل بسااطه وبــــاست رجله ولا كانه بيهينها
مالك فقد الامل ف ان دي تكون انسانه وقتنع انها
رضعت من كـ.ـلـ.ـبه فعلا 😂💔
مالك رفعها من شعرها ورماها ع السرير ومسح ايده بقرف جاب كرفته وربط ايديها وبقاها
مالك بفحيح : اتبسطي بقا ي حلوه وغمز لها
ونزل علي انوثتها العريانه وهو كان لابس بنطلون جينز خشن وبدأ يحرك رجولته الي منتصبتش اصلا من كمية القرف الي حسيسها بسرعه وعنف ع انوثتها الي اتجرحت
مالك بشر : اممم ي منه عجبك كده مرتاحه ي حلوة
وفضل نازل وطالع بكل غضب ومنه بتصرخ بصوت مكتوم وتتلوي تحتيه من الوجع الرهيب الي حسته
لحد ما اغمي عليها
مالك قام عنها وجاب كاس مايه كبه ع وشها بعنف
منه فاقت بشهقه ودمـ.ـو.ع ووجع
مالك قرب وخبط خدها بصوبعه : يلا اي خدمه كل ما تهيجي والدوده تقوم عـ.ـر.فيني وانا هقوم بالواجب
معاكي ي مون مون ...
ودخل الحمام وغسل جـ.ـسمه وطلع لبس ونزل ع اوضة الملاكمه بتاعته وطلع فيها كل غله
باااك ..
سلوي نومت مالك ع السرير وخرجت منه من الحمام ولا كأنه شيفاه وده كان امر منه
ماليكه دخلت هيا وعبدلله بقلق
ماليكه : الف سلامه عليك ي مالك ايه الي حصلك
مالك حكلهم الي حصل
عبدلله : العيال دي لازم تتأدب
مالك : ده الي هيحصل بكره تاخد رائد وعزام وتفرغ الكاميرات الي هناك خلصانه
عبدلله : خلصانه ي غالي
ماليكه سمعت اسم عزام وتـ.ـو.ترت وبقت مش عارفه تقول لمالك ولا لا هيا مش متعوده تخبي عنه حاجه
زي ما عودها
سلوي : ربنا يحميك يبني ويبعد عنك ولاد الحـ.ـر.ام
يلا نام انت دلوقتي ..
مالك : عبدالله الروشته نسيتها ف بيت رائف اوصل خودها وهتلي العلاج عشان الجرح بدأ يشـ.ـد عليا
عبدلله : تمام ريح انت ونص ساعه وهكون عندك بالعلاج
مالك : وانتي ي ماليكه خدي منه العلاج ومش هوصيكي بقا ي دكتورتنا
ماليكه : تمام متقلقش اكيد حقن او محلول وده كلو انا اتعلمته دلوقتي
عبدلله بضحكه : يلا واهي تجرب فيك الي تعلمته
خرجو كلهم وسابو مالك الي بدأ يسخن ونام وهو بيفكر ف غرام
منه فضلت قعده قدام التلفزيون وودنها معاهم وبعد ما خرجه قربت من مالك الي غفي بعد
ما خلع تشيرته وصدره عريان قدامها
قربت منه وقعدت ع رجولته وايديها بتتحسس صدره ..
مالك شاف غرام بتقرب منه وايدها بتتحسس صدره
مالك : بتعملي ايه ي صغنن مينفعش كده انتي صغيره ع الحجات دي
غرام ابتسمت ليه ونزلت بشفيفها ع رقبتها وصدره
مالك بزمجره مسك خصرها : غرام قولتلك مينفعش
منه شافته مسك خصرها اتصـ.ـد.مت لكن استغلت الفرصه وبدأت تتحرك ع رجولته الي من ساعت دوخلتهم منتصبتش غير دلوقتي وهو صاحي من النوم بس
مالك شاف غرام ابتسمت له وهيا بتعض ع شفتها
باغراء وبدأت تتحرك ع رجولته براحه واهاتها
ف الحلم كانها حقيقه وشهوته زادت لما بدأت
تتحرك اسرع وجـ.ـسمها اترعش ع رجولته
ونزلت ايدها لحدود بنطللونه ونزلته وخدت رجولته بين شفايفها مالك شهق من المتعه ومن الاحساس
الي حسه لما شاف غرام بتمص رجولته وعنيها
ف عنيه بتشـ.ـده ليها اكتر مسح ع خدها ودخل
صوابعه بين شعرها
مالك بزمجره : ااخ ي غرامي اسرع
منه سمعته بيخرف وبيقول غرامي وعرفت انه بيحلم والي بتعمله معاه دخله ف الحلم
ضمت شفايفها اقوي ع رجولته وفضلت
تتحرك اسرع لحد ما مالك جـ.ـسمه اتشنج
وهو بيصـ.ـر.خ ب غرااامي وفتح عنيه
وهو بيمسح وشه من الحلم ده شاف
منه عند رجولته وفي بعض من السائل
بتاعه نازل ع شفايفها
مالك شافها وتصدم وتعدل بعنف وضـ.ـر.بها بالرجل : انتي بتعمل ايه عندك وازاي تلمسيني ف وقت
زي ده انتي جيتي جمبي ليه اصلا ي حقيره
انتي ..
منه بسخريه : معلشي ي عمري عملت الي انا وانت نفسنا فيه
مالك : نفسي فيه ده لو انت اخر ك* ف المجره انا هقطعو عشان منمش معاكي
منه : ليه هو انت مش كنت مكـ.ـلـ.ـبش فيا وعمال تقولي غرامي غرامي
مالك : اهو قولتيها بقول غرامي مش منه المومس
منه قربت منه : طب ايه رايك نوصل لاتفاق احنا هنطفي النور وانت اتخيلني غرامك وانا اخد الي
انا عايزاه
مالك : فكك برضو لا مانا قولتك غيري عملها فيكي وانا بقرف اصراحه وبعدين ولا ف غرامي ولا جنوني دي كانت تخريف احلام ابعدي
بقا عني عشان عايز اغسل نفسي من قرفك
مالك قام وسند نفسه لحد ما وصل للحمام وجرحه الي شـ.ـد عليه لما قام منفوض ودخل تحت المرش وبدأ يغسل جـ.ـسمه وهو حاسس بالقرف والنـ.ـد.م
من حلمه مع طفله بريئه زي غرام
وطلع لبس وخرج من الاوضه خالص عبدلله شافه وهو جايب العلاج وجري عليه
عبدلله : رايح فين ي مالك وليه جرحك بينزف كده
ي ماليكه ي ماليكاااا
خرجت ماليكه من اوضتها وقربت منهم بخوف : ف ايه ف ايه يالهويي تعاله اي مالك تعاله ودخلته
اوضتها وفكت الجرح وشالت الغيار المبلول
وخدت الكيس من عبدلله وخرجت الشاش والقطن والمطهر والزق الطبي وبدأت تهتم بالجرح وتنضفه
علقـ.ـتـ.ـلو المحلول وحطت فيه حقن مضاد حيوي
وحقن خافض للحراره ومضاد للالتهابات وراحت
تعمله عصير
عبدلله : انت بخير دلوقتي
مالك اومأ وهو مغمض عيونه وطيف غرام ملازمه
وفتكر بعد الي حصل مع منه ولما شافها ف الفرح
وراح عمل الوشم بتاعه وكان نفسه الي تشيل
الخنجر واحده ف برائتها وشقوتها ادبها وجمالها
لكن متخيلش تكون هيا ابدا لصغر سنها
عبدلله : اسكت رنيت الجرس فتحتلي واحده ينهااري تنسي الواحد اسمه بعد كده قرب
رائف وقالها مين ي غرام وسلم عليا
وبعد ما عرفت اني اخوك سالتني عنك
وحسيت انها بعد شوية هتعيط
والله من جمالها كنت عايز اخدها ف حـ.ـضـ.ـني
مالك فتح عنيه بغضب : ما تحترم نفسك ي حـ.ـيو.ان
انت رايح تبص ع بنات الناس
عبدالله بضحكه : اهدي بس ي بو نور ده تعبير بريئ البت حته الصراحه
مالك حدفه بعلبة المطاهر وعبدلله طلع يجري وماليكه دخلت بالعصير
مالك خد منها العصير وهو متضايق من كلام عبدلله وفتكر العصير الي عملته غرام
وعصبيه : يوووووه بقا قولت مينفعش مينفعش
ماليكه بستغراب : هو ايه ده يا مالك الي مينفعش
مالك بصلها : معلشي ي ليكه سبيني لوحدي شوية
ماليكا : حاضر ي مالك لو عوزت اي حاجه رن عليا
وع فكره ف حاجه حصلت كنت عايزه احكيلك
عنها بس بكره انشالله
مالك : ماشي ي كوكو نامي انتي عند ماما انهارده
انا هنام هنا تصبحي ع خير
ماليكه ضحكت : فداك الاوضوة وصحبتها ي حبيبي وانت من اهل الخير
تاني يوم بعد العصر ف بيت غرام
شعيب : يلا كلكم جهزو نفسكم هنروح نزور استاذ
مالك ف بيته
غرام وقفت : عن اذنك ي بابا انا مش هروح
↚
غرام وقفت :عن اذنك ي بابا انا مش هروح
شعيب بستغراب : ليه ي غرام وبعدين ده المستر بتاعكم وحصلو كده بسببكم
غرام : تمام ي بابا كتر خيره وانا شكرته اكتر من مره بس فعلا مش عايزه اروح
شعيب مرضيش يضغط عليها : تمام ي بابا الي انتي عايزاه ..يلا الباقي يجهز ..
غرام راحت اوضتها ودفنت وشها ف المخده وشمت رحتها بعمق ريحت مالك الي طبعت فيها عشقت
رحته غمضت عنيها وقلبها الصغير دق بعنف
قلبها وجعها من امبـ.ـارح وبتحاول تواسي
نفسها دخلت رهف وشافتها
رهف : هتفضلي كده كتير ولما انتي دفنه وشك وبتشمي رحته مكان قدامك انك تشوفيه
غرام هزت دماغها برفض : مش هستحمل اشوفه
جمب مـ.ـر.اته خليني بعيد احسن يمكن
اعرف انسه ..
رهف حـ.ـضـ.ـنتها : حقك عليا ي قلبي متزعليش نفسك
واكيد هتنسي انتي لسه صغيره وقدامك عمر طويل
هتحبي وتتحبي وتتجوزي ويكون ليكي اسرة
وبيت ..
غرام ضحكت بسخريه : قلب العاشق مش بيعرف الخيانه وانا عشقت عنيه ممكن بقا اخونه وحب
غيره بعد ما عرفته قلبي مش هيعرف يحب
حد تاني ي رهف مش هعرف صدقيني
رهف : ع العموم الايام كفيله بكل شئ هروح البس
تحبي اوصله اي حاجه منك
غرام بكبر : تؤ
رهف : يعني مش عايزه تطمني عليه
غرام : تؤ
رهف : ماشي ي روما اما نشوف اخرتها معاكي
اهل غرام كلهم جهزو نفسهم وراحو لمالك ومعاهم فاكهه وعصاير وشكولاته ومالك خرج يقعد معاهم
ومنع منه انها تقعد معاهم مش عشان خايف من عمايلها خايف تشوف غرام وتفهم الغلط
مالك زعل لما شاف غرام مش معاهم
مالك : اهلا وسهلا ي عمي والله تعبتو نفسكم مكنش في داعي
شعيب : مفيش داعي ازاي بس ي استاذ مالك ده جميلك ع رسنا من فوق
سلوي : متقولش كده ي استاذ شعيب ده مالك ابنكم والبنات زي ماليكه بالظبط يعني واجب عليه
حمايتهم
ماليكه دخلت وسلمت عليهم
عزام : عامله ايه دلوقتي ي دكتورة ماليكه انا بعتذرلك مره تانيه ع الي حصل امبـ.ـارح
ماليكه اتـ.ـو.ترت وبصت لمالك الي مكنش فاهم حاجه
وعزام حس انه جاب العيد بس مقدرش يمنع نفسه
انه يفتح معاها حوار ..
ماليكه : مفيش داعي للاعتذار ي استاذ عزام وقولتلك حصل خير.. امبـ.ـارح كان هيخبطني بالعربيه وكان مصمم يوصلني وبس يعني
سلوي : انتي كويسه ي حببتي
ماليكه : ااه ي ماما مانا قدامك اهو وزي الفل
مالك : تمام حصل خير وعزام زيه زي بالظبط
طه : طبعا ي مالك انتو متربين مع بعض وربنا يعلم غلاوتك من غلاوتهم
مالك : حبيبي ي عم طه تسلم دي حاجه تشرفني
عبدلله : طب يلا احنا ي رائد انت وعزام نشوف الكاميرات ونعرف مين العيال دي
رائد وعزام : تمام / يلا بينا واستأذنو وخرجو مع بعض
مالك : تعالي ي ماليكه عايزك عن اذنكم ي جماعه البيت بيتكم ...
ماليكه قامت وقلبها بيدق بذعر ودخلت مع مالك المطبخ
مالك : ممكن افهم ايه الكلام ده
ماليكه : والله انا كنت هحكيلك انهارده زي ما قولتلك امبـ.ـارح عشان انت كنت تعبان
مالك حـ.ـضـ.ـنها : طب اهدي ي كوكو خايفه ليه ع فكره انا واثق فيكي اكتر من نفسي انا بس محبتش
اكون زي الاطرش ف الزفه
ماليكه : ربنا يخليك ليا ي حبيبي وزي ما قولتلك هو كان هيخبطني بالعربيه وانا بعدي الطريق
بس هو الغلط من عندي مكنتش منتبهه
وهو صمم يوصلني وقالي اعتبريني حد من اخواتك
او حتي تاكسي وركبي ف الكنبه الي وراه وده حصل ولما وصلني عرف اني اختك وكده
مالك : تمام ي قمري يريت متكررش ومتركبيش مع حد غريب تاني الدور ده جت مع حد نعرفه
ومحترم وبن ناس اهو شوفتي كان
ممكن يحصل ايه امبـ.ـارح
ماليكه بــــاست ايده : ماشي ي حبيبي ربنا يخليك لينا وجت تخرج
مالك بتـ.ـو.تر : امم بقولك ي لوكه ممكن تجيبي رهف هنا حابب اسالها ع حاجه ومش عارف اتكلم قدام اهلها
ماليكه ببتسامه غريبه
مالك : لا لا لا مش الي ف بااالك نهائي تؤ متفكريش
كتير اندهي عليها بس وانتي هتفهمي
ماليكه من عند الطرقه : معلشي ي رهوفا ممكن تيجي تسعديني نخرج الاطباق دي
سلوي وقفت : لا عيب دول ضيوف ي ماليكه انا هساعدك
رهف : والله ابدا ي طنط انا هساعدها ارتاحي انتي
وبعدين انا مش زي ماليكه ولا ايه
سلوي : طبعا ي حببتي طبعا ربنا يبـ.ـارك فيكي زوق وزي القمر مشالله
رهف ابتسمت ودخلت مع ماليكه وشافت مالك واقف وساند ضهرو ع تربيزة ف المطبخ
ولفف رجل ع التانيه
مالك اتعدل : تعالي ي رهف ..امم غرام كويسه مجتش معاكم ليه
رهف : غرام بخير ي مستر بس من امبـ.ـارح حساها حزينه مش عارفه ليه الصراحه وبصت ف الارض
مالك : متاكده مش عارفه ليه ي رهوف
رهف ضحكت : الصراحه ي مستر عارف لكن مقدرش اقولك ده سر
مالك : المهم انها بخير وبشرود ..محبتش تطمن عليا او تبعتلي السلام معاكي
رهف اومأت بالرفض
مالك ابتسم وعنيه كلها وجع ميعرفش سببه : ع العموم ماشي ي رورو شكرا ي جميل تعبتك
يلا هخرج انا للضيوف
ماليكه بفضول : هو ايه الموضوع ي رهف احكيلي بالله وانا اوعدك انه هيفضل سر
رهف حطت ايدها ف ايد ماليكه : وعد ي ماليكه الكلام ده هيفضل سر احسن انا حسه اني هطق
وعايزه اخد راأي حد اكبر مننا ويارا قفلتها
قفله سوده الي هو اصلا مينفعش
نقاش ف الموضوع ..
ماليكه : لااااا ده شكلو موضوع يطول شرحه احنا نخرج الفاكهه والحلويات دي ونعمل اتنين نسكافيه
ونروح اوضتي تحكيلي بإدق التفاصيل
رهف ضحكت : فضولي انت ي عبشكور
ماليكه ضحكت وخرجت الضيافه مع رهف وخدتها ودخلو اوضتها بعد ما عملت نسكافيه
ماليكه : هاا بقا يلا احكيلي انتي لسه هتشربي
رهف : ماابراحه ي بنتي اله..بصي ي ستي الحكايه بدأت من سنه بورده
ماليكه بستغراب : ورده
رهف : ااه ورده هداها مالك لبنوته صغننه عندها 15 سنه الورده دي بقا شقلبت حالها كانت بتجري ف فرح اخوها عشان تلحق بوكيه الورد خبطت ف مالك ولما شاف زعالها قطف لها ورده بعد
ما دردش معاها ف كلمـ.ـا.ت بسيطه كلها
رقه وحنان البنوته دي بسبب المكان الي كانت
فيه والإضاءة الي كانت ضـ.ـر.به ف عنيها متعرفش
غير عيونه الزرقه وصوته وفضلت متعلقه
بيه وبكلامه وبالورده لمدة سنه كان
زي ما بتقول طيفه ملازمها من وقتها
ويشاء القدر ومن بعد سنه من القاء
ده ترجع تشوف مالك بس وهو استاذها
الاول كدبت نفسها ف طريقة كلامه
بسمته وحتي صوته لكن مش هتنسي عيونه
الي فضلت سنه كمله ترسمهم وعرفت هو
مين صاحب العيون الزرقه والورده
ماليكه بزهول : امم وبعدين كملي
رهف : استني اما اخد شفطه ي بت ..وبعد كده لما مالك شاف الورده وشاف رسمت عيونه سالها مين
الشخص ده وليه غالي ع قلبك وحكتلو الي حساه
قالها ده غلط وانتي بتعلقي نفسك ممكن يكون بيحب او حتي متجوز ومتعلقيش نفسك
بوهم وكده وبس ي ستي من امبـ.ـارح
بقا تقول هو انكر نفسه مني وانا
هعمل عبـ.ـيـ.ـطه ولا كأني عرفته
ماليكه : والبنوته دي غرام صح
رهف : ايوه هيا ومن امبـ.ـارح بحاول اقنعها انها صغيره ولسه قدامها العمر وهتحب وتتجوز
ماليكه : وقتنعت
رهف : لا قالتلي ان قلب العاشق لا يمكن يخون الي عشقه ويدق لغيره
ماليكه : طب وربي انا عشقتها من كلامك ولو كانت اقتنعت انا كنت زعلت جدا منها
رهف : بس ده غلط اخوكي متجوز
ماليكه : بيتهيالك مالك يعتبر ولا متجوز ولا حاجه
انا عايزه اشوفها ممكن
رهف فتحت الفون ورتها صوره لغرام كانت بتضحك وع راسها طوق ورد

