رواية جنون الاربعيني هي رواية رومانسية تقع احداثها بين حمزه ونور والرواية من تأليف اميرة محمد في عالم مليء بالتناقضات والأسرار تتشابك مصائر شخصيات رواية جنون الاربعيني لتجد نفسها في مواجهة قرارات صعبة تُغير مجرى حياتهم إلى الأبد ان رواية جنون الاربعيني هي قصة عن الحب الذي يتحدى الزمن والمصير الذي يفرض نفسه والأرواح التي تسعى خلف الحرية والسعادة بين الأمل واليأس وبين القوة والضعف ينسج رواية جنون الاربعيني تفاصيل حياتهم في معركة غير متكافئة مع القدر لتكشف كل صفحة عن لغز جديد يقود القارئ نحو نهاية غير متوقعة
رواية جنون الاربعيني من الفصل الاول للاخير بقلم اميرة محمد
حمزه ابراهيم العمري شاب جميل يدرس اداره اعمال اتـ.ـو.في عمو لحمزه زعل ليه جدا وبعد موتو ٥ شهور ابوه لحمزه وطلبو انو يجيب اخواتو وأولاد عمو وييجي اجتماعو لان ابوه مريـ.ـض
ابو حمزه :انا بوصي ان حمزه أكبر راجـ.ـل فيكم هو كبيركم وسندكم وكمان حمزه هيتجوز بنت عمو داليا اتفاجي حمزه ايوه ياابويه بنت عمي الف مين يتمناها بس هي أكبر مني بسنتين غير اني لسه صغير علي المسئوليه دي انا عندي لسه ١٨ سنه اتفاجي من بنت عمو داليا بس انا موافقه ياعمو انا مش هتجوز غير حمزه لكن موافقه ليس حبنا في حمزه موافقه عشان تكون مرات الكبير مقدرش يرفض لابوه كلام ابدا فعلا جابو الماذون في نفس اليوم اتجوز بنت عمو وبعديها بشهر ابوه اتـ.ـو.في لكن ابوه قالو ان ليه عم تاني من ابوهم ليه في الشغل لان ده شغلهم من ابوهم ورثو هما ٣ اخوات
٢اخوات من ام وأب وعمو الاخير اخوه من ابوه بس
دور علي عمو وعرف مكانو وعرف انو بعيد ليه ابن واحد عندو ١٠سنين وعدت الايام وحمزه بقي اب مسئوليه اكبر علي كتفو مع واحده هو مش عايزها دايما متسلطه وانها مرات الكبير وامو بتشتكي منهم وطول الوقت مشاكل مع اخواتو كل للي يهمها في حياته انها تاخد فلوس وتجيب دهب ومجوهرات
ابنو الكبير عدي حمزه وابنو الصغير مالك حمزه
عند اخواتو بنتين ولد
رغد اختو توأم أقرب ليه من روحو واكتر حد بتحس باخواها ونفسها يعيش بسعاده متجوزه وعندها ولد وبنت
اختو الثانيه ملك دي دلعتو عليها خفت دم بتحب جدا تهزر ومـ.ـجـ.ـنو.نه
اخوه مومن اخو الصغير ودايما معاها زاي ظلو وأصحاب اكتر من اخوات
اولاد عمو اخوات مراتو بنت عمو سميحه متجوزه ومسافره مع جوازها
ابن عمو ولد صـ.ـا.يع علي الاخر اسمو عادل ومرات عمو للي مش مهم عندها غير الفلوس ودهب والحقد والكره علي امو لانه ام الكبير
1
وابن عمو البعيد اسمو إيهاب عرف ان عمو تـ.ـو.في كان ابن عمو ده عندو ٢٥ سنه قالو ييجي يعيش معهم ويشتغل في مالو بس مراضيش يبعد من مكانو هو وابوه كان وقتها عند حمزه ٣٥ سنه واولادو كبرو واخواتو اتجوزه هو الحمل ثقيل عليها بس نفسو يعيش بجد وبقي أكبر تاجر اجهزه رياضيه في البلد والبلاد وبيصدر بره عندو مصانع وشركه ومحلات ليها فروع كتير جدا بس ما سابش مكان ما عاش ابوه وعمو عملو بيت كبير زاي العماره كل واحد ليه شقه الخاصه بس الدور الأول كلو من تحت بتاع امو وعائليه بتجمع فيه في المناسبات بس هو لازم كل يوم يفطر ويشرب قهوه من ايد امو ويسمع دعاءه ليه كل يوم
هي نور اتجوزت غصب بعد ضـ.ـر.ب اخوها ليها عشان تتجوز وياخد فلوس يشرب بيها كان عندها ٢٠ سنه اتجوزت شاب عند ٢٨سنه
وحمدت ربنا انو شاب كويس وطيب جدا جوزها كان ابن عم حمزه إيهاب محمود العمري عاشت سنه في سعاده وموده واحترم منو لكن هل هو ده الحب( لالابطلتي الجميله لسه مدقش بابك الحب ولاه جنون الحب والعشق ) خلفت بنت ولد توأم لكن بعدها بشهرين من ولادتها تعب جوزها وعرفت ان عندو مرض خطير في الدماغ وانقطاعت اخبـ.ـارو عند حمزه ومـ.ـا.ت إيهاب بعد محارب المرض ست شهور لكن امر الله والعمر بايد الله وأن الله وان اليه راجعون وصها انها تروح لابن عمو وعطها كل الورق وانها تعيش هناك تحت ظلو بعيد عن اخوها وجشعو وعطها ظرف تديها لابن عمو حمزه اخدت أولادها وهـ.ـر.بت قبل ما اخوها يخليها تبيع البيت لان بعد موت جوزها رجعت للعذاب تاني ليه خمس شهور بتتعذب عشان تبيع البيت والمحل لاخوها وعايز يجوزها لواحد زايو بيشرب ومش كويس بس هيدفع لاخوها لازم تهرب وتمشي وتروح لابن عم جوزها يحميها هي أولادها في الوقت الحالي البطله عندها ٢٢ سنه وبطلنا ٤٠ سنه ونبدأ مع بعض جنون الاربعيني
*********************
في القاهره في فيصل نشوف الصبح بدري بيت كبير وعريض طالع علي شقق لكن الدور الأول متصل من علي شقتين هو دور واحد بشقه واحد ندخل في قلب البيت نلقي الست جميله رغم السن لكن جميله الوجه وطيبت القلب عندها ٦٥ سنه قاعد علي السفره مستنايا ابنها البكر ينزل يفطر معها زاي كل يوم ونادت علي بنت صغيره اسمها بدور انها تولع بخور وتشغل اذاعه القراءن الكريم ونزل ابنها
1
حمزه بحب لامو :صباح الخير والورد علي احلي ورده في حياتي وباس علي دماغها
امو بضحك علي ابنها لان اسمها ورده :هههه يابكاش هتفضل بكاش كده لحد امتي المهم عامل ايه ياحبيبي نمت انا امبارح علي نفسي وحسيتش بيك وانت راجع ياقلب امك
حمزه :انا جيت متأخر ياأمي كان عندي شغل كتير ومشاكل في الشغل
غير طبعا مشاكل الاستاذ عدي امبارح ضرب واحد في المحل الاجهزه الرياضيه واسألوا ضربتو ليه يقولي اصلا واقف يبص للبنات بتاعو المحل كانة مش دخل يشتري فضربو مليون مره قول حكم عقلك وبلاش العصبيه بتاعتك بقي عصبي وما بقتش عارف اعمل معاها ايه بجد
امو :معلش يابني لسه شاب وطايش بكره يكبر ويعقل ياحبيبي وبعدين ما انت عندك مالك هادي خالص
حمزه :اهو للي مقلقني هدوء مالك ده هادي جدا بس وقت ما بيتعصب بيبقي العن من عدي مليون مره وبردو مصمم علي شرطه المشكله اني خايف عليه
وبعدين ياأمي عدي مش صغير ده عند ٢٠ سنه ومالك ١٨ سنه يعني لو ماكنتش قريب منهم وحكم عليهم ايدي هيضيعو هما لسه شباب مش عايز الطايش ودنيا تاخدهم وعايزهم يحققو للي نفسهم فيه بس بيعدو عن الخطر ويعيشون بسعاده مع حد هما مختارينو لاني مش هعيشهم نفس للي ابوهم عاشو ابدا سيبك انتي يا ست الكل
1
هاتي بس كده قرص البيض بعجه ده وفول الجميل للي من ايدك ده هاتي خليني افطر من احلي ورده في دنيا للي بتخلي يوم يفتح وبشوف كل الخير فيه
1
جرس الباب رن فتحت بدور شافت بنت صغير شيلها طفلين
بدور :ايوه مين حضرتك
نور بعياط:انا نور ممكن اقبل استاذ حمزه لو سمحتي
بدور :طب ادخلي ثانيه واحد اديلو خبر
دخلت نور وافقت اقدم الباب من جوه
بدور :استاذ حمزه في واحده بره بتسأل علي حضرتك
حمزه باستغراب :واحده بتسأل عليا انا طيب يابدور دخليها تاخد وجبها وانا هغسل ايدي وجاي
دخل الصالون شاف بنت من ضهرها بس للي بين منها شعرها للي زاي سلاسل الدهب
حمزه من وراه :اهلا وسهلا اومريني اقدر اساعدك زاي
نور قامت وقفت ولفت وشها بشعرها وشيلها أولادها
شافت واحد وسيم وجميل جدا وعيونو فيه حنان يجذبك جدا سرحت فيه هو مش اقل منها سرح في اول نا لفت وشها ليه وشاف عيونها وبلونهم الأخضر جميل للي نزل منهم دموع علي خدها الوردي وشها الأبيض الجميل انكي فاتنه يافتاه
دخلت الحاجه ورده شافت ابنها وافق سرحان في البنت وبيصلها بنظره اول مره تشوفها في حياتها
الحاجه ورده :ايوه يابنتي قوليلي عايزه ايه واحنا تحت امرك فاق حمزه ونور من سحر اللحظه
نور" انا ابقي مرات إيهاب محمود العمري ودول اولاد
وإيهاب جوزي تعيش انت ومعايا كل الورق للي يثبت اني مراتو ودول اولادو
فجأه دخل واحنا ايه للي يخلينا نصدق فعلا انك مراتو مش واحده نصابه .................
ياتري ايه للي هيحصل مع حمزه ونور
وياتري هيتجوزها زاي
وياتري مين للي دخل
↚
واحنا ايه للي يخلينا فعلا نصدق انك مراتو مش واحده نصابه وجايا تنصب علينا
نور بعياط :انا مش نصابه وقبل ما تتهميني ممكن تشوفو الورق وكمان ابن عمك حضرتك سابلك معايا رساله قالي اديلهلك بنفسك واني ما افتحش الرساله ابدا غيرك انت بس
حمزه كل ده واقف سرحان في كتله الجمال للي اقدمو عيونه بتنزل عليها بتحفظ ملامحها خدوده الوردي للي احمرت من العياط ولاه شفايفها للي بترتعش من عياط ومنتفخه باغراء واتمني انو يتذوق شفايفها ويحضنها ويطمنها فاق لما ولدتو ندهت عليه كذا مره
2
بدء يفوق وبص حاوليه لقي مراتو داليا العقربه واقفه وبص لنور
قربت الحاجه ورده من البنت وحضنتها بعيالها وقعدتها وامرت بدور تجبلها ليمون وقرب حمزه وقعد بصمت وهو بيبصلها جامد
اخدت منها الحاجه ورده الأطفال للي كانت شيلهم هما الاثنين علي قلبها فكت شياله الأطفال من علي ضهرها واخدت الأطفال منها وظهرت اكتر بعدها جمال نور وجسمها للي صرخ انوثه بس حمزه قبل شكلها او جماله هو قلبو دق اول ما شاف شعرها وحساس بانجذاب فظيع من نحيتها مسكت الشنطه للي كانت معاها وطلعت الورق وقسيمه الجواز وشهادت الأطفال وبطاقه إيهاب وعقد محل والبيت للي في بلدو وكتابه باسم نور والظرف مسكتو وجهتلو الكلام استاذ حمزه إيهاب سابلك الظرف ده معايا وقالي اسلموهولك
مسك الظرف إيهاب
الي ابن عمي واخويا حمزه لو وصلك الظرف ده يبقي انا قبلت وجه رب كريم وصيتي ليك خلي بالك من مراتي واولادي وماتخليش اخوها يقرب منهم زمان اتجوزتها وانقاذتها من اخوها ومش هنكر اني حبيتها وكانت نعمه الزوجه وشالتني في مرضي نور دي حته الماسه ياحمزه حافظ عليها واقفل عليها
طلبي الاخير انك تتجوزها وتربي أولادي معاك وتحت جناحك عشان ما يعيشوش من غير اب دي وصيتي وامانتي ليك هسالك عليها يوم القيامه اخوك إيهاب
وطبعا حمزه بيقرء الجواب بعيونو محدش سمعو غيرو
2
بكي حمزه علي ابن عمو وأخوه الصغير
ومراتو داليا العقربه :انتو هتصدقو الكلام ده دي واحده نصابه قولي يا بت عايزه كام وتمشي من هنا وما اشوفك وشك تاني
4
حمزه بزعيق:داليا في ايه انتي مالك في ثانيه ماشوفكيش هنا وتغوري تتطلعي علي شقتك فاهمه
خافت داليا العقربه وطلعت تجري علي السلم ودخلت شقتها وقفلت علي نفسها (ناس ما بتجيش غير بل عين الحمراء صحيح )
6
حمزه بص لنور شافها قعده واخده أولادها في حضنها ودموعها بتنزل
حمزه بهدوء :مدام اسم ابنك ايه
نور رفعت عيونها الخضراء:اسم ابني ريان وبنتي ريم
حمزه :طيب يا ام ريان انا مصدقك لانو قالي انو اتجوز بس بسبب انشغالي للأسف مقدرتش اجيلكم ومش هنكر تقصيري بصراحه لاني كل فتره كنت بروحلو واو خليه هو يجيلي بس انا انشغلت ليا سنتين بمصانع وشغل فاكان غصب عني ومعرفتش انو كان مريض لان اخبارنا انقطعت وانا كنت ناوي اروح اشوف الفتره للي جايا بس اتصدمت انو مش معنا الله يرحمو كان ونعم الأخلاق وتربيه واحسن اخ عمرو ما كان يتصل عليا يطلب فلوس لما قولو تعال عشان نرجع الحسابات ويقولي انا معرفش في شغلك ولاه لية في الحسابات انت اخويا الكبير وعارف الشغل ماشي زاي وبعدين انا كويس وبشتغل وبصرف علي نفسي مش محتاج فلوس ربنا يجعله من أهل الجنه
نزلت رغد وملك اخوات حمزه
ملك:ايه ده احنا عندنا قمر ومتقولوش مش عيب عليكم مين العسل وقشطه دي من الكوكب بتاعنا
نور ابتسمت علي مرح ملك وحمزه شاف ابتسامتها وشاف الغمزه واحده في خدها اليمين بقيت اكتر جمال من الاول رغد توامو بصتلو شافت نظره لمعه في عيون حمزه اتجاه نور قربت وسلمت علي نور واتصحبو عليها واخدتها الحاجه عشان تدخلها اوضتها تستريح ومشي حمزه علي شغلو وصل معرض الاجهزه الرياضيه فضل قاعد سرحان ومش مركز في الشغل فضل علي الحال ده لحد ميعاد الغداء قرار يروح يتغدا مع أمة ويتكلم مع امو وياخد برايها ويشوف هيعمل ايه
حطو الغداء ولأول مره كلهم يتجمعو من غير مناسبه عشان عرفو ان فيه ضيفه
قعدو دخلت ملك لقيت نور وقاعده وأولاد نايمين قالتها تطلع تتغدا بس نور كانت مكسوفه لأنها في بيت غريب أصرت عليها ملك والبست وطلعت معها عدي اول ما شافها انبهر بجمالها وعادل الصايع صفر جامد
بس حمزه حس بنار في قلبو وشخط فيهم لأول مره يعمل معهم كده
حمزه بغضب:بسسسسس ايه انت وهو كل واحد فيكم ينزل عيونو في أرض دي فاهمين
اقعدت جنب ملك تاكل بخجل وكسوف
العقربه داليا :اكيد اول مره تشوفي اكل زاي ده كنتي تحلمي تاكلي ربعو حتي
حمزه : داليا اقومي اطلعي فوق وبدور هطلعلك الاكل ولاه قولك خلي طقم الخدم للي عندك يعملولك غداء يلا علي شقتك
خلصو اكل وقعدوا مع بعض في الصالون
نور بخجل وكسوف واجهت كلامها لحمزه :استاذ حمزه انا واقفت بسبب ايد حمزه للي خلها سكتت باستغراب
حمزه :اولا بلاش استاذ يعني ممكن تقولولي ياابو عدي
هي اتفاجات واتصدمت واتكلمت بصدمه :هو حضرتك ابو شاب طويل عريض ده لاه حد تاني طفل اسمو عدي لاني سمعت ملك بتقولو عدي
1
حمزه بابتسامه علي شكلها وشكل ابنو المصدوم من وصفها ليه طويل وعريض :ايوه انا ابوه ومالك للي جنبو
نور بصدمه مش مصدقه:هو حضرتك بتتكلم جد زاي يعني اصل حضرتك صغنون يعني ولسه شاب فازاي ده انا جبت طفلين لسه أطفال صغيره وحاسه اني بقيت عجوزه
حمزه بضحك علي كلامها الجميل وفرحه من جواه انها شايفه شاب لسه :لاه صدقي انا ابو شحط ده المهم كنت عايزه تقوليلي ايه
نور :ايوه انا كنت عايزه حضرتك تبيع البيت للي هناك هو المحل وتشوفلي بية بيت صغير هنا علي اقدي انا واولادي ويكون فيه محل هفتحو مشروع لان انت عارف مقدرش اسيب اولاد وحدهم
حمزه :اولا انا كنت هبيعهم بس حقهم هيتشل الاولاد وكمان انتي واولادك قعدين في ورث جوزك وهو ليه زاينا وانتو الورثه ليه وبعدين انا مستحيل اخليك تشتغلي انتي زايك زايهم هنا معزز مكرمه كل طلباتك تتفذ وأمر مافيش كلام تاني في الموضوع ده
2
نور بصرر وعزه نفس:بس انا إيهاب كان دايما يقولي انا ماليش حق في الفلوس دي لان دي من حق حمزه لانو هو للي تعب فيها وكبرها من تعبو يبقي ماليش حق فيها لاني متعبتش فيها وانا مستحيل اخد حاجه وقبلها و أولادي هشتغل عليهم اربيهم
1
حمزه باعجاب :وانا قولت لاه ياام ريان انتي قعده انتي واولادك في حقك انا كبير هنا وكلمتي بتمشي عليهم كلهم وانتي واولادك مسئولين مني وخلاص الكلام ودخلت بدور بقهوه وحط عادل رجلو اقدم رجلها عشان تقع علي حمزه وكانت علي الكرسي للي جنبو من زوايا نور اتفاجاءت انها بتوقع القهوه حط ايديه اقدم حمزه تبعد الصنيه عشان ما يتحرقش والقهوه كلها وصرخت وهو زعق وصرخ...............
1
ياتري ايه للي هيحصل وصرخت ليه
وحمزه هتيجوز نور
↚
بدور وقعت القهوه جات علي ايد نور كلها وايديها تحرقت وصرخت من الوجع اتفاجاء حمزه ومسكها بلهفه
حمزه بغضب اول مره يشوفها كده عشان حد لانو دايما هادي وقليل لما يغضب بسرعه مش تخلي بالك يابدور امشي من اقدمي
فهد : نور انتي كويسه رغد بسرعه هاتي ثلج وهاتليها البس اخدها مستشفي
نور بوجع:مش مستاهله انا كويسه الحمدلله انها ماجاتش فيك
فهد اتفاجاء بس انتي اتحرقتي
نور: عادي المهم اني اقدرت اساعدك بس علي فكره في نقط منها جات في القميص بتاعك حطت ثلج واتوجعت وهو اتوجع عشانها
حمزه :رغد براحه وحطيلها الثلج براحه واتفاجاوء كلهم لما مسك الثلج من ايد رغد ومسك ايدها بين ايدو وكان اول مره ايدهم تلمس بعض هو جـ.ـسمو اتنفض وهي حست ان جـ.ـسمها ارتعش من لمسه وهما سرحانين في عيون بعض بس قامت واقفت وبعدت ودخلت اوضتها لأنها سمعت أولادها بيعـ.ـيطو وبعدها بيبص عليهم شافهم كلهم بيبصولو بــــاستغرب
1
أمرهم كل واحد يشوف شغلو
واخد الحاجه ورده ودخلها اوضتها ومعها رغد توامو
فهد بقلق :امي إيهاب في الجواب للي بعتو مع نور قال فيه اني اتجوز نور واربي أولاده ومش عارف اعمل ايه ومشكله ان وصيتي لازم تتنفذ
2
امو الحاجه ورده :طيب يابني ما تتجوزها دي بنت حلال وطيبه وحلوه يمكن يابني تكون عوضك عن للي شوفتو في حياتك
رغد :ايوه ياحمزه ماما معاها حق اتجوز نور وتربي عيالها وغير كده وصيت إيهاب لازم تتنفذ وانا حاسه انها هتكون سعادتك ياحمزه
حمزه :انتو بتقولو ايه انتو عارفين انا عندي كام سنه ٤٠ وهي كام ٢٢ بيني وبينها ١٨ سنه يعني معني أصح ياأمي مينفعش دي من دور ولادي وليه تظلم نفسها معايا
1
رغد بحزن علي اخوها لأنها كانت بدأت تلاحظ إعجابو لمعه عيونو بيه:حبيبي ايه رايك تسيب الموضوع ده دولوقت هي لسه جايا وجوزها لسه متـ.ـو.في قريب لما تاخد علينا علي العائليه هنشوف ايه للي هيحصل تمام
امو :والله يابني انا شايفه ان اختك معاها حق
عدي اسبوع ونور بدأت تاخد علي مكان وبذات اخدت علي الحاجه ورده جدا وكانت بتساعد معهم وتعمل كل حاجه في البيت معهم
أصرت نور تنزل تشتغل وبسبب عندها واصرارها وافق بس تكون سكرتاريه ليه هو وهي وافقت
وبدأت تتعلم اشتغلت كويس جدا وكانت بتسيب الاولاد للحاجه ورغد وملك ولأنها بقيت قريبه منهم جدا وبقيت سعيده وحاسه انها وسط عائليه
كل يوم عن التاني حمزه قلبو بيتعلق بيها وهي نفس الحساس
وفي يوم كان عندهم اجتماع ودخلت رتبت غرفه الاجتماع ودخل حمزه ومعها صاحب شركه للي هيتم معاها صفقه نور عجبت صاحب الصفقه
وقعدت في مكانه علي شمال فهد وهي بتكتب ملاحظات والورق المهمه هعملها وتشتغل عليها في دفتر معها حست بحاجه بتمشي علي رجلها وهي لبسه دريس طويل بصت تحت الترابيزه شافت صاحب الشركه للي بيتكلم مع حمزه بيمشي رجلو عليها وهو قعد جنبها خافت وقربت و مسكت في كتف حمزه فجاءه قربت الكرسي بتاعها منو بخوف و بعدت عن صاحب الصفقه وقربت من حمزه اتفجاء ونظره الخوف للي عيونها
قرب حمزه منها وتكلم بهمس :فيه ايه مالك
نور بخوف:بصراحه راجـ.ـل ده كان بيمشي راجـ.ـلو عليا انا والله دي الحقيقه
حمزه :وانا متقولتليكش تحلفي
نور:هقوم انا طلع علي مكتبي عشان متخسرش الصقفه لسه هقوم لقيت للي مسكها بقوه من ايدها واتفاجات بللي بيعملو قال الصقفه دي مش هتم بعدها اقام راجـ.ـل بفزع لانو كده هيعلن افلاسو وكان اخر امل ليه هي الصفقه دي وبدء جنون عاشق لما يدق العشق غير ليها مسكو ضـ.ـر.بو كسرو من ضـ.ـر.ب وتطردو وكده نقدر بدء(جنون الاربعيني)
5
لقي عدي وعادل امسكوه من علي الرجل
عدي في ايه الحاج عمل ايه عشان تعمل فيه كده ونور قعده مرعوبه وبتعيط
قالهم مافيش تقدرو تطلعو جات تطلع مسكها من ايدها ولفها ليه وسندها علي باب اوضه الاجتماع قفلو واقرب منها رفع ايدو ومسح دمـ.ـو.عها وفجاءه ماقدرش يستحمل دمـ.ـو.عها وعـ.ـيا.طها وشفايفها بترتعش أقرب منها وبــــاسها برومانسيه وحب وفقد السيطره علي نفسو من جمال شفايفها وحاسس انو بياكل فرواله بطعم شيكولاته شهد شفايفها جمال فوق الخيال حاسس انا اول مره يقبل امراه وجـ.ـسمها جميل الطري بين ايدو بــــاسها بعنف من شوق وطعم شفايفها للي مش قادر يبعد عنهم وبعد من انها بتدفعو بايدها عشان تاخد نفسها وكمان الباب بيخبط بعد بصعوبه عنها وهو بينهج من مشاعرو للي اول مره يعيشها وحاسس وهي بين ايدو بحساس فوق الخيال كان فاقد الأمل انو يعيش الحساس ده ما اتكلمش كل للي عملو انو اخدها في حـ.ـضـ.ـنو وشويه وطلعها وهي مكسوفه وخدودها بقو محمرين من كترر الخجل وابتسم
2
حمزه :انا مش هتاسف علي لي عملتو بس لينا قعده مع بعض افهمك كل حاجه دولوقت هتروحي البيت عشان اولاد وكمان تستريحي من للي حصل تمام
مشيت مع سائق للبيت وكانت فرحانه مبسوطه جدا
اتفاجاءت اول ما وصلت بكلام داليا مرات حمزه
داليا :اها ياوسـ.ـخه ويابنت الشوراع بقي حطه عينك علي جوزي انا ومسكت نور تضـ.ـر.بها بس رغد بعدتها عن نور مسكت هدوم نور وأولادها رمت هدومها علي الارض بره الشقه وحدفتلها أولادها من ايديها مسكتهم نور بخوف وقالتها تطلع بره بس الحاجه ورده ما سكتش زعقت داليا وقالتها ده بيتها
وهي ليها انها تتحكم في شقتها وبس وقعدت نور بعد عيطت علي عـ.ـيا.ط وأولادها وخضتهم أصرت تمشي لانه حست علي نفسها مينفعش تحبو ده راجـ.ـل متجوز مينفعش تخرب بيتو واولاد
1
نور :لاه انا همشي دولوقت كفايه كده هرجع اقعد في بيت جوزي وهشغل محلو وهربي أولادي كل المعروف للي هعوز بس انكم تعبدو عني اخويا وشكرا ليكم
اتفاجات: تمشي فين انتي مش هتتحركي خطوه بره البيت يانور .......