ماليكه : ي قمر ي صغنن جميله اووي ..وبعدين صح مش ممكن يكون مالك مش عارفها
رهف : مش عارفها ازاي وهو كان شيفها قدامه ويوم الفرح ندهتها بــــاسمها ف المكبر وهيا استاذنت
منه سعتها وجت والورده الي شفها عندها وعيونه
ماليكه : ايوة فعلا صح طب وبعدين احنا لازم نعمل حاجه
رهف : ايوة ي فنانه هنعمل ايه يعني
ماليكه : نفكر وبعدين مش هنسبهم كده انا اول مره القي مالك مهتم بوحده وغرام بتحبه وانا بالطريقه هعرف احساس مالك وبقا احكيلك اديني رقمك
رهف ادتها الرقم وخرجو بره وبعد كده استأذنو ورجعو بيتهم
رهف دخلت اوضتها لقت غرام دخله بلهفه لكن متكلمتش بس عيونها قالت كتير
رهف : اطمني هو كويس
غرام : انا مسالتش ع فكره انا رايحه اذاكر
وجت تخرج
رهف : ع فكره سالني عليكي
غرام وهي مديها ضهرها نزلت دمعه من عينها : مش مهم بقا ..ومشيت دخلت اوضتها وحـ.ـضـ.ـنت المخده وهيا زعلانه من مالك ..
خلص اليوم وع الساعه 11 غرام كانت قعده بترسم
سمعت الفون بيرن شفته رقم غريب لكن طنشت
مره واتنين بعد كده صوت مسدچ فتحته ..ردي
غرام بقا عندها فضول تعرف مين الي بيرن ورن تاني وغرام ردت لكن كان الهدوء من الطرفين
بعد كده الي ع الطرف التاني
زفر ..مجتيش ليه معاهم
غرام غمضت عنيها وحطت ايدها ع قلبها الي اتصرع لما سمع صوته : عاادي
مالك : عاادي ..مش عايزه تطمني عليا ي صغنن
غرام عيونها دمعت : لا مش كده بس انا اطمنت عليك منهم
مالك : اممم ماشي ي غرام تماام ممكن اعرف انت ليه حزينه كده
غرام : انا مش حزينه انا كويسه اهو
مالك بخفوت : عيونك بتتكلم ي صغنن ده بعيد بقا عن صوتك الي تكه وتعيطي
غرام بعبره : لا بيتهيالك ي ميستر مالك
مالك غمض عنيه لما سمع اسمه : غرااام
غرام : نعم
مالك : قلبي وجعني ي بسكوته مش قادر ارتاح وانا عارفك حزينه
غرام دمعها نزلت ع خدها وعضت ع شفتها بشهقه : سلامت قلبك ي مستر ارتاح وطمن انا كويسه
مالك قبض ع ايده وفكه اتصلب لما سمع شهقتها وحس انه روحه هتتخلع من صدره وتروح لها
تحـ.ـضـ.ـنها وتمسح دمـ.ـو.عها هو عارف سبب وجعها
لكن غصپ عنه ده المفروض يحصل ...
مالك : غرام عشان خطري ارجوكي بلاش عـ.ـيا.ط امسحي دمـ.ـو.عك عشاني ..
غرام : انا مش بعيط وهو حضرتك عرفت رقمي ازاي
مالك : خدته من السكرتيره معرفش انا عملت كده ازاي بس مكنتش مرتاح وانا عارفك زعلانه
مالك خد الرقم من السكرتيره وبقا حاطت الرقم قدامه ومتردد ومش عارفه يرن ولا لا لحد
الساعه ١١ جت صورة غرام قدامه
وعنيها مليانه دمـ.ـو.ع ولقاه نفسه
بيرن عليها لوحده ..
غرام : ممكن اعرف السبب
مالك : معرفش ..معرفش غرام انتي زعلتي من الحوار الي دار بنا ع صاحب الورده غرام
انا مكنش قصدي ازعلك انا خايف عليكي ي بسكوته انتي لسه صغيره مت عـ.ـر.فيش معني
الحب والاشتياق الحنين لشخص بعيد عنك
كفيل انه يدمر حياتك ي صغنن انا مش
عايزك تتعذبي وانتي لسه ف بدايت
حياتك ..
غرام : شكرا ي مستر ع اهتمامك بس انا حبيته وخلاص معدش ليا سلطان ع قلبي الي دق وانتهي
وهو اين كان او فين ما يكون ربنا يريحه ويسعده
ف حياته ولو متجوز ربنا يفرحه مع زوجته
مالك : لاااا
غرام : لا ايه مش فهمه
مالك : هاا لا مفيش مفيش المهم انا جمبك وموجود معاكي ف اي وقت لو احتجتي تتكلمي معايه او
تفضفضي هتلقيني ف انتظرك
غرام : مرسي مش حبه ادوشك وبعدين حضرتك عندك اسرة وبيت وطفل وزوجه ربنا يفرحك
بيهم ..
مالك غمض عنيه بوجع : غرام ممكن اطلب منك طلب
غرام : اكيد اتفضل
مالك : غني ي غرام عايز اسمع صوتك تاني
غرام حـ.ـضـ.ـنت المخده الي فيها ريحة مالك
وبكل احساس الدنيا والوجع الي حساه غنت
اااه منك ي غااالي بتمشي ف خياالي وديما ف بالي
ومش بترووووح
مالك كان رابط حمالت البرا ع ايده ومقربها من منخيره وبيشمي الريحه الضعيفه الي فيها
بكل عمق كان حياته هتقف عليها
حياااتي مش هتكمل الا بيككك ديماا ف غبتك
بانديك مش عارف ليه لماا بتروح بحتاج اليييييك
فيك حنيه بتخليك جواه مني بخليك ي اغلي مني مش لقيك انت فييين.. ااه منها لمسة ايديك وانتي
بتمشي ف الوريد ولا منها نظره عنيك بتدوبني فييييك ...ااااااه وعيطت بصووت عالي وكله
وجع مالك دمـ.ـو.عه نزلت غصب عنه
قفل الفون مقدرش يسمع صوت
عيطها وبقا بيعض ع شفته
قام بكل جنون ركب عربيته وراح عند بيت غرام
ووقف تحت بلكونتها ورن عليها
غرام بصوت طالع بالعافيه : ايووة ي مستر
مالك : اخرجي بصي للقمر غرام قامت لانها كانت محتاجه للهوي البـ.ـارد ينزل يطفي روحها
مالك شاف غرام وقفت ف البلكونه وبتمسح دمـ.ـو.عها وهيا بصه للقمر ولفه شال ع كتافها وشعرها طاير
مع نسمة الهوي
مالك : ع فكره انتي مغنتيش الاغنيه كلها وبصوت حنين فيه بحه تدوب
اااه منك ي غالي بتمشي ف خيالي وديما ف بالي ومش بتروح ..حياتي معاكي وروحي معاكي بتنفسي هواكي من غيره اموووت.. ديما بفكر ف الي جاي ي حب عمري واحله ضاي ..اتمنيت من ربنا انك تكوني لياا اكون مريتك ف الحياه وتشوفي نفسك فيا لو خفتي مره من الحياه احـ.ـضـ.ـنك وضمك احسسك بالامان انا بعشق ضيلك ..
...عشقتك ي غرااامي ...
غرام سمعت مالك بكل احساسها وجت عند عشقتك ي غرامي وشهقت بعنف ووقعت اغمي عليها
مالك خرج من العربيه يجري وهو مش عارف
يعمل ايه نط من ع السور ودخل البيت
بلكونت غرام ف الارضي وجري ع البلكون
ونط جواها نزل رفع راس غرام من الارض
وهو بيمسح وشها ويرجع شعرها لوراه : غرام غراام
وشالها حطها ع السرير راح قفل الباب ورجع لها تاني قعد جمبيها وهو بيتأمل ملامحها
وبقا يمسح ع شعرها بكل رقه
مالك بهمس : ااه ي غراامي مكنتش اعرف انك هتعملي فيا ده كلو انا مبقتش عارف اتصرف
جننتيني وشقلبتي حالي
وفتكر يوم ولادت غرام كان عند رائف بيذكرو مع بعض والدنيا بدأت تشتي والمطر غرق الشوارع
شعيب اتصل بنور الدين وقالو سيب مالك يباات
مع رائف انهارده وبكره يروحو المدرسه مع بعض
ومالك بات عندهم وع الساعه ١٢بليل لمياء جالها وجع الولاده وشعيب خرج يجيب دكتور وطه قاله
انا هروح ادور ع تاكسي والي يوصل الاول بركه
صوت الصريخ مالي البيت والاطفال استخبو ف اوضتهم من الخوف الا مالك فضل واقف
قدام الاوضة بتاعتها لحد ما ولدت وفاتن
ام عزام لفت غرام وطلعت بيها ملقتش
غير مالك قدامها
فاتن : تعاله ي مالك شيل النونه دي وقعد بيها هنا عشان اشوف خالتك لميا يلا بسرعه
مالك جري عليها وشال غرام وهو خايف وقعد بيها
وغرام عيطت شوية بعد كده سكتت وفتحت
عيونها مالك كان طفل واتفتن بيهم ضحك
لها ومشي صوابعه براحه ع خدها
وغرام مسكت صباعه وهيا بصاله
بكل برأه دخل شعيب بالدكتور
وشاف مالك قاعد بالمولوده
شعيب خدها منه : بسم الله مشالله الله اكبر انت الي شيلتها ي مالك انت الي هتسميها
مالك : بجد ي عمو شعيب
شعيب ابتسم : بجد ي حبيب عمك
مالك : خلاص هسميها غراام
شعيب : وهيا غرام ي مالك
ومن وقتها مالك كل يوم يروح عندهم ويشيل غرام لحد ما بقي عندها تلت سنين ونور الدين نقل
من المنطقه وراح مكان تاني وبطل يروح
عندهم لبعد المسافه بس منسيش غرامه
لحد ما قابلها ف الفرح وهيا عندها 15
سنه وستغرب ازاي ١٢ سنه كفيله
تغير البني ادم بالشكل ده ...
باااك..
مالك فاق من شروده وبااس دماغ غرام بهدوء وستنشق ريحة شعرها بعمق وجيه يبعد
عنيه وقعت ع صدر غرام وكتافها العريانه
بعد ما الشال وقع منها حاول يبعد
عنيه بس مقدرش يقاوم جمالها
ونعومة جـ.ـسمها قرب منها لكن بعد نفسه
ف اللحظه الاخيره وخد حماله البرا
الاسود الي لبساه وباين من التيشرت
الكت الي لبساه ولفها ع ايده جمب
الحمره ومسك فونها فتحه ع طول لانه من غير بسورد ومسح اخر مكالمه وخد قزازة برفان من ع التسريحه وشمها ورش منها ع كفوف ايده حتي
يحس بريحتها معاه وقرب من غرام
رش رشه ف الجو قريبه من وش
غرام الي رمشت ومالك خرج
وهو ماشي قفل الشرفه وراه
نط من ع السور وركب العربيه ومشي وف باله ..مفيش حاجه حصلت ولا انت جيت
ولا قولت حاجه ده سمعت اعترافي
اغمي عليها خليك انت ف قرفك
وسيب البنت ف برأتها ..
غرام بدأت تفوق وقامت منفوضه وهيا بتهز
دماغها : لا لا لا ونبي ده مش حلم مش حلم
لاا وخرجت الشرفه بعد كده دخلت اوضتها
ومسكت الفون لقت مكالمه واحده بس
من مالك يعني ايه لا لا انا متاكده
انه ده حصل انا منمتش وانا بعيط
انا فكره الي حصل طب انا شوفته وهو خارج
من الاوضة معقوله ده كلو حلم خدت نفس
المهم انه زار احلامي وسمعتها منه حتي
لو ف حلم
عدت الايام ومالك فك الغرز واتفق مع رائف بعد الي حصل مع البنات انه هيزورهم ف البيت
ويديهم الدرس واهل غرام شجعو الحته
دي ..مالك وصلت بيه الجرأه انه ميفكش.
حملات غرام من ايده ولبسهم زي
الحظاظات والي يساله ايه ده يرد عليه بكل بجاحه..
جيه اليوم الي مالك هيروح يديهم الدرس ف البيت
ووصل بعد المغرب عندهم وستقبله رائف
سلم ع العيله كلها
مالك : يلا ي بنات عشان نلحق نخلص الي فاات
رهف : تمام ي مستر مالك احنا هناخد الدرس
ف اوضة غرام عشان عندها مكتب
غرام بصت لها بدهشه ماهو فيه مكتب كبير ف البيت بس مش فاهمه رهف عايزه توصل
لايه ...
رهف : يلا ي مستر اتفضل اتفضل وسحبت غرام ودخلو الاوضه
مالك قلبه دق لما شم ريحتها وفتكر اخر لقاء بينهم
وبص ع غرام الي كانت شرده ونظرها ع باب الشرفه رهف استأذنت وخرجت تجيب العصير
غرام : انت جيت هنا ي مستر يوم ما كلمتك
مالك : جيت ازاي يعني ي صغنن
غرام : لا خلاص متشغلش بالك
مالك : غرام ممكن ترجعي تضحكي تاني وتسيبي كل حاجه للايام محدش عارف بكره مخبي
ايه وبتسم وحـ.ـشـ.ـتني ضحكتك ي كوكوو
غرام ضحكت ليه بعد ما حست ان الامل بيتجدد جواها بسمته كفيله تغير مودها 180 درجه
ومالك مركز ف الشرح بالعافيه بسبب عيون غرام
الي شقلبت حاله وكل شوية يفوقها من شرودها
فيه ويقولها ركزي ي غراام وخلصو ساعتين
عدو ع مالك وغرام من اجمل الاوقات
مالك: يلا بعد اذنكم هدخل الحمام
غرام : اتفضل ي ميستر
مالك دخل غسل وشه وهو ف قرارت نفسه عارف
انه داخل عشان خاطر يشم اي هدوم ليها
مالك بص ع الباب وحس باليأس لما شاف مفيش برا ليها زي الدور الي فاات بقا هيتجنن عايز
يشم ريحتها واله خلاص شويه ويحـ.ـضـ.ـنها
جاي يخرج بس لمح حاجه حمره وراه سبت الهدوم
خرجه لقاه اندر شيفون بدنتل لونه احمر مالك اتصـ.ـد.م وحس نفسه بقا مـ.ـجـ.ـنو.ن بس المره
دي مترددش اصلا وقرب القماش من منخيره
وتهوس بريحتها المره دي غير ريحتها
مع ريحت انوثته خله رجولته انتصبت
لمجرد الريحه لذيذه بشكل خله الدم
سخن ف عرووقه سند دماغه ع الباب وشمه بكل عمق وقبض عليه بفك متصلب من الي بيحصل فيه والاحساس الي حسه صعب جدا اتعدل وحط الاندر ف جيبه وغسل وشه مره واتنين عدل هدومه وخرج
مالك خرج وستأذن ع طول ومشي مقدرش يحط عينه ف عيون غرام كان هيعمل حاجه مـ.ـجـ.ـنو.نه
هو عارف نفسه ...
مالك روح بفكر شارد دخل البيت وسلم ع اهله
سلوي : احطلك تتعشي ي حبيبي
مالك بهدوء : لا ي ماما ارتحي انتي انا ماليش نفس
بعد اذنك هقعد ف الهوي شويه
خرج مالك وقعد ف الجنينه وولع سجارا وبيدخنها وفكرو بعيد ..وبعدين ي مالك وبعد الي بيحصل ده
كلو هتفضل تشمشم ف هدومها زي المراهقين طب
بزمتك مش مكسوف وانت بتعمل كده عشان
خاطر طفله صغير مش كفايه تهور ...بس انا مبقتش عارف امنع نفسي عنها اتهوست بيها
من ساعت ما شوفتها ف الفرح وانت بترقبها
من بعد وكنت راضي لكن من بعد اعترافها
وانها كمان حسه بالي انا حسه وانا مبقتش
عارف اتعامل معاها عادي مبقتش عارف
اشوفها ع انها طالبه وانا استاذها مش عارف
اتعامل معها غير انها عشقي ملكي حببتي
انا كلها لياا ادمنتها ...
فوقه من شروده ع صوت ماليكه الي قعده جمبيه : وبعدين ي استاذ مالك هتفضل
تايه كده كتير
مالك اتعدل وطفه السجارا الي ف ايده : ايه ي كيكه عامله ايه ي بابا
ماليكه بحب : انا بخير طول مانت بخير ي مالك
هاا بقا مش هتقولي مين غرام دي الي سالت
عنها رهف ..
مالك زفر كان فيه جبل ع صدره :غرااام وااه من غرام
ماليكه : يااه ده شكلها حكايتها حكايه فضفض فضفض وهدي عقلك
مالك بصلها : انتي بتسرسبيني ف الكلام ي ي بت
ماليكه ضحكت: انا ي مالك اناا انا وبجديه انا بس والله شيفاك مهموم وديما سرحان وعنيك
كلها وجع انا اختك وسرك ارمي عليه
همك وطلع كبتك ..
مالك نكش شعرها وبــــاس دماغها : ربنا يخليكي ليا ي حببتي بس صدقيني مش عارف اقولك ايه
ماليكه : قول الي انت حسه
مالك بشرود : غراام ..غرامي وجنوني وجعي ورحتي حوليها علامة استفهام كبيره
بمعني مش عارف اعمل ايه توهتني
وانا تهت فيها وتفتنت مبقتش عارف
ابعد ولا حتي اقرب
ماليكه : طب وليه مش عارف تقرب
مالك : عشان مينفعش ولا ظروفي ولا حالتي ولا حتي سني انا متجوز انا استاذها انا اكبر منها
بعشر سنين انا ..انا مش عارف
ماليكه : بلحح
مالك بصلها بقرف : بلح
ماليكه : ااه بلح اولا بنسبالي انت مش متجوز اصلا وانا وانت وكلنا عارفين ده وحتي لو متجوز وبعدين ايه يعني استاذها ولا اكبر منها ماما وبابا فرق
بنهم 15سنه وهيا طول ما متقبلك وعايزاك
ف حالاتك وحباك وانتو فهمين بعض
ليه لا فكر ي مالك وبلاش تحط
حواجز بينك وبين الي قلبك
اخترها فكر ي حبيبي يلاا
تصبح ع خير ..
ماليكه دخلت وسابت مالك ف حالته ودماغه بتودي وتجيب.. ومر ست شهور ع الحال ده الفرق ان الحب بينهم بيزيد مش بيقل بس نفس حالهم
متغيرش ..
عزام : ي جمااعه ركزو معايه كده بس خمسه معلش كل العيله كانت متجمعه
فاتن : خي ي بني فيه ايه ..
عزام : الصراحه بقا انا وقعت وبقالي بتاع ست شهور بفكر فيها من الاخر كده انا عايز اتجوز
الكبـ.ـار ضحكه بفرح والبنات
رائف : البسسس
رائد : اسماله ي زومه ست شهور تاني وهتيجي
تقولي طلقناااااي
يارا ضـ.ـر.بت رائف بكوعها وهيا بتبصله بغل
شعيب : بس ي زفت منك ليه ..هاا ي عزام مين الي خطفت قلبك ي حبيبي
عزام : ماليكه اخت مالك وبعد اذنك ي عمي عايزكم
تيجو معايه بكره نتقدم لها
طه : اهدي بس ي بني وحده وحده مالك
فاتن : سيب الواد يفرح ي طه انت مش سامع بيقولك ست شهور وبعدين واحنا هنلاقي
حد احسن من ماليكه فين
طه : غراام بنت اخويه
غرام اتخضت : غراام ع عيني وراسي والله ياعمي لكن عزام ده اخويه اكتر من رائد ورائف انت فاهم
يعني ..
عزام : اهو سمعت وبعدين هو فيه ف طعامت غرومه لكن اختي ي بابا والصراحه بقا
قلبي اختار ماليكه وبعدين هي مش
زي بنت اخوك برضو مش نور
الدين ده صحبك ..
طه : خلاااص ده انت ركبتني الحق وانا قاعد ي بن الكـ.ـلـ.ـب يلا ع خيرة الله بكره نزورهم ..
شعيب : ربنا يتمم بخير اتصل بمالك ي رائف وقولهم ان احنا جين نزرهم بكره وخد
منهم معااد ..
رائف :ماشي ي بابا الي تشوفه ورن ع مالك وخد منه معاد بعد المغرب
مالك استغرب سبب الزياره ..
↚
خلص اليوم وجيه وقت الزياره وعزام كان متـ.ـو.تر ومش ع بعضو خايف من الرفض اتجهزو كلهم
وخدو هدايه معاهم وراحو بيت مالك ..
مالك استقبلهم من ع الباب غرام دخلت اخر واحده
حطت ايدها ف ايد مالك الي تاه ف عيونها
وحس انه مش عايز يسب ايدها
مالك : ايه القمر ده عامله ايه ي بسكوته
غرام بكسوف : الحمدلله ي مستر انت عامل ايه
مالك ابتسم : انا بخير طول مانا شايف ضحكتك الحلوه ي صغنن
غرام ضحكت بخجل ومالك ساب ايدها ودخلو مع بعض ومالك ف باله ..ربنا يصبرني عليكي ي غرامي
وبعد سلام وترحيب ودردشه خفيفه بين العالتين
شعيب : احم بص ي مالك ي بني احنا جاين نطلب ايد الانسه ماليكه لابننا عزام واحنا مش هنلاقي
احسن منها ليه وهو انت عارفه وانشالله خير
مالك ابتسم : والله ي عمي ده شرف لينا وانا مش هلاقي احسن من صحبي واخوي عزام لي
شمعت بتنا وبنت قلبي ماليكه لكن
الرأي رأيها ف الاول وف الاخر
ماليكه سمعت طلب شعيب وتكسفت ونزلت عنيها ف الارض ووشها كان احمر من الكسووف
عزام : بعد اذنك ي عمي ..وبعد اذنك طبعا ي مالك
حابب اقعد مع الدكتورة خمس دقايق قبل
ما تسالها ع رأيها ..
مالك : ومالو ي باشا بس خمسه هاا
عزام ضحك : حبيبي والله
مالك : خودي عزام ي ماليكه وقعدو ف الجنينه الي برا
ماليكه وقفت بتـ.ـو.تر وهزت دماغها وخرجت وعزام وراها ..
عزام حاول يخرجها من المود : عامله ايه ي ماليكه
ماليكه بخجل : بخير الحمدلله
عزام : بصي ي ماليكه انا مش عايزك تتسرعي بس انا واقسملك بالله بقيت مش عارف اخرجك
من بالي من ساعت ما شوفتك واوعدك لو
وفقتي مش هتنـ.ـد.مي ابدا هراعي ربنا فيكي
وهحبك ومش هشوف غيرك ف الدنيا
هبقا وفي ليكي وقلبي الي اختارك
مش هيخذلك ابدا هنكون اسرة وبيت
دافي كله حب وحنان وانا بتمني
انك توفقي وتكوني ام بيتي
وانا بجد هبقا فرحان اوي لو وافقتي ولو مش مرتاحه ليا انا برضو هتمنالك السعاده من كل
قلبي ...
ماليكه : انا مش عارفه اقولك ايه ي استاذ عزام انت فجأتني
عزام : بصي اولا سيبك من استاذ دي خالص ثانيا بقا ي قمر قولي موفقه وخلينا نفرح وانا عندي كام سال ممكن
ماليكه : ااه طبعا اتفضل
عزام : شكلي مش عجبك شغلي او سني مرتاحه لي او لا
ماليكه بخجل : اومأت بالرفض
عزام ابتسم : بصيلي ي ماليكه عايز اسمع منك بلاش خجل وحيات عيونك الحلوه دي
ماليكه : لا مفيش مشكله ف شكلك ولا شغلك ولا سنك واذا كنت مرتاحه ولا لا فانا لو مش
مرتاحه ليك مكنتش هبقا قعده معاك
دلوقتي ..
عزام : حلوو اوي طب ممكن سؤال رخم شويه
ماليكه : شويه امم تمام اتفضل
عزام : ف حد ف حياتك او بتحبي حد حاجه زي كده عـ.ـر.فيني انا هتقبل كل كلامك
ماليكه : لا طبعا مفيش حد انا مش بفكر غير ف درستي بس
عزام : وانا واثق فيكي وانشالله هتكوني احله دكتورة كده مفيش مانع من الموافقه اوعد ي ماليكه انك هتحبيني ف اقرب وقت كمان اسمعها منك بقاا
ماليكه : بس انا عندي طالب
عزام : عيوني
ماليكه : فترة خطوبه سنتين هيكون فضلي سنه ع التخرج وكانو عديت الشوط الصعب من الكليه
عزام : اوبااااااا يعني انتي موافقه هههههههههههههههههه حياتي والله
مالك الي خرج يشوفهم : حيااتك وبص ع ماليكه
لوله انها قعده كنت سمعتك حاجه تليق بيك
يلا قدامي انتو الاتنين ..
دخلو مع بعض وعزام مبسوط وماليكه فرحانه لكن مبينتش من كسوفها
شعيب : هاا ي ماليكه ي بنتي قولتي ايه
ماليكه بصت ع مالك بتـ.ـو.تر
مالك : قولي رايك ي حببتي متقلقيش
ماليكه : الي تشوفه ي مالك
مالك ابتسم : يعني موفقه ع عزام
ماليكه اومأت وجريت ع المطبخ لمياء وفاتن قعدو يزغرطو والعيله كلها كانت فرحانه
رائد بهمس : عملتها ازاي دي ي نمس ااه ي لئيم
البت مخدتش خمس دقايق ف ايدك
عزام بخفوت : بت مين ي لطع اتكلم عدل هتبقا مراتي
رائد : اووووهو. وبقينا نداافع ..ايوة بقا حرمك المصون ي بختك يااعم
شعيب : ربنا يبـ.ـارك ليكم ي حبايبي والي انتو عايزينو احنا تحت امركم ي مالك وخير
البر عاجله الخطوبه تبقا الاسبوع
الجااي نقره الفاتحه
مالك : عيب ي عم شعيب احنا مفيش بنا الكلام ده والي تشفوه نقره الفاتحه
عزام : ثانيه عشان يبقا كلو ع نور ماليكه طلبة خطوبة سنتين عشان خاطر تعلمها وانا حابب
انه يكون كتب كتاب عشان ابقا ع رحتي
معاها يبقا شبكه وكتب كتاب الاسبوع
الجاي ايه رايكم ...
طه : حلال ربنا مفيش احسن منه
مالك : وانا موافق ي عزام وبديك حته من قلبي وانا مطمن
عزام : ف قلبي نقره الفاتحه
مالك بصوت عالي : تعالي ي ماليكه
جت ماليكه وقرو الفاتحه وعزام مش شايل عينه من عليها والبنات كانو فرحانين وقامو سلمو ع ماليكه والرجاله سلمت ع عزام
رائف : انا بقول نسيب العرسان مع بعض شوية
مالك : تااني
رائف زقه : عدي بقا متنحش
عزام قعد مع ماليكه وطلع لها الهديه عبره عن انصيال وسلسله دهب ناعمين ..
وقعدو يتكلمو مع بعض ويحاول
يخرجها من الموود
نور نزل وهو ماسك ايد منه الي عمله ميك اب اوفر مالك بص ع غرام بقلق ومشغلش باله بالي منه عمله..
منه : اهلا وسهلا نورتو
سلوي : دي منه مرات مالك وابنهم نور
سلمت ع الموجودين وقبل ما توصل عند غرام
غرام وقفت : عن اذنك ي طنط فين الحمام
رهف بصت لها هيا ويارا وحسين بيها
سلوي : تعالي ي حببتي من هنا اتفضلي
غرام دخلت الحمام ودمـ.ـو.عها الي كانت مسكاها نزلت غسلت وشها مره واتنين ودمـ.ـو.عها
مش راضيه توقف فضلت رايحه
جايه ف الحمام وهيا مش عايزه
تخرج وتشوفها قعده جمبه
وبعدين يعني هفضل قعده ف الحمام طول الوقت
لازم اخرج ولازم اشوفهم جمب بعض هو ده
نصيبي وهو ده مكتوبي لازم ارضي بيه
هو عمره ما هيكون ليا لازم انساا
غرام مسحت وشها وخرجت قعدت جمب رهف الي مسكت ايدها ومالك عينه عليها وخايف حد ينطق
اسمهاا ..
مالك : طب ايه ي ماما مش تحطو العشا عشان الضيوف
سلوي : ااه طبعا تعالي معايه ي منه
لمياء : والله ما كان في داعي لي تعبك ي سلوي احنا مش غرب
سلوي : حببتي ولا تعب ولا حاجه ده واجبكم يلا ي منه
مالك شافها خرجت مع امه زفر براحه وغرام مرفعتش عنيها من الارض ..
غرام بهمس : احنا هنمشي امته ي ماما انا زهقت
لمياء بخفوت : عيب كده ي روما وبعدين مالك مش ع بعضك ليه احنا شوية وهنمشي اهدي
رهف : معلشي ي قلبي استحملي
غرام بخفوت : مخـ.ـنـ.ـوقه ي رهف مش قادره وبصت ع نور وبتسمت ليه شورت لنور وهو جيه عندها
غرام ببسمه : اسمك ايه ي صغنن
نور : اسمي نور مالك
غرام ضحكت : احله نور ي نااس عندك كام سنه بقا
نور عد ع صوبعه : ست سنين
غرام : تعرف انك قمر اووي
نور : ااه عارف
غرام : سبحان الله تبا لتوضعك يا عم ..طب ممكن بوسه بقاا
نور : بوسه واحده بس احسن اسيل تزعل
غرام بسته : ومين اسيل بقا دي ي استاذ نور
نور اتكسف : دي صحبتي ف الكلاس
غرام ضحكت بصوت عالي ومالك كان بيضحك ع ضحكتها الي بترد فيه الروح : يالهوي منك المهم
هديك حاجه حلوه وتديني بوسه تاني اتفقنا
نور بتفكير : خلاص اتفقنا هات الحاجه الحلوة
غرام : لا مغرور وبتحب وانت عندك ست سنين
ومادي كمان توليفه توب التوب هههههههههههههههههه اتفضل ياعم وخرجت ليه شكولاته من شنطتها
نور : مرسي وانتي اسمك ايه بقا
مالك ادخل : قولها ي روما انتو اصلا مفيش فرق
بينكم كتير هههههههههههههههههه
غرام : والله بقا كده ماشي ي مستر
نور : خودي بوسه بقا ي روما عشان انتي ادتيني
تو شوكلت
غرام : والله انا عايزه اكلك زي التو شوكلت ي نوري
نور : لااااا بليز خلي حته لاسيل احسن تعيط عليا
كل الموجودين ضحكه ومالك حبها ف قلبه بيزيد
وفتكر لما كان بيجبلها شكولاته وهيا عندها تلت
سنين وياخد مكانها بوسه وكانت ماديه اكتر
من نور اصلا ..
خرجت سلوي بالاكل وحطته ع السفره هيا ومنه
وغرام رجع الحزن خيم ع عنيها تاني لما شافتها
مالك وقف ودخل لعزام : يلا ي نحنوح وقتك خلص يلا ع العشاا جاهز
وخد ماليكه تحت دراعه : ايه رايك ف الطع ده ي حبيبت بابا
ماليكه بسته من خده وبصت لعزام بخـــبـــث : مش بطال هههههههههههههههههه
مالك ضحك معاها وعزام : ماشي ي ماليكه كلها اسبوع وهتبقي مراتي وهربيكي
مالك : ده عندها يااه
عزام : حبيبي تسلم
كلهم ضحكو مع بعض وخرجو قعدو ع السفره
وغرام بتقلب ف طبقها بشرود ومالك
عينه عليها ومنه خدت بالها
منه : مش بتكلي ليه ي قموره
نور : اسمها روما ي مامي
مالك بــــاس نور الي قاعد ع رجله وهو فرحان بيه
وغرام طنشتها رهف وماليكه ويارا شرقه ف الاكل
وهما كتمين ضحكتهم
منه : سفره دايمه وجت تقف مالك كب عليها كاس العصير بالقصد
مالك : احووو يلا كب العصير خير اطلعي غيري بقا
وخدي نور نوميه معاده نومه جيه
نور وقف : تصبحو ع خير كلكم
وراح عند غرام : تصبح ع خير ي روما وبــــاس خدها
غرام حـ.ـضـ.ـنته بسعاده وهيا بتضحك : وانت من اهل الخير والسعاده ي قلب روما

وطلع مع منه وغرام اتنفست اخيرا
وقفت رهف وغرام مع ماليكه يدخلو الاطباق
وبعد كده غرام خرجت بالشاي وماليكه ورهف ف المطبخ بيتكلمه
ماليكه : انا اتكلمت مع مالك ع فكره
رهف : ااه وبعدين
غرام ادتهم الشاي
مالك : معلشي ي بسكوته هتعبك عايز فنجان قهوة من ايديك زي الي عملتيه ليا
رائف : انت كمان بقيت مدمن عدلات بتعتنا اسكت ي اخي عليها فنجان قهوة تقولش حطه فيه
هروييين ادمان
مالك ضحك وهو بيلمس الحملات من تحت القميص الي لبسه : والله من نحية مدمن
فانا بقيت مدمن ..
غرام ضحكت بسعاده ودخلت المطبخ وسمعت
ماليكه : بيحبها ي رهف ده مالك مـ.ـجـ.ـنو.ن بيها
غرام عنيها اتملت دمـ.ـو.ع وفكرت الكلام ع منه وجت تخرج ..
رهف : بجد ي ماليكه متاكده انه بيحب غراام
غرام اتصـ.ـد.مت لكن اتحكمت ف اعصبها
ماليكه : بيحبها ده بيعشقها بقوله غرام لقيتو خد نفس عميق كده وقالي غرااام واااه من غرام
ده هيا غرامي وجنوني راحتي وتعبي
فرحتي وحزني انتي ت عـ.ـر.في انها
لما اتولدت مالك كان عندكم
وهو الي سماها غرام
غرام دمـ.ـو.عها نزلت وغرقت جناين خدودها ودخلت عليهم ومسكت ايد ماليكه : عشان خطري قوليلي
انك انتي كمان مش حلم بالله عليكي
ماليكه حـ.ـضـ.ـنتها : اهدي ي حببتي عشان خطري بلاش دمـ.ـو.ع ورهف وقفه مصدومه وحطه
ايديها ع بوقها
غرام ببكي : قليلي الكلام الي سمعته ده صح
ماليكه بعدتها ومسحت دمـ.ـو.عها : بس اهدي خدي نفس عشان الي برا محدش يسمع
وبخفوت ..قوليلي بقا بتحبيه
غرام اومأت : اوي بحبه اوي
ماليكه : انا مش عارفه انتي كان لازم ت عـ.ـر.في الكلام ده مني ولا لا بس هو كمان بيحبك برضو هو قالي
غرام : بس خلاص انا مش عايزه اعرف حاجه تاني دي بنسبالي كفاايهة..هتيلي بقا حاجة القهوة
عشان هو مستني القهوة برا
ماليكه استغربت من غرام ازاي هيا عقله بالطريق
دي : خلاص ارتاحي انتي وانا هعمل
غرام : تؤ هو طالبها من ايديه وابتسمت وهيا مغمضه عيونها وايدها ع قلبها وكانها بتقوله
اطمن ..ووقفت تعمله القهوة بكل حب
وخرجت بيها وهيا بتقرب منه بهدوء وعنيها ف عيونه قالت كتير اووي ومالك كان مفتون
من كمية الحب الي شافها ف عنيها
ومدت له فنجان القهوة مالك رفع ايده القميص نزل عن الحظاظات غرام شفتهم وعنيها برقت ومالك
استغراب وبص ع الي هيا بتبص عليه وتصدم
معاها ونزل الكم غرام ف بالها ..اه ع الكسووف
وانا اقول حملاتي بتروح فين ومشيه بواحده
سوده والتانيه حمرا وانت لبسهم احييه
ي بجح ومسكت اشيائي ينهار كسفه
ووشها ضـ.ـر.ب الوان ومالك ابتسم ف وشها بتـ.ـو.تر ..احاااا طب منظري ايه قدامها
دلوقتي طب عرفت انهم ليها طب
وبعدين لما عيله تشوفني لابس
حملات سنتيال ف ايدي هتفهم
اي دلوقتي والله انا كان عندي اي حد
يشوفهم الا هيا ي نهار احراج ..
خلص اليوم وغرام روحت من عندهم بفكر تاني خالص الفرحه مكنتش سيعاها وكل الي شاغلها
بيحبني زي ما بحبه لكن في حاجه كانت معكره
فرحتها انه برضو مينفعش يكونه مع بعض..
عده اليوم ومالك خد ماليكه وسلوي وراح بيهم مع عزام ورهف وغرام ويارا عشان يشترو الدهب
عزم : بصي كل الي نفسك فيه خوديها متشغليش بالك بحاجه وقعد جمب مالك الي حاطت رجل ع رجل وبيدخن وعنيه ع غرام
عزام : تعرف ابويه كان عايز يجوزني غرام
مالك قلبه اتنفض وتعدل : انت بتقول ايه
عزام : والله زي ما بكلمك كده ساعتها غرام
قلتلو عزاام ده اخويه
مالك برفعة حاجب : وانت
عزام : وانا ايه يسطا مانا جمبك اهو بنجيب دهب اختك وبمخزه يعني لو انا مخدتهاش ف الف غيري
يتمنه ..
مالك بنزعاج : متفكك ي عزام وتيجي سكه ودغري
عزام : انت فهمني وانا فهمك واحنا الاتنين عـ.ـر.فين انك بتحبها وجوزتك كانت بسبب كلمه ادها ابوك
لعمك ليه بتكابر ي صحبي لحد ما تضيع منك
مالك : تؤ انسه مينفعش
عزام بعصبيه : وايه الي مينفعوش ي قلب امك وبعدين لما هو مينفعش داير ليه بذكرها وبص
ع الحظاظات الي ف ايده وبعدين ي اخي
بطل ميتين ام البجاحه الي انت فيها
دي انا حتي ابن عمها
مالك ابتسم وهو بيشمهم : وانت مين قالك انهم تبعاها انا هعيل ولا ايه
عزام : مانت الي معرفني انك بتحبها من واحنا عيال بعد كده كبرنا وقلنا حكايات طفوله
لكن عنيك دلوقتي ي صحبي بتتكلم
وربي اقطع دراعي انهم تباعه
انت مش بتحب مراتك واحنا عـ.ـر.فين
ومالكش ف الشمال واحنا برضو عارفين
مشكلتي هنا بقا هموت وعرف خدتهم
ازاي مش معقوله هيا ادتهملك مثلا
مالك : لا هي بريئه ومالهاش ف الحوديت دي اما خدتهم ازاي ف ريح بالك مش تبعهاا
عزام ضـ.ـر.به بالرجل : ده انت بني ادم ثقيل وقام قرب من ماليكه وبص لمالك بخـــبـــث
عزام : رهوفا اختاري الي يعجبك ..وانتي برضو ي روما الي عينك تختاره ملكك ي قلبي وضحك
وهو بينكش شعرها
مالك من الغيره الي حساها فرك السجاره المولعه
بايده ورمها ف الارض وقام وقف وقرب من عزام