1
ياتري ايه هيحصل مع نور وحمزه
وياتري هيعمل ايه مع داليا
وياتري هيتجوز نور امتي
↚
بس انتي مش هتمشي ولاه هتتحركي خطوه بره البيت ده يانور
حمزه بزعل:عايزه تمشي يانور وتسبيني اقصد تسيبنا كلنا
وبص للحاجه ورده ايه للي حصل يخلي نور عايزه تمشي وباصرر كده
امو والله يابني للي حصل ان مراتك كانت قعده معنا وفجأه جالها تلفون اتعصبت و واول ما جات نور زعقـ.ـتـ.ـلها وشتمتها ولمت هدومها ورمتها وقدمنا كلنا رومتلها أولادها بطريقه كان ممكن العيال حد فيهم يحصلو حاجه
نور :حصل خير ياجماعه بس بعد اذن حضرتك انا همشي وهرجع بيت جوزي
اتفجات من للي قرب منها ومسك ايدها ودخل بيها الاوضه بتاعها وقفل الباب في وش الكل ومن غير ولاه كلمه هجم علي شفايفها يبـ.ـو.سها بقوه شـ.ـديده قاومتو مسك ايدها الاثنين فوق راسها وهو يبـ.ـو.سها وبيتحرك بيها وبيرجع لوراه لحد سندها علي الحائط ورفع ايديها لفوق وفضل يبـ.ـو.سها برغبه شـ.ـديده هو بيمص شفايفها بعد وبهمس هتمشي يانور اهممممم نور بتقولو وبتنهج ومغمضه عنيها جـ.ـا.مد ايوه همش اممممممم بــــاسها بقوه أكبر من الاول ونزل بايدو علي صدرها مسكو بايدو بيدعكو من علي البس وبدء يبـ.ـو.سها بوسه قويه علي رقبتها وهي اتوهت غصب عنها وهو اتجنن اكتر بهمس عند ودنها انت مش هتمشي يانور قلبي انا هتجوزك مش باخد رايك لاني مصدقت لقيت للي قلبي ارتحلها ودق عشانك انتي وبس وبيحبك وبيعشقك
7
نور بس انا همشي انا مش هخرب علي حد حياتو بعدين انا مرات إيهاب اااااااةةة حمزه حمزه ايييييييه نطقت اسم إيهاب اتجنن ورفع الدريس ودخل ايدو جوه الاندر بيدعك انوثتها ودخل صوابعو جوه فتحت انوثتها مره واحده بقوه شهقت وصرخت اييي حمزه د وتتلوي في ايدو قرب من شفايفها واخدها بين شفايفو وعضها بقوه
حمزه ولسه مثبتها من ايديها الاثنين فوق رأسها وايد التانيه لسه دخل انوثتها ومدخل صوابعو جوه بقوه وبيحركو وبهمس انتي حقي انا وهبتبقي مراتي و لو جبتي اسم راجـ.ـل غيري علي لسانك هقطعو وحقك وحق عيالك هجيبو لحد عندك شالها حطها علي السرير دعك انوثتها وطلع ايدو وسابها وطلع وهي وقعت علي السرير عيطت لأنها بتحبو بس مش هتقدر تدمر بيتو ابدا
5
طلع من عندها بغضب جري علي داليا فوق
حمزه دخل بغضب دااااااليا مسكها من شعرها انتي تعملي كده وتفكري تطرديها وتضـ.ـر.بيها وترمي عيالها انت ايه انا تعبت منك ومن قرفك استحملت ٢٠ سنه عشان عيالي انتي كل حياتك الفلوس والمجوهرات انتي مت عـ.ـر.فيش حاجه عن عيالك ولاه ت عـ.ـر.في حاجه عن جوزاك لما تكوني عايزه فلوس ومجوهرات تجيلي وابقي حبيبك وعايزني انام معاكي بعمل كده عشان مغضبش ربنا وبعد ما تاخدي للي عايزه زايك زاي اي واحده رخيصه بتعمل ده عشان فلوس
5
داليا ببجاحه بقولك ايه ما تاكلنيش في الكلام كنت قفل عليك وعليها الباب اوضه المكتب الاجتماعات ليه كنت بتخوني مع عيله من دور عيالك بتخوني مع وحده زباله الشوارع ده انا احلي منها مليون
5
حمزه بقرف: هههه هو الخول اخوكي لحق يقولك تمام وهي زباله شوراع دي بنت بمليون راجـ.ـل واحلي منها طب يارب تيجي ذره في جمال قلبها ولاه جمال شكلها
5
من الاخر انا هتجوز نور بكره وتنزلي دولوقت تتأسفي وتلزمي شقتك ولاه كل الفلوس للي في البنك والمجوهرات للي معاكي انت وامك هتتسحب منكم صبح حتي اخوكي
انت بتقول ايه يابابا انت عايز تتجوز علي ماما
حمزه لمالك ابنو :ايوه هتجوز نور ولاه عندكم اعترض
عدي بفرحه لابوه لانو عمرو ما شافو سعيد ابد ا
عدي بفرحه لابوه وصاحبو:مبروك يابابو بجد فرحان عشانك
مالك : بس انا مش موافق انك تتجوز علي امي وسابهم وطلع
5
نزلت داليا اتاسفت ليهم عشان المهم عندها الفلوس والمجوهرات مش مهم اي حاجه تانيه هتبقي تتصرف وتمشي البنت دي من هنا
نور بليل كلهم نايمين لبست واخدت شنطتها الصغيره وأولادها صغيرين وطلعت عشان تمشي بس اتفاجات ان الحاجه ورده قعده بتصلي ركعتين قبل الفجر الحاجه راحت عندها ومسكت ايدها وقعدتها جنبها
الحاجه ورده بحب :بقي كده هتمشي من غير تقولي لحد وانت فكرك انك لو مشيتي ابني مش هيعرف يجيبك وبعدين طلامه اني حبك هيبقي حبو جنون لانو حب بعد حرمان يابنتي
الحاجه : حمزه ابني اتظلم كتير ومعرفش طعم السعاده وعمل عشانا كتير واستحمل مراتو عشان عيالو كتير اوووي اتحرم من الحب والسعاده لانو لو كان شافهم فيها كان حبها وكان بسعاده دي الفلوس والمجوهرات اهم عندها من اي حد حتي أولادها عمرها ما قربت منهم كانت تحمل تقولو انا حامل لو عايزة الجنين ماينزلش حطلي فلوس في حسابي وابني بيخاف ربنا ولما تولد تطلب فلوس والمجوهرات قبل تطلب زايها زاي اي ام تشوف أولادها فبلاش يابنتي تبعدي عن ابني بعد ما شوفت السعاده في عيونو
5
لاه سبيها ياأمي توريني زاي هتمشي ..................
5
ياتري ايه للي هيحصل مع حمزه ونور
وياتري هيعمل ايه حمزه مع نور
↚
لا سيبها ياأمي عايزها توريني زاي هتمشي
اتفاجاءت من حمزه للي واقف وحطط ايدو في جيبو واقف بيرود
5
قرب منها قولتلي بقي عايزه تمشي في وحده تمشي من غير ما تاخد اذن جوزها ينفع
نور جوزي ايه ده معلش انا مش متجوزه
حمزه:ايه ده شكلي نسيت اقولك اني نويت اتجوزك دولوقت
نور :وانا مش موافقه مش هدمر بيت حد عشان اتجوز
حمزه:تمام تقدري تمشي بس من غير أولادك
نور :ده للي هو زاي انا مش هيسيب عيالي ومحدش يقدر ياخدهم مني انا مامتهم
حمزه قرب منها : عيالك تحت وصيتي وفي ايدي لان ببساطه انا مسؤول عن املاك إيهاب وهما لسه أطفال رضع تحت سن القانوني انهم يستلمو ورثهم فيضلو تحت وصيتي وانا الوصي علي املاكهم وعليهم لحد ما يتم السن القانوني
عايزه تمشي اتفضلي بس انتي وحدك
نور :وانا مش هسيب أولادي ياحمزه هتحرمني من أولادي
حمزه :مين قال اني عايز احرمك من عيالك انتي للي عايزه تمشي
نور بزعل منو :تمام خالص مش همشي بس مش هتجوز وياريت بعد اذنك تشوفلي بيت ليا انا واولادي انا مش هتجوز بعد ايهاب
اتفاجاءت من جنون حمزه
طلع الفون من جيبو واتصل علي اخوه ايوه يامومن ادخل
اتفاجات ان اخوه حمزه مومن دخل ومعها مأذون
بصت للحاجه ورده لقيتها هي كمان مصدومه من جنون ابنها جايب مأذون ٣بليل هتيجوزها
قربت نور من الحاجه انا مش هتجوز انا همشي او هرفضك اقدم الماذون
قرب منها حمزه وفي ودنها بهمس محدش غيره يسعمو
حمزه في ودنها :وانا لو رفضتي مش هيفرق معايا لأنك ملك قلبي للي مصدق ارتح وعشان كده بلاش تجربي جنوني انا بحبك وبعشقك ومش هسيبك لغيري يانور
الحاجه ورده قربت من نور :وافقي يانور يابنتي وافقي وانا هخليكي تعيش زاي ما انتي معايا هي جواز علي الورق بس ايه رايك وانا بنفسي للي همنعو انة حتي يكلمك
نور وافقت للي الحاجه ورده قالتلو وطبعا الماذون قأل جملته المشهوره ( بـ.ـارك الله لكما وبـ.ـارك عليكم وجمع بينكما في الخير وبرفاء والبنين ان شاء الله )
مشي الماذون حمزه مش مصدق انها بقية مراتو
حمزه للحاجه :ماما هو اولاد تقدري عليهم
الحاجه ورده بضحك علي ابنها :ايوه اقدر وكمان لأنهم بسم الله مشاء الله بياكلو هما هاديين اصلا بس هما برضو بيرضعو اتفاجاء من للي حمزه عملو
حمزه قام واقف مسك نور من ايدها قال للحاجه لاه ماخلاص هما هيفطمو كفايه عليهم كده سلام عشان في واحده عايزه تتعلم الادب وانا ابو ادب كلو وشـ.ـد نور وراه
نور انت بتعمل ايه واوعي انا مش هروح في مكان
معاك ركبها العربيه غصب عنها ومشي وصل فندق جميل
اخد جناح ليهم كل ده هو مسك ايديها بقوه اخدها وطلع جناحنو اول ما دخل ساب ايديها وقفل الباب ودخل
نور :مين دي للي هتفطم أولادها مش هفطم عيالي وبعدين انت جايبني هنا ليه الجواز دي عبـ.ـاره عن جواز علي الورق انا محدش هيلمسني بعد ايهاب فبعد اذنك رجعني البيت عشان الاولاد
شافت حمزه بيقرب منها وبيقلع قميصو بغضب وغيره ومسكو ورمه في الارض وهي بترجع لواره مسكها وشـ.ـدها عليها بقوه وحط ايدو علي وسطها قولتي ايه مش هلمسك
ومحدش هيلمسك بعد ايهاب وبنتطقي اسمو تاني
شـ.ـدها فجأه من شعرها صرخت هجم عليها قبله بقسوه بشفايفو يبـ.ـو.سها ويمص شفايفها بشفايفو بقوه وشهوه من انها بتضـ.ـر.بو عشان تبعدو عنها مسك ايدها بقوه حمزه بغضب انتي بجد مش عايزني يانور
نور بزعل وغيره في قلبها لأنها حبتو :ايوه مش عايزك عارف ليه عشان حضرتك مفروض انك طالع تعرف مراتك انها غلطانه مش طالع تاخدها في حـ.ـضـ.ـنك
حمزه :ثانيه بس كده انا امتي حضتنها وانتي ايه عرفك
نور :لان وحضرتك طلعت تتخانق سمعنا صوتك العالي زعلت من نفسي اني السبب وعملتلك مشكله بينكم طلعت انا ورغد نكلمك وتبطلو خناق شوفتها وهي بتحـ.ـضـ.ـنك وبتوسبك من رقابتك وبتقولك انت بتعمل كده عشان ما تمشيش وتاخد ورث العيال معها وانت قولتها ايوه
حمزه ضحك :بجدطب انا محضتنهش هي للي حـ.ـضـ.ـنتني وبعدين ماهي مراتي زايك وحكايه الورث قولت ايوه عشان تطلعك من دماغها لان كل تفكيرها في فلوس لو للي انت بتقوليه ده يبقي هي كانت شايفكي عشان تخليكي تمشي من البيت فهمتي ياغـ.ـبـ.ـيه
نور :متقوليش ياغـ.ـبـ.ـيه وبعدين ايه مراتك زاي دي ومسكتو من رقبتو وبغيره طلعها من قلبها لاه انت مش جوز حد غيري وهي مش مراتك زاي انت فاهم اتفاجاء
انها شـ.ـدتو من رقابتو بدءت تبوسو قبله فيه الحياه لحمزه اقربها اكتر منو وبــــاسها ومص شفايفها بقوه ونزل علي رقبتها مصها بقوه وهي اتوهت جـ.ـا.مد شـ.ـد البس للي عليها قلعو هجم تاني علي شفايفها وهي بعدت عنها وهجمت علي رقبتو من غيرتها عليها وبقت تبوس وتعض بقوه ومسك صدرها بقوه بيدعكو واخد التاني بين شفايفو بيرضعو بقوه ومسكها من شفايفها بايدو شـ.ـدها بقوه قوليلي بقي مين جوازك هي بدلع عايز تشوف غيرتو لحد من شويه كان جوزي ايها اهااااااا حمزه امممممم داس علي شفايفها بايدو وهجم علي شفايفها بقبله قاسيه وعض شفايفها بقسوه لحد ما جابت دم ودخل لسانو جوه فمها ومص لسانها وعضو لحد ما نزلت دمـ.ـو.ع من عيونها بوجع بعد عنها ده عقاب صغير بس عشان تاني مره مافيش اسم اي رجل ينطق علي لسانك غير اسمي انا وبس وانتي جوزك حمزه وبس
بدؤ يبـ.ـو.سها برقه يصلحها مسك صدرها قلعها الإبر صدرها كبير الأبيض وحلمتو الوردي مسكهم بايد الاثنين وبيدعكهم جـ.ـا.مد وهي صرخت واتوهت حمزه بيوجـ.ـع براحه اااااه حمزه بشهوه شـ.ـديده مافيش حاجه اسمها براحه انا هطلع عليكي حرماني منك وانك كنتي بعيدعني وكنتي مع غيري وفي حـ.ـضـ.ـنو بس مش اسف علي للي هعملو فيكي هجم علي صدرها بيرضعو جـ.ـا.مد لحد ما نزل لبن من صدرها بتاع أولادها
ونزل علي بطنها بــــاسها ومسك الاندر اخر قطع بتفصلو عن انها تكون ملكو شـ.ـدو قلعو من عليها وحط ايدو علي انوثتها بيدعكها بقوه وشهوه جـ.ـا.مده ودخل صوابعد جوه فتحتها هي اتوهت اهاااا حمزه ونزل بشفايفو علي انوثتها بيمصها ودخل لسانو جوه فتحتها وبيضاجعها بيه هو بتصرخ وتاوه وتشـ.ـدو من شعرو بتحبس راسو بين رجلها اول مره تجرب احساس انو يقبل انوثتها ويمتصها فعلا احساس رهيب اهاااا اوووف حمزه مش قادره لحد ما نزلت شهدها للي بطعم العسل عجب حمزه قام واقف ونزل بنطلون وبوكسر وهو شايفها لسه مغمضه ومستمتعها بللي حصل معاها
فتحت عيونها لقيتو واقف أقدمها بيتفرج عليها هو عريان لسه هتشـ.ـد المفرش مسكها من شعرها علي اربعه يانور يلا ونفذت للي قولو مسكها يلا يانوري تعالي متعي حبيبك اخدت رجولتو الضخمه بين شفايفها تبوسها وتمصها بقوه وهو مسكها من شعرها ويرفع ايدو وضـ.ـر.بها علي موخرتها الكبيره البيضه للي اترجت زاي الجيلي بضبط مسكها رمها علي السرير وبقي هو فوقها بيبـ.ـو.س شفايفها بشهوه ومش قادر دخل رجولتو جواها مره واحده صرخت وبعد فتره غابو في عالمهم
حمزه:اهاااا عضها من كتفها بقوه وصرخو وا خيرا اتحدو قلبوهم اتحدت قبل جـ.ـسمهم وارتح حمزه ونور انتهي 🔞🔞
عند داليا العقربه هي وامها: لازم نحاول ناخد فلوسنا من حمزه
داليا :انا شايفه انة كفايه علي حمزه كده حمزه لازم يموت لان لو عرف للي عملنها واللي بنعملو هنموت في وقتها ومتنسايش اننا سبب في مووت ............
5
ياتري ايه للي هيحصل وحمزه ونور هيعيشو بسعاده
وايه للي هتعملو داليا
وياتري مين للي موته
↚
داليا :انا شايفه انو كفايه كده علي حمزه لان لو عرف للي بنعملو مش هييجي علينا ثانيه واحده حمزه لازم يمووت بس قلبها لازم نقدر ناخد فلوسنا منو لان كمان لو عرف سرنا وأننا السبب في موت اعز صديق ليه واكتر من اخوه وجوز رغد للي عارفه انو مسافر لازم ناخد فلوسنا منو وحقنا ويموت قبل ما نتكشف
6
عادل اخوها الصـ.ـايع:فعلا لازم ناخد فلوسنا ونهرب قبل ما يعرف بس مش قبل ما أعلم عليه واخد حته القشطه للي اسمها نور
داليا :ايه انت بتقولو ده مش عارفه زباله الشوراع دي عجبكم في ايه
عادل :اسكتي البت دي بطل عايزه تتاكل
5
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
نور وحمزه نايمين لان حمزه ماسابهش طول الليل وصحيت علي رنت فون جـ.ـا.مده قامت بتحاول تمسك الفون بتاع حمزه مش عارفه لان حمزه حـ.ـضـ.ـنها بتملك كأنها هتهرب منو
نور :حمزه حمزه اصحي الفون بيرن من بدري حبيبي اصحي اتفاجات من للي اصحي ونط فوقها
حمزه بنوم :انتي قولتي ايه دولوقت
نور بخضه : في ايه يا حمزه خضتني وبعدين قولتلك ايه بقولك صحي الفون بيرن من بدري
فهد:لاه اخر كلمه قولتي ايه
نور :بخجل وشها احمر وحبت تلعب عليه شويه قولت قولت ياابو عدي اصحي
حمزه بغيظ منها :قولتي يابو عدي تصدقي انتي عدوه الرومانسيه
نور بضحك علي شكلو شـ.ـددتو من رقبتو وقربتو منها : قولت ياحبيبي اصحي
حمزه هجم علي شفايفها بــــاسها بقوه وبعد بغيظ من الفون لقها عدي بصلها بغيظ أكبر مش جبتي اسم عدي اهو بيرن
حمزه رد علي الفون :الو ايوه ياعدي ايه رن رن دنيا خربت يعني
عدي بضحك علي ابوه :ايه يا بوبو اتجوزت واخدت عروستك وجريت وسبت دنيا تضـ.ـر.ب تقلب
حمزه :لو متصل ترخم يارخم والله ياعدي يوم فرحك هييجي هرخم انا كمان اهااا فخليك حلو كده اها
5
عدي بضحك :هههه ماشي وانا مش برخم والله ربنا يسعدك يابابا اخيرا شوفتك مره مبسوط بعد للي عملتو عشانا بس بتصل لان الست والده خربت الدنيا لما عرفت انك اتجوزت فعلا كانت فاكرك بتهدد بس
وكمان ريان وريم مش ساكتين عـ.ـيا.ط من صبح علي امهم وفعلا مش قادرين عليهم هنا
فهد: تمام احنا هنيجي كمان شويه اتفاجاء من للي قامت جري ولفه ملايه حولين جـ.ـسمها علي الحمام خالص حمزه كلامو مع عدي ودخل وراه نور قلبو الحمام شافها خلصت شارو ولفت الفوطه حولين جـ.ـسمها قرب منها
5
🔞🔞
جريتي انا سمحتلك تقومي اهمممم وبعدين بتاخدي شاور بسرعه علي اساس اننا نمشي يعني
نور :حمزه لازم اروح الاولاد بيعـ.ـيطو انا مبعرفش ابعد عنهم لازم نرجع وبعدين ما انا معاك هناك
حمزه بغيره من أولادها:بتحبيهم اكتر مني ولاه بتحبيهم عشان هما من إيهاب اهمممممم مقدرش يكمل لان نور قبلتو بقوه علي شفايفو بقوه
نور: لاه هما واولادي وبحبهم وفي قلبي بس انت نبض قلبي ياحمزه للي لأول مره حاسه اني عايشه سعيده انت روحي وانا مقدرش استغني عن روحي واولادي دول قلبي بحبك انت حب وهما حب تاني حمزه خليك دايما عارف اني بحبك وبعشقك وللي لحد انهارده مش مصدقه ان عدي ومالك أولادك زاي وانت حلو كده ده انا وقعت في حبك من اول لفيت وشوفتك وسمعت صوتك قلبي نبض وارتعش
حمزه هجم علي شفايف نور بقوه قبلها بسعاده من كلامها للي ريح قلبو وامتص شفايفو ونزل علي رقبتها قبلها وامتص رقبتها بقوه أكبر ومسكها من وسطها ورفعها ولفت رجلها علي وسطو وشـ.ـد الفوطه من علي جـ.ـسمها وهجم علي جـ.ـسمها بياكلو وبيمتصو كلو ومره واحد دخل رجولتو في انوثتها بقوه وعضها من كتفها بقوه وصرخو مع بعض وارتح حمزه ونور وانتهي 🔞🔞
واخدها حمزه ورجعو البيت وهي جريت علي أولادها اخدتهم في حـ.ـضـ.ـنها ورضعتهم لأنها اقنعت حمزه انهم لسه مكملوش سنه ونص علي الاقل وهو اقتنع ومش حابب يكون السبب انو يحرمهم من امهم بس يعمل ايه في غيرتو دخل هو قعد واخد منها ريان وسلم علي امو ورغد
ورغد بــــاستفزاز :قربت منو حـ.ـر.ام عليك يا مفتري حد يعمل الجنون ده تتجوزها ٣ بليل وتاخدها وتمشي يا جبروتك يااخي من امتي وانت مـ.ـجـ.ـنو.ن كده يا عاقل يا كبير العائليه وبعدين شكلك فرمت البت رقبتها مشواه حـ.ـر.ام عليك
5
حمزه بهمس : اسكتي يارغد انا مسك نفسي بل العافيه اصلا انة حد غير بيلمسها مش شايفه عيالها بيرضعو منها زاي وبعدين بقيت مـ.ـجـ.ـنو.ن بيها خالص بحبها وبعشقها هعمل ايه وشكلكم هتشوفو جنوني كتير
5
دخلت داليا زاي الإعصار:اهلا حمزه باشا للي راح اتجوز عليا عيله من دور عيالو وشكلو كبر وخرف بتتجوز عليا انا ياحمزه وانتي ياخطافه الرجاله هموتك لسه هتقرب ممن نور بعدها عنها حمزه زعق
حمزه بزعيق :داااااليا ايه انتي هتعيشي الدور ولاه ايه انتي عارفه كويس وقولتلك اني هتجوز نور وبعدين بتزعقي ليه ده حقي اتجوزتك غصب عني عشان مكسرش كلام ابويا ومستحمل غرورك وطماعك للفلوس كل يوم بيزيد وقبل ما تغلطي في نور دي مراتي يعني كرمتها من كرمتي واولادها ريان وريم ولادي واخوات عدي ومالك
5
داليا ببجحه:تمام ياحمزه يبقي فلوسي نصيبي من الورث يتحول لوحدي حساب وحدي انا وأهلي
حمزه بضحك :هههههه بجد نصيب ايه طيب نرجع لوراه كده نفتكر للي انتو بتتجهلو انكم تفتكروا
عمي زمان ابوكي اخد حقو من الورث من ابويا الورق موجود بل البيع عشان يجوز اختك سميحه واشتري حتت ارض يزراعها لان مالوش في التجاره جوز اختك بس ضحكو عليه في الارض اشترها وتعب فيها وصرف عليها وفي الاخر طلعت ارض بور ومـ.ـا.ت من قهرتو علي الفلوس ابويا جابكم تعيشوا معنا وخلني اتجوزك عشان اكون كبير العائليه وسندها وليكم اكتر كده فضل حق ابويا وحق عمي ابو إيهاب للي مكانش هو ابنو بياخدوا فلوس اصلا
وبعدها انا حطيت من فلوسي انا واخويا وتعبت وكبرت الشغل ده من فلوسي وفلوس إيهاب للي كانت بتطلع من اربحنا في الشغل يبقي كده للي شريك في الشغل ده كبرتو انا واخويا مومن وحق وفلوس إيهاب في ورثت ابوهم وللي هياخدوه اولادو ان شاء الله لما يكبرو وانتي ياداليا عارفه كده انتي وامك واخوكي سابتك بمزاجي تصرفي انتي وهما وقول معلش مراتك وواهل عمك بلاش احرمهم لكن لحد كده وكفايه سكت كتير شقتك موجوده هتعيشي وانتي مراتي وتحترمي نفسك وتبطلي للي انتي فيه ده تمام
عايزه تتطلقي هطلقك وده اخرت كلام
5
داليا انت عايز تاكل كل ده وحدك ايوه ابويا باع بس ابوك نصاب عليه واخد الورث برخص التراب وانا وانت اهو ياحمزه كل ده هيبقي بتاعي انا وانتي ان ما حرقت قلبك مابقاش اسمي داااليا وسابتهم ومشيت هي العقربه امها
5
اتغدو مع بعض بضحك وهزار جاه فون لحمزه خلها قام مشي بسرعه واخد مومن معها ...........
5
ياتري ايه للي هيحصل مع نور وحمزه
وياتري ايه الفون للي جالو
وياتري داليا هتقدر تعمل حاجه لحمزه ونور
↚
جاه فون لحمزه قام جري واخد مومن معها
حمزه :اركب بسرعه لازم نروح المستشفي دولوقت
مومن بخوف:في ايه ياحمزه ايه للي حصل
حمزه اتصلو عليا من المستشفي بيقولولي ان محمد نبضو واقف يامومن مش هستحمل صاحب عمري يحصلو حاجه واختك رغد للي فاكره ان جوزها مسافر ليه ٢ سنتين وان للي بيكلمها انا وبقلد صوت محمد
كل يوم الهموم والحمل بيزيد عليا يامومن مابقاتش عارف استحمل ده وحدي
مومن بزعل علي اخوه وجوز اختو لي اخوه تاني:متخافش صدقني محمد هيقوم هيبقي زاي الفل خلي أملنا في ربنا كبير
6
وصل حمزه المستشفي ووصل لحد العنايه المركزه شاف صاحبو رقد علي السرير وحوليه اجهزه كتير متوصله بجـ.ـسمو حس بغصه في قلبو انو شايف صاحب عمرو وأخوه هو كده هو مش عارف ايه وصلو لكده ولويعرف السبب مش هيرحم للي عمل فيه كده ابدا بعد حمزه وراح للدكتور للي متابع حاله صاحبو
5
حمزه: طمني يادكتور محمد عامل دولوقت انا شايف ان مافيش تقدم لو كده اسافرو بره يتعالج
دكتور:ياأستاذ حمزه صاحبك في غيبوبه الاصابه للي متصابها في دماغ خطير والحمدلله هو اتحسن وموشرا توقف البنض ده معناها انو قريب جدا هيوفق بس ندعي ونخلي أملنا في ربنا وكمان مافيش اي داعي انو يسافر قريب جدا هيصحي
حمزه بفرحه :بجد يادكتور شكرا ليك يارررب ان شاء الله هيصحي ويفوق ممكن ادخل عندو
دكتور :طبعا ممكن
دخل حمزه بعد ما ممرضه عقمتو ولبس لبس للي يدخل بيه عند صاحبو
حمزه قعد علي كرسي للي جنب سرير ومسك ايد صاحبو:ازيك ياصاحب عمرى واحشتني واحشني كلامك معايا ورخمتك واستفزازك ليا وهزارك معايا وضحكتك للي كانت بتهون عليا للي انا فيه كنت دايما مقسمني الحمل للي علي كتفي يامحمد وبتحاول تشيل معايا مسئوليه وشغل كنت دايما في ضهري وسندي ياصاحبي من وقت ما انت تعبت وانا حاسس ضهري من غير سند يقويه قوم ياصاحب عمري وحيات حمزه عندك لتقوم
مش تبـ.ـاركلي انا اتجوزت من نور حبيتها وعشقت اخيرا ياصاحبي قلبي عشق وارتح وعرف طعم السعاده وراحه لأول مره في حياتي عارف لأول مره مابقاش عاقل نور خلتني بقيت مـ.ـجـ.ـنو.ن قوم بقي صاحي وشاركني حياتي وفرحتي لأنها مش كامله من غير وجودك يامحمد انا همشي بس هيجيلك تاني سلام
5
*************************
في البيت عند نور والحاجه ورده كانو بيعملو قرص وكحك للي فطار لان حمزه بيحب ياخد قرصه بعسل مع كوبايه شاي بعد الفطار وبعدها تسمحلو الحاجه يشرب قهوه وهما قاعدين بيعملو وبيضحكو جات ام داليا العقربه
ام داليا:كده ياالحاجه ورده ينفع للي ابنك عملو بقي دي وصيته الميت مش ابوه قالو يخلي بالو من بنت عمو بيتجوز عليها بنت من الشارع وكمان ياكل حقنا ماكفايه للي عندو
نور :بعد اذنك ياماما انا للي هرد عليها بعد احترمي لحضرتك وسنك انا مش شارع انا بنت ناس الحمدلله ربوني كويس وبعدين هو ماجاش عليها هي مراتو بردو بس القلب للي بيختار مين للي يحبها وقلب حمزه حبني انا لكن ابله داليا مراتو لحمزه وأم عيالو وكمان جوزي مش بياكل حق حد
ام داليا :انتي بنت قليل الادب زاي تكلميني كده وبعدين ما انتي كمان اتجوزك وصايه وصيه جوزك للي مـ.ـا.ت وكمان عشان يضمن انك ما تاخديش فلوس وتقسمي الورث عايز يضمن كل حاجه في ايدو ياحلوه مش حبنا فيكي لو هو فعلا اتجوزك هو بيحبك كان جبلك علي الاقل دبله ولاه عملك شقه فوق وحدك لكن ده مقعدك مع امو
6
نور بوجع بتدريه :حتي لو زاي ما بتقولي وصيه بس قلبو بيحبني وانا عارفه كده وبعدين انا لا بحب الدهب ولا البسو وانا للي رفضت انو يجبلي حاجه المهم عندي يكون هو معايا الفلوس ودهب مش بيعيشو الوحد فينا بسعاده ورضي من ربنا علينا وانا للي طلبت منو اني قعد مع ماما الحاجه لاني عايزه اعيش وسط العائليه وابقي معهم دايما ومع ماما الحاجه
5
ام داليا فعلا تربيه شوراع عشان تردي عليا كده
الحاجه ورده :بقولك ايه ياام عادل اتكلمي معها بحترم دي مرات الكبير وهي ردت عليكي بكل احترم ولاه تحبي الكلام ده يوصل لحمزه
ام داليا:ولاه يوصل ولاه ميوصلش من غير سلام
قامت نور غسلت ايدها عشان ابنها ريان بيعـ.ـيط اخدتو هو اختو ودخلت اوضتها رضعتهم نامو حطتهم في سريرهم وطلعت اتفاجاءة من للي شالها مره واحده واخدها وطلع وشافو عدي ابنو وقعد يصفر ويرخم علي ابوه وكلهم اتفاجاوء من جنون حمزه للي بيزيد كل يوم انو مخجلش انو يشيلها اقدمهم ويطلع بيها
5
اخدها طلع دخلها شقه جميله جدا ومفروشه من أحدث الموديلات اول ما دخل هو شيلها انبهرت بشكل الشقه وجمالها ونزلها وقعدت تتفرج وهي فرحانه
حمزه عجبتك انا مخلي المهندس ديكور ليه يومين بيفرش فيها عشانك دي شقتك وبيتك وعش حبنا يانور قلبي
نور بفرحه :جميله اوووي ياحمزه رغم انو عادي والله نعيش مع ماما الحاجه
حمزه بوقحه: مينفعش يانوري مش عايز حد يسمع صوتك وانتي معايا وفي وحـ.ـضـ.ـني
نور :حمزه بطل بقي انت قليل الادب عيب
حمزه هو بيقرب منها وبيفك زاير قميصو :عيب وقليل الادب لازم اكون قليل الادب وانا معايا بطه عايزه تتاكل كده
نور :بطه معني كده اني تخينه يعني ياحمزه
حمزه بوقحه وغمزه:تخينه في مكان بموت فيها ياقلب حمزه انا اتكلمت كتير وانتي واحشاني وهموت عليكي
نور حبت تلعب عليه :ايه ده هو انا مقولتلكش انو مينفعش يعني انت عارف بقي ظروف كل شهر