مالك بفحيح : المسها تاني وانا هطلع ميتين
امك .. غراااام
غرام بخضه : نعم ي مستر
مالك ببتسامه : تعالي ي بسكوته انا هخترلك سيبك من البخيل الي نصه كلام ده
غرام : مرسي ي مستر متتعبش نفسك
مالك بصلها بهدوء وشاور بعنيه بمعني تعالي غرام راحت ليه زي المغيبه وسلوي مستغربتش
لانها عارفه مالك بيعز غرام ازاي من
ساعت ما تولدت ..
مالك ابتسم لها وغرام قلبها بيدق بعنف : وريني السلاسل الي عندك ي باشا
الصايغ عطي لمالك السلاسل الي عنده واختار لغرام سلسله ناعمه بفراشتين

مالك بخفوت : ايه رايك ي صغنن حلوه
غرام : هاا
مالك ضحك : سلامتك ي قطه بقولك ايه رايك
غرام بصت ع السلسه : واوو جميله اوي مرسي ي مستر زوقك ي جنن
مالك : تمام هناخد دي وداه الكرديت كارد
الصايغ : دخل البسورد لو سمحت
مالك : 20081212.
غرام بصـــدمــه : ده عيد ميلادي
مالك بستغراب مزيف : اايه ده بجد رب صدفه خير من الف معااد سبحان الله ..وسابها ومشي
غرام كتمت ضحكتها وفتكرت ان هو الي سماها اصلا ..ااه ي كـ.ـد.اب ده انا صدقت ي شيخ
مالك والله هههههههههههههههههه
غرام قربت من الصايغ بخفوت : بسس بس ي عمو بتاع الدهب
الصايغ قرب منها : ايوة ي كتكوته
غرام : ممكن قبل ما تحط السلسله ف العلبه تحفر ع الفراشه الكبيره حرف ال m والصغيره حرف G
الصايغ : حاضر من عيون
مالك خد السلسله بعد ما الصايغ حفر عليها : يلا البسيها كده
غرام لبستها : تحفه وبــــاست الفراشه بفرحه
مالك ابتسم لها وخرجو مع بعض : ثانيه وحده نسيت السجاير جواه
ودخل قرب من بتاع الدهب : البنوته الي خدت السلسله كانت بتقولك ايه بعد مااختارت السلسله
الصايغ : طلبت اني احفر لها حرف الام والچي
ع السلسله
مالك سابه وخرج وطول الطريق بيحاول يعرف مين حرف الام ..طبحرفها وعرفناه طب التاني
واقنع نفسه انه اول حرف من اسمها واخر حرف
وروحو مع بعض بعد ما اشترو الفساتين عشان معزومين ع الغدا عند اهل غرام
غرام دخلت تقيس الفستان وخرجت بيه تفرجو للعيله
غرام : هاا بقا ايه رايكم وهي بتلف بالفستان
مالك رفع عنيه وتصدم وعنيه كانت بطق شرار
وبص ع عزام الي كتم ضحكته وهو بيبص ف الارض لانه كان معاهم ومالك انتظر ف العربيه

الفستان كان قصير ومبين صدرها وفيه كمية اغراء رهيبه
لمياء : قمر ي حبيبت ماما
رائد : بس مش قصير الفستان ده روما
شعيب : اختك لسه صغيره ي رائد سبها براحتها
مالك وقف بعصبيه: يلا ي بنات عشان تخدو الدرس عشان معدكم هيصادف يوم الشبكه
غرام دخلت تغير وهيا زعلانه من رد فعل مالك الي مبينش اي اعجاب
مالك قعد يديهم الدرس ورجليه بتتهز بعنف اول مره يدخن وهو بيشرح لهم
مالك : هاتي مايه ي رهف
رهف : حاضر ي مستر وخرجت
غرام : حضرتك كويس
مالك : فين قميص النوم الي كنتي لبسااه
غرام اتصـ.ـد.مت : افنـ.ـد.م
مالك : قوومي ي غراام انجزي هاتي الفستان
غرام قامت تجيب الفستان ومالك خده : الفستان ده ي بابا مينفعش تلبسيه قدام حد وخده حطه
ف شنطة الاب توب بتاعه ..بكره هبعتلك غيره
ينسبك مفهوووم
غرام : ايوة بس هو عجبني ممكن اعرف ليه
مالك بصلها بعصبيه : من غير ليه ي غراام
دخلت رهف ومالك خد كاس المايه شربه مره واحده والحظاظات ظهرت من تحت القميص
رهف اتخشبت وهيا وقفه وغرام خدت بالها
وشـ.ـدتها تقعد وهيا حطه ايدها ع دماغها
وبتضحك ع جنون مالك
رهف بهمس: ااايه الي انا شوفته دددده
مالك : ركزي ي رهف
وبص ع غرام الي بتشاور بعنيها ع ايده وترجع تبص لرهف مالك خد باله وونزل ايده من
ع المكتب وهو قرفان من نفسه اصلا ..
خلص الدرس ومالك حط صوابعه بين عنيه ع عضم منخيره : معلشي ي صغنن هتعبك
عايز فنجان قهوة
غرام قربت بقلق : مالك ي مستر
مالك رفع عنيه : مفيش ي حببتي مصدع شويه
طب قوم ريح ع السرير شويه وانا هجبلك
القهوة مالك اومأ وهو عايز كده اصلا
نام ع مخدتها ودفن وشه فيها وهو هايم ف فرحتها
الي بقت ادماان
غرام خرجت تعمل القهوة عزام وماليكه بيدردشو مع بعض ..
سلوي : اومال فين مالك ي بنات
غرام : جالو صداع وسبته يرتاح ف الاوضه شكلو كان مرهق
سلوي : خير ما عملتي ي بنتي احسن هو الصداع بتاعه وحش اووي
لمياء : ربنا يبـ.ـاركلك ف عمره ي حببتي ويخليهولك
غرام دخلت تعمل القهوة وهو بتفكر ف مالك..طب هو الي عمله ده غيره طيب ولا ايه ف محل الدهب
وع الفستان حجتي الي ربطها ف ايده من غير
كسوف انا مبقتش عارفه اعمل ايه اااه منك ي مالك
دخلت بفنجان القهوة وشافت مالك نايم وحاضن المخده ودافن وشه فيها قربت منه وسندت القهوة
ووقفت جمبه وبقت تتأمله وهو ناايم وملامحه
الي تجنن مكنتش متخيله ان حبيب احلامها
هيطلع بالجمال ده عشقته من كل قلبها
الصغير مدت ايدها وقت تحسس
ع خده بهدوء
مالك قام مفزوع وهو قابض ع ايدها : ايدك ي بنت ميتين الكـ.ـلـ.ـب ي مومس
↚
غرام كانت وقفه مصدومه وعنيها ماليانه دمـ.ـو.ع
هيا اول مره تشوف وشه ده مالك اتفزع لما شاف منظرها وعرف انه بوظ الدنيا
مالك بتـ.ـو.تر : غ غراام انا انا مقصدش اهدي انتي بتترعشي كده ليه انا مش عليكي انتي
غرام بخوف : اايدي وجعتني
مالك بص ع ايدها الي قابض عليها وسابها ع طول
غرام اول ما ساب ايدها طلعت تجري ومالك
حس انه بيتخـ.ـنـ.ـق بسبب الي حصل حط صوابعه
ف شعره وبقا يشـ.ـد فيه زي المـ.ـجـ.ـنو.ن عايز
يخرج صورتها من دماغه وهي خايفه منه
قام وقف بغضب وهو عايز يروح يشرب من دم مـ.ـر.اته وخد حاجته وخرج
مالك : بعد اذنكم ي جماعه عندي مشوار مهم عزام ابقا وصلهم انت ومشي وكله مستغرب ماله
ماليكه قربت من غرام الي قعده جمب رهف ووشها اصفر
ماليكه مسكت ايدها لقتها بتترعش : مالك ي غرام ف ايه
غرام هزت دماغها بالنفي وقامت دخلت اوضتها
وقفلت الباب ع نفسها ونامت ع سريرها ..
مالك طلع يلف بالعربيه وهو بيلعن نفسه روح ع البيت ودخل اوضة الملاكمه بتاعته وقطع القميص الي لبسه ونزل ع كيس الملاكمه بالبوكسات بدون
راحه وبقا بيضـ.ـر.ب فيه كانه بيطلع غضبه وكان
متخيله منه لحد ما الكيس اتفتح والرمله نزلت
منه وضهر ايده كل اتجرح جروح صاعبه
وقف وزمجر بعنف بقهره بووجع ونزل ع ركبه

خد الشنطه بتاعته وخرج فستان غرام منها
وحـ.ـضـ.ـنه وشكلها وهي مزعوره منه مش مفارق
عنيه حـ.ـضـ.ـن الفستان وهو بيفتكر شكلها فيه
وابتسم من جمالها وقام فتح الدولاب
الي ف الاوضه وخرج صندوق
وحط الفستان بعد ما بــــاسه
مع الاندر بتاعها وقفل عليهم
تاني يوم رن الجرس ف بيت غرام فتحت رهف
المندوب : ده بيت الانسه غرام شعيب
رهف : ايوة
المندوب : طب اتفضلي ده اوردر بتاعها عن اذنك
رهف خدت البوكس وهيا مستغربه ده ايه دخلت
اوضة غرام الي مخرجتش من اوضتها من امبـ.ـارح
وكانت قاعده بترسم ف الوشم الي شفته ع ضهر
ماالك ..
رهف : غرام الاوردر ده ليكي
غرام : بس انا مطلبتش حاجه
رهف : معرفش بقا شوفيه
غرام : فتحت البوكس وخرجت فستان قطيفه كحلي بكم ومقفل

رهف : واو لونه تحفه بس ليه مقفل كده من امته
ده هههههههههههههههههه
غرام بصت ف البوكس لقت معاه ورده سوده وبطاقه فتحتها ..اعذري خطأ وزلت لساني
غرام ابتسمت وحـ.ـضـ.ـنت الفستان وعرفت انه من مالك : لا انسه مش هعدي وقحتك ابدا
يابو عيون زرقه ..
رهف : ايووة بقا ي سيدي
غرام وقفت ومسكت ودنها : ده انا نسيت من امته ي حـ.ـيو.انه بترتبي لحاجه من ورايه
رهف : والله انا ماليش دعوووة ده ماليكه سييبي ودني ي بت وبعدين هو لوله اتفقنا انا وماليكه
كان زمانك عرفتي انه بيحبك اصلا
غرام بستها من خدها : فعلا عندك حق
رهف : اله قليلي ي روما هو الي كان لبسه
ف ايده ده هههههههههههههههههه
غرام اتكسفت : بس ي زفته احنا مالنا
رهف : وحيات ماما انتي ي بت مش جيتي
اتخـ.ـنـ.ـقتي معايه وقلتلي اني خدت حمالت
البرا الحمرا وعدتيهالي انما السوده لا
غرام ضحكت بتـ.ـو.تر
رهف : واصبح ايه بقا القي استاذ مالك معتز بيهم
ولففهم ع ايده ي ختيييي والله انا بطني وجعتني
لما شفتهم ف ايده ..
غرام بإحراج : معرفش نشالهم ازاي والله انا مش متخيله لحد دلوقتي انه مسك الحجات دي
المشكله بقا فييين
رهف : فييين
غرام : اني كنت لبسه السوده يوم ما ضاعت الحماله وشهقت شهقه طلعت من نفخه
وف بالها يعني مطلعش حلم عااااااااااااااااا
وطلعت تضحك وتنط ع السرير
وهيا حـ.ـضـ.ـنه الفستان وبتضحك
من كل قلبهااا ..ورهف بتضحك
ع ضحكتها
جيه معاد الشبكه الي كانت ف صالة افراح فخمه
والبنات راحو الكوافير والي وصلهم رائد
وطول الطريق يرخم ع رهف
رائد : لقيتي فستان يجي مقاسك ي رهف
رهف : هه دمك يلطش
رائد : بس هو حلو الاوتفيت الي انتي لبساه خليكي بيه بقاا
رهف : وانت مالك ي سم
يارا بستها من خدها : بس ي رائد مالكش دعوة باختي القمر
رائد : قمر بالستر يختي مش تلبس فستان وتبظ من كل حته فيه
رهف : ميشغلكش برضو روح شوف عارضات الازياء الي انت بتكلمهم ومتشغلش بالك
بياا بقا
غرام : خلاص بقا ي رائد مترخمش
وصلت يارا ورهف وغرام ولقو ماليكه نزله من العربيه والي بيوصلها عبدالله
ونزله سلمو ع بعض
عبدلله : عامله ايه رورو مكملناش كلمنا اخر مره
رائد ادخل: كلام ايه ي بودي
عبدلله : كنا بنتكلم ف انها تختار علمي رياضه وتدخل هندسه زي وتبقا معايه ف نفس المجال
رائد : ااها قلتلي بس رهف هتدخل اقتصاد منزلي
بتحب الاكل اكتر من الرياضه
عبدالله ابتسم : رهف جميله ف كل حلاتها
رهف : مرسي ع زوقك ي عبدلله
عبدلله : مش بجامل والله انت كيووته اوي وجميله
رهف ضحكت ورائد بيبصله بقرف

رهف : طب يلا بقا عن اذنك ي عبدلله هدخل للبنات ومرسي مره تاني يريت الناس
تتعدي منك وبصت لرائد بقرف ودخلت
رائد زق عبدلله : طب يلا ي روميو قدمنا حجات كتير انهارده
البنات خلصه وكانت يارا وماليكه عاملين مكيب تقيل اما رهف وغرام عملو شعرهم وحطه ميك اب
خفيف اوي
جيه عزام ومالك وعبدلله ورائف ورائد كلهم بعربيات ومعاهم اصحابهم ف زفه رقيه كلها عربيات ملاكي .. واهل عزام واهل ماليكه ف الصاله
عزام دخل ياخد ماليكه ودها بوكيه الورد وهو مبهور بجمالها

ويارا ورهف حـ.ـضـ.ـنوه وغرام
سلمت من بعيد ..
ف عربية مالك : انتي مفكره نفسك رايحه فين
منه : هنزل اشوف ماليكه
مالك : اترزعي بس وقولتلك فكك من جو الملاك ابو جنحات ده انا لوله امي قلتلي اخدك معايه انا
كنت سبتك ف البيت اصلا..
منه بصتله بغل وسكتت مالك نزل من العربيه وولع سجاره وهو مستني عزام يخرج بماليكه وشاف
غرام طالعه من البيوتي سنتر بالفستان الي بتاعه
وااه من جملها والفستان الي مفصل جـ.ـسمها
وشعرها الطاير من الهوي وشفايفها
الي بتلمع بلون هادي وجريت
حـ.ـضـ.ـنت رائف ..وفضلت تتلفت يمين وشمال لحد ما عنها وقعت ع مالك الي لابس بدله نفس لون الفستان الي بعته ليها وتاهت ف جماله
وهو كان نفسه انها تكون ف حـ.ـضـ.ـنه
مش حـ.ـضـ.ـن رائف وبص ع العيون
الي كانت عليها وتعصب
وبصوت عالي : يلا ي شبااب اتحركو قدمناا اااايه ي رااائف عزام دخل يتمكيج جواه ولا ايه متشوووفه.. ومسك الفون وبعت مسدچ لغرام
مالك : اطلعي العربيه يلا..
غرام بصتله وبصت ع منه الي ركبه جمبه ولفت وشها الناحيه التانيه وطنشته
لسه هيبعت لها مسدچ تاني يهزقها
نور : بابي بابي مش دي روما عايز اسلم عليها بليز
مالك ابتسم : تعاله ي حبيب بابي

وخد نور ونزل بيه غرام لقته بيقرب منها وعنيه بطق شرار خافت لكان ابتسمت لنور الي جري
عليها ونزلت ع الارض حـ.ـضـ.ـنته
غرام : عامل ايه ي نوري وحشني
نور : وانتي اكتر ي روما
مالك وهو بيجز ع اسنانه: قومي اقفي متوطيش كده تاني ف شباب وقفه
غرام اتعدلت وهي برضو مش بترد عليه
مالك بعصبيه : انا مش قولتك اركبي العربيه
غرام : عايزه اقف ف الهوي
مالك اومأ : ماشي ي غرام مااشي
نور : تعالي ي غرام اركبي معايه بليز بليز
غرام بتـ.ـو.تر : لا ي نور مش هينفع هركب مع اخوية
نور بعبره : خصميني انا زعلت منك
غرام بحزن : لا ي قلبي متزعلش خلاص موافقه
نور بضحكه : يسسس
طلعت ماليكه مع عزام وراهم يارا ورهف الي شافها
رائد وعنيه طلعت من براا من الصـــدمــه بسبب الفستان الي لبسااه

..مالك قرب بــــاس دماغها وحـ.ـضـ.ـنها هو وعبدلله
مالك : رائف غرام هتركب مع نور يلا هطلع قدامك
ومن غير ما يبص ع غرام ..يلا قدامي
غرام مسكت ايد نور وركبو ف الكنبه الي وراه
منه : ازيك ي حلوه
غرام من غير نفس : اهلا ي طنط
مالك طلع بالعربيه وهو مضيق من غرام ومش منزل عينه من ع المرايه ومتبعها وهيا عنيها شرده وفيها لمعة حزن وبتبص من الشباك ..وفهم انها لسه زعلانه منه

ولع سجاره ودخنها بعصبيه منه مسكت ايده بتستغل وجود غرام الي مش هيعرف
يقول قدمها حاجه : كفايه تدخين ي حبيبي
وبصت لغرام من المرايه بعد ما لحظة
نظرات مالك ليها
مالك ابتسم لها بغضب بعد ما بص ع غرام : حاضر
وسحب ايده براحه ومسحها بحركه خفيه منه بس
الي شفتها وبكل برود : حبيبي الي بيقول حاضر
وبــــاست خده
مالك فرمل مره واحده وغرام نزلت عنيها عنهم بعد ما شافت قربها منه ولعنة الساعه الي ركبت
فيها معاهم
مالك بص لمنه بغضب ودور العربيه تاني وهو ف باله ده انا هطلع ميتين امك ومسك منديل وفضل يمسح خده بقرف منه ضحكت بمياعه : سوري
ي لوكي الروچ بهدلك ي قلبي
مالك عض ع شفته وهو بيهز دماغه بمعني ماشي
وبيستحلف لها
غرام قلبها وجعها اوي ومسكت دمـ.ـو.عها بالعافيه
لحد ما وصله عند الصاله وفتحت الباب
ومسكت ايد نور ونزله مع بعض
مالك لف ع منه ورزعها قلم معتبر : انت بني ادمه زباله ومعندكيش دم انا كام مره قولتلك متجيش
جمبي طب متكسفتيش وانتي عماله تتمحني
قدام ابنك والبنت الي قعده
منه بسخريه : قول لي نفسك لوله انها عيله معدتش ال18 سنه كنت قولت انك مرفقها ده انت عنيك
منزلتش من عليها ي استاذ ي محترم
مالك بغضب : انتي بني ادمه مررريضه غوري انزلي مش عايز اشوف وشك ولا تتحركي من الكرسي
الي هتقعدي عليه لحد ما نمشي وانا حذرتك
وانتي حره ..ونزل بعصبيه
وصلت ماليكه وعزام وستقبلوها بزفه والشباب كانت بترقص وشـ.ـدو مالك معاهم الي
مكنش ليه نفس بس عشان خاطر
اخته الوحيده ووقف يضحك
ويصقف معاهم

ودخلو القاعه وكان يوم لذيذ بين رقص وضحك
وماليكه كانت فرحانه وعزام اكتر منها
وكتبو الكتاب ومالك كان وكيلها
وبعد كده قامت ترقص سلو مع عزام بعد ما بقت حلاله
عبدلله قرب من رهف : ممكن نرقص مع بعض ي رهوفه رهف بصت ع رائد الي بيرقص
مع واحده متعرفهاش اصلا وقامت
مع عبدلله ..
ابن خالت غرام قرب منها : تعالي نرقص مع بعض
ي روما غرام بصت ع مالك الي هز دماغه
بمعني لا وشكله كان عصبي اوي كان
نفسها تقوم معاه لكن مكنش ليها
نفس : اسفه ي احمد مش قدره رجلي متعورة
وبعد شويه خدت الفون بتاعه وخرجت بره القاعه
وراحت الجنينه الهاديه وقعدت بشرود شمت ريحة
الورد وقربت منه ومسكت ورده وصباعها اتجرح
غرام : ااه
مالك قرب منها : سلمتك من الاه ي صغنن
غرام لفت ومالك طلع منديل من جيبه ومسك ايدها
وحط المنديل ع صباعها غرام شافت جروح ايده
الي لسه مخفتش ومسكت ايده
غرام بحزن : مال ايدك ايه الي عورك
مالك : انا الي عورت نفسي ي بسكوته عشان زعلتك
غرام عنيها اتملت دمـ.ـو.ع : الف سلامه
مالك : غرام صدقيني يوم ما كنت نايم مكنتش اقصدك انت انا ..وبعدين انتي كنتي بتعملي
ايه ي شقيه
غرام اتصـ.ـد.مت : هاا انا ده ده انا كنت بصحيك
مالك : متاكده ورفع ايده وحط خصله من شعرها
وراه ودنها
غرام جـ.ـسمها اترعش ومسكت ايده وحطت ايدها ع الحملات وبصت له : مستر مالك دول بتوعي
انا انا عارفه ان هو انت صاحب الورده وعارفه
انك مكنتش حلم وانك قولتلي عشقتك وعنيها
دمعت ..عشقتك ي غرامي مستر مالك انا قلبي
وجعني وشهقت ودمـ.ـو.عها نزلت
مالك حـ.ـضـ.ـنها بعنف وعنيه دمعت حـ.ـضـ.ـنه جواه صدره بشتيااق حـ.ـضـ.ـنها وهو عايز يدخلها

جواه صدره بقا مش عارف يقول ايه
ولا بيعمل ايه مش قادر يتحكم ف
اعصابه عشقها بقا صعب يتحمله
او يخبيه اكتر من كده ...
مالك : اااه ي غرامي مش قاادر
غرام رفعت عنيها النعسانه : قولها تاني
مالك وقلبه بيدق بعنف : بحبك ي غرامي بعشقك
غرام بنفس سريع وقلبها هيطلع من ضلوعها : وانا بحبك اووي بمووت فيك ي م.مالك
مالك صارع نفسه انه ميخدش شفيفها بين شفيفه
يقطعهم بعد ما سمع اسمه منها وحـ.ـضـ.ـنها وهو بيضحك ورفعها وفضل يلف بيهاا وهيا
متشعلقه ف رقبته وضحكتها طالعه من قلبها ..
مالك نسي نفسه معاها نسي حياته نسي
اسمه ف حـ.ـضـ.ـنها وعااش معاها
نزلها وبص ف عيونها بحب : يعني انت ي قرده كنتي عارفه وعمله نفسك عبـ.ـيـ.ـطه
غرام اومأت بضحكه مالك : ده انا كنت بتعذب بسببك ي صغنن ثانيه يعني الحرف ع السلسه
ده بتاعي اما انا مغفل صحيح
غرام : ايه ده انت عرفت من فين
مالك : انتي بس الي بتشغلي دماغك ي شبر ونص
غرام حطت ايدها ف وسطها : انا شبر ونص ي بو طويله مالك بص ع ايدها وع وسطها وتقاسيم جـ.ـسمها الملفوف وعنيها اسودت برغبه لكن
هز دماغه وبصلها وهي بتمد
ايدها ليه : تسمحلي بالرقصه دي ولا اروح ارقص مع ابن خالتي
مالك بصلها بغضب : عشان ارقصك عليه
غرام : هو ايه
مالك : المسرح ي قلبي تعالي
ومسك ايدها وضمها ف حـ.ـضـ.ـنه بعد ما وقفت ع جزمته وبقا يتحرك بيها وهو دافن وشه ف رقبتها
وبيشم ريحتها بعمق عض ودنها براحه : رحتك
تجنن ي صغنن جيبه الجمال والطعامه دي كلها من فين
غرام ابتسمت بفرحه : منك ي بابي
مالك حـ.ـضـ.ـنها اكتر وغرام حست ان ضلوعها هتتكسر ومفرقش معاها المهم انها جواه حـ.ـضـ.ـنه ومش بتحلم
جـ.ـسمها كان بيترعش مع كل نفس مالك بيتنفسه
ع رقبتها ايدها الي ع قلبو الي بيدق بعنف
دوب جـ.ـسمها حرارته الي خلت الدم
ف عروقها يسخن جننتها مالك
ايده بتحسي ع وسطها براحه
رعشة جـ.ـسمها وقلبها الي بيدق
ع قلبه سخونت انفسها الي
بتضـ.ـر.ب ف صدره خلته
زي المغيب ..
غرام رفعت راسها وشفايفها مفتوحه وبتتنفس بسرعه وعنيها نعسانه خلو سيطرة مالك
اتبخرت قرب منها وخد شفيفها ف بوسه كلها اشتياق وحنين امتص شفيفها كانه حياته وقفه ع البوسه دي غرام دابت بين ايديه وتمنت انها تدخل
بين ضلوعه اتمنت البوسه متنتهيش

لكن مالك فصل البوسه ع رنة الفون الي فوقتهم
مالك بعد عنها ومسح ع خدها بهدوء ورجع شعرها لوراه : انتي كويسه
غرام هزت دماغها : امم ايوة كويسه
مالك : انا اسف انا اسف
غرام مسكت ايده : متعتذرش ارجوك
مالك لسه هيتكلم سمع صوت مسدچ بعد ما الرنه فصلت فتح الفون وعنيها كنت هتخرج من محاجرهم ..
مالك : اقعدي هنا ي بسكوته وانا خمسه وجاي
غرام : هتيجي
مالك : ايوة ي بابا
وسبها ومشي بسرعه وراح وراه القاعه ووقف يتكلم مع منه بعصبيه وغضب
غرام راحت وراه مكنتش مطمنه انه مشي بالطريقه
دي لقت منه متشعلقه ف رقبته وبتبوسه بوسه
قذره وضوفرها ف رقبته
غرام نزلت دمـ.ـو.عها وجت تمشي سمعت منه بتقوله : والعيله الي عينك مش بتنزل من عليها
مالك : اهو قولتي عيله ..اعتبريني بعطف عليها
↚
ف القاعه رائد بقا يبص ع رهف وهو شيفها بترقص مع عبدلله ودمه اتحرق قرب منهم وبدل مع عبدلله
وخد رهف يرقص معاها
رائد : بزمتك مش مكسوفه وانتي لبسه القرف ده
رهف : عجبني
رائد : عجبك الي مبين جـ.ـسمك ونص صدرك من برا
ده ايوة يعني انتي عايزه تبقي حلوه بالعافيه
ليه مفكره انك لما تعري جـ.ـسمك هتبقي حلوه
رهف بغصه : انت بني ادم قليل ادب وبعدين انت بترقص معايه ليه
رائد : برقص معاكي بعد ما لقيت واحد عمال يعفص فيكي وعنيه مش متشاله من ع صدرك
ولا انت عجبك وع هواكي
رهف : انت قذر ابعد عني بدل ما ازوقك والناس تتفرج علينا وبعدت عنه بهدوء
ووقفت ف شرفه هاديه وعنيها كلها حزن وهم وكرهت وزنها الزايد بسبب رائد واسلوبه
الزفت معاها وكرهت قلبها الي بيحبه
وخدت قرار انها لازم تخس وتحرق
دمه ومتعبروش وهتيجي ع نفسها
وتبعد عنه ولقت چاكت بيتحط
ع كتفها بهدوء وشمت رحته
الي تعرفها من وسط الف
راجـ.ـل ..