حمزه اتصـ.ـد.م بس شاف ضحكتها فهم انها بتعلب عليها
حمزه :ايه ده بجد طب خالص هخلي رغد تطلعلك الاولاد وانا هنزل بقي عند داليا
نور بغيره مسكتو :تروح فين يا عنيا قولي كده تاني
حمزه بضحك :انتي بتردحيلي يانور
نور بغيره :انت بتضحك طب روح لداليا ايك تقرب مني وانا هروح اجيب عيالي واخدهم في حـ.ـضـ.ـني وانام اتفاجات بلي شالها ودخل اوضه النوم
🔞🔞🔞🔞
مش اقد العب بتلعبي ليه وبتلعبي عليا انا يانور ده انا هقطعك انهارده وهجم علي شفايفها بــــاسها بقوه بيمتص شفايفها بشهوه وشـ.ـد شفايفها للي تحت بــــاسنانو اتاوهت نور وفتحت فمها دخل لسانو جوه فمها ومص لسانها ونزل علي رقبتها بــــاسها ومصها ساب علامه تملكو ليها ومسك صدرها من علي الاسدال بيدعك جـ.ـا.مد بشهوه ومسك الاسدال رفعو وقلعو ليه شافها لبسه قميص نوم طويل ومفتوح من علي رجلها كلها لحد فوق وشفاف من عند الصدر ومافيش ضهر ليه مسكها من شعرها انتي كنتي قعده كده تحت معهم
نور بوجع من شعرها :ايييي حمزه شعري لاه كنت قاعده بل الاسدال والله وبعدين انا لبست القميص بعد نامو الاولاد وللي جبتوهولي رغد والله ومحدش شافني بيه غيرك ياحبيبي والله
حمزه نزل ايدو من شعرها وشـ.ـدها عليها من وسطها ونزل بايدو علي موخرتها مسكها جـ.ـا.مد بايدو شالها وحطها علي السرير وافق قلع البنطلون وبوكسر وقرب منها ومن غير ما يتكلم هي واقفت وقربت منو بــــاستو من شفايفو بقوه ومن رقبتو ونزل قبلت عضلات صدرو وبطنو ومسك رجولتو بايديها قبلتها ودخلتها جوه فمها بتمصو بشهوه وهو بيتاوه جـ.ـا.مد اهاااا مصي كويس دخليه كلو مسك شعرها وبقي بيضاجعها في فمها وبيدخلو ويطلعو بشهوه كبيره مسكها رمها علي السرير وراها ونزل قطع القميص بتاعها ومسك رجلها فرقهم نزل علي انوثتها مصها بقوه ودخل لسانو دخل انوثتها وبيضاجعها بلسانو وهي بتصرخ وبتتوه اهههه حمزه وبتشـ.ـد شعرو عليها اكتر لحد ما نزلت في فمو وابتلع كل شهدها وقام عليها بقت تحتو هو فوق منها ودخلو كلو مره واحده في انوثتها شهقت وصرخت اييي حمزه براحه هجم علي شفايفها بــــاسها وبيدخلو ويخرجو بسرعه وبيتاوه جـ.ـا.مد اتقلب علي جنبو هو لسه جواها ونزل صدرها بيمتصو وهو بيتحرك جوها بشهوه وهي بتصرخ وبتتاوه اهااا حمزه دخلو اكتر بسرعه مش قادره ومسكها وخلها علي اربعه ودخلو مره واحده وغابو في عالمهم فتره صرخت وأخيرا وليس اخرا ارتح حمزه ونور وانتهي 🔞🔞
5
عادل في الفون :عملت المطلوب منك تمام هحولك الفلوس بس بعد اتأكد انو خلصنا منو ..........
6
ياتري مين للي عادل بيكلمو ومين عايز يخلص منو
وياتري نور وحمزه هيحصل ايه تاني معهم
↚
داليا من حقدها وقهرتها اتفقت مع عادل انو يشوف واحد من للي يعرف يوصل لاخو نور
وفعلا واصل لاخوها واتفق معها انو يخـ.ـطـ.ـف ملك اخت حمزه يعتدي عليها وبذلك هما غصب عنهم هيجوزه ملك هتعيش في العز ده وان لو حمزه سألك مين للي قالك تعمل في اختو تقولو انها نور اتفقت معها انو يعمل كده في الاخر هيتجوز ملك ويعيشو هما الاثنين في العز ده وقالهم انو هينفذ في أسرع وقت
**********************
صحي حمزه من نوم شاف نور نايمه في حـ.ـضـ.ـنو وشعرها علي صدرو فصل يتأمل فيها وجمالها ودلعها عليه وشقوتها وسعاده للي بيحس بيها هو في حـ.ـضـ.ـنها فضل ينكش فيها ويبـ.ـو.سها من رقبتها لحد ما صحيت وقرب منها واخد شفايفها بين شفايفو يبـ.ـو.سها ويمصهم واتفاجي انها بعدتو عنها وجريت علي الحمام وقفلت علي نفسها جري عشان يلحقها قبل ما تقفل بس كانت دخلت ومن جوه وقالتلو انها مش هتفتح الباب
فضل مستنايها لما تتطلع وطلعت بتلفت وحوليها لأنها نسيت البس من حظها طلعت تتسحب تجيب البس وحست بحمزه في ضهرها لفت شوفتو بصلها باعجاب وحب وشوق ورغبه في عيونو شكلها هي طلعها بفوطه علي جـ.ـسمها والمياه بتنقط من شعرها ومفاتنها للي شايفها من الفوطه باغراء قرب منها حجزها بينو وبين الدولاب
حمزه: بقي بتبعديني عنك يانوري وتجري مني للحمام اهمممم
نور :انا مستعجله بس عشان ماما الحاجه والأولاد وكمان قلت اخد حمام مش قليل الادب
حمزه بوقحه : مهمه يكون محدش ياخدك مني وبعدين حمام قليل الادب لازم يكون كده عشان اقدر ابدء يومي
🔞🔞🔞
هجم علي شفايفها اخدها بين شفايفو واخد شفايفها للي فوق امتصها بقوه واخد للي تحت بــــاسنانو ودخل لسانو جوه فمها امتص لسانها بشهوه ودخل ايدو من تحت الفوطه علي انوثتها وبيدعكها بايدو وايدو التانيه
مسك صدرها بقوه وحاولت تبعدو ما قاردتش ودخل صوابع دخل انوثتها بقوه وبيدخلو ويطلعو وبيضاجعها بيه واول ما حس انها قربت بعد عنها جنب ودنها ده عقابك عشان ت عـ.ـر.في تجري مني تاني يانور قلبي
وسابها ودخل الحمام وسابلها الباب مفتوح هو متأكد انها هتيجي
نور :اتجننت سابها بعد ما جـ.ـسمها عايزو وحاسه بنار ولعت في جـ.ـسمها دخلت وراه الحمام وهو تحت الدش قربت منو وحضتنو من ضهرو فضلت تبوس ضهرو بوسات رقيقه مسكها وشـ.ـدها اقدمو بينو وبين الحائط قربت منو وفضلت تبوس فيه في رقبتو واخدت شفايفو بين شايفها وامتصها ونزلت علي صدرو العضلي وبطنو وقربت من رجولتو بــــاستها ودخلتها جوه فمها بقوه امتصها بشهوه اول ما حمزه اتاوه من شـ.ـده انتصاب رجولتو قامت وبعدت عنو
نور : كده رديت للي اعملتو فيا ياحبيبي وحسيت نفس احساسي لما سبتني وجات تمشي مسكها وشـ.ـدها عليها ولفها خلي وشها للحائط ودخل رجولتو في انوثتها من الخلف مره واحده بقوه وبشهوه
حمزه بشهوه:عايز تبعدي يانوري ومين قالك اني هسيبك اخاااااااا وسيب ك.....ك للي غرقني بعسلو ده اهااا اتاوه بشهوه وبيدخلو ويخرجو بسرعه رهيبه اهاااا حمزه ضـ.ـر.بها صفعه علي موخرتها عايزه ايه ياقلب حمزه
نور :اهااااا بسرعه ياحمزه مش قادره
حمزه ولعتي ناري بايدك من حلوتك وشقوتك ياشقيه يبقي تستحملي ناري وغابو في عالمهم الجميل واخيرا ارتح حمزه ونور وانتهي 🔞🔞
+
نزل حمزه ونور للحاجه واخدت أولادها وهما بيتغدو اتفاجاء بملك دخله عليهم وهدومها مقطعه وبتعيط وبتصرخ جـ.ـا.مد وجريو عليها وحمزه شالها وجبالها دكتور وقالهم انو في حد حاول يعتدي عليها موصلش للي الاخر وانها لسه بنت بنوت الحمدلله
بدأت تفوق ملك :بصت حوليها شافتهم كلهم بس وعيونها واقفت عند نور بصتلها وصرخت وعيطت عـ.ـيا.ط بهستيريا..................
يا تري ايه للي هيحصل مع نور وحمزه
ياتري ايه للي هيحصل مع ملك
↚
ملك فاقت :بصت حوليها شافتهم كلهم جنبها بس عيونها واقفت عند نور بصتلها وصرخت وعيطت عـ.ـيا.ط هستيريا كلهم اتفاجاء قامت وافقت راحت لنور ومسكتها بقوه
ملك بعـ.ـيا.ط :ليه يانور عملتلك ايه عشان تخلي اخوكي يعمل فيا كده ردي عليا بتمثلي علينا انك طيبه وانت كل للي يهمك الفلوس
كلهم اتفاجاء حتي نور اتصـ.ـد.مت وحمزه مصدوم من للي اختو وبنتو بتقولو
مومن مسكها وبعدها عن نور
مومن :ملك اهدي وقولولي ايه حصل بضبط يلا قولولي حصل ايه معاكي
فلاش بالك
ملك خلصت شغل في المستشفي وطلعت تشوف تاكسي للي طلبتو لان عدي ابن اخوها مشغول ومش هيعرف ييجي ياخدها واقف تاكسي ركبت وقالت علي العنوان بس اتفاجاءت انو راح بيها منطقه مافيش فيها حد اول ما حولت تتصل بحد أشـ.ـد منها الفون صرخت كتير حاول يعتدي عليها وقالها انو لازم ينفذ المطلوب منو وان نور قالتلو يعمل كده عشان لما يغتصبها هيقدر غصب عنهم يتجوزها ويعيشو في العز ده العمر كلو وانو لازم يعمل كده وهي كمان استحملت تتجوز واحد أكبر منها بكتير اوووي عشان الفلوس لما خالص هيغتصبها ايدها جات علي طوبه وضـ.ـر.بتو بيها وهو وقع ونزف بس لسه عايش لأنها دكتور وتعرف قامت بكل قوتها جريت لحد ما طلعت في طريق كلو عربيات وركبت مع واحده وبنتها ووصلتها لحد هنا
كلهم جالهم زهول من للي سمعوه وحمزه كلو بيعملو بيبص لنور ونور بتصلو وبس واتفاجاء كلهم بهجوم ملك علي نور ضـ.ـر.بتها ونور حاولت تتدفع عن نفسها بس ملك كل للي شايفه اعتداء القذر ده عليها وبسبب نور
حمزه قرب من اختو ومسكها وبعدها عن نور واقف بينهم واخد ملك في حـ.ـضـ.ـنو ونور مسكت قميصو من ضهر وبتبكي بس للي حاليا للي محتاجه جودو بجد اختو وبنتو بعد عن نور وشـ.ـد نفسو منها واخد ملك نايمها علي السرير وفضل يهدي فيها لحد ما سابها لاختو وتوأمو رغد وقام امسك نور من ايديها وطلع بره الاوضه
كلهم طلعو ماعدا ملك لأنها نايمه دكتوره عطتها منوم
داليا العقربه :!ايه ياابو عدي هتسكت بعد ما عرفت انها السبب في حصل لاختك ولسه داليا هتقرب من نور وبعدها حمزه وزعق
حمزه بغضب :داااااليا ايه انت مين عشان تمدي ايدك عليها
رغد بزعل علي اختها :انت بتحميها ياحمزه بعد للي حصل لاختك منها وبسببها هي واخوها
حمزه :رغدددد اولا انتو سمعتو طرف واحد وهو ملك لكن ما سمعتوش نور وكمان قبل ما اسمع نور هي مستحيل تعمل كده دي مراتي وانا عارفها كويس ومهمه تقولو مستحيل أصدق انها تعمل كده
مومن بغضب علي اختو :يعني ملك للي بتتبلي عليها هتكدب انت سمعت اختك بتقول ايه وبدل ما تكون مع اختك بتحمي مراتك للي سبب في حالتها انت ايه صدق لما قالو انك بقيت مـ.ـجـ.ـنو.ن بيها ومطيره عقلك وعيله صغير وحلوه وشغالك بعد حرمان
حمزه بزعل وغضب من اخوه :مومن انت اخويا وابني بس لحد انك تتكلم علي مراتي يعني عرضي وشرفي
وملك انا معها لآخر نفس فيا ولو انا سكت عشان ملك مدت ايديها عليها عشان الحاله لكن محدش ليه حق يتكلم مع مراتي ويوجلها اي كلام او يجرحها عايزين تقولو عني مـ.ـجـ.ـنو.ن بيها ماشي ايوه بقيت مـ.ـجـ.ـنو.ن بيها واي حد هيتكلم معها مش هسكتلو اتفاجاةء كلهم للي رفعت ايديها ونزلت علي وش حمزه ضـ.ـر.بتو بقلم اتصـ.ـد.م من امو الحاجه ورده عمرها ما عملتها طول ٤٠ سنه تعملها دولوقت وقدمهم كلهم وهو كبير العائليه فضل ببص لأمو بصـــدمــه وكلهم اتصـ.ـد.مو وشهقو
الحاجه ورده :طلامه هتدفع عن للي كانت السبب للي حصل لاختك يبقي انت مش حمزه ابني يبقي انت دولوقت العاشق للي عشق علي كبر وخرف ونسي نفسه انو كبير عائليه دي رغدد ادخلي هات عيالها من جواه ومراتك نور متدخلش البيت هنا تاني ياحمزه
تقعد في شقتها فوق وخليك مع جنونك بيها واحد غيرك يا كبير العائليه كان زمانو مطلقها لان دي اختك امانه ابوك بنتك للي كبرتها علي ايديك والأفضل انك تشوفلها بيت بره البيت ده للي ييجي علي عيل من عيالي اموت وربنا للي يعلم مسكها نفسي زاي عشان للي بيدفع عنها واخدها وراه ضهرو وبيحميها كبيري وسندي للي ابوه امانو علينا ودلوقتي كل للي شايفو هو جنونو بيها
حمزه بوجع :فعلا كبير العائليه للي ابويا فرضو عليا زاي ما اتغصبت كاني بنت اتجوز وحدها كنت شايفه اختي لأنها أكبر مني بسنتين وحولت احبها وعيش بس هي نفسها وكل حبها للفلوس ودهب ومجوهرات والمستوي العالي للي عايزه تعيش فيها ربي ياحمزه اخواتك حاضر وربي عيالك حاضر كبر الشغل حاضر في حد فيكم سالو نفسة ان حمزه ده انسان ليه حق يعيش في حد فيكم فكر يشيل معايا همي والحمل للي فوق اكتافي لاه كلكم مرتاحين وحمزه للي طالع عيونو من مشاكل الشغل لمشاكل البيت لمشاكل اخواتي لمشاكل كل العائليه لحد اتعودتو ان حمزه ده حجر ولاه ياأمي انا مخرفتش علي كبر انا ربنا حب يعوضني وعشقت و حبيت وللي ماكنتش متخيلو انك انتي بذات تيجي عليا عشان بحمي مراتي للي حكمتو عليها من غير ياأمي تسمعوهولها انا مش حجر ياأمي واختي انا مستحيل اسيب حقها بس واثق ان مراتي مالهش ذنب ولو علي ان مراتي تطلع شقتها ومتدخلش هنا تاني ماشي تطلع لحد ما ان شاء الله هشوفلها بيت وطلعها من هنا بس مش قبل ما اثبت براءة مراتي اقدم الكل وشكرا ليكي ياأمي بعد اذنك يارغد هاتي اولاد عشان اطلعها ورجع عشان ملك ولاه انا كمان ياأمي مدخلش البيت رغم ان كرمتها من كرمتي بس عشان ملك هستحمل اي حاجه وفي الاخر انتي امي
جابت رغد ريان وريم وعطيتهم لحمزه اخدهم وطلع
نور لما طلعو الشقه هما علي الباب حطلها الاولاد علي الارض يلعبو وجاها يمشي نور مسكت ايدو :حمزه انت مصدق اني ممكن اعمل كده ....................
ياتري حمزه هيعمل ايه
وياتري ايه للي هيحصل مع نور وحمزه
وياتري هيقدر يثبت براءاه نور
↚
نور بعـ.ـيا.ط هما علي باب الشقه :حمزه انت مصدق اني اعمل كده في ملك والله العظيم ياحمزه انا ماعملتش كده
حمزه بحب :هششششش اسكتي انت بتحلفي لمين يانور ليا لحمزه قلب حمزه عارفك كويس وعارف أنك مستحيل تعملي كده بس ان مدفعتيش عن نفسك وقوتيها وتخليكي قويه وتثبتي للكل برائتك انتي مرات حمزه مرات كبيرهم لازم قلبك يكون قوي مش حبيبتي تبقي ضعيفه غير وهي معايا وفي حـ.ـضـ.ـني وبس لكن الحياه للي احنا فيها دي ان ما كنتيش قويه هياكلوكي وانا دولوقتي معاكي وظهرك بس بعد ممكن اكون مسافر بعيد هتعملي ايه هتسيبهم ياكلوكي واولادك لازم تكون امهم قويه طلامه انتي واثقه من نفسك واجهي ودافعي عن نفسك واثبتي للكل انك بريئه انتي مراتي وانا مراتي احلي واجمل واقوي بنوته عرفتها واجهي يانور وانا في ضهرك خلي قلبك قوي لان حمزه طول الوقت معاكي ادخلي يلا لأولادك واستريحي اليوم كان صعب عليكي وانا هنزل اشوفهم واسف لضـ.ـر.ب ملك سامحيني انا ياروح وجنون حمزه
نور بعـ.ـيا.ط وفرحه:حـ.ـضـ.ـنتو انا للي اسفه انو بسبب اخويا ملك اتعرضت لكده بجد اسفه ياحمزه
حمزه :توتو انا عايز اسمع حبيبي وبس لان حاليا بحمزه وانتي بتعيطي عامله زاي الفراوله للي عايزه تتاكل وابقي فكريني اعطيك مره واكلك بس مش دولوقت يلا ادخلي
************************
طبعا كانت ليله صعبه علي الكل ومحدش نام ولاه غمض ليه عيون نور طول الليل بتفكر في كلام حمزه وقررت انها فعلا لازم تقوي نفسها بلاش ضعف حمزه في ضهره وهي مرات الكبير لازم تكون اقوي من كده وقررت انها هتثبت ليهم انها بريئه
طلع الصباح وشمس جديده عليهم كلهم حمزه قعد مكانو علي الكرسي متحركش وما تكلمش مع أي حد
والحاجه ورده مش مسامحه نفسها لأنها رفعت ايديها علي ابنها وجات عليه
حطت بدور الفطار ليهم كلهم كلهم قعدو ماعدا حمزه قام عدي :بابا يلا عشان تفتطر
حمزه :لاه روح انت انا ماليش نفس اكلو انتو
اتفاجاء من ملك صحيت بتصرخ وبتعيط ودخل حمزه لانو كان جنب اوضتها واخدها في حـ.ـضـ.ـنو وطبطب عليها
اتفاجاء الباب بيخبط فتح عدي لقها نور
نور :صباح الخير ياعدي ممكن بعد اذنك تنادي ليهم للحاجه ورده وملك كلهم بعد اذنك
دخل عدي قالهم اتفاجاء وطلعت الحاجه عشان هتزعقلها وكلهم طلعو حتي ملك طلعت وحمزه مسكها في حـ.ـضـ.ـنو وهي أول ما شافت الحاجه جايه عليها وشافت حمزه جالتها قوه انها تدفع عن نفسها حبيبها معاها
نور بقوه :قبل ما تقولي اي كلام يا حاجه انتو كلكم حكمتو عليا من غير ما تسمعوني وانا واقفه بره بيتك لاني مرآت كبير ومكان للي اطرده منو مش برجع ابدا يمكن عشان وحدي وحبيتكم فكرتوني ضعيفه وسهله انا فعلا ضعيفه بس قويه بقلبي وحب حمزه جوايا
افتكري يا ماما اني لما جيت هنا عندكم جيت هربانه
انتو مسالتوش نفسكم انا زاي اتجوزت إيهاب تحبو تعرفو تمام اسمعو
انا بنت ابويه مـ.ـا.ت وانا صغيره امي فضلت تكفاح وتشتغل عشاني انا واخويا اخويا اول ما كبر اتلم علي شله شباب فشاله شرب وبقي بتاع مخدرات وبقي يضـ.ـر.بني انا وماما وفي يوم ماما نامت مصحيتش تاني مـ.ـا.تت بقيت انا بنت ١٩ سنه مع اخويا بيضـ.ـر.بني وبقيت انزل اشتغل عشان ياخد مني الفلوس ويشرب ويسمحلي انام في البيت مش في الشارع كنت بنام وانا خايفه
عارفه ياملك انا اكتر واحده هحس بيكي وبوجعك لاني اتعرضت للي انتي اتعرضتيلو ايوه متصدموش في يوم جيت من شغل لقيت واحد قعد مع اخويا اول ما شافني قالو هي دي عطالو فلوس كتير وانا مش فاهمه دخلت اوضه ماما زاي ما تعوده واتفاجاءت وبللي دخل عليا في بيت ابويا حاول يعتدي عليا وانا بصرخ بــــاسم اخويا ينقذني عارفه القذر للي كان بيحاول يعتدي قالي ايه قالي متصرخيش وتوجعي دماغي هو قبض تمنك خالص ولقيت رجل كرسي خشب جنبي ضـ.ـر.بتو بيها علي راسو مرتين وجريت بكل قوتي وقتها اتخبطت في إيهاب واخويا بيجري ورايا يمسكني عشان يرجعني وقتها حسيت وهو بيقومني من علي الارض بأمان وتحميت فيه وقولتو احميني هيدمرني هيبعني
وهو بامانه ربنا كان راجـ.ـل محترم ماكانش يعرفني ولاه اعرفة واقف جنبي وساعديني هدد اخويا وعطالو فلوس عشان يسبني وقالو انو كان هيجوزني للراجـ.ـل بس بعد ما يعتدي عليا عشان مرفضش اقدم الماذون وقتها إيهاب قالو انو هو هيتجوزني وتجوزني عشان ينقذني من اخويا وكان بيعاملني بحترم حاسسني بسند وأخ وصديق وزوج طيب وانا عطيت لجوزنا فرصه مع بعض وربنا رزقنا باجمل هديه من عندو فعشان انا اكتر واحده هحس بيكي واكتر واحده ما حبش ان بنت تانيه تتعرض للي انا اتعرضتلو علي الاقل انتي معاك اخواتك وعائلتك كلهم معاكي انا كنت وحدي ياملك يبقي انا هعمل فيكي كده يا ملك تصدقو فيا وانا عشت معاكم فتره مش كبيره بس تخليكم تعرفوني وانتي يماما الحاجه انا قولت ربنا عوضني بأم تانيه عارفه لضـ.ـر.ب ملك وجعني ولاه كلامهم كلهم وجعني بس للي وجعني انك لما رفعتي ايدك علي حمزه بسببي انا قلبي اتوجع وانا زاي ما قولتي مش هدخل البيت ده تاني وانا مرات ابنك كبيرك وسندك هيفضل كده طول عمرو بس عشان اكون اثبت برائتي ممكن ياعدي فونك واتصل علي البيت راضي عندنا في البيت لاني معايا فون ولاه بطلع بره البيت عشان اكلمو او اتوصل معها ممكن
اتصل عد بيه
اخو نور :الووو مين
ملك خافت اول ما سمعت صوتو
نور:ايوه ياخالد ابقي انا قولتلك تتعتدي علي ملك بتعملي مشكله
اهاا قولت ليكي فيه ولاه عايزه تعيش في العز وحدك
طيب لو قولتلي مين قالك تقول كده هديك ٢٠٠ الف ايه رايك مجرد كلمتين تعرفني مين للي قالك تعمل كده وتقول كده
خالد :الكلام ده بجد يعني هاخد فلوس ولاه هتضحكي عليا زايهم
نور:لاه بجد قولي مين للي قالك
خالد :واحد اسمو فواز وللي قال لفواز ده اسمو عادل ده للي اعرفو لما البت هـ.ـر.بت مني مرضيوش يديني فلوس
نور :تمام تعال جنب البيت عشان تاخد الفلوس سلام
نور بصلتهم لقيتهم كلهم بيبصولها باعتذار وحمزه فخور بيها لانه بذكاء اثبت برائتها وخليتهم كلهم معاها وفي صفها بس غيره بتنهش في قلبو لانا اتكلمت عن إيهاب (صبرا ياصغيرتي اجتمع معاكي وهعقابك بنفسي ياجنون حمزه)
نور :اظن كده انا بريئه تقدر تسلموها للشرطه عشان مش هقبل انة يعمل كده في اي بنت تانيه ربنا يشيفكي انا هطلع شقتي بعد اذنكم
1
وسابتهم وطلعت نور وكلهم دخلو علي رأسهم الطير ومضايقين من للي عملوه وبذات الحاجه بصت لحمزه بس حمزه سبهم وطلع عند جنونو
+
دخل حمزه الشقه شافها بتغير لبسها مسكها بقوه .......