رائد نكش شعرها : خلاص بقا حقك عليا بس فعلا اتحرق دمي وعبدلله ده انا مش ببلعو البسي الچاكت ده وخبي حجاتك دي بقاا
رهف غمضت عنيها بيأس وعرفت انه مش هيتغير
وهيفضل دبش طول حياته وسبته ودخلت القاعه
وهيا بتهز دماغها ومتمسكه ف الچاكت
رائد زفر بإحباط ودخل وراه ..البت خدت الجاكته حتي مشكرتنيش تقولش ملك
ابوها وانا مش عارف ..
منه شافت مالك خرج وراه غرام قامت وراهم بعد ما خدت فون امها قلتلها هعمل مكالمه ..
ومشيت وراه وهيا متاكده اني فيه حاجه بنهم
لحد ما مالك مسك ايد غرام وهيا بتصورهم
منه بسخريه : ي عيني ي عيني ع الاستاذ المحترم وربة الصون والعفاف الطالبه بتاعته
واول ما مالك بــــاس غرام فصلت الفيديو وبعتته عندها ع صفحت الفيس بوك بتاعتها
ورنت عليها بغل وهيا شيفاه ازاي بيبـ.ـو.سها بكل عشق وغرام وهي بيبعد عنها كانها چيفه مردش
بعتتلو مسدچ ..تعاله قابلني وراه القاعه بدل ماانت بتتمحن مع روما حبيبة القلب ..منه
ومشيت وهيا عارف انه هيحصلها ثواني وكان واقف قدامها
مالك ببرود : عايزه ايه
منه : تقدر تقولي ايه الي انا شوفته ده ي استاذ لا والوسـ.ـخه..
مالك كتم بقها بغضب: هوووش اله دي سمعه غراااام خط احمر
منه : اهااا قولتلي بقا هي دي غرام الي بتنام تحلم بيها ..اخص صدق مكدبتش لما قولت عليك طفل ..
مالك لطشها بالقلم : انت كمان ليكي عين تتكلمي روحي ادفني نفسك بس جتك البلا وجاي يمشي
فتحت الفيديو وفرجته لمالك الي عنيه بقت حمره زي الدم وخد الفون رماه ف الارض كسره ميت حته
منه : هههههههههههههههههه كان غيرك اشطر انا ي قلبي بعت الفيديو ع صفحتي ف فيسبوك
عشان عارفه انك هتعمل كده ..
مالك مسك شعرها بعنف : انت عايزه ايه
منه : البنت جايه علينا ..مالك فتح عنيه بزعر ..لو فكرت متجرنيش ف الي هعملو الفيديو هيكون عند
اهلها وع كل السوشيال مديا وهفضحكم وقربت
من مالك وبسته بوسه لزجه زيها
وبعدت عنه : وبعدين معاك ف البنات الي مش بتشيل عينك من عليها ..
مالك ونزلت دمعه من عينه : اهو قولتي عيله اعتبريني بعطف عليها وف باله يلا كره بكره
خليها تشوف حياته بعيد عني ..كمل بغصه
متعلقه بيا زي الهبله صعبت عليا
منه ضحكت بمرقعه : انا عارفه انك مش بتحبي غير ي لوكي امووووه وبــــاست رقبته
غرام طلعت تجري وشهقتها بتجرح صدرها
منه بعدت عنه : وااو ده انت طلعت ممثل برفو ابهرتني مالك زقها وبصق عليها ومسح بقه
وبرضو مقدرش يستحمل القرف الي حسه
وراح ع جمب وفضل يستفرغ ..
مالك مسك شعر منه وجرها وراه لحد العربيه وزقها بعنف جواه العربيه وطلع ع الڤيلا
دخل بيها الاوضه وزقها وقعها ف الارض : حسابنا مش خلصاان هتفضلي هنا زي الكـ.ـلـ.ـبه
لحد ما اخلص منك خالص
منه : مش هتعرف حتي لو فكرت تطلقني انا هفضحكم وقول انك طلقتني بعد ما شوفتك
معاها ..
مالك : هنشووف وخرج وقفل عليها بالمفتاح وهو حاسس ان الدنيا سودت ف وشه وحس انه بيتخـ.ـنـ.ـق والوسيعه ضاقت عليه طلع ع القاعه عشان يلم ليلة
اخته ويشوف هيعمل ايه مع منه
غرام جريت ع الحمامـ.ـا.ت ودخل حمام وقفلت ع نفسها الباب وقعدت ع تواليت وهيا صوت عيطها
مسمع لبرا اتصلت ع رهف ومردتش عليها
وفضلت تعيط ع اخرها حد ما حست
قلبها مـ.ـا.ت من كتر العـ.ـيا.ط بعد ما كانت
فوق السحاب فجأة بقت تحت الارض
ده كانت لسه بين ايديه بيعترف لها
بحبه وبعديها يطلع بيضكك عليها
وقفت وهيا حسه اني حيلها اتهد من كتر العـ.ـيا.ط وطلعت قدام المغاسل وغسلت وشها مره واتنين
ومسحت علي شفيفها بقرف ورقبتها خدت منديل
ومسحت وشها وطلعت القاعه وهيا حسه
بدوخه فظيعه والم ف قلبها ..
مالك وصل القاعه وطلع وشاف غرام طالعه السلم وبتجر رجليها جر اتقهر عليها ولعن نفسه
ولعن منه ولعن الساعه السوده
الي خرج فيها وراها ..
غرام دخلت القاعه ورهف جريت عليها بقلق : كنتي فين
غرام بحزن : انا ..انا ونفجرت ف العـ.ـيا.ط ووقعت مغمي عليها بين ايدين رهف ومالك الي دخل وشفها
وقعه ف الارض وقلبه اتحطم عليها ..
قرب منها بقلق وهو مش قادر يجي جمبها بعد الي حصلها بسببه جيه رائف ورائد يجرو عليها
وعزام وماليكه وكل اهلها ورهف بتبكي
ع رفيقة حياتها ومالك واقف متخشب
مكانه وعنيه كلها دمـ.ـو.ع وقهره
وطلعو بيها ع المستشفي ومالك فضل واقف مكانه
قرب منه مدير القاعه : تحبي ننهي اليله بعد ما العروسه والعريس مشيو
مالك اومأ بدماغه وهو قاعد مجروح وقلبه وجعه عليها ..
وصلو بيها المستشفي وعزام مش عارف يهدي ماليكه ولا رهف المنهاره ع صحبتها
ولمياء الي حـ.ـضـ.ـنها شعيب وهيا بتعيط ع اخرها وهو عنيه مليانه دمـ.ـو.ع ع فرحت بيته وبنته الوحيده
ورائف ورائد الي ريحين جين ف الممر
وهما هيتجننو ع اختهم الصغيره
طلع الدكتور بعد نص ساعه كلهم جريو عليه
شعيب : طمني ي دكتور بنتي مالها
الدكتور : والله ي استاذ بنتك عندها انهيار عصبي
حاد ورتفاع ف ضغط الدم ادينها مهدء وعملنا الي علينا والباقي ع ربنا
شعيب : ازاي ي يعني انهيار وايه سببه ده لسه طفله الي حصل خلاها بالشكل ده
الدكتور : والله مش عارف لكن المريـ.ـضه لما تفوق تبقا تعرفكم ...بعد اذنك
قعد شعيب بهم ولميا هتتجنن ع بنتها
عزام دور ع مالك مشفهوش وحس ان هو الي وراه الموضوع
عزام : رهف تعالي عايزك ثواني
رهف : خرجت معاه ومعاهم ماليكه الي عزام ماسك ايدها ..
عزام خد نفس : انا عايز اعرف ودلوقتي حالا ف حاجه بين مالك وغرام ولا لا
رهف اتـ.ـو.ترت : م.معرفش
عزام : رهف انجزززي انا عارف انها مش بتخبي عنك حاجه واجبلك من الاخر عارف كمان
اني مالك بيحبها
رهف بصت ف الارض وأومأت : غرام كمان بتحبه
ماليكه بقلق: بس ده ايه دخلو بالي حصلها مالك بيحبها ولا يمكن يأذيها
عزام خرج الفون : هنعرف دلوقتي وتصل ع مالك
ومالك رد ع طول
مالك بحزن : غرام عامله ايه
عزام : سيبك بس من غرام انت فين دلوقتي
مالك : انا ف الجنينه الي ف صاله
عزام قفل السكه :اطلعي انتي ي رهف وبقي طمنيني تعالي انتي معايه وخد ماليكه
وطلع بيها ع القاعه
نزل يجري بيدور ع مالك وماليكه وراه وهيا مسكه فستانها ومش مطمنه للي ممكن يحصل ..
دخل لقاه مالك قاعد وساند ايده ع رجله وكفوفه ع دماغه قرب منه
عزام : عملتلها ايه الي حصل خله عندها إنهيار عصبي حاد ورتفاع ف ضغط الدم
مالك حط ايديه ع وشه بقهر وقام وقف وهو حاطت ايديه ف وسطه ورفع وشه لفووق
وفضل رايح جاي : اااااااااااااااااخ ي ررررررررب
اااااااااااااااااخ وفضل يزمجر بوجع
عزام مسكه ولفه ليه وماليكه وقفه مصدومه : عملتلها ايه بقولك رد عليااا
مالك بصوت مجروح : سمعت كلام مكنش ينفع تسمعه بس غصب عني غصب وربي كنت خايف
عليها ..
عزام قلق اكتر : بالله عليك ريحني ايه الي حصل
مالك وكأن خلاص مفيش حاجه ف الدنيا تفرق معاه بعد خسرتها : كنت معاها ف الجنينه
وعترفتلي بحبها وانا كمان وكنت طاير
بيهاا فووووق فوووق اووي وهو بيتحرك
زي المجانين وضحك بوجع كنت حـ.ـضـ.ـنها
وانا ناسي الدنياا خدتها جواه صدري
وضـ.ـر.ب ع قلبه بعنف بقبضت ايده
ووقع ع ركبه ف الارض حط ايده ع صدره ونزلت دمـ.ـو.عه كنت ناااسي نفسي وانا هاايم بيها ف الملكووت عزام قرب وضـ.ـر.به بالبوكس
بغضب .. هي دي الامانه ي كـ.ـلـ.ـببب
وضـ.ـر.به تاني ومالك مبتسم بستفزاز
كانه عايزه يضـ.ـر.به اكترر واكتر يمكن
الوجع الي بره يخفف من وجع روحه
وقلبه عزام فضل يضـ.ـر.ب فيه ومالك
مش بيدافع عن نفسه ماليكه
جت تمسك عزام زقها وقعت ف الارض
مالك جري عليها وحـ.ـضـ.ـنها وهو بيبص لعزام بغضب

عزام بسخريه : هههههههههههه اختك وقعتها ف الارض غصب عني وانت وقفتلي كده اوماال
انا اعمل ايه وبنت عمي نايمه ف المستشفي
وعندها انهيار عصبي ..حصل ايه لبنت عمي
مالك قعد ماليكه ع الكرسي : منه خرجت ورايه وشفتني وانا معاها وصورتنا هيا معاهش فون
لكن صورتنا بفون امها وبعتت الفيديو ع الفيسبوك
بتاعها وهددتني انها هتفضحها لو مجرتهاش ف كلامها غرام قربت وبعد ما اعترفتلها بحبي
سمعتني وانا بقول دي عيله وانا بعطف
عليها عشان متعلقه بيه انا عملت كده
خفت عليها من الفضيحه خوفت
والله غصب عني
عزام بصله بقرف : انا غلطان اني امانتك عليها وحطيت ثقتي فيك وانت اضعف من انك تحميها
من كـ.ـلـ.ـبة الشوارع بتاعتك انا السبب منك لله
دي الامانه انا لو مسكت ايد اختك من غير
ما يكون بنا ارتباط رسمي كنت قطعتني
وانت عملتتت ايه هااا عملت ايه وضـ.ـر.به
بالدمااغ مالك منخيره نزفت مسح
الدم بضهر ايده : حقك ي صحبي حقك بس اعذر ضعفي انا حاولت ابعد عنها وربي حاولت وقولت وجع اشتياقها ولا اني اقرب منها وهيا لسه صغيره
ف اول حياتها لكن كانت بطردني ف كل مكان حتي احلامي غصب عني لما قربت مني ومسكت ايدي وعترفتلي بحبها ضعفت وعشت معاها الحب
الي عمري ما عشته وربي هيا نقطة ضعفي الي وانا معاها بنسه الصح والغلط بنسه كل
حاجه انا داير بحاجه من رحتها زي المراهقين بنت عمك دمرت رجولتي وشخصيتي وخلتني مدمن لطفها وريحتها انا بنيييي ادم خطاء وهيا خطيئتي الوحيده عمرك شفت واحد حب ذنبه انا بقا
حبيته ودمـ.ـو.ع نزلت بيأس مسحهم بضعف
ماليكه قربت وحـ.ـضـ.ـنته وهيا بتعيط
بسبب وجع اخوها الي اول مره
تشوفه بالضعف ده ..
عزام قاعد وهو حاطت ايده ع دماغه : وبعدين هنعمل ايه مع مراتك ..
مالك بغل : هقـ.ـتـ.ـلها وربي هقـ.ـتـ.ـلها ورتاح من شرهاا
عزام بتفكير : ولا تقـ.ـتـ.ـلها ولا تقـ.ـتـ.ـلك انا اعرف هكر
شطانه كاافر يفتح لنا صفحتها نمسح الفيديو
الي عليها وانت بالطريقه تسكت مراتك
ولا مش هتعرف ...
مالك اومأ بشر : هعرف وحيات غرام ما هسيب
حقها
عزام وقف : يلا ي ماليكه عشان اروحك وانت يلا عشان نروح للواد ده وجهز نفسك المنطقه
هناك لمبشه امسح دمـ.ـو.عك دي بدل ما
يفكروك عيل نايتي
ماليكه مردتش ع عزام وهيا بصه ف الارض عزام قرب منها وبــــاس دماغها : حقك عليا غصبي
عني والله مكنتش اقصد اعذريني اديكي
سمعتي كل حاجه بنفسك ..
ماليكه اومأت بهدوء وقامت معاه ومسكت ايده عزام ابتسم لها وهي ضمت ايده اكتر ليها
ومالك خرج وراهم وهو بيولع سجاره وهو بيزاول شياطينه ف الي هيعملو ف منه ..
ومشي وراه عزام الي طلع ع المستشفي نزل مع ماليكه وقرب من عربية مالك
عزام : مش هتنزل نطمن عليها الاول
مالك هز راسه بحزن : مش قاادر
عزام اومأ وخد ماليكه وطلع بيها ومالك سند راسه ع الدركسيون
عزام : ايه ي رائف عامله ايه دلوقتي
رائف : لسه مفقتش احنا كنا لسه هنمشي الدكتور
قال مش هتفوق غير بكره وممنوع الزياره دلوقتي
هنروح الجماعه وهنيجي انا ورائد نستناه ف
الكافتيرا الي تحت لحد ما تفووق ...
عزام : خلاص ماشي وانا عندي مشوار هخلصو وجيلكم ..عبدلله روح انت ماليكه وحمـ.ـا.تي
وانا هبقا اكلمك ي ماليكه تماام
وشاور لرائد بعنيه رائد فهم وطلع وراه : في موضوع لبش جاي معايه ولا
رائد : احاا ده انا راااشق بس سريع سريع عشان ارجع لغرام
عزام : تمام بس متسالش كتير اشطاا
رائد : ياعم خلصاانه يلا
وطلعو هما الاتنين وقربو من عربية مالك
رائد : اوووووعه وحش الاسفلت جاي معانه ده شكلو حوار كبير وركب هو وعزام
مالك : انت جايب الرطاط ده ليه
عزام : متقلقش هو رطاط بس بلطجي يجي منه
يعني هههههههههههههههههه
رائد : ياعم مش كفايه جاي معاكم وانا معرفش ايه اليله اما اشكال وسـ.ـخه بصحيح
مالك : اهو هيعيش الدور ويعملنا فيها الي سد مالطه بطي*و
رائد وعزام ضحكو ومالك ابتسم من غير نفس
عزام بدأ يوصف المكان لمالك
رائد : ايه يسطا المكان الي كلو تسول وبلطجيه ده
عزام : اايه جبت وراه مانا قولتلك لبش
رائد : طب والله عيب انا بس مش فاهم ليه
عزام : ريحين لهكرر هناك بس اقطم بقا
وصلو المنطقه واول ما دخلو اتنين شورو للعربيه
تقف
واحد قرب من شباك مالك : ايه ي صحبيي عا فين كده ي برنسسس
عزام : ريحيين ل تايسوون ي شبح
# : طب قبو بالمعلووم اعتبرو تصريح دخول هعهعهعههههه
رائد : لا ده عندها ي بنهاا
# شخر لرائد : ابنها طب انزلي من المخروبه دي بقا منك ليه وخبط ع العربيه جاامد
مالك فتح الباب بعنف ونزل لهم واحد قرب من مالك والتاني صفرر والصفيره بقت تتنقل من واحد
للتاني لحد ما لقو نص بلطجية المنطقة قدامهم
مالك خلع الجاكت وشمر الكم : اووعه ياض منك ليه يغرك الشعر الاصفر والعيون الخضره وقلت
نعلم عليه ونطلع بمصلحه ده شكلو فرفور
وبصوووت خشن وعالي لاااااا يروح امك
انت وهو ده انااا الاسفلت قطع طي**
ي بن العر* منك ليه ..
وسحب الحزام بتاعه ولفه ع ايده ورائد وعزام عملو زيه وكل الي يقرب ياخد بتوكة الحزام
ف دماغه يرجع لوراه والتلاته بقو وقفين
ف ضهر بعض واحد قرب بمطوة من
مالك ضـ.ـر.به بتوكة الحزم ف ايده
ونزل عليه بالدماغ وقعه الارض
ومسك هو المطووة وبقا يتنطط
بينهم يدي ده بالرجل وده ياخد ضـ.ـر.به
بالمطوة والي ياخد بتوكة الحزام
وهو بيفش غله فيهم وجتلو
ع البـ.ـارد ..خلصو عليهم كلهم ودخلو المنطقه بعد ما خلصو ع اشباحها
رائد بضحكه : مش بقولك سفااح ميغركش دور الاستاذ الي عايشه ده قطعهم كلهم انا مضـ.ـر.بتش
غير خمسه ده علم يجي ع اربعين نفر لوحديه
مالك : اهدي ي رائد متعورتش منهم عينك هتدبحني ي غالي.. لا بس المذنبه دي
جـ.ـا.مده يلا حلال عليا وقفل المطوة
وحطها ف جيبه
رائد بصل لعزام : ده مدرس
عزام ضحك ومالك معاه بعد ما حس انه خرج الكابت الي جواه
عزام : انا مستغرب الواد الي عورك ده عملها ازاي
اصلا
مالك : جيه من ضهري وبعدين انا كنت قلقان ع البنات اما انتو عاادي ..
رائد : لا والله يسطاا عااش
وصلو عند الهكر ونزل عزام ومالك
عزام : رائد خليك انت هنا ولو اي حاجه حصلت
انده عليه
مالك : اقعد ف العربيه وقفل ع نفسك احسن هههههههههههههه
طلعو مع بعض وعزام خبط ع الباب
من وراه الباب : ميين
عزام : تايسون موجود
&: مين عايزه
عزام : عزام طه المحامي
تايسون فتح الباب وهو بيضحك : سياده المستشار مره واحده
عزام : حبيبي ي تايسون
تايسون : اتفضل ي متر اتفضل ي استاذ
ودخلو شقه عبـ.ـاره عن سلوك واجهزة كومبيوتر حديثه وقديمه ومعدات تكنولوجيه غريبه
عزام : بص ي تايسون انا جيلك ف حوار وعارف
انك هتخلصو
تايسون : عنيا ليك ي كبير
عزام : في واحده صورة مالك فيديو من فون وبعتته ع صفحتها ف الفيسيوك احنا بقا
عايزين نمسح الفيديو ده عشان ممكن
يعمل مشكله كبيره
تايسون : بسيطه ي متر اسم الصفحه ايه
مالك : منه منون وحطه صورت مرلين مونرو
تايسون : ثواني ي هندزه وهيكون قدامك
وفضل يحمل ف حجات ورموز مشفره بعد ما وصل
لصفحتها ودخل عليها واتفتح المسنچر كانه ماسك
الفون بتاعها وف رسايل كتير
مالك : معلشي ي جماعه خمسه بعد اذنكم
عزام خد تايسون وخرجو ومالك دخل ع محدثتها هيا وامها وحذف الفيديو بعد ما بعته لنفسه
ودخل ع المحدثات بتعتها القذرة وبدأ يصور بالفون بتاعه فيديو وهو بيخرج من دردشه لدردشه ويفتح
التسجيلات بتعتها وهيا بتقول كلام قذر زيها ويفتح الصور السكس الي ف المحدثاات صور بلاوووي
بدقه اتش دي عشان يفقع بيهم عينه
بعد كده طلع وبقا يمسح كل المحدثات وخرج عمل حذف حساب ومسحه خالص
خرج عزام براه وتايسون كان عمل شااي
مالك : اديني رقم حسابك ولا رقم الفودافون كاش بتاعك
تايسون : مالوش داعي ي كبير خير عزام باشا سابق
مالك : حبيبي تسلم بس انا مصمم
تايسون : تمام خد رقم فودافون ....010
مالك : تمام ي باشا شوف المبلغ وصل ولا لا
تايسون فتح الرساله وشاف تحويل ب10تلاف جنيه : لا ي هندزه ده كتير والله
مالك : ولا كتير ولا حاجه انت بس متحولش تلعب بديلك
عزام : تايسون انا ضمنه برقبتي
مالك : خلصانه يلا بيناا
ونزلو مع بعض وشافو رائد واقف قدام العربيه
ركبو وهما ماشين لقو جيش جاي عليهم
مالك : لا ك* امكم انا فضلكم وداس بنزين وطلع
ع الطريق السريع وبص ع عزام ..هو انت تعرفه
من فيين صح
عزام : بعض القواضي مش بتتحل غير بطرقه شمال...
وصلو عند المستشفي نزل رائد وعزام
مالك بص لعزام : هروح اخلص انا وجيلك
عزام : خلصانه هستناك متتهورش
مالك اومأ وطلع بالعربيه زي الصاروخ وصل الڤيلا ونزل
مالك : امي اطلعي نامي جمب نور واي حاجه تسمعيها متشغليش بالك تصبحي ع خير
فتح الاوضه ودخل لقاها نايمه مسكها من شعرها وجرها ع الارض : جيه وقت الحساب ي حلوه
ونزل ع وشها بالقلم .. اوعي تفكري عشان عدتلك
مره واتنين وقولت بنت عمي وام ابني يبقا انا
كده هبقا لعبه ف ايدك وراجـ.ـل خو* لا فوووقي
ده انا ادفنك مكااانك وانك تلعبي معايه لعبه
دنيئه زي دي بعد ما سترت عليكي مره واتنين
لا وكمان تهدديني بالفضيحه وعايزه تستغلي
الموضوع ف قذرتك وانا هسيبك تبقي عبـ.ـيـ.ـطه
ومسك شعرها ونزل فيها اقلام وبوكسات موتها
خالص ..
منه : بتعمل فيا ده كلو عشان الفجره بتاعتك
مالك طلع المطوة من جيبه وفتحها بطريقه
تخض وقرب حدها من شفت منه : اايه قولي تاني
كده مسمعتش
منه بتبعد وشها عن المطوة : ابعد عني ي حيووووووان
مالك جرح شفتها السفليه : تؤ تؤ تؤ لسانك ي قطه
منه حطت ايدها ع شفتها الي بتنزف وهي بتصوت : انا هوديك ف ستين دااهيه هتشووف
مالك فتح الفون بتاعه : تعالي نشوف مين هيودي مين وشغل الفيديو اايه رايك ي حلوه وشـ.ـد ع شعرها اكتر هتجيبي سيرة غراام كل ده
هيكون عند اخوتك لا ومش بس كده
تقرير الدكتورة ي حلوه الي عملته انك مكنتيش بنت بنوت لسه قاعد عندي وربي هفضحك فـ.ـضـ.ـيحة الحمه ف السوق ف العيله كلها وابني انا مش هسمح لشر*** زيك تربيه انا كنت معاكي حلو
للاخر انتي الي شغلتي المعفنه علياا
واخر حاجه بقا مكفأت نهاية الصبر عليكي نومها ع بطنها ورفع قمصها وخد سن المطوه وعمل حرف
اكس ع مؤخرتها دي ودي وهو كاتم وشها ف السرير
ووقف : يلا عشان لو حبيتي تتمنيكي بعد كده تفتكري الي علم عليكي ...انت طاالق بتلاته
قومي يلا هرميكي بيت ابوكي خليني
انضف بقاا ..
منه وقفت بالعافيه من وجع جـ.ـسمها ووجع جروحها ولبست هدومها ولعنة الساعه الي فكرت فيها تلعب معااه ..
نزلت مع مالك الي طلع ع بيت عمه : ابقي قليلهم طلقني عشان مش بعرف اطبخ بقا ي حلوه
ولاخر مره جيبي سيرة غرام وانا هشردك
ورجع ع البيت ودخل اوضة امه : امي انا طلقت منه معلشي خلي بالك من نور اليومين دول
لحد ما افوق له
سلوي : ليه كده ي مالك حصل ايه يبني لا حول ولا قوة الا بالله
مالك : الي حصل بقا قرب بــــاس دماغ نور وهمس حقك عليا سمحني ..وخرج
دخل اوضته وفتح شنطه كبيره وبقا يرمي فيها كل هدوم منه وحاجتها كل حاجه تخصها وكانه كان
مستني اللحظه دي من زماان طلع غير ودخل خد
شور برغم الغم الي انزاح من ع قلبه لكن فرحته
مش كمله وهو عارف غرام ف المستشفي بسببه ..
خرج لبس ورش برفانه ونزل وهو بيولع سجارا
وصل عند المستشفي كان الصبح بدأ يشقشق وسائل ف الاستقبال
مالك : غرام شعيب ف غرفه كام
$: غرفه 202 الدور التالت
مالك اومأ وطلع اوضتها وكان متردد يدخل ولا لا
دخل لقاه ممرضه قاعده ع الكرسي واول ما شفته وقفت : ممنوع الزيارة دلوقتي ي استاذ
مالك : معلشي ي نرس خمس دقايق بس وخرج 200 جنيه من جيبه اومأت ليه ..خمس دقايق بس
مالك قرب منها وهو بيمسح ع شعرها ووشها التعبان وبــــاس دماغه ودفن وشه ف
رقبتها : سمحيني ي غرامي حقك
عليا انتي اطهر من ان ده كلو يحصلك
انا اسف ي بسكوته انا هبعد وانا عارف
انك مش طيقاني بس صدقيني ده
احسن ليكي ارجوكي حولي تسمحيني والله
ولا كلمه سمعتيها كنت حقيقه انا كنت مضطر
ورفع وشه ومسح عنيه وبــــاس شفايفها بوسه رقيقه
وهمس : عشقتك ي غرااامي وفك الحملات من ايده ولفهم ع ايدها ..الوداع ي بسكوتي
غرام فتحت عيونها وشهقت بقهر وهيا عارفه انه كان موجود ومش حلم ورفعة ايدها شافت الحملات..وبقت تهز دماغها زي المـ.ـجـ.ـنو.نه
زعلانه منه ومش طيقاه لكن هتعرف
تكرهو وتنساه ..دخلت الممرضه
عليها بعد ما مشي مالك لقتها منهاره
ف العـ.ـيا.ط وبتهز دماغها من غير صوت
الممرضه جريت عليها : انت كويسه وطلبة الدكتور المتابع حالتها ورنت ع رائف الي اكرمها وقلها اول ما تفوق ترن عليه وساب رقمه ..ايوة ي استاذ
رائف انسه غرام فاقت لكن منهاره
رائف طلع هو وعزام ورائد ومالك الي بيبص من اخر الطرقه من وراه عمود وعرف ان غرام
فاقت ومنع نفسه انه يروح لها لكن مقدرش
قرب من الاوضة و شاف الدكتور بيديها
حقنه وعرف انها مهدء غرام بدأت عنيها
تقفل وقبل ما تنام شافت مالك ابتسمت
له وراحت ف النوم ..
الدكتور : انا اسف ي استاذ رائف بس اخت حضرتك من الانهيار الي جالها والسبب اكيد نفسي حصلها فقدان ف النطق وممكن تفضل فترة متتكلمش
ع حسب حالتها النفسيه
رائف مسح وشه وعنيه دمعت
رائد مسك الدكتور : يعني ايه يعني اختي بقت خرصه
الدكتور : ي استاذ فقد ف النطق مش خرص دايم لكن مؤقت ع حسب حالتها النفسيه
مالك سمع كده وعزام بصله بعتاب وسكت مالك دمعه حزينه نزلت ع خده مسحها وخرج
راح مكان فيه حلابة مصارع غير شرعيه حلابات
فيها الضـ.ـر.ب لحد الموت ..
دخل وناس كتير هناك تعرفه وسلمت عليه دخل خلع هدومه وفضل بالبنطلون
مالك : الرهان بين مين ومين
المدير : بين الدبابه و عيل جديد
الدبابه مسك الواد الي قدامه دغدغه ودخلو اتنين سحبوه من تحت ايده بالعافيه طالع بيخلص
مالك نزل قدامه وقرب من الدبابه ونزل فيه ضـ.ـر.ب ومالك مسلم ليه وهو عايز يرتاح من وجع قلبه
بقا مالك يديه ضـ.ـر.به والدبابه يردها عشره


ومالك مسلم ليه ومفيش قدام عنيه غير صورة غرام وهيا وقعه ف الارض وصورتها وهيا
منهاره ف العيط وفقده النطق الدبابه
رفعو سماكدون وضـ.ـر.به بالرجل ف وشه
مالك غيب وكان ع وشك الاغماء غرام جتلو وهي بتجري وضحكتها تفرح القلب وبتشـ.ـد ايده
وتقوله ..قوم يلا ي بابي انا محتجالك
صورتها قبل ما تنام وهي بتبتسم ليه
وقف ع رجليه لكن كان الدبابه خد كرسي حديد قفله ونزل بيه ع دماغ مالك
المدير اول ما شاف مالك دخل الحلبه رن ع رائف الي حظره ان لو مالك جيه المكان ده تاني يكلمه
رائف كان قاعد هو ورائد وعزام والفون بتاعه رن
رائد : مين بيرن عليك دلوقتي
رائف وقف : ده بيتر بتاع حلبات المصارعه لحد الموت ..ي نهار اسود ..ايوة ي بيتر ااايه
مالك عندك ..خلاص خلاص اقفل
عزام بقلق : ف ايه ي عم
رائف : دخل مصارعه مع الدبابه وبيتر بيقولي مش بيدافع عن نفسه ولو ملحقناش مالك هينتهي
عشان مش عايز يخرج
طلع عزام مع رائف وسابو رائد ف المستشفي
وعزام بيسوق بسرعه عاليه وهو عايز يلحق مالك
وكل شوية يضـ.ـر.ب الدركسيون ويقول غـ.ـبـ.ـي غـ.ـبـ.ـي ..
وصل رائف وعزام ودخلو الحلبه كان مالك بيضـ.ـر.ب بالكرسي ع دماغه ..
دخلو يجرو وزقو الدبابه وسحبو مالك الي بص ع عزام : خ.خليها تس.سمحني وغمي عليه
وهو سايح ف دمه عزام بقا يهز فيه
..ماااالك قوووم ماااالك شيل معايه
ي رائف يلا..
شالو هو ورائف وطلعو بيه ع المستشفي والدكاتره جريو عليه وخدو ع اوضة العمليات ع طول
عدو ساعتين ومالك خرج وايديه ورجلو متجبسه
وراسه ملفوفه بالشاش ووشه كلو جروح
غير جـ.ـسمه الي كلو كدمـ.ـا.ت ودخلو
بيه ع العنايه المركزه
رائف بيأس : خير ي دكتور
الدكتور : والله ي جماعه حالتو مطمنش احنا لحقناه بالعافيه لكن اتمنه ميدخلش غيبوبه بسبب الضـ.ـر.به لان عملتلو نزيف داخلي وربنا يستر كله هيبان بعد ال24 ساعه الجاين ..
رائف وعزام قعدو بحزن ع صديقهم وع اختهم
بعد الضهر غرام فاقت وعزام دخل لوحده
عزام بهدوء مسك ايدها وبتسم : مالك لو شفني هيقطع ايدي
غرام بصتله بستغراب عزام : بصي ي غرام كل الي حصل امبـ.ـارح ده مكنش حقيقه غرام عنيها اتملت دمـ.ـو.ع ..اهدي عشان صحتك قولتلك مالك قال كده
غصب كان تحت تأثير التهديد بان مـ.ـر.اته تفضحكم بعد ما صورتكم مع بعض
غرام حطت ايدها ع بقها بصـــدمــه عزام مسح ع شعرها : اهدي كل حاجه اتحلت دلوقتي عايزك
تبقي قويه وتثبتي لي انك بتحبيه بعد
الي عملو عشان دخل ف عركه كبيره ودفع
عشر تلاف لبتاع هكر عشان يمسح الفيديو
ضـ.ـر.ب مـ.ـر.اته وطلقها ده كلو عشانك
غرام مبقتش عارف تضحك ولا تعيط من الي سمعتو عزام كمل ..غرام عايزك تمسكي
اعصابك ومش وقت انهيارات ماشي
مالك محتاجلك ..لما عرف انك
فقدتي النطق نزل حلبة مصرعه ومدفعش
عن نفسه ودلوقتي هو ف العنايه المركزه
غرام عنيها اتفتحت بزعر ..اهددددي قولتلك اهدي عشان صحتك مالك قوي وهيقوم منها انا عايزك
تقومي كده عشان لما يفوق يلاقيكي جمبه
سمعه غرام اومأت وهيا بتمسح عيونها
غرام شورت بايدها انها عايزه قلم عزام فتح لها الفون ع الرسايل
غرام كتبت ..عايزه اشوفه ونبي ..عزام اومأ ليها
ودخل رائف ومعاه اهل غرام امها قربت حـ.ـضـ.ـنتها
لمياء بدمـ.ـو.ع : انت كويسه ي قلب ماما
غرام ابتسمت وبــــاست خدها وأومـ.ـا.ت بايوة
شعيب قرب منها وبــــاس دماغها : بس ي لميا بلاش عـ.ـيا.ط عشان صحت البنت وبعدين اهي فاقت وبقت
زي الفل الحمدلله ويومين تلاته وترجع تصدعنه
غرام ضحكت وحـ.ـضـ.ـنت ابوها ورهف وقفه اخر الاوضه وزعلانه ع غرام
غرام بصت لها ببتسامه وفتحت ايدها ورهف جريت عليها وحـ.ـضـ.ـنتها وهي بتعيط وغرام
بتمسح ع شعرها وعنيها كلها دمـ.ـو.ع
ورجاء وهيا بتبص لعزام لي فهمها
واومأ ليها ...
↚
اهل مالك عرفه وامه وماليكه كانه منهارين عليه
وفضلو اهل رحيل وقفين معاهم ويحاول يصبروهم لحد ما وقت الزياره انتهي
عزام اقترح عليهم يسبو رحيل يوم تاني تحت الملاحظه وكلهم روحو قاعد رائد وعزام
ف الكافتيريا زي امبـ.ـارح وكانو بيشربو قهوه
وقف عزام : خمسه وجاي هدخل الحمام
رائد : خلصانه وهو بيبص ع ممرضه بتلغيه
عزام : مش بتووب وربنا بس هيجي يوم
وهتقع وقعه ولكنا هنفرح فيك
رائد بضحكه : لاا انسا انا مش بقع انا بوقع بس
عزام مشي وطلع ع غرفة غرام الي قاعده مستنياه
خبط ودخل غرام اتعدلت بلهفه
عزام : يلا تعالي هتقدري تمشي ولا اجبلك كرسي
غرام اومأ بالرفض ووقفت عزام مشي جمبها : انا بعمل كده معاكي عشان عارف انه بيحبك ومن
زماان لكن انا زعلان منك بسبب الي حصل ف
الجنينه بس خلاص عاد وفاات وياريت ميتكررش
غرام اومأت ليه بكسوف وكبر اوي ف عنيها بعد وقفته معاهم وصلو للعنايه المركزه
وعزام حاول مع الممرض لحد ما رضي يدخل غرام وعزام بقشش عليه بمبلغ كويس
دخلت غرام العنايه وعنيها وقعت ع مالك الي كان كلو حياويه وكلام وهزار وعنيها دمعت بعد ما شافت شكله وهو نايم وقد ايه هو متبهدل
ودمـ.ـو.عها نزلت قربت منه بهدوء ومسكت ايده
السليمه وقعدت تعيط ..كان نفسها تقوله قوم
انا مسمحاك انا جمبك ومعاك وعمري ما هبعد عنك
وصوت شهقتها بقا عالي عزام دخل خدها وخرج
عشان صحتها متددهورش
تاني يوم خرجت مع رائد وعزام استني مع اهل مالك عشان يطمنه عليه
غرام روحت لقت اهلها عاملين لها مفجأة عيد ميلادها ال17 لكن مكنتش ليها نفس تحتفل
معاهم وحبيبها نايم ف المستشفي
دخلت اوضتها ومر اسبوع ومالك مافقش والدكتور قال انه دخل ف غيبوبه ومش عافين هيقوم منها امته غرام حالتها الصحيه من سيئ لاسوء وفقدت
وزنها وهلات سوده بقت تحت عنيها وجمالها
اطفي ولما وصلها خبر غيبوبة مالك اتنكست
ونامت ف سريرها واخر اليل لقت مالك
واقف عند شرفتها وايده ع القزاز وبيضحك لها غرام جريت عليه وفتحت الشرفه ومش مصدقة
نفسها انه قدامها وبيضحك حـ.ـضـ.ـنته ودخلت جواه
صدره ومالك حسس ع خدها : وحشني صوتك
ي بسكوته تعاليلي انا مستنيكي وفجأة اختفي
غرام قامت من النوم بتتلفت حاوليها مش لقيااه

وعنيها اتملت دمـ.ـو.ع وقفت وراحت للشرفه وبصت للقمر وهي بتهز دماغها بحاضر وف بالها..هجيلك
ي حبيبي هجيلك وهتسمع صوتي ..
وعده اسبوع واتنين وخلص الشتا والربيع والصيف والخريف ومالك ف غيبوبه بقالو سنه جروحه خفت
وعضمه التقم ولسه مافقش من الغيبوبه والدكاتره
قالو ان السبب نفسي وهو حابب يهرب
ماليكه ورهف بقالهم سنه بيحاولو مع غرام انها تتكلم عشان مالك يسمع صوتها يمكن يفرق
معاه ويفوق وكانت كل كام يوم عزام يخدها
لمالك تمسك ايده وتعيط ف صمت وهيا
حسه اني حياتها وقفت وهو نايم كده
بلا حول ولا قوة ..وغرام تمت ال18 سنه
ومالك لسه نفس الحاله هربان من الواقع
وعايش مع غرام ف هدوء ...
يوم عيد ميلاد غرام ال18 لسانه اتحرك بسبب كابوس كانت بتحلم بيه وقامت مفزوعه
وهي بتصرخ بــــاسم مالك سمعت نفسها
ومكنتش مصدقه انها اتكلمت وبقا
لسانها يردد ..اسمه ودمـ.ـو.عها نزله
وكان بيخدها عزام لمدة 6 شهور من بعد ما اتكلمت
تروح تقعد معاه بالساعات بعد ما خرج من اوضة
العنايه لكن لسه الاجهزة متركبه ف جـ.ـسمه
كانت بتفضل تتكلم مع عن يومها وتحكيلو حصل ايه معاها لمدة ست شهور وانها امتحانت وشهدتها
طلعت وقدمت ع كلية هندسة وانها رفعة راسه
وبقت شطره ف الرياضيات عشان خطره
وف يوم راحت تشوف مالك وكان معاها رهف وقربة من اوضة مالك وسمعت دوشه
وصوت عالي خبطت ودخلت وهي مستغربه
لقت ماليكه وعزام وسلوي ام مالك وقفين قدام السرير قربت وشافت مالك قاعد فاتح بحور عنيه ومبتسم لاهلو

وشافها وجت عنيه ف عينها
الي تملت دمـ.ـو.ع وشهقت وحطت ايدها ع بوقها
رهف جريت عليه : ياااه اخيرا ي مستر ماالك حمدلله ع السلامه والله كنا قلقانين عليك
ماليكه قربت من غرام وحـ.ـضـ.ـنتها ومسكت ايدها وراحت نحية مالك
مالك ابتسم : الله يسلمك ي كتكوته
مالك ببسمه : مين الحلوه دي ي ماليكه وبيبص ع غرام
غرام رفعت عنيها بستغراب وماليكه ضحكت : اايه ي مالك دي غراام
مالك بستغراب : غراام ميين
عزام اتصـ.ـد.م : ركز ي ماالك شوية ايه الي غرام مين
مالك بصله : ايه ده انت تعرفهاا
غرام عنيها اتملت دمووع وكانت مصدوووومه
عزام : مالك دي غرام بنت عميي
مالك : ايوة انا عارف غرام البنوته الصغيره اما القمر الي كبر ده انا معرفوش وضحك حشـ.ـتـ.ـيني و ي بسكوووته

غرام عرفت انه كان بيعمل فيها مقلب ونفجرت ف العـ.ـيا.ط وبقت بتشهق وهيا لسه مخضوضه
سلوى حـ.ـضـ.ـنتها : اخص عليك ي مالك ده هزاار ده انت فوقت من الغيبوبه وانت بتنده عليها حته
عزام ضـ.ـر.به ف كتفه : الله يحرقك ي شيخ ده هزار
مالك بصلها : خلاص ي صغنن حقكك عليا انا اسف
غرام مسحت دمـ.ـو.عها وهزت دماغها مالك
ابتسم : خلاص بقا وانتي قمر كده
عزام : احم طبعا انت مفصلك عايزه تزيت برضو ف حد ينام سنه ونص ي بعيد ده انت شيبتنا
مالك ضحك : حقكم عليا انا لوله العصفور الي كانت بتيجي ع شباكي وتقعد تغنيلي كل يوم انا كان
زماني لسه ناايم وبص ع غرام
الي اتكسفت وراحت قعدت ع كرسي وهي لحد دلوقتي رجليها مش شيلاها بعد الخضه
سلوي بستها : ربنا يخليك ليا ي حبيبي وميمتحنش صبري فيك تاني ابدا ي نور بيتي
وع ذكر نور دخل عبدلله وهو ماسك ايده وشاف مالك قاعد وصوت وهو بيجري عليه
نور : اااااااااااااا بابي اخيراا ونط ف حـ.ـضـ.ـن مالك الي حـ.ـضـ.ـنه بشتياااق وشم رحته
مالك : اااه ي نوررري وحشني وحشني وحشنااااي
قد السماا وبص ع غرام الي ابتسمت وحشني اوي
غرام اتكسفت اوي وبصت ف الارض ومن ساعت ما دخلت وهي ساكته
مالك كمل ..ووحشني صوتك اوي ي حبيب بابي
الي كان مش بيفرقني ..
نور فضل يبـ.ـو.س فيه وهو متشعلق ف رقبته ومالك بيضحك بفرحه ..
عبدلله قرب وسلم عليه وحـ.ـضـ.ـنه : حمدلله ع سلامتك ي وحش البيت من غيرك
كان مضلم ...
مالك : الله يسلمك ي بوده عامل ايه ف الدراسه
عبدلله : انا اتخرجت ي غالي بقالي كام يوم اهو
مالك : معلشي ي حبيبي اقف معاك يوم فرحك انشالله
عبدلله : حبيبي ربنا يديك الصحه
سلوي : طب يلا بقا ي عبدلله تعاله روحني عشان ع ما اخوك ياخد تصريح خروج الحق اعملو الاكل الي بيحبه هتيجي معايه ي ماليكه
عزام : لا ي حمـ.ـا.تي بعد اذنك انا نازل انا وماليكه نجيب شوية حجات للشقه خلاص الفرح قرب
مالك : ااه بقا مانا كنت نايم ع وداني وانت واخد رحتك يابو الاعزام
عزام حط ايده ع كتف ماليكه وبــــاس دماغها : مرااتي وضحك ومالك ضحك معاه
سلوي طلعت ومعاها نور وعبدلله ومالك عنيه ع غرام مش قادر يبعدهم
عزام وقف : احم طب يلا ي ماليكه هخرج العربيه من الجراچ وانتو تعالو ورايه عشان نوصل
رهف وغرام قبل ما نروح مشورنا
وقرب من مالك سلم عليه ..هروح مشواري وهاجي اخدك عشان اروحك بعد ما الدكتور يخلص فحصات ويعملك تصريح خروج
مالك : ماشي ي صحبي ومتتاخرش عليا شكرا ع وقفتك معايه عزام ربت ع كتفه وخرج
ماليكه وقفت : تعالي ي رهوفه نجيب كوفي من تحت ..
وخرجو وسابو غرام الي بصه ف الارض وبتفرك ف صوابعها بتـ.ـو.تر
مالك فتح ايده الاتنين : غراامي
غرام بصت عليه ومقدرتش تمنع نفسها وجريت ع حـ.ـضـ.ـنه مالك حـ.ـضـ.ـنها بكل قوته حضانها بشتياق
حـ.ـضـ.ـنها اووي جواه صدره
مالك بغصه : ااه ي غراامي كنت هموووت عليكي وحـ.ـشـ.ـتني ريحتك وحشني صوتك اممم وحشاااني
ااوي ي بابا
غرام عيونها دمعت ونسيت نفسها ف حـ.ـضـ.ـنه وتاهت جواه : وانت وحشني اكتر بكتيرر كنت هتجنن
عليك اخيراا قومت انا كنت عايشه من غير
روح بسببك اااااه حسه اني روحي رجعتلي
لما شوفتك بخير ..
مالك بعدها عنه وبص ف عنيها قرب بــــاس دماغها وخدودها : حقك عليا سمحيني سمحيني
ي صغنن وبعد عنها ولا صغنن ايه بقا
ده بسكوتي كبرت وعايزه تتاكل
غرام اتكسفت وفتكرت المقلب
وضـ.ـر.بته ع صدره : اوع اصلا انا مش بكلمك ده مقلب تعملو فيا انا كنت هخرس تاني من الصـــدمــه ..
مالك ضحك ومسح ع خدها بحب : بعد الشر عنك ي بسكووته انشالله ان..
غرام حطت ايدها ع بقه : لا بالله كفاايه انا مصدقت انك فوقت مالك بــــاس ايدها
ومسكها بايده وبسها بعمق وهو مغمض عنيه مش مصدق ان غرام قدامه وف حـ.ـضـ.ـنه فتح عنيه
وشاف الحظاظات
ضحك : يلا عن اذنك بقا هاتي حاجتي
غرام بصت عليهم : ااه حاجتك اووي وبعدين انت مش شلتهم من ايدك وقولتلي الوادع ساعتها
انسا مش هديهملك تاني ..
مالك ابتسم : عندي غيرهم
غرام حطت ايدها ع صدرها : ي مصبتي ..عندك ايه
مالك تعالي هقولك ف ودنك غرام قربت ومالك حط ايده ف خصل شعرها وهو بيشم رقبتها
وبخفوت : عندي اندر احمر دونتيل همووت
وشوفك لبسااه وبــــاس رقبتها ولعقها بلسانه
غرام جـ.ـسمها اتنفض واعصبها سابت : ااه ي وقح
وخبت عنيها بايدها وجريت خدت شنطتها
مالك وهو عينه عليها : بس اظن دلوقتي مش هيجي ع مقااسك ي بطتييي
غرام شهقت بكسوف وطلعت تجري ومالك صوت ضحكته وصل لبره الاوضه غرام ضحكت وهيا
حطه ايدها ع قلبها ووشها احمر من الي عملو
فيها وتصلت ع رهف تسالها هي فين وراحت لهم وركبو كلهم مع عزام وروحت بيتهم وهي طايره
من الفرحه ..
عزام وماليكه خدو الحاجه الي اشتروها وطلعو بيها ع الشقه عزام حط ع الحاجه كلها ف الاصانصير
ودخلها الشقه
ماليكه بقت تلف ف الشقه : وااو ي زومي مفضلش كتير والشقه هتبقا جاااهزة
عزام خد ايدها وفضل يلفها وهما بيضحكه وخدها ف حـ.ـضـ.ـنه وفضل يلف بيها وقرب بيها ع الحيطه
عزام بخفوت : ااه ي قلب عزاام حشـ.ـتـ.ـيني و ي كوكو
وخد شفيفها بين شفيفه وبسها بشتياق وهو بيقرب
عليها اكتر وهو بيخدها ف حـ.ـضـ.ـنه وبيمص شفيفها
بشهوة ماليكه حست بنتصابه ع انوثتها وجـ.ـسمها اترعش جواه حـ.ـضـ.ـنه عزام نزل ع رقبتها وبقا
يمتصها برغبه ماليكه حطت ايدها ع شعره

ماليكه برعشه: ااه عزام كفاايه
عزام بعد عنها : امممم امته ي لوكه هخدك ف حـ.ـضـ.ـني وانتي بتصرخي بــــاسمي وبعد عنها
بــــاس دماغها ومسح ع خدها ومسك ايدها
ونزلو مع بعض عشان ياخد مالك من المستشفي
روح بيه وسلوي كانت هتمسك السما بايديها
من الفرحه ..
عزام روح وشاف رائد لسه داخل لقاه عندهم ضيوف قربو من رهف وغرام ويارا الي وقفين وراه الباب بيتجثثو ع الي قعدين جواه
عزام غمز لرائد الي قرب كل واحد فيهم براحه
عزام مسك ودن رهف ويارا ورائد مسك ودن غرام
البنات كانت هتصوت بس رائد شاور : هووووش بتعملو ايه هنا ي كلاااب
غرام : استني ي رائد الله يخليك عايزين نسمع
عزام : تسمعو ايه ي بت
يارا بصت لرائد بخـــبـــث : ده نااس جايه تتقدم لرهووفه حبيبت قلبي
رائد بصووت عالي : نعممممم يختي
↚
ف السنه ونص الي عدت دي رهف خست اووي كانت عامله رچيم قاسي ف مرات
كانت هيغمي عليه ورائد نـ.ـد.م جدا
لانه كان بيرخم عليها ..هو كان
بيعمل كده عشان تداري جـ.ـسمها
الي كان بيفتنه ومكنش عايز
يفكر ف بنت عمه تفكير وحش
كان بيشيل عينه من عليها بالعافيه
وهو شايف بشرتها الي زي البن
الصافي بنعومة الحرير ولا تقاسيم
جـ.ـسمها الي كانت بتدب ف جـ.ـسمه سخونه
ومكنش بيسيطر ع نفسه كان ديما يأذيها
بكلامه عشان كان خايف ع نفسه منها
خست وشكلها بقا يجنن ورائد انزعج اكتر من جمالها الي بقا جبـ.ـار وكان ديما عبدلله لازق
لها..

ولما عرف ان ف حد بيتقدم لها خرج عن صمته
اخيرا من غبائه ميعرفش انه بيعمل ده كلو عشان
كان بيحبها وبيغير عليها او مش راضي يعترف
انه وقع ف الحب بس خلاص انتهي وقت
المكابره ..
رائد : نعمممم يختييي
رهف وغرام بصو لبعض وكتمو ضحكتهم
رائف طلع من جواه بعد ما استأذن باحراج
لطش رائد بالقلم ع قفاه : ف اايه ي لطع انت
رائد : هو ايه الي ف ايه ي كبير
رائف ببسمه : ابدا ي صحبي ده اتنين ولاد عم
جين يتقدمو لرهف وغرام كمان من عيلة
كبيره ابوك كان ماسك المعملات القنونيه
ف شركتهم
غرام اتصـ.ـد.مت وعزام قعد يضحك وف باله ...البسسسس ي لوكي
رائد : اه اه معلشي قولهم معندناش بنات للجواز
رائف : ليه كنت انت العروسه ولا ايه
رائد : ياعم البنات لسه صغيرين
غرام اومأت : ااه البنات لسه صغيرين ااا قصدي انا لسه صغيره ده انا حتي عندي توحد خدو رهف
وزقت رهف نحية رائف
رائد سحب رهف : ااه يعيني ده حتي رهف عندها
تخلف ف دماغها شوفتها امبـ.ـارح بتلعب مع العيال
بيلي ف الشارع وبتتخانق معاهم ع الكزوز
رهف بصت له بصـــدمــه : بيلي وكزوز وبتشاور ع نفسها ..
غرام دخلت معه ف المود : ااه ايوه صدقني امبـ.ـارح
كانت بتقولي تعالي نرن الجرس ع الجيران ونطلع
نجري
رائد : اهوو شوفت مجبتش حاجه من نفسي وبص ع رهف ..يلا ي كزوزه اااا يلا ي رهوفه روحي
زكري عشان عندك امتحان ف الكلااس الصبح
اشربي اللبن وغسلي سنانك بقا ي بيضه
غرام : وانااا وانا ي ابييييه هيييه هيييه عندنا امتحاان ماااث يس يس
وطلعت تجري هي ورهف وهما بيضحكو زي المجانين المشكله ان الناس سمعتهم وقامو
استأذنو من غير ما يشربو القهوة حتي
شعيب خرج بعصبيه : فييين ابن الكـ.ـلـ.ـب رائد كزووز وبيلي الناااس تقول عليناا ايه تعااالي ي غرااام
ي بتاعت التوحد انااا هربيكم وطلع يجري
وراهم وعزام ده كلو هيفطس من الضحك
ويارا ورائف مصدومين
وقفت لميا : سيبهم انت ي حبيبي تعاله ارتاح عشان
ضغطك انا هربيهم بتوع الكلاااس وخلعت شبشبها
وبقت تجري وراهم هيا وفاتن عزام مسك رائد
عزام بضحكه : اهوو ي مرات عميي اوس البلاوووي
رائد : سييب ي جدع ده شبشبها جديد وبيلسع اووعه ياعم عااااااااا ايه ي امه ده انا كبرت
ع ضـ.ـر.ب التوته ده عيييب عليك انا محامي
قد الدنيا
لميا : انت محاميي انت ي بتاع الكزوز بنت عمك عندها تخلف ي معاااق ونزلت ضـ.ـر.ب فيه
وعزام مسكه اخرت ما تعبت حدفت الشبشب
عليه جيه ع رجولت عزام عزام حط ايديه الاتنين
ع نفسه بووجع : اله ي ينووور ي مرات عميي
قناااصه قديمه اممممم مستقبلي ي فااتن
فرحي قرب ..رائد قعد يضحك عليه وهو
بيدعك مكان الشبشب
رائف قاعد بيصورهم وهو ميت ضحك واحد ماسك التوته والتاني ماسك اعضائه وبعتو ع الجروب
بتاعهم هو ومالك ورائد وعزام وعبدلله
وكام زميل ليهم ..فضحهم 😂
خلص اليوم ورائد طلع من حمام السباحه شاف رهف قعده ع المرجيحه عملها رائف ليارا بس هي وغرام ورثوها
قرب منها وزقها رهف قامت مفزوعه : انت يااض مش هتبطل تقل دمك ده
رائد : انا برضو ي رهووفه وماالك منفسنه كده ليه
ولا عشان بوظتلك الجوازه
رهف بسخريه : ده انا حبه اشكرك اصلا انها بااظت
انا اصلا مكنتش هوافق
رائد : ده بجد طب كويس بس ليه
رهف ببرود: اصلي بحب 😊
رائد : وحياة فااتن ما تتعدلي ي بت ايه بحب دي
رهف : وانت ماالك ولا هو الحب حـ.ـر.ام
رائد : ايوة حـ.ـر.ام
رهف : حـ.ـر.ام لما يكون قذر وكلو قلة ادب وبصتله بمغزي غير كده الحب ده حاجه جميله اووي
مش اي حد يفهموو
رائد : ومين سعيد الحظ
رهف : ميشغلكش
رائد قرب منها ومسك فكها بين صوابعه : رههههف اتعدلي بدل معدلك وعبدلله ده طلعيه من دمااغك
عشاان مش هيحصل ع جوثتي
رهف زقته : ابعد عني ي رائد وبعدين وانت مالك اذا كان عبدلله ولا غيره
رائد : متقوليش اسمه ع لسانك ي رهف
رهف بعند : عبدلله عبدلله عبدلله ايه بيضيقك عبدلله عشان چنتل مان ومش لطع زيك
رائد بعصبيه : ررررهف ابعدي مني وشي دلوقتي
رهف : لا مش هبعد وبعدين عبدل...قطع كلامها
رائد الي مسك وشها بين ايديه ومتص شفيفها
بغضب كان عايز يقطع شفيفها الي بتنطق اسم
واحد غيره بسها وهو عايز يعاقبها بس العقاب
قلب ع لذة طعم شفيفها جننه فضل يمص
ف شفيفه ويبدل بينهم وهو هااايم ف جمالها

رهف اتصـ.ـد.مت من الي عمله وقلبها اتنفض جواه صدرها واعصابها ساابت ودابت من حلاوة الاحساس الي حسته لكن فاقت من غمرة
الشهوة وزقته بعنف.. انا مش وحده
من الي بيعرفهم بيقضي معاه وقت وخلاص
رهف بعصبيه : انت ازاااي تعمل كده ي حيوااان ازاااي تقرب مني كده
رائد بجنون : عشااااان بحبك سمعااااه بحببببك ومش هسمح لاي مخلوووق يخدك مني انتي
بتعتييي ليا انا وبس ومش هسمحلك تنطقي
اسمي اي خو* ع لسااااانك ي رهف

وسابها ومشي ورجع لف ليها : وكل ما تنطقي اسم خراا هبوسك بالشكل ده ولو شفوتك بتتكلمي معااه
هسيبك انت وافكارك عشان مخدش حيائك بالي
هقوولي ..انتييي ملكي خلاص معدتيش صغيره
واخاف عليكي من نفسيي كابرت كتير ..
دخل البيت ورهف قعدت ع المرجيحه وهي مصدومه بيحبني بجد مش معقوول رائد
بيحبني عاااااااااااا و وقفت تتنطط من الفرحه
وهي مش مصدقه انه اعترف بحبه ولا انه
بــــاسها يااااه وبعد كده ملامحها اتحولت
لحزن وده من امته ولا بس عشان خسيت
وشاف غيره معجب بيه ده انانيه ولا حب
تملك ولا عشان خاطر جـ.ـسمي انا مش
هسلملك بسهوله غير لما اتكد من حبك
ي توور ..وجريت تحكي لغرام
الي فرحت ف رائد واتفقت انهم هيجننو اكتر واكتر
تاني يوم بعد العصر راحو عشان يزورو مالك تاني
هههههههههههههههههه متصاب ي بني من اول الروايه حسدينك ..
وويحدود معاك جواز عزام وماليكه غرام كانت لبسه فستان صيفي خفيفي فيه فتحت صدر
وقصير وصندل سيمبل ورهف كانت لبسه
فستان مشجر ونزلو مع بعض
رائد شاف رهف وتاه ف جمالها وتعصب من فتحت الفستان وبصلها بغضب وهي تنشطه
راحو عند مالك الي كان بيجري ف الجنينه وبينشط
جـ.ـسمه بعد النومه الطويله ودخل ياخد شور
قبل ما يوصلو

وطلع لبس تيشرت بيبي بلو بنص
كم وبنطلون قطني رمادي
ونزل قعد ف الاستقبال لحد ما يوصلو وهو مشتااق لغرام
وصلو البيت وفتحت ماليكه استقبلتهم بفرحه سلمت عليهم ودخلتهم الاستقبال عند مالك الي كان قاعد سرحان ومبتسم ..