ياتري ايه للي هيحصل تاني مع حمزه ونور
وياتري نور وحمزه هيسامحو العائليه كلهم
↚
دخل حمزه الشقه شافها بتغير لبسها مسكها بقوه وشـ.ـدها عليه نور صرخت
حمزه بغيره وغضب : بقي حسيتي بأمان معها وسلمتيلو نفسك ولمسك ونام معاكي في حـ.ـضـ.ـنك وخلف منك توأم وانا يانور كنت هنا مستني للي هعشقها وانتي هناك في حـ.ـضـ.ـنو وبتنطقي اسمو
1
وانا قايلك ايه انت ملكي بس انا همسح اي اثر انو لمسك قبلي ونمتي معاها وفي حـ.ـضـ.ـنو هخليكي جـ.ـسمك وحـ.ـضـ.ـنك وقلبك ملك حمزه وميعرفوش غير حمزه
انا عايز اولاد منك اتفاجات نور من جنون حمزه وغيرتو وكانت لازم تهديه وتصبر وتستحمل جنون وغيرت حبيبها لأنها حاسه بيه صعب هي كل ما تتخيل انو بيبقي في حـ.ـضـ.ـن داليا بتموت وقلبها بيوجـ.ـعها هو راجـ.ـل دمو حامي وغيرتو نار وهي اتكلمت عن إيهاب وشهامتو هو موجود وسمع مهمه هيعمل هتستحمل غيرتو
🔞🔞🔞🔞🔞🔞
هجم علي شفايفها بقوه وبغيره قبله واخد شفايفها للي فوق امتصهم واخد شفايفها للي تحت بــــاسنانو امتصاها ودخل لسانو جوه فمها امتص بقوه وانزل علي رقبتها يبـ.ـو.سها ويمتصها بقوه وحط علامـ.ـا.ت زرقاء علي رقبتها كلها حاولت تهديه وتبعدو عنها مسك ايديها بقوه ورفعها فوق دماغها وبيرجع بيها لوراه لحد ما وصل للسرير ورمها علي السرير واقف بغضب قطع قميصو وفك حزامو وقلع بنطلونو وبوكسر ومسك الحزم من البنطلون
وده شافتو وشافت غضبو وغيرتو عليها والحزم بس لحظه خافت منو طلع علي السرير وهجم علي شفايفها من تاني بس المره دي كان يبـ.ـو.سها بغيره وامتصها لحد ما شفايفها جابت دم وعض للي تحت بــــاسنانو واتالمت واتوهت رفع نفسة وشاف شفايفها بعد بجـ.ـسم متشنج زعقلها
قومي يانور طلعي بره دقيقه ما شوفكيش اقدمي لاني لو شوفتك مش هرحمك ولحد هيرحمك مني ومن للي هعملو فيكي اطلعي بره وعطالها ضهرو
قامت نور كانت هتخرج بس حبيبها محتاجها وغيرتو لازم تهدي ومش هتهدي غير بيها هي لازم تعرفو انها بتحبو قلعت بقيت لبسها وقربت حـ.ـضـ.ـنتو ولفت ايدها علي وسطو وضهر كان ملتصق في صدرها
انا بقولك اطلعي عايزني اموتك بين ايدي
لفت واقفت في وشو
نور: انا موافقه اموت بين ايدك لو ده هيهدي حبيبي
انا بحبك ياحمزه وعمري ما حبيت حد غيرك انت
ابو الاولاد للي كان بينا موده واحترم يمكن شاركك جـ.ـسمي او لمسني بس مافيش حد بيشاركك في قلبي وروحي وعقلي
حمزه :غيرتي وحشه يانور اطلعي لان قلبي هيموت من غيره والله لو قربت منك لقطعك اطلعي اتفاجاء انها بتبوس من رقبتو مسكها من شعرها ونزل علي صدرها مسكو بقوه بيدعكو بقوه هو صرخت من قوتو انتي للي جابتيه لنفسك استحملي بقي هجم علي صدرها بيرضعو وبيعضو بــــاسنانو لحد ما بقت زرقاء ونزل علي بطنها بــــاسها بقوه وشهوه ورفع ايديها وهي علي السرير ولف الحزم عليهم بقوه وكتف ايديها ومسكها من رجلها بقوه وشـ.ـدها عليها حط ايدو علي انوثتها بيدعكها ودخل صوابعو جواها وبيحركهم بقوه وهي بتصرخ
نور بشهوه وجع:اهاااااا حمزه براحه اهااااا
حمزه بشهوه وغيره:كنتي بتسمحيلو يقرب منك ويشوفك ويلمس جـ.ـسمك اهااا ردي كنت بتصرخي تحتو
وتعملي كده ليه مش عارفه انك ملكي محدش ليه حق يلمسك غيري ويقرب منك غيري انا وبس اول ما نور قربت تنزل شهدها بعد ايدو عنها صرخت
نور : حمزه بعدت ليه قرب حـ.ـر.ام عليك مش قادره
حمزه :لاه عايزني قربي يانور وخليني اشوف هتعملي ايه قامت نور وايديها مكتفه قربت منو بــــاستو شفايفو وهو مش بيدلها امتصتها ونزل علي رقبتو تبوس بقوه وعلي صدور العضلي وهو مسك نفسو وضغط علي شفايفو ونزلت لرجولتو اخدتها بين شفايفها وامتصها بقوه شـ.ـدها بقوه وقعدها مره واحده علي رجولتو صرخت واتاوهت وبتتلوي مش قادره علي الوضع ده وجعها ثبتها ومسكها من وسطها وشعرها بقوه وبدء يتحرك جواها بسرعه وبيتاوه جـ.ـا.مد نزل بايدو علي موخرتها صفعه ومسكها بايدو بقوه وضـ.ـر.بها ومسكها من رقبتها وقربها منو وبيتحرك بسرعه جواها هتنطقي اسم حد غيري تاني ردي مين جوزك وحبيبك وانتي ملك مين
نور:اهاااا حمزه براحه مش قادره ايوه مش مش هنطق غير اسمك وانت للي جوزي وحبيبي وحياتي وملك ليك انت وبس
اتقلب ونايمها علي جنبها وظهرها في صدرو و دخل رجولتو جواها في انوثتها من الخلف بشهوه شـ.ـديده ومسك شعرها وبقي يتحرك جواها ويضـ.ـر.بها علي موخرتها اهاااا انتي جنتي وسعادتي وعشقي وجنوني يانوري اووووف بحبك وبعشقك ياجنون حمزه وعضها من كتفها بقوه وأخيرا نزل جواها وارتح بس هل جنون غيرتو خلصت لالالا لسه متعرفوش جنون وغيرت الاربعيني .............
*************************
عدي بيتكلم في الفون
عدي :انا بقولك اهو هخلص اخر سنه في الجامعه هكلم بابا وهتقدملك انتي مش هتكوني لغيري يا شذي
ومش عايز اسمع انك خرجتي ودخلتي وقعدتي مع اولاد خالتك تاني انتي ملك عدي وبس فاهمه ولما نتجوز هوريكي حبي وعشقي ليكي زاي ياشذي وهعملك انك متكلميش ولاه تنطقي اسم راجـ.ـل غيري بس الصبر تبقي ملكي هعملك الادب (ملحوظه ذاك الشبل من ذاك الاسد الاربعيني شكلنا هنشوف جنون ابن الاربعيني )
**************************
الحاجه ورده:لازم كلنا نعتذر لاخوكم ومراتو وبذات انا احنا غلطنا في حقو وحق مراتو اتهانت وضـ.ـر.بت وطردت مننا وحمزه لو صمم ياخدها ويمشي هيمشي وهي ياحبت عيني اتظلمت حصل فيها للي حصل لملك بس احنا فعلا كلنا معاكي لكن هي ما كانش معاها حد ان شاء الله بكره يكونو استريحو هنطلع لحد عندها ونعتذر
*************************
داليا :عشان انت غـ.ـبـ.ـي ربنا يستر وحمزه ميعرفش بــــاسم للي تقال انو انت ياغـ.ـبـ.ـي دولوقت الخطه التانيه ريان ابنها لازم ..................
ياتري ايه للي هيحصل مع حمزه ونور
وياتري داليا ناويه علي ايه مع ريان ابن نور
وياتري جنون الاربعيني هيوصل لفين مع نور قلبو
وياتري هيقبل اعتذار اخواتو وامو
↚
حمزه بعد خلص مع نور وجـ.ـسمو لسه متشنج فكها عشان تروح أولادها بيعـ.ـيطو
حمزه:روحي اكلي ريان وريم وترجعيلي وانا هطلب اكل لينا
اخدت شاور بسرعه ولبست قميص علي جـ.ـسمها وراحت أولادها غيرت لبسهم واكلتهم ورضعو ورجعو ينامو تاني
وهي طلعت شافت حمزه لأول مره بيشرب سجاير والاكل اقدمو وعيونو حمراء من قلت النوم وتفكير والغضب والغيره
قربت منو وجات تقعد جنبو اتفاجات بللي شـ.ـدها وقاعدها علي رجلو
نور بزعل :من امتي وانت بتشرب سجاير ياقلب نور
حمزه وطفي سيجاره "لما بكون متعصب ومخـ.ـنـ.ـوق بشربها واطلع غضبي فيها مش كتير يعني
نور:لو بتحب نور قلبك توعدني انك مش هتشربها تاني لما تكون غضبان ومضايق تعال طلع غضبك في حـ.ـضـ.ـني لو موتني هبقي مبسوطه اني اقدرت اساعدك وطلع الغضب للي جوه حبيبي
حمزه نظره عشق :بتحبيني يانور لدرجه انك استحملتي غضبي وعنفي وانا معاكي ولما طلبت منك تطلعي ليه مطلعتيش ماخوفتيش اذايكي
نور :توتو مخوفتش لاني عارفه مهمه يكون غضبك قلبك عمرو ما هياذيني لاني عشقو ونور قلبو حمزه انا عايزك تعرف حاجه واحده انا والله بحبك وبعشقك وقلبي اول حب وعشق واول بنضه كانت ليك انت من اول ما شوفتك ولفيت قلبي بقي مللك من وقتها حتي احاسسي وانا بين ايدك ببقي عايزك تفضل معايا متنتهيش وتفضل في حـ.ـضـ.ـني وجوايا ياحمزه
وبعدين انا عايزه أسألك سوال
حمزه بحب وهدوء نوعا ما شويه :اسألي ياقلب حمزه
نور:هو يعني انت ليه كتفتني رغم انك عارف انك مهمه تعمل عمري ما هبعدك عني ولو حتي حولت مش هقدر انا علي عضلات دي
حمزه :هتصدقيني لو قولتك مش عارف انا لما بكون غضبان بحب اسيطر علي شخص للي قدمي وبيجيلي اوقات وانا معاكي وفي حـ.ـضـ.ـنك وبذات يعني من وقت ما اتجوزتك وحبيتك وبشوفك انك بتستحملي مني عنفي بكل حب ابقي في حـ.ـضـ.ـنك كويس وفجأه محسش بنفسي ابقي معاكي عنيف واوقات ببقي عايز كده ابقي عنيف واشوف ضعفك في حـ.ـضـ.ـني واشوف في عيونك ان عنفي وانا نايم معاكي بيضايقك ويزعلك واتفاجاء بعشقك ليا كل مره و بشوف في عيونك انك مبسوطه وعايزني اي كان عنف او غيرو فهمتيني بحب اجرب معاكي كل للي اتحرمت منو ايوه متستغربيش
انا يمكن مينفعش اتكلم عن علاقتي بداليا بس كل للي بقوهولك انو مجرد واجب بيحصل من غير نفس ومن رغبه وشهوه ولهفه ونار للي بتكون بيني وبينك لاه مافيش من كل ده ده بيحصل كل فتره طويله اوووي
🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞
نور بغيره مسكتو من رقبتو : احسن بردو انا وبس للي ليا حق تتهلف عليا وتتجنن بيا وقلبك وجـ.ـسمك يبقو نار من مجرد لمسه مني وهجمت علي شفايفو قبلتها بقوه وامتصت شفايفو بقبله وهو مسكها شفايفها بــــاسنانو وامتصها وهي بتاكل شفايفو للي فوق وهو بيمتص شفايفها للي تحت وحرفيا كان بياكلو بعض وهي بتمص لسانو وهي بيمتص لسانها وشفايها وجاه يقرب من رقبتها بعدتو
نور بشهوه وحب :لاه ياقلب نور انت هتسيبلي نفسك خالص مسكت تي شيرت للي كان لبسو اقلعتو وهجمت علي رقبتو بتبوسها وبتمتصها بقوه وهو سابها تعمل للي عايزه وفرحان انها بتحبو وبتعشقو كده وملهوفه عليه ونزلت علي عضلات صدرو بــــاستها وبطنو بــــاستها بقوه (ونزلت الشورت والبوكسر لانو كان بياخد الاكل من علي الباب ولبس ) وبعدت حمزه نور بعدتي ليه تعالي
نور:خليك زاي ما انت ثواني وجايا دخلت لبست بدله رقص بسرعه وطلعت جابت برطمان العسل الأبيض
وطلعت وحمزه جالو زهول من للي شايفو وجمالها بدله الرقص هي شافت تأثيرها عليها فرحت وقربت منو
وقعدت علي الارض بين رجلو ومسكت برطمان العسل فتحتو واخدة بمعلقه بتاعت عسل ونزلتها علي رجولتو وهجمت علي رجولتو تمتصها بشهو وقوه هو شهوتو بقت عاليه علي الاخر بيتاوه جـ.ـا.مد وهي بتمص بجوع
حمزه بشهوه :اخااااااا نور كمان بتحبيني يانور لدرجه دي اوووف حط ايدو في شعرها وبقي يتحرك جـ.ـا.مد اهاااا هنزل ابلعيهم اوعي حاجه تنزل من شفايفك فاهمه يلا اخاااااااا نزل شهوتو كلها في فم نور بلعتها بتلذذ وبعدها هو بينهج بصلها لقها بتمص شفايفها
نور: طلع طعمو لذيذ حمزه : ههه ابقي اخدي كل يوم
تسكت نور لاه لازم تولعو اكتر وتخليها ينسي للي حصل
قامت بكل اغراء شغلت الفون بتاعو علي اغنيه رقص طبله ورقصت واتميلت بكل جـ.ـسمها ومفاتنها قدمو هو وشايف رقصها ونعومتها وجـ.ـسمها للي بيتهز ومفاتنها للي ببتتحرك وتتميل بكل اغراء ليه هو شهوه مسكت في جـ.ـسمو تاني نار حاسس بيها في جـ.ـسمو
حمزه طفي الفون وهي واقفت وبتنهج
حمزه بشهوه"بطل اوووف هتموتني نور قلبي تعالي
نور بلعب وشقاوه :توتوتو للي عايزني هيقدر يمسكني وجريت منو حمزه لومسكتك مش هرحمك وغير هكتفك وهعمل للي عايزو فيكي
نور بضحك لما تمسكني ودخلت اوضه النوم لسه هتلف من عند السرير مسكها حمزه بين السرير ودولاب ورفع ايدها لفوق ضهرها لدولاب اخد شفايفها بشهوه وقطع بدل الرقص ومسكها بلهفه ولفها ومسك موخرتها وضـ.ـر.بها عليها حمزه اخااااا هي دي للي هيجتني علي الاخر ده انا هقطعك انهارده وهي علي وضعها ومن غير ما تفهم دخل رجولتو جواها بعنف صرخت
نور :اييييي حمزه اهااا براحه
حمزه في ودنها مسك شعرها مافيش راحه ياقلب حمزه مش جننتي قلبي وعقلي وحتي جـ.ـسمي بقي ملك يبقي تستحملي جنوني وبيتحرك جوه بقوه شهوه شـ.ـديده اخدها ورمها علي السرير وفتح رجلهاودخلو تاني بقوه وهجم علي صدرها بيرضعو ويدعكو جـ.ـا.مد
هو بيتحرك جواها غابو في عالمهم الجميل حمزه اييييي هنزل اهاااا واخيرا وليس اخرا نزلو وارتح نور وحمزه وانتهي 🔞🔞
************************
طلعت الحاجه ورده وملك ورغد ومومن وعدي لحمزه خبطو علي الباب وفتح حمزه هو بيان عليها انو واخد دش لانو شعرو بينزل نقط مياه
والأم مهمه كبر ابنها هيفضل في عيونها صغير الحاجه ورده بعد ما دخلو كده ياحمزه تفتح الباب وانت شعرك كلو مياه واخد دش تاخد برد يابني
حمزه لاه متخافيش ياأمي الجو مش برد عشان اتعب دخلو الصالون وقعد وهو دخل قعدو شافو ان في اكل في الصالون ماهو بطلنا الاربعيني وجنونو نسو ياكلو وكانو بياكلو بعض
عدي :ايه ده بيتزا والله يا بوبو انت حاسس بابنك ويلاسلام لو ساقع بقي معاها
حمزه بضحك علي ابنو :انت دايما كده مفجوع أقف علي محطه طيب شاف نور جايا ولبسه عبايه عسلي ومخليها زاي القمر وقام واقف اخدها دخل قبل ما يشوفها
حمزه بحب:نوري ممكن تغطي شعرك انا مش بجبرك تلبسي الحجاب بس انا بغير ومش عايز حد يشوف سلاسل الدهب دي غيري لان هما اول حاجه فيكي وقعت في حبهم من نعومته ولون الدهب ممكن
نور :بس كده حاضر ياعيوني هلبس طرحه وكمان وعد هنشتري حجاب والبسو عشان فعلا محدش ليه حق يشوف سلاسل الدهب غيرك انت
طلعو سلمت عليهم عادي وقدمت عصير وقعدت جنب حمزه وما اتكلمتش ولاه أدخلت في اي كلام
الحاجه ورده :اما فين ريان وريم
حمزه رد :نايمين ياأمي
الحاجه ورده :احنا اسفين يابني حقك علينا كلنا انت ومراتك بس والله يابني من غضبي وزعلي علي اختك معرفتش انا بعمل ايه سامحني ياحمزه وانت ونور
ملك بزعل من نفسها :انا اسفه يانور اني مديت ايدي عليكي سامحيني الصـــدمــه وللي حصلي كانت مخليني بتصرف من غير عقل بجد اسفه
حمزه :بس انا مش...........................