عزام : الي وااخد عقلك يتهني
مالك اتعدل وهو بيضحك وسلم عليهم كلهم وجيه عند غرام وضحكتو اتحولت وهمس لها بخفووت
:ايه الزفت الي انت لبسااه ده واومأ ليها وهو بيجز ع اسنانه
غرام قعدت وهي زعلانه

وعبدلله بدأ يتكلم مع رهف وهي بصه ع رائد الي عنيه بطق شرار
وهيا وغرام عايزين يهربو
عزام : اسكت ي لوكي مش في عريس اتقدم لرهف امبـ.ـارح
مالك ابتسم : والله
عزام بخـــبـــث : ااه والله هو ابن عمه اتقدمو لرهف وغرام
مالك ضحكته اختفت : ااااح ..احم احم ااه وبعدين
عزام ضحك عرف انه كان عايز يقوله احاا هههههههههههههههههه وبقا مش عارف يتكلم ..
رائف : ولا قبلين يسيدي طفشهم رائد بمعونه الست غراام المتوحده وقعدو يضحكو.
مالك ربت ع كتف رائد بقووة : عااش
رائد شنق ف العصير : عااااش انت يسطاا ف ايه ماالك خاف ع صحتك انت لسه خارج برضو
رهف قعدت تضحك هي والبنات ماليكه : تعالي ي رهف انت وغرام ويارا يلا سعدووني ي حلوين
وندردش مع بعض ..
سلوي : ي بت سيبي الضيوف ف حالهم
فاتن : اخص عليكي ي سلوي برضو ضيوف ده احنا بقينا اهل وكلها كام يوم وماليكا تنور بتنا سبيهم يبقو صحاب وحبايب
خرجت ماليكه مع البنات وغرام قعدت وحطه ايدها ع خدها بكأبه
رهف : ايه يست المتوحده هتفضلي كأيبه كده كتير
ماليكه بتتكلم مع يارا : عزاام بيحب برضو الباشميل مالك بيحبه اوي بس انا مش بعرف
اظبطه زي ماما
يارا : خلاص انا ابقا اعلمك انا الي علمتني مرت عمي لميا يختييي نفسها ف الكل تحفه والمضروبه
الصغيره غرام طالعه ليها
ماليكه : والله بجد طب ما تقوم ي غرام ورينا شطرتك واعملي الباشميل
غرام بإحباط : ماليش مزاج
ماليكه بخـــبـــث: يلا بقا مالك مالوش نصيب ياكل بشاميل مع انه نفسه فيه
يارا فهمتها : خلاص اعملو انا احنا عندنا كام استاذ مالك
غرام وقفت : بسي ماما روحي ربي عيالك هاتي ي بنتي الحاجه فين قعدو كلهم يضحكو عليها
غرام وقفت زي اللهلوبه خلص اجعد صنية بشاميل
ف اقل من ساعة ودخلته الفرن وماليكه مركزه مع تكات الشيفه غرام هههههههههههههههههه
ورهف بتعمل السلطه وكلت نص الخيار عشان متكلش كتير ع الاكل
ويارا عملت الملوخيه وماليكه كانت محضره الفراخ والحمام ولقمه هنيه تكفي ميه ..
غرام : انا هروح اغسل ايدي ركزو مع الصنيه ماشي يااك تتحرق مالك لمحها وهيا خرجه من المطبخ
وستأذن وقام وراها
غرام دخلت الحمام غسلت ايدها وجت تخرج لقت مالك قدامها
عملت نفسها عبـ.ـيـ.ـطه وجت تمشي من قدامه قفشه من قفااه : ع فين ي صغنن
غرام حطت ايدها ف وسطها : افنـ.ـد.م
مالك : لا وكمان مش عجبها
غرام : وانا ايه الي هيعجبني ف ستقبللك
مالك : احمدي ربنا اهلك كانو وقفين ايه الي انتي لبساه ده
غرام ببرود : فستاان
مالك : صدقي كنت مفكرو قميص شقه اتعدلي ي غراام ف لبسك احسن لك انا معنديش طولت
بال ..وبعدين مين الي كان متقدملك ي زفته
ده
غرام : وانا مالي انا ياعم انا قلتلو تعاله اتقدملي وبغرور مزيف انا بس الي حلوة وطعمه حبتين
تلاته والعين عليا
مالك اتعصب : طب اظبطي وقفت الرقصين ونزلي حجبك ده بدل ما اظبتك ي غراام
غرام عجبها تنرفزه اكتر : تؤ تؤ وبقت تهز ف رجلها
وهي وقفه ع رجل ونص وجـ.ـسمها كان زي الكرباج
مالك بلع ريقه وشـ.ـدها من وسطها خبطت فيه وبفحيح : غراااام
غرام رفعت عيونها وحطت ايدها ع صدره : عيووونها
مالك قلبه دق من دلعها ونوثتها : غراام متلعبيش بالنااار ..ويلا ع جواه ومش عايز اشوفك لبسه كده
تاني وهو بيتكلم قدام شفايفها بعد وشه وشم رقبتها وقربها منه اكتر لحد ما لزقت ف جـ.ـسمه غرام جـ.ـسمها اترعش

وبعدت عنه جت تمشي
راحت مصوته وحطت ايدها ع بوقها بسرعه بسبب القلم الي نزل ع مؤخرتها من ماالك

مالك بضحكه : يلا قرصه ودن عشان ت عـ.ـر.في تقفي وتهزيها كويس
غرام جريت ودخلت المطبخ وقعدت متحركتش
رهف : مالك ي بت سمعتك بتصوتي
غرام بتوهان : ده ده انا كنت هقع
حطو الاكل ع السفره ومالك قعد ع مقدمة السفره
وع يمينه امه عبدلله ماليكه وعزام رائف ورائد
وع المقدمه التانيه شعيب طه فاتن لميا يارا
رهف غرام الي كنت جمب مالك ع شماله
رائف كل ملوخيه : ي طعمتك ي لورا
يارا : وانت عرفت من فين بقاا
رائد : متخليهوش ياكل بعقلك حلاوة يختي
البيت كلو سمع شهقتك هههههههههههههههههه
ماليكه كانت قاعده بتحط اكل لعزام الي هيتجنن ويتقفل عليهم بيت واحد
مالك : تسلم ايدك ي ماما البشاميل الدور ده يجنن
سلوي : انا معلتش اي اكل انهارده
ماليكه : ده روما القمر الي عملته ي مالك
غرام اتكسفت مالك ابتسم : تسلم ايدك ي بسكوته
لميا : انت لسه بتقولها ي بسكوته ي مالك خلاص بقا كبرت ع دلعك ده
شعيب : مالك من زمان متعلق بيها من ايام ما كانت لسه مولوده وبيحبها زي ماليكه
عزام ضحك : ااه والله ي عمي
غرام : بالهنا والشفا ي مستر
مالك ف باله..مستر ده اننا هرفعك ي قلب المستر ..
وحط رجله ع رجل غرام الي اتفزعت وكلو بس عليها ضمت بوقها وقعدت تهوي عليه بايدها

لميا : ف ايه ي غرام
غرام بتـ.ـو.تر : هاا بدا ي ماما ده الاكل سخن لسعني
مالك ضحك عليها وهو لسه بيحرك رجله ع رجل غرام براحه وغرام قلبها اترعش وجـ.ـسمها سخن
من حركت رجله ع رجلها كانت عايزه تبعد بس
مقدرتش الاحساس يجنن وكانت قعده مش ع بعضها ..
خلصو غدا وغرام مكنتش بتاكل اصلا من حركات مالك ..
شعيب : الحمدلله تسلم ايد الي حضر يلا بقا ي روما ي قلبي بابا طقم قهوة من صوابعك الحلوة دي وبــــاس ايدها غرام حـ.ـضـ.ـنته
وعدت من جمبه مالك همس لها : يرتني كنت بابا
غرام ضحكت ع عمايله ودخلت المطبخ ورهف وماليكه بيلمو السفره ويارا عملت عصير
للي مش هيشرب قهوة
الرجاله خرجت ف الجنينه وسلوي ولميا وفاتن قعدين بيتكلمو ف التحضيرات
شعيب وطه وعبدلله ورائف بيلعبو دومنه ع جمب
ومالك ورائد وعزام ونضم ليهم رهف وغرام وماليكه قعدو يلعبو كتشينه بعد ما غرام قدمت
لهم القهوة
مالك شرب فنجان القهوة بعد شوية كان هيعمل زي عادل الامام ف فين النمر والانثي ويلحس الفنجان
وكل اتنين عملو فريق غرام مع مالك ورهف مع رائد
وماليكه مع عزام
لعبة كانت استوب بالكاتشينه يعني مثلا لو غرام جمعت اربع ورقات متشابهين وغمزت لمالك
قالها كانت بقا عندهم واحد ولو حد من الفرق
التاني شافها قبل شريكها يقول كانت وقلها
ستوب هو الي فاز والي جمع خسر
وبتتلعب بـ.ـاربعه وست انفار ..وصلت هههههههههههه
كل واحد قعد قدام شريكه وكل اتنين اتفقو ع حركه معينه لما يجمعو اله مالك وغرام
قالها اقعدي ولما اجمع هت عـ.ـر.في
وقعدو حاولين تربيزه وفرقو الورق كل واحد خد اربع ورقات وربعها ع الارض وبقو يبدلو ورقهم ويجمعو ورق متشابه والورق الي يتبدل يتشال وينزل مكانه اربعه
عزام جمع وماليكه كانت بتفرق الورق ع التربيزه ومش مركزه
مالك ضحك : استوب ي عزام خلاص قطعت منخيرك
عزام رما الورق : متركزي ي ماليكه اله هاتي انا هفرق
تاني دور مالك جمع راح حط رجله ف رجل غرام
غرام رفعة عنها من ع الورق وبصت عليها شاور بعنيه غرام : كااانت كانت
مالك نزل اربع ورقات شبه بعد ع التربيزه وهكذا
كل ما حد فيهم يجمع يغمز التاني ف رجله والي قعدين كان هيتجننه عايزين يعرفو بيشورو لبعض ازاي ومالك كل ما حد يعمل حركه يقوله استوب
لئيم ي لوكه
خلصت سهره كانت ولا اروع وكل واحد دخل بيته
تاني يوم العصر مالك راح عند اهل غرام
مالك قاعد وغرام دخلت بالقهوة : بص ي عمي شعيب من الاخر ومن غير لف ودوران
انا طالب ايد غرام ع سنة الله ورسوله
غرام شهقت ومالك لحق القهوة من ايدها قبل ما تتكب
شعيب : والاه ي مالك انت فجأتني غرام لسه صغيره وانت كنت متجوز وعندك طفل
غير فرق السن وحجات كتير ..
مالك اتصـ.ـد.م وغرام عنيها اتملت دمووع
↚
غرام بصت ع ابوها بدمـ.ـو.ع ومالك اتصـ.ـد.م رائف وعزام ورائد كلهم اتفجأو
غرام بغصه : بس ي باباا انا موافقه
شعيب بحده : بنت عيب كده ادخلي جوه يلاا
غرام دمـ.ـو.عها نزلت : ي بابا
مالك اتدخل : غرام اسمع كلام باباكي يلا..
غرام اومأت بقهر شعيب : ولله عال ي ست غرام
اول امبـ.ـارح كنتي متـ.ـخـ.ـلفه عقليا ايه الي حصل
عزام بهدوء : اهدي بس ي عمي الكلام اخد وعطي
رائد رفع ايده : انا عن نفسي موافق جدا
رائف هز دماغه : انا مش شايف ان فيه مشكله مالك ده واحد مننا ..
مالك : بص ي عمي انا كل اسباب رفضك ع عيني وع راسي لكن انا هاخد غرام يعني هخدها ومش
هتكون لغيري ..
شعيب بعصبيه : بلطجه يعني ااه ماانت عملتو رباطيه وتفقتو
مالك : لا مش القصد ي عمي مقامك عالي ورأيك يهمني انا دخلت البيت من باباه وعشمت فيك
من بعد ربنا لكن انت اسبابك مالهاش مبرر
انا عارف ان غرام غاليه عندك ودلوعتك
انا طلقت وحياتي مش هتقف عليها
انا اتجوزتها بسبب كلمه من والدي الله يرحمه
فرق السن يااما متجوزين في بينهم فرق
لكن مأثرش وفي بينهم تفاهم وموده وحب
عمي انا ميال لغرام ودي الي قلبي اختارها بلاش
تقف ف وشي عشان انا وربي مش هتنازل
عنها وهو سمعت بودنك موفقتها
شعيب : دي عيله ومش عارفه مصلحتها فين
مالك : وانا راضي بالعيله انها تشيل اسمي وتبقا ام بيتي وانا ويمين بالله عمري ما هزعلها وكل
الي نفسها فيه هيكون حاضر لاجل عيونها
استهدي بالله كده وفكر كويس عشان
خاطر بنتك وبعيد عن الاسباب الي
انت قولتها انا فيا حاجه مش عجبك
شعيب ابتسم : ده انت طلعت واقع ع بوذك ياض انت صدقت انا هلاقي احسن منك لغرام ده انت
حتي ابني الي انا مربيك انششف يلاه مش
كده هههههههههههههههههه
رائد بهمس لرائف : الحق ابوك بينكت ابوك بقا بيقلش ع كبر ..البت رهف كزوز خرطت عليه
عزام فطس من الضحك ومالك خد الصتمه بقا ي جدعان لوله الحج غالي عند غرام كان بقا الله يرحمه...
رائف عمال يضحك ع منظر مالك ومش قادر يرد ع رائد ..
مالك : احم احممم الله يبـ.ـارك ف عمرك ي عمي انده الجمااعه بقا عشان نقري الفاتحه
رائف بضحكه : الاخ مستعجل
عزام : يوووه انت شوفت حاجه
مالك : اهدي ي عسل بدل ما تاخد سنه تاجيل تاني
عزام : حبيبي ي بو النسب انا هنادي ع غرام...ي غرااااام ..ي روماااا
دخلت غرام وهي بتمسح دمـ.ـو.عها : ايوة
شعيب بعصبيه مزيفه : اسمع ي بنت الي ف دماغك ده تنسيه جواززز من مالك مش هيحصل ابدا
غرام شهقت : عاااااااااااا والله العظيم انا عارفه انت مش ضنايه ولا انا ابوكي عاااااااااااااا
شعيب ضحك : اتفضل ي عم مالك البس بقاا
مالك ضحك : احله خزوق ده ولا ايه
شعيب حدفه بالسبحه : الملافظ سعد ي حـ.ـيو.ان
غرام بتشاور ع نفسها : خزوووق
شعيب : تعالي ي غرام ي حبيبت بابا
غرام قربت منه : نعم
شعيب خدها ف حـ.ـضـ.ـنه : موفقه ع الواد الوحش ده الي هيخدك مني
رائد : انت بتسال ي حج ده كانت ع وشك تتبري مننا عشان خطره
شعيب : بس انت ولا انادي ع لميا وترقع بصباعه هااا غرام حبيبت بابا تعمل الي عيزاه
غرام وهي ف حـ.ـضـ.ـن شعيب بصت ع رائد وطلعت لساانها بضحكه صفره مالك شفها وضحك ع شكلها وشكل رائد الي اتبكت
شعيب : هاا ي روما
غرام بكسوف : الي تشوفه ي بابا
رائف : هييييييق نعم يختييي الي تشوفه ي بابا
ده انتي ي بت عملتي محزنه عليه
عزام قرب منه : نصييحه من اخ متقعدش مع يارا كتير بعد الشهقاا دي هههههههههههههههههه
شعيب : طب ع خيرة الله ربنا يتمم بخير نقري الفاتحه مقدما والي في الخير يقدمه ربنا
لسه هيقرئو الفاتحه دخلت لميا فاتن يارا ورهف : ودي تيجي من غيرنا يحج
رائد : احله حاجه انكم وقفين مشغلين الحساسات والجساسات بتعتكم ايه العيله الي طموحها مخبرين دول
امه طرقعت بالشبشب ع الارض رائد وقف : ست الحبايب ي حبيبه ودي تيجي من غيرك وسع
ي عم شعيب خلي الملكه لملم تقعد
قرئو الفاتحه مالك : امين المهم ي عمي فرحي ع غرام انشالله هيكون مع عزام حبيب قلبي وتبقا
الفرحه فرحتين ..
لميا : بس بسرعه كده ي بني احنا هنلحق نجهزها وبعدين ده لسه بتتعلم
مالك : ي خالتي انا عايز غرام بفستنها مش بشنطة هدومها وبعدين تتعلم ف بيتي وانا ابقا اذكرلها كمان
غراام ف عنيا متقلقوش ..
عزاام : ده ظلم انا انتظرت سنتين خليك زي بقاا
مالك : كنا منتظرينك تب..تنضج ي قلبي وتخلص شقتك اما انا جناحي هغيرو تمااما ف مدة اسبوعين
وكل تجهزاته عليا طبعا من غير كلام
رائف كتم ضحكته عشان مالك كان هيقول تبلوغ
وعوض ربنا ف اخلاق اخته : خلاص ياعم مالك
حلالك من دلوقتي لو تحب يلا ي بابا بقا خير
البر عاجله ويبقا شبكه وكتب كتاب ودخله
مع بعض ...
مالك ابتسم : حبيبي ي ابو الصحااب نقفلك يوم فرحك انشالله
يارا بصـــدمــه : احم هو انا شفافه ولا ايه هوي
مالك بتسليك : يوم فرحكم بابنكم يعني ي مدام يارا
رائد : احاا بقا وانا بن البطه السوده ..لمؤخذه بقا
ي لملم انت والحج ..
شعيب : عايز ايه يااه
رائد : عايز اتجوز القمر الي قاعد جمبك ده
شعيب : عايز تتجوز امك
رائد : ايه ي حج انت بجمب واحد ولا ايه النحيه التانيه يابه
شعيب : عايز تتجوز اختك
رائد : يختيييي رهف رهف يحج
شعيب : وانا لازم اسحبها من بوقك ي بن الكـ.ـلـ.ـب تعاله دوغري .. لا خليك انت لسه صغير
رائد : صغير مين بس ي حجوج ده ابنك مقطع
شعيب : ايوة عارف مقطع من شبشب لملم ريح ي ولد
رائد : خلص بقا يابه البت هطير مني
كل ده رهف وغرام مسكين ضحكتهم بالعافيه
شعيب : خلاص صعبت عليا ..وهو عمك طه جيه الطيب عند ذكره ..بص ي خويا مالك طلب غرام
مني وانا وفقت وقرئينا الفاتحه
طه بفرحه : الف مبروك الف مبروك ربنا يكمل ع خير
شعيب : ولطع رائد عايز يطلب ايد رهف بنتك
طه : ي شعيب ي خويا رهف بنتك والي انت هتشوفه هيكون
شعيب : ع البركه موافقه ي رهوفة قلبي
رهف : احم انا يعني امم مش عارفه .
رائد : يلا ي رهوفا ي قلبي ردي زي الناس
وخليكي شطوره ايه مش عارفه انتي بتنقي
فستاان
رهف : شوفت ي عمي بقا انا مش عارفه ليه
رائد : خلاص ي ستي حقك عليا وطلع خاتم فضه من صباعه ونزل ع ركبه ونص ..تتجوزيني
كل الي قعدين مـ.ـا.تو من الضحك عزام : عااااش ي بطل بوووقع بسسس ههعهعهعهعهعهعهه همووت
الحق ي رائف البت رهف طلعت مش سهله ..
رهف ابتسمت وخدت الخاتم : هفكر
رائد كان ع وشك الشخر : ااا ممم رهااااف انجزي
رهف : اللي تشوفه ياعمي رائد وقف وهو بيضحك
شعيب : يلا خطوبه مع عزام ومالك وفرح بعد خمس سنين يكون اتعدل
رائد : قاقو ده عندها يابه
شعيب وقف : عند مين ي بن الكـ.ـلـ.ـب
رائد مدلو التوته : بطوتطي ي حج عند بطوتطي هو ايه الي خمس سنين
شعيب لطشه ع قفاه وبصق عليه : تتتف ع ربايتك ي ساافل ومصدرها بلا حيا ولا اختشي كده
رائد : اله مانا بقولك بطوتطي هو انا قولتك طي** لمؤخذه منا محترم اهو وبعدين هو ايه ي بابا
خمس سنين ده هيكون مدة صلاحية انتهت ياعم
وفضل رائد يقاوح مع ابوه لحد ما خفض المده لسنه مع كتب كتاب مش خطوبه خرج مالك
وهو منشكح للحيااه ومبسووط روح البيت
وعرف امه الي فرحت من كل قلبها ان
ابنها اخيرا اختر الي قلبه عايزها
مالك : الو سلام عليكم البش مهندس طارق معايه
--------
مالك : تماام بص حضرتك انا عندي جناح عبـ.ـاره عن اوضتين نوم وصاله وحمام كنت عايز اغير الديكور بتاعه خالص ..يبقا اوضة نوم وحمام وصاله
والاوضه التانيه تبقا كتشين صغير كده
بس عايز حاجه تكون فخمه
----------&--
مالك : تمام ف انتظرك هبعتلك الوكيشن عشان تيجي تاخد المقاسات وتبعتلي التصاميم
ع الواتس عشان اخطار المناسب للعروسه
--&&&&&
مالك : تمام الله يبـ.ـارك فيك بس انا عايز اقصي مده من 10لي 15 يوم ف التشطيب انا سامع ان معاك
فريق ممتاز ....خلاص ماشي مع سلامه ي بشمهندس..
بعتلو الوكيشن والبشمهندس بعتلو التصاميم كلاسيك وحديث وقديم امريكي وكلو
مالك حولها ع الواتس بتاع غرام : اختاري الي هيجي ع هواكي ي بسكوتي ..
مالك : بس انا كده كده وش هختار الكبينه الي قدام السرير دي

غرام : احم ايه الاحراج ده ي مستر
مالك : مستر اه ومالو ي قلب المستر
غرام : الي تشوفه حضرتك
مالك : كماان حضرتك ي سيدي ع الادب
ايه رايك ف الاوضه دي عشان اخدك ونطلع ع المجره 😉

غرام : تؤ
مالك : طب ودي عشان اخدك ونقعد فوق النجوم

غرام : تؤ عجبتني دي

مالك : خلاص ي صغنن الي انتي عايزاه كده كده هخدك ونطير فوق الكوكب 😉😂
غرام : انا ليه حسه ان كلامك وقح
مالك : وقح انتي لسه شوفتي وقاحه ي بسكوته
وقعدو يدردشو لحد الصبح وكل واحد نام وهو ماسك الفون وع وشه ابتسامه لذيذه
بعد ما اختارو الديكورات وتفقو ع كل حاجه
الحمام الخارجي غير الكابيه الي ف اوضة لنوم ..

باقي الجناح

خلصت الايام وعمري انا راح ع الفاضي
🙂😂😂لمؤاخذه القفله حكمت
وكانت غرام رهف يارا وماليكه كل يوم ف مول شكل
غرام كانت لبسه فستان احمر سهره: هاا ايه رايكم ي بنات
يارا صفرت بإعجاب : تحفهه عليكي
ماليكه : يجنن بس مالك مش هيخرجك بيه اصلا
غرام : هو لازم اسهر بيه بره البيت ممكن اسهر بيه مع مالك
يارا : هو حضرتك قعده ف العصر الفيكتوري ده في حاجه اسمها لانچري وبعدين ممكن تحطي عليه شال فورير هيبقا تحفه للخروج
وقعدت البنات تقيس وختارو الفساتين
وغرام وماليكه اختارت لهم يارا لانجري
كتير وقمصان نوم قصير وطويل شبكه
وخيوط جلد وحرير وكل حاجه تتخيلوها
وطلعو ع الكوافير عشان بكره حنة غرام وماليكه ..
عملو وش وحاجب وشعر بدكير ومانكير صبغه وغرام صبغة شعرها احمر ناري يارا دخلت خصل
سوده ف شعرها الاشقر ورهف بني ماليكه
عملتو اسود خليجي وعملو تاتو حنه وكل
واحده كتبت اسم حبيبها ف حته معينه
من جـ.ـسمها هنعرف فين مع بعض هههههههههههههههههه ..
خلصو وهيكملو بكره الحمام المغربي
والسوويت 😊
روحو كل واحده دخلت ع اوضتها ومالك مشفش غرام من يوم الفاتحه وهيتجنن عليها لكن
صبر نفسه والجناح بتعهم خلص وتفرش
ف الايام الي عدت ..غرام دردشت
شويه مع مالك ونامت رهف جريت
من رائد كالمعتاد الفتره الي عدت
ومقعدش معاها خالص وتنتهي برائد : مااشي مسيرك ي ملخيه تيجي تحت المخرطه
وهفش*ك😂 ورهف ف بالها يلا عشان تتعلم الادب ودخلت اوضتها ونامت ...
ماليكه عزام وصلها وخطف منها كام فرنشايه ف العربيه وكلها يومين ويعمل الي عايزه ..
يارا روحت لقت رائف مستنيها ف شقتهم وف ايده
بـــرشـــام منع الحمل الي كانت بتاخده ..
يارا قعدت جمبيه ورائف رفع عيونه : خلاص بقا ي لورا مفيش منه تاني اتفقنا انك تخديه اول سنتين تلاته وعده كتير وانا عايز اشوف نونو منك
يارا : اممم الي تشوفه بس انا مش عارفه انا اتعودت عليك انت بس ف حياتي مش عارفه
انا مستعده ولا لا
رائف : متقلقيش ي حياتي انا معاكي وماما ومرات عمي مش هنسيبك وبعدين احنا اصلا هنشوفه
بالعافيه منهم ولا عايزه رائد الزفت يجيب
نونو وانا لا
يارا قربت منه وحطت ايدها ع خده بهمس : انا اجبلك عشره مش واحد بس ي عيوني
رائف وقف وشالها : لا سيبي العشره والعشرات والعشرينات دول علياا وهو بيقرص ع مؤخرتها
نومها ع السرير وهو شفيفه ف شفيفها وبكل رقه
نزل ع رقبتها وايده بتقلعها الهدوم وهو هايم
فيها ونزل لل اندر وعنيه اتفتحت بصـــدمــه
شاف اسمه مكتوب ع خط العانه تحت
استك الاندر يارا : عجبك وعضت شفتها
رائف: احيه عجبني بس ده جنني ونزل عليه بشفيفه وفضل يبـ.ـو.س ف منطقتها لحد
ما قرب منها ودخل جواها ...
تاني يوم الصبح جت فرقة تجهيز المنسابات وزينه
البيت والجنينه وعند حمام السباحه والسلم
وكل شبر فيه بقا بينور مع دي چي وبفيه
مفتوح ..
يارا ورهف جهزو ماليكه وغرام عملو شعرهم وميك اب سيمبل عشان يبقا ميك اب الفرح مميز وباين
ولبسو الفساتين ..
مالك حضر هو واهله معادا عمو الكبير وعياله ..
وكان الشباب ف الجنينه والبنات ف البيت وصحاب رهف وغرام وماليكه ويارا وبعض الجيران وقريبهم
وكانت اعداااد كبيره
ونزله البنات مع بعض وكانه حته من القمر قعدت ست كبيره تغني والبنات ترد عليها اغاني ليله
الحنه والشباب بره مشغلين ليله عند الحبايب
وبيضـ.ـر.بو العاب ناريه وكان رقص وضحك
يوم رووعه ..
غرام وقفت ترقص هي وماليكه وكل البنات بيلفو حوليهم ..
دخل رائف بمالك وعزام ورائد دخل حشريه وخلاص
قرب عزام وبــــاس دماغ ماليكه وغرام المصممه تجنن مالك قعدت مكانها وع راسها شال احمر مطرز
خبه وشها ومقدمت صدرها العريانه
مالك قعد جمبيها وقرب منها : انت مخبيه وشك مني ماشي ي غرام كلها سواد اليل
غرام ضحكت وقلبها نبض من قربه مالك طلع طقم المااس ولبسها الخاتم والدبله و الانصيال وغرام خدت الحلق منه عشان مترفعش الغطه
مالك وهو بيلبسها العقد قرب منها وشم ريحتها بعمق : اااه ي بسكوتي مشتقلك اوي
غرام ضحكت بتـ.ـو.تر : ابعد ي مستر الناس
مالك : قلب المستر ي كوكو انا هاكل شفيفك الي بتقول مستر دي سعاات بس عديهم ع صوبعك
وبعد عنها لما عزام غمزه ف ضهرو
دخل لميا وهي مسكه صنية الحنه الي عليها شمع وعنيها بتلمع بالدمـ.ـو.ع
قربتها من عزام الاول : يلا ي عزام ي قلبي حني لوكه مبـ.ـارك ي حبيبي انشالله
عزام قرب ياخد حنه بطرف ايده رائد جيه من وراه ودخل ايده كلها ف صنيه الحنه
عزام اتصـ.ـد.م ولف : ينعلللل وماليكه قفلت بوقه
رائد وقع من الضحك ورائف كتم ضحكته بالعافيه هو وماالك عزام حنه ماليكه وبــــاس دماغها
وقام يغسل ايده وهو بيسب لرائد ايده بقت برتقاني بسببه
لميا قربت من مالك : يلا ي مالك حني غرامي وعنيها دمعت مالك بــــاس دمغها و مد صباعه السبابه
وقبل ما يقرب من الصنيه بص ع رائد : ولااه عليا الحلال من ديني اعلقك ..
رائد : ما حنا لو قولنلكم اتحنو مش هترضو ف بنحنيكم اجبـ.ـاري
مالك : اعملها وانا هحنيلك ط.. وشك وبتسم بشر
رائد مسك التوته : وشي وع ايه الطيب احسن
غرام مـ.ـا.تت من الضحك ومالك قرب منها حناها
غرام بضحكه : هات ايدك احنيك بقا ي مالك
مالك : دلوقتي بقيت مالك وايه احنيك دي شيفناني ابن اختك ولا ايه يلا ي ماما كلي عيش وقومي ارقصي يلا قبل ما امشي
غرام قربت منه وهمسة بكلمه
مالك مد ايده : طب يلا دوريه بقا ف النص من غير جنحات ماشي
كل الي قعدين ضحكوو
ماليكه : لاااا انا عايزه اعرف سر المهنه
مالك : اتبطي يبت انجززززي ي غرام اله
غرام خدت حنه بطرف صبعها وعملتو حاجه بسيطه
مالك ابتسم وقام : يلا ي صغنن نامي كويس بقا
خلص اليوم بعد تعب البنات اتعشت وخلات غرام وخلات رهف وبنتهم بيتين عندهم
رهف دخلت المطبخ تجيب مايه لقت رائد فاتح الباب الي ع الجنينه وقاعد يدخن
قربت منه : بتعمل ايه رائد ..بص عليها ومردش
رهف قربت وقعدت جمبه : مالك
رائد مردش وهو لسه بيدخن : رائد انا بكلمك هو ف ايه
رائد : مفيش ي رهف روحي نام
رهف : بجد ف ايه
رائد قرب منها بسرعه ومسك فكها : هو انا مش قولتلك الف مره متتكلميش مع عبدلله
رهف اتخضت : هو الي بيكلمني انا ماالي وبعدين مش زوق مني يكلمني وسيبو ومشي
رائد : احاا اومال لما بكلمك بتسبيني وتجري ليه ي ست زوق
رهف اتـ.ـو.ترت : عشان عشان انت قليل ادب وو و
رائد قرب منها وتكلم قدام شفيفها : وايه ي رهف هاا وايه
رهف : بوستني
رائد ساب فكها ومسك شعرها : ازاي كده وبسها برقه ولا بوستك كده ومص شفتها الي تحت
مصات متتاليه ويسب شفتها ويرجع يمصها
ورهف دايبه فيه : اب.عد
رائد عض شفتها : ليه ورجع بسها بوسه رقيقه
ورهف قلبها هيقف من دقاته وجـ.ـسمها سخن : ااه رائد ابعدد
رائد دفن وشه ف رقبتها وبــــاسها بوسات رطبه : اممم ليه ي رورو
رهف بتوهان : م.معرفش ااام
رائد حط ايده ع وسطها تحت التيشرت وقربها منه اكتر لحد ما خدها ع رجليه ورجع خد شفيفها
ف شفيفه ف بوسه عميقه امتص لسانه ودعبه
بلسانه وبدأ يحركها ع رجولته الي انتصبت
رهف اكان هيغمي عليه من عنف احساسها والي حصل ف جـ.ـسمها والكهربا الي دبت ف اطرفها
رهف برجفه : ااه رائد بتعمل ايه
رائد حـ.ـضـ.ـنها اكتر ودفن وشه ف رقبتها وبقا بيحركها اسرع : محتاجلك محتاجلك اووي ي قلبي رائد
مش شايف غيرك ومش عايز غيرك بموووت فيكي ي رهف من وانت لسه بنوته صغننه وحركها اسرع
انتي الي حرمت نفسي منها كتير انت سبب
تعبي وانتي سبب رحتي انا كل الي عملته
ده عشان معملش حاجه من الي كانت
بتدور ف دماغي اول ما اشوفك
قدامي وشوف جمالك قرص ع مؤخرتها وعض مقدمت صدرها ومص جلدها بعمق بين شفيفه
بعد ما رهف جـ.ـسمها اترعش وتنفضت بين
ايده بعد ما اتأوهت بلذه وهي بتبوس رقبته
وهو حصلها ..
رائد ضحك ورفع وشها الاحمر وجبينها عرقان وبتتنفس بسرعه وبــــاس دماغها وخدودها
# : ايه ي رهف كل ده بتجيبي ما ووشهقت
رهف وقفت من ع رجل رائد : هاا معلشي ي سلمي معلشي اهي المايه يلا بيناا
سلمي بنت خالت رائد بصتله بصه غريبه ومشيت مع رهف
خلص اليوم ويارا بدات تصحي رهف وغرام الي كانت هتموت من الفرح اخيرا انهارده هتكون
ل ابو عيون زرقه للابد
لبسه وجهزو كل حاجتهم
يارا : اطلعي ي رهف شوفي رائد يلا اتاخرنا
رهف اومأت وهو مكسوفه من الي حصل امبـ.ـارح
وراحت عند اوضة رائد لقت الباب مفتوح شوية
وشافت رائد واقف بالفوطه وسلمي بنت خالته حـ.ـضـ.ـناه من ضهرو وووو
↚
لمياء كانت طلعه من اوضتها شافت سلمي بتتسحب ودخله اوضة رائد من غير ما تخبط اتصـ.ـد.مت وحطت ايدها ع وشها وبعدها مفيش ثواني
شافت رهف وقفه مصدومه قدام الاوضة
رهف شافت سلمي حـ.ـضـ.ـنه رائد الي ضحك : اايه وحشتكك
رهف دمـ.ـو.عها نزلت بصـــدمــه وبعدت عن الباب بحيل مهدود سلمي هزت دماغها بايوة رائد ابتسم
ورفع ايدها الي ع صدره عشان يبـ.ـو.سها
اتصـ.ـد.م دي مش ايد رهف رهف بيضه دي سمره ولف بصـــدمــه وزق سلمي بعيد عنه
لمياء خرجت من اوضتها مسكت ايد رهف وجرتها وراها وهي عنيها بطق شرار وزقت باب الاوضة
ودخلت كان رائد بيضـ.ـر.ب سلمي بالقلم وصوته عالي: انتي بتعملي ايه ي قذرة وزي تدخلي هنا وتعملي كده .. ورفع عنيه بصـــدمــه لما شاف امه ورهف
وقفين ع باب اوضته
جري ع رهف : رهف بالله اوعي تفهمي غلط هي الي دخلت عندي
رهف بدمـ.ـو.ع : انا سمعتك بتقولها وحشتك
رائد مسك وشها : انا فكرتها انتي والله صدقيني بس اتصـ.ـد.مت لما عرفت انها مش انتي وبعدتها والله وحياتك عندي انا مش عايز غيرك ..
لمياء كنت دخلت ومسكت سلمي من شعرها وهاتك ي ضـ.ـر.ب : ي كـ.ـلـ.ـبه ي وسـ.ـخه دخله ترمي بلاكي ع ابني وهو خطوبته انهارده ي حيوووانه
سلمي : انا معملتش حاجه معملتش حاجه.. وبعدين ما تشوفي الي كانت قعده ف حجره امبـ.ـارح ست
رهف المحترمه الي هيخطبها
لمياء ضـ.ـر.بتها ع فمها : اخرسي ي زفته اخرسي دي خطبته وكلها سعات وهتكون مـ.ـر.اته انتي الي الوساخه عامتك دخله تتلزقي ف واحد مش ليكي
امشي غوري يلا مش عايزه اشوف وشك هنا تاني
يلااااااا..
سلمي خرجت وهي خرجه خبطت رهف ف كتفها
رائد بعصبيه مسكها : ماشي ي بنت الكـ.ـلـ.ـب ي سووده
وبص لرهف ..رهوفه انتي مصدقاني صح
رهف : لوله مرات عمي الي رجعتني وشوفتك وانت بتضـ.ـر.بها وتبعدها عنك انا كنت مش هصدقك باقي حيااتي
رائد بعصبيه : ولما انتي شوفتيها لزقه فيه كده مدخلتيش سحلتيها من شعرها ليه ده انا
يعتبر جوزك ايه السلبيه دي
لمياء : خلاص ي ولاد ولا كأن حصل حاجه وانت يلا البس عشان توصلهم وانتي تعالي معايه
خرجت رهف ولمياء : بصي ي رهف انا عذراكي ان رائد كان لعبي وبتاع بنات بس هو طول ما اختارك
انتي يعني بيحبك وعايز يتجوزك وهو طول عمره رافض الفكره يعني هو عمره ما هيخونك حطي
ده ف دماغك ابني بيحبك انا لو مدخلتش كان
زمان الدنيا خربانه منكم لو بتحبيه وعايزها
لازم تكوني شرسه ف دفاعك عن حبيبك
بلاش تكوني كده ده حقك وهيبقا جوزك
لو شوفتي واحده بتبص ليه بعين افقعي
لها الاتنين ده حقككك فهمه مش تشوفي
وحده لزقه فيه وتطلعي تجري وانتي بتعيطي
زي الاطفال الي حد خد لعبتها ..
رهف اومأت لمرات عمها وحـ.ـضـ.ـنتها بحب وبــــاست خدها لميا بخـــبـــث : اله قليلي كنت قعده ف حجره ازاي امبـ.ـارح ي بت
رهف اتكسفت وشه جاب الوان لميا ضـ.ـر.بتها ع
كتفها : بقا ي موكوسه قعده ف حـ.ـضـ.ـنه وحب
ولڤ لڤه وف الاخر كنت هتسبي ام صرم
تتحرش بيه البت دي انا مش ببلعه حربايه
زي عمتها
رهف ضحكت ع مرات عمها ورائد خرج من الاوضه ومعالم وشه متتفسرش وعده من قدام رهف من غير ما يبصلها
لمياء : يلا بقا ي حلوه اتشطري وفكي العقده دي قبل كتب الكتاب
خرجت رهف وغرام ويارا ورائد وصلهم لحد البيوتي سنتر ونزلت غرام ويارا ورهف فضلت قعده
رهف مسكت ايد رائد وبستها : انا اسفه بس كان لازم تحطلي عذر انت كان ليك مغامرات كتيير
رائد : انا الي حارق دمي انك جريت ولوله امي ما كنت جرتك وراها كان زمانه ف محزنه مش فرح
طب لما انتي قلبك مش جيبك تجبيها من شعرها وكنت وقفه عمله فيها المفتش كرمبو كنت استنيتي للاخر انا مشششششش متخيله كان ايه ممكن
يحصل لو معرفتيش الحقيقه ااااه ع كمية القهر الي الواحد كان هيعشها وانا طبعا لو كنت حلفتلك ع المايه تجمد مكنتيش صدقتيني ص..رهف قطعت
كلامه لما بــــاست شفيفه : خلاص بقا انت رطاط
رائد : تاني كده محستش خدتيني ع سهوا
رهف قربت وبسته بكل رقه : حلو كده
رائد : اممم وحده كمان كده
رهف ضحكت : يلا ي مستغل انا اتاخرت يلا بااي
نتقابل بليل ي قلبي وبــــاست خده وجريت
رائد ضحك ودور العربيه وطلع ع صالون الحلاقه
كان هنالك بقا مالك رائف عزام عبدلله وخمسه سته صحابهم وكمان تايسون الي مالك وعزام عزموه وكانو وخدين الصالون ع حسابهم وكان ضحك ومسخره وحاجه خيال
دخل رائد وحط ايده ع قلبه : ايهههه ته اااااااااااااهه ايه الشباب القمر ددددي وهو بيقفش
ف عضلات تايسون
ورح لكل واحد واحد وهو بيلمس خده ولا صدره : اته اته ايه الرجاااله الجمدددي دي ورح لمالك بمشيه مسخره فطستهم ضحك حط ايده ع كتف مالك ووقف بعوجه..لووووكي مش هتجيب بوسه بقاا مالك بص لرائف الي ميت ضحك : هتشوف الخ** ده ولا اشوفه اناا ولاااااه انت مش مظبووط
يااه ووقف ي رجاااااااااله تعالو نكشف عليه
رائد مسك بنطلونه : احااااا ع الطـ.ـلا.ق من البت الي لسه متجوزتهااش الي هيجي جمب اشيائي هفشخوو
وطلع يجري مسكوه كلهم وهو ماسك ف بنطلونه وعمال يضـ.ـر.ب برجليه كل الي يقرب نحيتهم
وصوتهم العالي وضحكهم وهزرهم وراح اشتغل
مهرجاان اخواااتي وكلهم قعدو يرقصو ف الصالون
ويشيلو رائد ويحدفوه لفوق وكلهم حـ.ـضـ.ـنه بعض ف شكل دوريه وقعدو يلفو وينطو وهما بيغنو بصوت
عاالي وبعد كده قعدو العرساان كل واحد ع كرسي
مسكات فوطه سخنه بقا وفوطه بـ.ـارده استشوار وحلاقه كريمـ.ـا.ت ع البشره وسونه وجكوزي
طالعين بينووووره بعد ما خلصو وكل واحد
لبس بدلته رائد قرب من مالك : خد يسطا رطب شفيفك
مالك : ايه ده
رائد : ده زبدة كاكو ي ي برنس بس متخفش شفافه
حته بص
مالك ضحك : احااا والله ياض انت عايز يتكشف عليك فعلا
تايسو قاعد يلف سجاير وقرب من مالك : خد ي عريس اضـ.ـر.ب ده وهو بيغمزله
مالك : لا ي صحبييي الله يكرمك اخر مره شربة چوان الدنيا باظت خاالص
تايسون : عيب عليك ده حاجه نضيفه هتروق دمااغك وتخليككك فوووق
مالك بص عليهم واحد مديه زبدة كاكو والتاني چوان وقعد يضحك
رائد : بص يسطا انت تاخد الزبده دي وانا هاخد ده وطير انا والبت رهووفه
تايسون مسكه : لا يسطا ده توليفه للعرسان تعاله انت معايه ليك حاجه رايقه وحط الچوان
ف جيب مالك وخد رائد اده بـــرشـــامه صراصير
بعد ما مالك قالو اسحلوو وهو بيضحك ..
مالك بس ع نفسه لاخر مره وابتسم وخرج وراهم
ف عربيتين متزينين بافخم الزينه و الورود واحده لغرام والتانيه لماليكه رائد قال وهي جت ع رهف
وربط ع كل مرايه جمب الباب خمس بلالين هههههههههههه..
وخرجو مع بعض بعد ما تايسون طلع ع العربيه الي شيله الدرمز وقعد قدامه رما السجاره من بوقه وشتغل الدي چي وتايسون ولع المهرجان
بالدرمز وبدأت العربيات تتحرك بسرعه
وتايسون مولع الدنيا بلعبه ع الدرمز رائد البـــرشـــامه كانت اشتغلت معااه
طلع جـ.ـسمه من شباك العربيه وبصوت عالي : عاااااااااااااااااااااا خطبتي انهارده ي ولاد المراااااااااا
رائف : انت حيوووان بتعمل ااايه انزل ياااه
رائد نزل ولسع رائف ع قفاااه قلم محترم
رائف اتعصب : انت بتضـ.ـر.بني ي عر*
رائد: والله ابدا يسطااا ده كان فيه صرصار هو راح فين وبدأ يشـ.ـد ف بدلته بيدور عليه
رائف : ي دين اميي انت مبلبع اايه يااه
رائد : بـــرشـــام من غير شااي هييق وحط ايده ع بوقه مكنش ينفع يقول بس خلاص بقا
رائف اتصل ع ماالك : ااايه ي عم ماالك المجرم الي معاكو ده بلع رائد بـــرشـــام الواد هبت منه خااالص
مالك ضحك : هو ضـ.ـر.به ع ايده ما هو الي عايز يضـ.ـر.ب ايه حاجه وخلاص
رائف : انت بتضحك ي ماالك الواد لسعني بقلم ع قفايه وعترف ع نفسه بعد كده قفل بوقه
مالك مـ.ـا.ت ع نفسه من الضحك : خلاص اركن هتلو كباية قهوة وحصلنا ع الكوافير
رائف ركن العربيه عند اول كفايه ونزل جبلو قهوة دبل ساده عشان تفوقه
وقرب منه خد اغسل وشك وشرب القهوة دي
رائد شرب المايه وكان هيغسل وشه بالقهوة رائف مسكه : ي نهار ابوك مش معدي اعمل فيك والله ابوك لو شافك كده هيلغي الخطوبه
رائد : لااااا كزوزه لاااا هكتب عليه يعني هكتب عليها
رائف : طب اتنيل اشرب القهووة يلاا رائد شرب القهوة وتفها جـ.ـا.مد رائف رجع لوراه وهو بيمسح
بدلته : الله يحرق ميتينك ي شيخ
رائف وهو محتاس معاه

رائد : دي مش قهوة دي عذاب انا بشربها زيااده
رائف : ااه اروح احطلك فيها سكر عشان تعلي معاك
تخلع بنطلونك وتجري بط*** ف الشاارع
وغصب رائد يشرب القهوة وطلع ع البيوتي سنتر كانو لسه الزفه وصله
الشباب نزلت ترقص قدام الكوافير وقعدو يضـ.ـر.بو شمريخ وكان حاجه خياال
مالك

عزام

رائد

البنات كانو خلصو وكل واحده طلعو اجمل من التانيه وجمالها كان من برا الكوكب
دخل مالك وعزام عشان يخدو عريسهم رائف مسك رائد : بص ي رائد ركز انت فوقت
رائد : ايوه ي عم انا تمام متقلقش و اومأ بدماغه كذا مره
رائف ضـ.ـر.ب ع وشه بالقلم : طب تعاله يلا عشان تدخل تاخد رهف
رائد نزل مع رائف والدنيا حلوه مفيش حاجه
دخل البيوتي سنتر سلم ع الفريق وحده وحده : مرسي جدا لتعبكم ..مرسي ..مرسي ...مرسي
بالدور لحد ما وصل عند واحده قدمها زبونه
عندها بتاع ستين سنه بتعمل شعرها : انتي بتعمل ايه ي حجه روحي شفيلك طقم سنان ينفعك بدل
شغل المراهقه ده وسند ايده ع المرايه بس
ت عـ.ـر.في لو صبغتي الحواجب لون الشعر
هيبقا خرااغه عليكي
كل الي ف البيوتي سنتر ضحكو عليا ورهف بتبص
ع غرام ووقفين مصدومين
دخل رائف خدو من قفاه بعد ما يارا اتصلت عليه
رائف باحراج : لمؤخذه ي جمااعه من الفرحه اتجنن
وحده تاني بتكوي شعرها ودخان كتير طالع رائد اتخض وشال رائف وطلع يجري : حريقه حريقه
طلعه وكل واحد خد حبيبته جمبيه عزام جمبيه
ماليكه ومالك جمب غرام الي لحد دلوقتي مغطيه
وشها ورائف بيسوق وجمبيه يارا و من وراه
رائد ورهف
تاييسون مشي قدامها بعد ما خله صحبه يكمل ع الدرمز وخد المكنه الريس بتعته ونزل يعمل
حركات قدامه خمسات وسبعات ويرفع
حصان وكل الزفه بتتفرج عليه
وصل قدام باب القاعه وراح مطلع شماريخ حمره ولعها لحد ما دخلو جواه الصاله
زفة ماليكه كانت الاول مالك خدها من ايدها ودخلها لعزام عند الكوشه بتعتهم رقصو سلو

كان المؤذون حضر اوراق كتب الكتا ب وكتب لمالك بعد كده رائد الي مأذون قاله قول ورايه
راح رائد قاله قول ورايه وفضلو ع كده
بتاع مرتين تلاته لحد ما استوعب
المؤذون كان بيكتب ف الورق ورائد رفع ايده ولسه هينزل ع قفاه مالك مسك ايده وهو بيضحك
رائد عمال يشاور وهو بيهم صرصار ياعم صرصار
ومالك يقوله معلشي معلشي وهو حاطت ايده ع صدره
ابو غرام نزل بيها وسلمها لمالك وحـ.ـضـ.ـنهم ومالك
رفع الطرحه وتاه ف جمالها وبدل ما يقرب
يبـ.ـو.س راسها بااس شفيفه ف بوسه
فستان غرام

طويله وعميقه لحد ما غرام خبطته ع كتفه عشان يسبها فصل البوسه وهمس : مبروك يبسكوتي
وشالها وهو بيضحك وقعد يلف بيها
طه سلم رهف لرائد بعد ما وصاه عليها ورائد ف دنيا تانيه خاالص وهو مش مصدق انها بقت
مـ.ـر.اته وبقا بيشـ.ـد خدها ويرفع وينزل
رائد بزهول : بجد مراتي ولا ضحكو عليا ودوني عروسه بلاستك يالهوي مش مصدق
وشـ.ـدها لحـ.ـضـ.ـنه وفضل ينط بيها مخمضها ي عيني
رهف : خلاص ي خربيتككككك ده لو بلاستك كان زمان اتخلعت من بعض
ودخل يرقصو سلو جمب عزام وماليكه غرام ومالك
يارا ورائف وكل الكابلز الموجودين
تايسون غمز بتاع الدي چي چوان : بقولك ايه ي صحبي اقلب بقا عشان قربت اناام وشغل
لنا مهرجان
بتاع الدي چي بعد ما كان مشغل موسيقه هاديه قلب ع مهرجان حمي كبونجه ومره وحده
كل الي بيرقص اتنفض ع ايوووووووة
هههههههههههههههههه
وكلو بقا بيرقص ودخلت الشباب مالك قعد غرام وعزام نفس الكلام ورائد ماسك ايد رهف وشغال
مسحات يمين وشمال بيها
رائف سحلو وقعد رهف ودخله وسط الزيطه وقلو بقا بيستعـ.ـبـ.ـط دخل تايسون وطلع الكزلج من رجل
البنطلون عزام : لاااااا الله يصلح حالك مش هنا
ده الفرح كلو رتب
تايسون مسكه لواحد معاه : خلصانه ي صحبي ودخل يعقب وينط من هنا ومن هنا ويطير
ف الجو وينزل ويطلع وجنن الناس
الي وقفه برقصه
سلم ع مالك وعزام وحـ.ـضـ.ـن رائد وهو بيضحك عليه بعد ما ده حاجه تفصل المخدرات الي شربها
ومشي خد الرجاله الي معاه والدرمز
بتاعه الي ع العربيه ومشي قدمهم
بالمكانه بتاعته ...
اتفتح البوفه ورائد فوق شويه : ي دين امي ده انا كنت عايش مع الفضأيين يختييي انا مهبط
كده ليه وراح ياكل مع المعزيم خد طبق وقعد
جمب رهف بياكل
رهف : انا همووت وعرف فيك ايه انهارده
خلص الفرح بعد ما البنات رقصو مع بعض وخدو صوره عائليه وكل واحد خد مـ.ـر.اته ومشي بيها
↚
مالك خد غرام وروحو ع البيت وهو ماسك ايدها وكل شوية يبـ.ـو.سها
طلعو الجناح بتاعهم ومالك اول ما قفل الباب شـ.ـدها ليه وخد شفايفها وهو مستني ع ناار اللحظه دي

وفضل يمص شفيفها ويعضها عضات رقيقه وغرام بتبدلو البوسه بشغف اكبر نزل ع رقبتها وصدرها
وهو هيتجنن من طعمها وريحتها الذيذه

غرام ئنت بمتعه : اممم مستر
مالك زمجر وهو بيمص رقبتها :ااخ ي قلبي المستر
دانا هرفعك ف كل مره هتنطقي فيها مستر بالطريقه دي ده انتي شيبتي شعري بدلعك
وخدها دخل بيها اوضة النووم غرام انبهرت : واااو
مالك لا مش وقت فرجه ده فتح لها الفستان وسعدها تخلع الطرحه
غرام بكسووف : اخرج بره بقاا
مالك : طب ما تغيري ف الكابينه دي
غرام : ايوة ايه الفرق بقاا
مالك خلصانه هستناكي بره بس انجزززي هاا
وخرج ولع الچوان الي اده ليه تايسون
خد نفس والتاني ودماغه لفت : يخربيت امك ي تايسون ده الي خفيف بس جاامد وفضل يسحب نفس ف التاني وسابه ف الطفايه ودخل لغرام
شفها وقفه بتسرح شعرها ولبسه قميص ستان ابيض قصير يجنن عليها
مالك خلع الچاكت وقرب منها خد ايدها ونام بيها ع السرير وشفيفه ف شفيفها : ااه يصغنن حشـ.ـتـ.ـيني و
غرام : وانت برضو
مالك وهو بيقبض ع مأخرتها : وانا ايه ي بطتي وعض شفتها السفليه
غرام اتأوهت : اهه وانت وحشني اوي ي مالك
مالك هجم ع شفيفها ف بوسه عنيفه طلع فيها كل كبته وشتيااقه ليها : اممم ي غرام عايز افضل عمري كله ابوسك كده عايزك تبدليني وطفي
اشتياقي ليكي
غرام حطت ايدها ع خده وهي الي بدأت وبقت تعض شفته الي تحت وتسحبها بين سنانه وتضحك كل ما مالك يزمجر ولا يضغط ع جـ.ـسمها وتبدلو بوسه
فرنسيه رطبه ومالك بيحرك ايده ع كل جـ.ـسمها

قام عنها ومد ايده تحت القميص وخلعها الاندر براحه وغرام ديبه قدامه مسكه بين صوابعه

وقربه من منخيرره وشمه بعشق قدام
غرام الي اتكسفت منه وغطت وشها وهي بتضحك
حط الاندر ف جيب البنطلون وخلع قميصه
وقرب منها وغرام بصه ع عضلاته بهيام
نام عليها وغرام حطت ايدها ع ضهرو وحركتها براحه مالك همس قدام شفيفها : بتحبيني ي غرامي

غرام بخفووت : بعشقك ي بو عيون زرقه مـ.ـجـ.ـنو.نه بيك
مالك هبط ع شفيفها بكل شغف بــــاسها وبــــاسها وباااسها مرات مالهاش نهايه مص شفيفها
وداعب لسانها بلسانه وغرام بتبدله بعشق
وهيا متشعلقه ف رقبته
مالك بخفوت : حلو اسمي الي ع صدرك ي كوكو
غرام : وف تاني كمان
مالك : فين
غرام عضت ع شفتها : اكتشف بنفسك
مالك الشهوة عنده زادته وبقا هيتجنن وعايز يقتحمها ويفض عذريتها ويخدها مرات ومرات
لكن جمح نفسه عشان متخفش منه
مالك برغبه وهو بيضغط ع صدر
غراام : اايه ي غرامي مش كفاايه بوس هتجنن عليكي ي بسكوتي
عاايزك انا من زمان محتجلك ومستنيكي ي غرامي
غرام اومأت بشهوة : وانا ملكك ي عيوني ونبض قلبي وروحي
مالك وهو بيحرك رجولته عليه براحه : عايزاني ي غرامي زي ماانا عايزك
غرام اومأت وهي بتتلوي تحتيه من المتعه : ااه ي ماالك
مالك سمعها بتتأوه بــــاسمه ورفع نفسه عنها وقطع القميص نصين بعنف غرام

شهقت ومالك نزل
ع صدرها ومسك الاتنين بايديه وضغط عليهم
برااحه : اااااااااخ يخربيت ام جماالك اتهبل
من حجم صدرها وحلامتها الي لونها بينك محمر
ومنتصبين بسبب الشهوة
مالك طلع لسانه ولفه ع حلمته الشمال وبقا يلعقها بلسانه بسرعه وغرام مسكه شعرها وبتحرك رجليها
ع السرير ب جنون
مالك بعد ما دعبها بلسانه نزل عليها بشفيفه ومتصها بعمق وفضل يمتص ويرضع ف صدرها وغرام بتتؤه
بمتعه ووجع لذيذ ساب الشمال وراح لليمين وعمل معاه نفس الكلام وبقا يمتص الحلمه دي ويرجع للتانيه وبقا يحط ختم ملكيته ع صدرها شوهه
نزل ع وسطها ببوسات رطبه وشاف اسمه مكتوب تحت صدرها ع العضم بــــاسه ولحسه بلسانه وهو بيضغط ع مؤخرتها لحد ما وصل
لانوثتها
ونفسه ضاع ودقات قلبه زادت ونفسه السخن ع انوثت غرام الي جـ.ـسمها كان بيترعش من
الي بيعملو فيها جت تقفل رجليها
مالك فتحهم بعنف وعينه ف عيونها : بتخبي ااايه
ي صغنن ده ملكي انا
وشاف اسمه مكتوب تاني ع فخدها منه جوااه وتجنن اكتر
ونزل ع انوثتها دعبها بلسانه ومتصها بين شفيفه وغرام كنت بتشهق وتترعش وتصرخ بــــاسم مالك
الي رحمها وقام وقف خلع بنطلونه بالبكسر
وغرام غمضت عنيها اول ما شافت رجولته المنتصبه بشـ.ـده وعروقها نفره
مالك قرب منها ونام ع السرير وخدها ع صدره غرام حست برجولته ع انوثتها وجـ.ـسمها
اتنفض مالك مسك شعرها ورفع وشها ليه : يلاا يغرام وريني اشتياقك مش انت عايزاني
زي مانا عايزك ..
غرام قربت وعضت شفته السفليه ونزلت ع رقبته ببوسات رطبه وعملت زيه وسابت عضتها
ع رقبته وصدره ونزلت لرجولته وبصت عليها رجولت مالك اتحركت غرام صوتت وحطت
ايدها ع عنيها مالك ضحك عليها وخد
صوابعها ومصهم غرام بصتله راح مالك مشاور ع رجولته وغمز لها غرام فهمته بس كانت مكسوفه
تعمل كده مالك مد ايده وداعب حلمتها الشمال
غرام مسكت رجولت مالك بصوابع بتترعش ونفس عالي وقلبها نبضه هايج وبسته بوسه سطحيه
مالك شخر من احساس شفيفها ع رجولته وفتكر الحلم وزمجر بعنف غرام عضت ع شفتها
مالك مسك شعرها وتعدل ع ركبه : خديه بين شفيفك ي غرامي يلا مصيي
غرام فتحت شفايفها وخدته بينهم وبقت تمص بجهل وتحرك لسانها عليه ومالك نفسه
بقا عالي اووي والدم ضـ.ـر.ب ف دماغه
مسك شعرها وبقا يحركها اسرع وعنيها ف عنيه وشكله يفتتتتتتن
بعدها عن رجولته وعنيها مدمعه وكحلتها ساحت يختييي مالك هجم ع شفيفها اغـ.ـتـ.ـsـ.ـبهم
ولف بيها ع السرير ونام بين رجليها وحط رجولته الغرقانه من ريق غرام وحط مقدمت رجولته ف نوثتها غرام اتوجعت بعد كده مالك بدأ يتحرك براحه : جهزه ي صغنن ..غرام اومأت بدماغها

ضغط ببعض القوة لحد ما اخترق انوثتها وصرخت
غرام سمعت ف الجناح ..مالك هداها وفضل يبـ.ـو.س ف دماغها وعيونها ويمسح دمـ.ـو.عها الي سالت
وبدأ يتحرك براحه وهو بيتكلم وشفيفه
ع شفيفه : امممم ي غرام بعشقك ي بسكوووتي بحبكك اووي مهووس بيكي ي صغنن مش مصدق انك بقيتي حلااالي
غرام حطت ايدها ع خده والتانيه ف خصل شعرها وبقت تترعش تحتيه من المتعه والوجع ونفسها
عالي بعبره : وانا بحبك بحبك بحبك اوي ي مالك بمووت فيك وف عيونك الي خطفتني وانا لسه
بفتح ع الدنيا بعشقك ي مستر
مالك سمع منها مستر وزمجر بجنون وبدأ يتحرك اسرع وهو حاسس بدمها الطاهر ع رجولته

خدها ف حـ.ـضـ.ـنه ولف بيها مره واحده وهو لسه جواها وبدأ يحركها ع رجولته اسرع ويده
بتتحس ع ضهرها بعشق خالص مسك
شعرها ودفن وشه ف رقبتها ودعبها
بلسانه غرام جـ.ـسمها اترعش ونزلت شهوتها وتأوهت بوجع لما انوثتها قبضت ع رجولت مالك

مالك زمجر لما حس بيها : ااااخ غراامي احـ.ـضـ.ـنيني اكتر يقطتيي اااام بعشقكككك وبقا بيحركه
اسرع وهو بيتحرك اعنف جواها وضغط
ع ضلوعها جواه صدره ونفض كل شهوته
جواها
حـ.ـضـ.ـنها برقه وهو بيمسح ع شعرها وع خدودها : مبروك ي صغنن انتي دلوقتي مدام مالك ي غرامي
غرام عيونها دمعت وحـ.ـضـ.ـنته بحب مالك شالها ودخل بيها الكبينه وفتح المرش ع مايه
دافيها وخد شفيفها ف بوسه رطبه
ورجولته لسه منتصبه ف انوثتها

بركاتك ي عم تايسون 🤣💔
وبدأ معاها جولها تحت المرش كلها عشق وغرام وهي لفه رجليها ع خصره ومتعلقه ف رقبته
لحد ما انتهو اغتسل وخرج شـ.ـد ستاره ع الكابينه عشان تاخد راحتها شال ملاية السرير وحط غيرها
راح خد صنيه العشا من المطبخ وطلع عصير من التلاجه وهو بيرن ع شعيب وفاتح الميك وبيصب
عصير
مالك : ايوة ي عمي مبـ.ـارك بنتك ملاك نازل من السما عاشت ايد الي ربه
شعيب : الله يبـ.ـارك لك فيها ي حبيبي ويرزقكم الخلف الصالح ي بني خلي بالك منها
وحطها ف عنيك غرام دي حته
من قلبي ..
مالك ابتسم : ف عنيا وقلبي وجوه روحي متقلقش عليها
شعيب : ماشي ي حبيبي خالي بالكم من نفسيكم تصبحو ع خير مع السلامه
وسمع سلوي تحت بتزغرط ضحك وعرف ان عزام
دخل ع ماليكه خد صنيه العشا ودخل الاوضه
كانت غرام قعده ع السرير ومبتسمه قامت طلعت تشيرت اسود من دلاب مالك لبسته وصل لحد ركبتها مالك ضحك ع شكلها ف تيشرته
وخد الفوطه بدأ ينشف شعرها بعد كده خدها للفتيه اليقدامه تربيزه صغيره وبقا يأكلها وهو مش مصدق انها بقت ملكه
رائد خد رهف وطلع بيها ع يخت كان مأجره وسهرو
مع بعض عليه لحد نص الفجر بعد كده رجع بيها
عزام انا مش قدره اكتب اي حاجه رومانسيه تانيي جماعه انا عندي جفاف ومش مجمعه خليه
نعملو فلاش بااك ليله الدخله 🤣💔
↚
مالك وغرام اتعشو مع بعض ومالك شالها زي البيبي وراح بيها ع السرير غرام كانت هايمه فيه
ومش مصدقه انها خلاص بقت ع اسمه لقت نفسها
بتبوس ف رقبته و وجنته وايدها بتحسس
ع شعره مالك ضحك ع قطته الصغيره
ونيمها ع السرير ونام فوقيها : ايه ي صغنن لسه جعانه
غرام وشها احمر وقربت من شفيفه مش قادره تشبع منه ولا من قربه ومالك بدلها بشغف
اكبر : انتي لسه مجروحه ي بسكوتي
انا خايف عليكي ..
غرام بعشق : رحتي ف حـ.ـضـ.ـنك ي مستر هههههههههههههههههه
مالك خلع البنطلون الي كان لبسه : غالي والطلب رخيص ي حيات المستر وقرب منها خلعها
التيشرت بتاعه وبدأ معاها جوله
اجمل من الي قبلهم وفضلو كده لحد النهار ما طلع عليهم ونامه وهما منتهين وانوثت غرام غرقانه
بشهوة حبيبها ....
عند عزام وماليكه الوضع مش مختلف كتير وكانو ديبين ف حـ.ـضـ.ـن بعض...
رهف ورائد قضو سهره لذيذه ع اليخت وسط البحر
رقصو مع بعض هزرو وضحكو اتعشو مع بعض
بعد كده رائد خدها ودخل بيها اوضة نوم صغيره
وجننها وخلاه هيا الي تطلب قربه ونام مع مـ.ـر.اته بطريقه متفقدهاش عذريتها وداعب رجولته
ع انوثتها المكشوفه وغرقانه ف شهوتها
ومسلمه ليه بقلبها وعقلها وروحها ..
رائف ويارا كانو عيشين ليله ولا اجمل وكانهم هما العرسان ..
مالك صحي الصبح ع صوت المرش وفتح عنيه وشاف اجمل حاجه ممكن يشوفها ف حياته
غرام وقفه عريانه ومغمضه عنيها وبتغسل ف جـ.ـسمها والرغوة ماليه جـ.ـسمها زدتها فتنه
قام رمه الغطي ودخل معاها ورجولته منتصب ع منظرها خد منها السفنجه وبدأ هو يغسل ف جـ.ـسمها
غرام فتحت عيونها وبتسمت لمالك وقربت من شفيفه وبسته برقه وخدت

منه السفنجه
وبدأت تحركها ع ضهرو بكل رقه
مالك خلاها ف حـ.ـضـ.ـنه ورفع رجلها من ع الارض ودخل رجولته جواها وهي بتأن بوجع ومتعه
وبدأ يتحرك جواها بكل رقة العالم وغرام بتغسل شعره وداعب كتافه ومالك بيبـ.ـو.س رقبتها

وهيتجنن بيها مش
قادر يبعد عنها ولا هيا كمان
بعد العصر اخيرا بعدو عن بعض لما مالك شاف ارهاق غرام ونزل بيها تحت بعد ما خلاها تلبس
فستان محتشم وف بالها وحده وحده وهنقب امك
سلوي استقبلتهم بزغروته ونور جري عليهم غرام كانت ماشيه ورجليها بتعرج بسيط وكانت مكسوفه
سلوي تاخد بالها ..
وقربت سلمت عليهم وقعدو ع السفرة وعبدلله دخل ومعاه حببته الي مالك مكنش راضي بيها
ابدا وعترض كذا مره لكن اصرار عبدلله
كان غريب كانها سحراه لدرجة لما مالك رفضها وتخانق معاه فضل اسبوع حابس نفسه
ف الاوضة من غير اكل وراح المستشفي ...
مالك وافق لكن قلو انا مش هدخل بيت الناس دي روح انت اتقدم لوحدك ..
ليه بقاا لانه كانت اخت خالد الي ساب منه قبل فرحها بسبوع ومالك لبس فيها
مالك قالو دي ناس متتنسبش وعبدلله قالو وانا مش هخدها بذنب اخوها هو سبهم ومشي من زمان ...
المهم دخلت واحده لبسه لجين ضيق قميص ع الكمر حجاب مبين نص شعرها لو من غيره وسفره
احسن ميك اب جريئ وكعب عالي ..اكبر من عبدلله
ب3 سنين
عبدلله سلم ع مالك وبـ.ـارك لغرام وقعد جمب سلوي
ندي : هااي ازيكم ي جماعه مبروك ي مالك مبروك ي حلوه
غرام اومأت لها وهي مش مرتاحه ليها
مالك ببرود : اهلا
سلوي رحبت بيها وقعدت جمب عبدلله وبتبص ع مالك بصات جريئه
غرام قامت تجيب لهم عصير وندي شافت طريقة مشيتها وعضت ع شفتها وهي بتغمز لمالك
الي سفها وهو بيضغط ع قبضت ايده ع اختيار اخوه وف باله ..يلا هيجي يوم وتعرف حقيقتها
لكن مترجعش تعيط ي غـ.ـبـ.ـي ..
ندي شافت مشيت غرام وبقت مش ع بعضيها ومدت ايدها ع رجل عبدلله الي شرق
ف الاكل وايدها بقت تتحرك
لحد ما وصلت لرجولته وهي بتبص ع مالك الي حركت ايدها وصله ليه لانه قاعد قدمهم
غرام رجعت بالعصير وندي عدلت حجبها : احم مرسي ي حلوه
غرام : ع ايه ي طنط
ندي بسخريه : طنط
غرام : امم طنط مش انتي برضو عندك 27 سنه
انا بقا 18 ي انطي فرق يحترم برضو
ندي اتكتمت وشافت مالك بيمسح ع خد غرام وهو بيرجع شعرها لوراه وبدأ يهمس لها وغرام
وشها احمر وهيا بتبتسم بخجل
ندي بحشريه : طب متضحكونه معاكم
مالك بقرف : بس ي عسل
غرام قعدت تضحك ندي بصت لمالك بخـــبـــث ورفعة حاجب ومدت رجلها بعد ما خلعت جزمتها
وحطتها ع رجل مالك الي اتصـ.ـد.م من
وسـ.ـختها ورجع رجله لوراه
غرام شافت تـ.ـو.تر مالك وحركته الي مش طبيعيه
وفتحت الكاميرا ومدتها تحت السفره من غير ما حد ياخد باله وكانت بتسجل فيديو و رفعة الفون
بخفه برضو ولسه هتتفرج
مالك وقف بعصبيه : متشيلي رجلك ي مره ي هايجه هو ف ااااااايه اله بقرف ي بنت
الع**
ندي اتصـ.ـد.مت وعبدلله وقف : هو ف ايه ي مالك مش معني انك مكنتش موافق ف انت تتبلي
عليها
ندي بدمـ.ـو.ع تمسيح مسكت ايد عبدلله : مشيني من هنا ي عبدو هو الي عمال يحط رجله عليا وانا
مكنتش عايزه اعمل مشاكل بس هو شكلو مصمم
يفرقنا
عبدلله قرب من مالك : انت كنت بتتحرش بخطبتي وانا قاعد جمبيها
مالك بغضب : ميتين ابوك ع ميتين ابوها مسن دي الي اتحرش بيها دي مبوله ياض ي خ** بس انا كنت عايزك تاخد الصـــدمــه مع نفسك عشان
تقتنع بس انها توصل بيها الوساخه
انها تعمل كده وانت جمبها انا
مش هسكت ومش هسيبك تضيع نفسك
عبدلله بغضب : انت كداااااب اخرص متغلطش فيها
سلوي سبتهم هي من زمان مش بتتدخل بينهم خدت نور ودخلت اوضتها وغرام قعده تتفرج
مالك بسخريه : علي الحلال من ديني بسبب دفاعك عنها ده وهي اقذر من القذاره وانك معمي كده
من نحيتها لو انت مش اخويه كنت قولت
انها لمؤخذه بتركبك ومش كلام لا فعل
هي كسره عينك ولا ايه ي عبدووو
غرام حطت ايدها ع بوقها بصـــدمــه متعرفش الجمب ده من مالك او ممكن تكون شافت جزء منه
عبدلله جاي يضـ.ـر.ب مالك بالبوكس مالك مسك ايده
وعض ع شفته بغل وهو بيمنع نفسه بالعافيه
من انه يضـ.ـر.به : معذور ما تلقيها كانت بتبوسلك
الواو قبل ما تيجي مالك اتعدم اهنتو عشان يفوق
ياااض فوق ياااض دي كانت حطه ايدها عليك وامك جمبك ي وسـ.ـخ عبدلله اتصـ.ـد.م ان مالك
خد باله ...
وقبل اي كلام تاني غرام فتحت الفيديو ودته لعبدلله الي شاف الي حصل وزاي هي كانت
بتمد رجلها ومالك مرجع رجله تحت الكرسي
بعد ما زهق منها...
عبدلله واقف يتفرج بصـــدمــه وغرام قربت لسعتها قلم بكل الغل الي جواها ومسكتها من شعرها
غرام بغضب : طب مقرطسه خطيبك وقلنا معلشي اختياره لكن تيجي نحية جووووزي ادبحك ي وسـ.ـخه وجرتها لحد الباب ورزعته ف وشها
عبدلله قرب من مالك بتـ.ـو.تر: مالك ..ا.نا اانا
مالك ربت ع كتفه : خلصت ي عبدلله ..اعمليلي قهوة ي غرامي وساب عبدلله ومشي
غرام قربت من عبدلله : تعاله سعدنا ف الاطباق دي يلا متقفش كده
عبدلله بحزن : غراام ونبي كلميه انا مش عارف انا عملت كده ازاي
غرام : متقلقش مالك مش زعلان منك هو بس كان خايف عليك وبعدين هي كده الحيه بتتلون نعمه
وتلف حوليك لحد ما تتمكن منك وربنا نجاك منها
قبل فوات الاوان ربنا يرزقك بلنت الحلال الي
تستهلك قبلتها فين دي ي عبدلله
عبدلله : انا مصدوم مكنتش متخيل انها كده قبلتها ف عيد ميلاد واحد صحبي وحرفيا حسستني انها ملاك نازل من السما وف باله ..ف ملاك بيتحرش
جتك نيله ده انا كنت كل ما ابقا قاعد معاها القيها
بتعمل حركات مش تمام وتقولي حب يلا ربنا رحمن
وبص ع غرام ..الحمدلله ي غرام بس انا مش عاوز مالك ي زعل مني كلميه هو بيحبك
غرام : طب يلا بقا ساعدني ي عسل وتطلع تجبلي عشره خمستاشر شكولاتيه جلاكسي لحد ما اعمل لمالك القهوة وهصلحكم ع بعض
عبدلله ضحك : اخص ماديه حقيره
غرام ضحكت معاه ودخلو الاطباق وعبدلاه وصل لقرب سوبر ماركت جبلها الشكولاته كانت هي عملت
القهوة لمالك ع نار هاديه عبدلله وصل : خدي يختي الرشوة بتاعتك اهي
غرام فتحت واحده : طب يلا خد فنجان القهوة ده ويلا قدامي
عبدلله خد فنجان القهوة ودخل ع مالك المكتب ووراه غرام شفيفها مبهدله شكولاته
مالك شفها وبتسم وفتكر اول مره شافها كنت نفس المنظر بس دلوقتي كبيره شوية ..
عبدلله حط فنجان القهوة قدام مالك وقرب بــــاس دماغه : حقك عليا متزعلش مني وهي كـ.ـلـ.ـبه وغارت
ف داهيه ..
غرام غمضت عنيها برجاء لمالك : دي كـ.ـلـ.ـبه شرقانه يلا ف داهيتين تلاته وضحك وهو بيحـ.ـضـ.ـن
عبدلله المره الجايه انا الي هخترلك
غرام بحماس : تؤ عروستك عندي ي واد ي بوده
مالك بصلها بطرف عينه وهو عايز يقوم ياكل شفايفها الي كولها شكولته دي ويعضها
عشان متدلعش غيره
عبدلله : ومين بقا هيا ي ست الحسن
غرام : بنوته جارتي وكانت معانه ف السنتر عند مالك قدي انا ورهف بس ادب واخلاق عليها رقه
انا بتكسف اتكلم قدامها من كتر ما هي كيوت
ومتقلقش ع ضمنتي
مالك : مين
غرام : دي ايات بنت البشمهندس احمد المهدي
عبدلله وقف : متهزريش ده ابوها مديري ف الشركه
اووووبه البت ام عيون خضره وشعر بني

انا قبلتها
قبل كده ف الشركه كانت دخل الاصانصير وانا وراها لكن خرجت اول ما كنت انا وهي لوحديني
غرام ابتسمت بفخر : مش قولتلك البت اخلاقها عاليه برغم انها مش محجبه
عبدلله : لا هي قمر الصراحه لما سالت عنها عرفت انها بنت المدير ..
غرام : طب ايه هتخطبها
عبدلله : بعد اذن مالك طبعا اخويه حبيبي بس هي مش ممكن ترفض ..
غرام ابتسمت : لا ..هقولك وتخليه سر
عبدلله اومأ غرام : اصلي هي شفتك داخل عندنا كذا مره وكانت بتسالني عنك ولما كانت بجيب
سرتك بالقصد قدامها انا ورهف بحسها مركزه اوي
ووشها بيحمر وحاجه كده قمر ..
عبدلله ابتسم بسعاده : وربنااا ..سبحان الله بركة دعاكي يامه ربنا بيقطع من هنا وبيوصل من هنا
وبيعوض والله انا ابن حلال وستاهل
مالك : طب خلصنا حكاوي المساطب ولا لسه وهو شايف غرام مسكه اخر لوح بين صوبعها
عبدلله وقف : انا هروح اكلم امي ف الموضوع يلا سلااام
مالك قرب قفل الباب بالمفتاح ووقف غرام وخد شفيفها قطعهم بين اسنانه خد لوح الشكولاته
من بين صوابعها وحركه ع شفيفها ويرجع
يلحسها ..
غرام كل ما يقرب منها تعض شفته السفليه وتسحبها بين سنانها كانها كانت منتظره
يقرب منها ...

خدها نومها ع المكتب وشاف انوثتها الي الاندر داخل بين شفرتها وتجنن
ونزل يعض ويبـ.ـو.س ف المنطقه العريانه من الاندر
لفها ع بطنها ومؤخرتها كانت عريانه قدامه والاندر بينهم وخد شكولاته وحطها عليها ونزل يمصها ويلحسها ويعضها بسنانه وغرام بتتلوي تحتيه
وجـ.ـسمها بيترعش ..
خله الاندر ع جمب ونزل بنطلونه ودخل رجولته المنتصبه كلها مره واحده ف انوثتها الغرقانه
من شهدها ..
مالك وقف بعد ما خلص جوله ع السريع وغرام اتعدلت وهي مفرهده وشعرها منكوش ووشها احمر
مالك بــــاس خدها وهو بيضحك
مالك بهمس: تجري ع الاوضه تخدي شور احسن لو قربتي من حد وانتي كده هيعرف الي فيها ع طول
ولحس رقبتها بلسانه رحتك بقت تهبل بعض
ما اختلطت برحتي يبسكووتي المكتب
رحته كلها بقت جنس هههههههههههه
غرام اتكسفت من وقحته وطلعت تجري وهي مبتسمه ع جنون حبيبها ابو عيون زرقه
دخلت الجناح ومنه ع الكابينه ع طول مفيش دققتين كان مالك حـ.ـضـ.ـنها من خصرها وبيبـ.ـو.س
رقبتها ...
رهف صحيت من النوم ع حد بيبـ.ـو.س فيها فتحت عنيها وشهقت لقت رائد نايم فوقيها وصدره عريان
رائد بضحكه : صباح القشطه ي قشطتي
رهف : انت بتعمل ايه هنا ي مـ.ـجـ.ـنو.ن
رائد : اايه جاي اصحي مراتي فيها حاجه دي
يااااه اقعد كده وانا مطمن وقول انا حرررر
مرااااااااتي وهو بيزعق
شعيب من تحت : طب انزل ي مصرصر ده انا مستنيك من امبـ.ـارح
رهف ضحكت : يلا ياعم قابل بقاا هههههههههههههههههه
رائد وقف وهو متنرفز : عليه النعمه ي تايسون ي سوابق انت لوريك انت والمتشرد الي اسمه
استاذ احا مالك ده
رهف قعدت تضحك ع اخرها : هقوله ع فكره
رائد : وانا هخاف يعني
رهف : هقوله
رائد قرب منها وكتف ايدها فوق راسها : وهون عليكي ي رهفتي ده يعلقني الواد ايده
طرشه
رهف ضحكت ورائد قرب عض خدها بعد كده بــــاسه وفضل يبـ.ـو.س رقبتها وشفيفها وكل حته توصلها شفيفه ..ونزل متغصب بعد ما سمع ابوه بيزعق تاني
عزام صحي من النوم ع حركه رقيقه ع ضهرو اتعدل ومسك ايد ماليكه : بتعملي ايه

ماليكه قعدت تضحك قوم شوف بنفسك عزام قرب من المرايه وشاف ماليكه مطبعه عليه باحمر شفايف
بصلها برفعة حاجب وماليكه طلعت تجري وهي بتضحك وعزام ورها : هتروحي فين وانتي
بتجري زي البطه المكسحه كده هههههههههههه
ماليكه وقفت : مش البركه فيك ي استاذ
عزام مسكها من وسطها : طب تعالي اخليكي تخدي ع الوضع اسرع ونومها ع ايد الانتريه وهو بيضـ.ـر.ب
ع مؤخرتها ونزل دفن وشه ف انوثتها العريانه
من تحت القميص الاسود ووقف دخل
رجولته جواها براحه وهو بيضغط
ع وسطها بكفوفه سمع اهات ماليكه
وبدأ يتحرك اسرع لحد ما وصله
لشهوتهم ..
عدت الايام وكانت ايام عسل معني اصح مالك نزل
بعد فتره من الجواز يدي دروس وغرام معاه
السكرتريه بتاعته من بعد الجامعه بتعتها
ورهف ورائد قط وفار حياتهم كلها ضحك قربت تتخرج من كلية الطب وعبدلله خطب
ايات الي كانت معجبه بيه وهما الاتنين
بقو يعشقو بعض وفرحهم هيكون
مع رائد ورهف بعد ما شعيب
راح معاهم وتقدم بصفته
ولي امره ..

غرام وماليكه حملو من اول شهر وحصلتهم يارا وبقو التلاته حامل ف نفس الشهر
مالك مش قادر يشبع من غرام ولا غرام قدره تكتفي منه وف كل مكان وف اي وقت
مالك بيخدها حتي لو ف حمام
اوضتها الي يامه اتخيل ف حجات
سيكو سيكو هههههههههههههههههه
بالنسبه للي قالتو غرام لمالك عشان يحط حنه
قلتلو انها هترقص ليه بس مش هنا ف شقتهم بالاندر الاحمر الي هيموت ويشوفه عليها
اااايوة المسـ.ـر.وق بظبط كده ورجع
لبس حظاظاته تاني هههههههههههه
وكل تخيلاته بيخلي غرام تعملها وغرام بتنفذ ع طول من غير تفكير ده كان حلم مستحيل
وبقا حقيقه
غرام ولدت ولد اسمه تيم
وماليكه ولد برضو اسمه كيان
تمت بحمد الله
لو خلصتي الرواية دي وعايزة تقرأيي رواية تانية بنرشحلك الرواية دي جدا ومتأكدين انها هتعجبك 👇