***********************
داليا وامها العقربه واخوها بيخططو ميعرفوش ان في حد سمعهم ياتري مين هما بيخططو علي هيعملو في ريان ابن نور ............
1
ياتري هيحصل ايه تاني مع حمزه ونور
وياتري مين للي سمعهم
وياتري هما هيعملو ايه في ريان ابن نور
وياتري حمزه ونور هيسامحو الحاجه واخواتو
↚
الحاجه ورده :سامحني يابني والله انا زعلي علي اختك وللي حصلها خالني اتصرف معاك كده وانت و مراتك سامحيني يانور يابنتي وسامح اخواتك ياحمزه
حمزه بزعل منهم :ياأمي انتي مهمه تعملي انتي امي وعمري ماهزعل منك بس كلكم عـ.ـر.فين اني طول عمري كبيركم وعمري ما قصرت وانكم كل حياتي زاي فكرتو اني هقصر في حق اختي بس انا كنت عندي ثقه ان نور مستحيل تعمل كده وبعدين ما انا كبرت وخرفت وبقيت مـ.ـجـ.ـنو.ن علي كبر من كتر الحرمان ولاه ايه مومن
مومن بزعل من نفسو: انا اسف يا حمزه حقك عليا بالله عليكم تزعلو مني انا ابنك ياحمزه قبل ما اكون اخوك سامحني بالله عليك
حمزه :مسامحكم لأنكم اهلي بس بنسبه لنور هي تحدد تسامحك ولاه لا اما بنسبه انها تنزل معاكم تحت تاني ياأمي فسامحيني انا مسامحكم بس مراتي مش هتدخل مكان اتطردت منة تاني ولاه ايه يانور بيبص يشوف نور اتفاجاء من للي عملتو هو ماخدش بالو منها ولاه بتعملو لانو كان مشغول بكلام شافها بتحط الاكل علي السفره بتجهزها فضل يبصلها مش فاهم هي بتعمل ايه
نور لفت وبصلتهم: يلا حمزه يلا ياماما الحاجه يلا الجماعه عشان ناكل انا هموت من جوع بعد الاكل نتكلم يلا
الحاجه ورده بكسوف منها :لاه يابنتي بالف هنا علي قلبكم ننزل احنا دولوقت
نوربرفض:ماما محدش هينزل احنا هناكل كلنا مع بعض وللي هينزل بقي عايزني ازعل منو بجد
اسمعوني كلكم ياجماعه انا مش زعلانه لان ببساطه دنيا مش مستهله اننا نزعل من بعض وانا اتعرضت للي اتعرضتلو ملك فحاسه بيها وانها رفعت ايديها عليا ده من للي حصلها وكانت فاكره اني سبب اما بنسبه اني انزل تحت فسامحيني مش هقدر دولوقت اني نزل المكان للي اتطردت منو فسبيها للايام يماما ترجعنا لبعض ونكون نسينا للي حصل انا بحب حمزه وحمزه انتو كل حياتو فأكيد هحبكم وهسامح عشان حبيبي يبقي مرتاح ومحسش في يوم اني السبب في بعدو عنكم هو كبيركم وسندكم وهيفضل كده وعلي فكره بقي انا اتكلمت كتير اوووي هموت من الجوع وابنك يماما ما اكلنيش من امبـ.ـارح انا عارفه انو الاكل مش اكل من ايدي وطلبتو من مطاعم بس اعوضهلكم مره تانيه واعملكم اكل بايدي ممكن ناكل عصافير بطني مـ.ـا.تت وعدي هيخلص الاكل
ص
وقعدو كلهم بعد اصرار نور وحمزه اكلو حمزه عشقو زاد اكتر بحركه نور وانها سامحت اهلو وما زعلتش وكبرت الموضوع زاي اي واحده هتعمل لو مكانها بس هي اختارت تسامحهم وفي نفس الوقت مش هتنزل تحت عشان كرامتها بس بطريقه متزعلش حد فيهم واختارت راحت حبيبها انو يتقسم بينهم ويحس بتعب انو في زعل بينهم وهو للي هتتعب وهما اهلو مهمه يحصل ميقدرش يبعد عنهم
***********************
وبعد ما مشو استني حمزه نور لحد ما اكلت الاولاد ولعبتهم وغيرت ليهم ونامو دخلت شافتو نايم دخلت اخدت شاور ولبست قميص نوم قصير احمر وشـ.ـدت المفرش ورقدت علي السرير جنب حمزه ونامت علي دراعه المفرود اتفاجاءت انو ضمها عليها بقوه التصق فيها
نور :انت صحيت ياحبيبي
حمزه هو بيضمها اكتر والتصق فيها من الخلف :انا لسه ما نمتش بس لو فتحت عيوني وشوفتك بس مش هسيبك اليله وانا عايز انام وانتي كمان لازم تستريحي شكرا ياقلب حمزه انك سامحتي اهلي انتي قلبك ابيض يانوري
🔞🔞🔞🔞
لفت نور شافتو بيكلمها ومغمض قربت منو بــــاستو من شفايفو بقوه وامتصت شايفو فتح عيونو شافها بجمالها والقميص للي هياكل منها حته هجم علي شفايفها بــــاسها بقوه ونزل رقبتها امتصها ومسك صدرها من علي القميص بقوه بيدعكو ونزل ايدو من تحت القميص مش لبسه لبس دخلي وشـ.ـدها قومها ونزل بوكسر للي لبسو وقعدها علي رجولتو ودخلو جوه انوثتها مره واحده ومسك قميصها شقو نصين ومسكها من وسطها وضـ.ـر.بها علي موخرتها يلا اتحركي وطلعي ونزلي عليه يانوري اتحركت وبدت تطلع وتنزل عليه براحه اتجنن مسكها من رجلها وثبتها اتحرك هو جوه هي بتتاوه جـ.ـا.مد
2
بسرعه وشهوه حمزه :اهاااااااا اعمل فيكي ايه انا كده هقطعك يانور وغابو في عالمهم الجميل واخيرا نزل نور وحمزه واخدها حـ.ـضـ.ـنة نامو انتهي🔞🔞🔞
في الصباح صحي حمزه ما شافش نور جنبوا شاور ولبس وطلع يشوفها شاف اولاد بيلعبوا في الصالون العاب نزل بأسهم وحـ.ـضـ.ـنهم وقام يشوف نور قلبو شافها بتعمل الفطار حـ.ـضـ.ـنها من ضهرها
نور بشهقه :اخص عليك ياحمزه خضتني
حمزه بحب:الف سلامه عليكي من الخضه ياقلب وجنون حمزه انتي هتتعاقبي عشان سبتيني وقومتي انا مفروض اصبح عليكي اهمممم فجهزي نفسك هسيبك بعد الفطار وحطو الفطار ياكلو الباب خبط
قام فتح شاف مالك دخل وطلب انو يتكلم مع ابوه وحدهم اخدو دخل الاوضه المكتب في الشقه
مالك بخوف اول دخل اوضه المكتب مع ابوه حـ.ـضـ.ـنو
حمزه استغرب وحـ.ـضـ.ـن مالك
حمزه :في ايه يامالك حصل حاجه معاك فيك حاجه
مالك :بابا انا سمعت ماما وخالو بيتفقو انهم هيتفقو مع ممرضه بتاعت تطعيم ريان ابن نور وهيخلوها تديلو حقنه سم وهو هيتعب وعشان تنقذ ابنها هتمضي علي املاكهم لأنها امهم وصايه عليها وهيخلوها تتطلق منك
بابا انا اول مره اعرف ان ماما وحشه كده وشريره انا بكرهها انقذ ريان منهم يابابا وانا اسف انا بحبك يابابا اوووي بس خليك جنبي
الفون بيرن بتاع حمزه رد
حمزه:الو ايه بجد انا جاي حالا.................
ياتري ايه للي هيحصل مع نور وحمزه.
وياتري مين للي كلم حمزه
وياتري حمزه هيعمل ايه بعظ للي قالو مالك
↚
حمزه لما سمع الكلام للي قالو مالك ماكانش متفاجاء لانو عارف داليا وامها واخوها كويس بس للي اتصـ.ـد.م انها تقـ.ـتـ.ـل وطفل صغير ده للي متخيلوش ابدا وعشان بردو الفلوس
حمزه :مالك انت راجـ.ـل فاهم يعني ايه انت ابن حمزه العمري وانا ابني مش بيخاف وللي قولتهولي دولوقت ده هيفضل سر بيني وبينك وتعامل مامتك طبيعي وانا هتصرف اتفقنا يابطل انا لازم امشي عشان عندي اجتماع مهم جدا ولما اجي لينا قعد مع بعض يامالك ماشي
مشي حمزه بعد للي قالو لمالك
نورملحقتش حمزه لانو مشي بسرعه هي كانت عايزه طلبات للبيت كتيره وهي مش معاها فون ترن عليه
قررت تنزل هي وتجيب الطلبات وهتنادي رغد تقعد مع اولاد لحد ماهي تيجي لبست ونزلت قبلت عدي قالتلو يتصل علي حمزه ويقولو انها هتطلع تجيب طلبات للبيت
اتصل عدي للأسف كان مقفول نزلت هي وراحت تجيب طلبات البيت ولحقها عدي بعربيه وركبت معها وراحت جابت كل مستلزمـ.ـا.ت البيت ناقصه
1
حمزه رجع البيت غضبان جدا لانو ما كانش في اجتماع او شغل لاه حمزه كان في مشوار بس للي عرفو صدمو جدا وكان غضب دنيا كلها فيه بس مينفعش يعمل حاجه دولوقت لازم يفكر كويس راجع البيت وشاف رغد قاعده مع الاولاد استغرب وسالها وعرف ان نور خرجت تجيب طلبات ومعها عدي ابنو اتضايق وكانت مجرد عود كبريت عشان يولع ويولع الدنيا يدمرها فضل قاعد مستنايها
رجعت نور هي وعدي ودخلت ودخلو الطلبات للي كانت معاهم وكانو راجعين بيضحكوا اتفاجات ان حمزه في البيت شكرت عدي ورغدونزلو وقفلت باب شقه لفت شافت حمزه واقف حط ايدو في جيبو وببصلها
نور: حبيبي انت هنا من بدري معلش كنت لازم انزل كان في حاجات لازم اجيبها للبيت
حمزه بغضب اعمي هيدمرو :كنتي بتجيبي طلبات ومقولتليش ليه مستنايش لما رجع البيت ولاه عايزه تخرجي وتطلعي مع شاب في سنك وبعدين انتي جبتي فلوس منين انا معطتكيش فلوس
نور اتفاجات من كلامو بزعل من قالة:انت بتقول ايه ياحمزه عايز اخرج مع شاب من سني انت شايفني كده انا كده ياحمزه وعدي ده ابنك بتشك فيا ياحمزه ماكانتش اعرف اني في نظرك كده وبنسبه الفلوس كان معايا مبلغ من فلوس ابو الاولاد مكملتش كلام
واتفاجات بلي ضـ.ـر.بها بقلم اتصـ.ـد.مت بصت لحمزه شافت عيونو محمره من غضب واكتر من كده انو مسك الحزم في ايدو ملحقتش تستوعب ونزل عليها ضـ.ـر.بها بالحزم علي جـ.ـسمها وكان بيضـ.ـر.بها مكان التوكه بتاعه الحزم الحديد صرخت وصرخت فضلت تصرخ وكلهم طلعو علي صرخها وهو مش شايف قدمو للي شايفو للي بيضـ.ـر.بها مش نور دي داليا وللي عملتو وللي عرفو ما كانش سهل ونور لما خرجت من غير ما تعرفو مستحملش وطلع كل الغضب والقهره للي جواها في نور ضـ.ـر.بها ضـ.ـر.ب مبرح الحزم علم علي جـ.ـسمها كلو وتوكه هو بيضـ.ـر.بها جات علي خدها ارزق لحد ما اغمي عليها من الضـ.ـر.ب وصـــدمــه
1
عدي ومومن كسرو بابا الشقه ودخلو شافو نور علي الارض مغمي وحمزه لسه بيضـ.ـر.بها بحزم وللي اغرب من كده انو مش شايف انها سكتت واغمي عليها شـ.ـدو مومن بقوه وشـ.ـد الحزم من ايدو وشـ.ـدو بل العافيه طلعو من الشقه جري عدي علي نور شاف نبضها بتنفس بس ضعيف شالها واخدها طلع يجري من شقه هو نزل علي السلم كان حمزه بدء يهدي ويفوق ويستوعب فتح عيونو علي صريخ الحاجه وعدي مقابلها علي سلم شايل نور ومتبهدله من ضـ.ـر.ب
حمزه فتح عيونو علي آخره انو كان بيضـ.ـر.ب نور وعمل كده في نور قلبو كان عدي اخدها وركبها العربيه ومشي مستناش حد واخدها المستشفي
حمزه بصـــدمــه من نفسو :هو انا للي عملت كده في نور يامومن قولي لا بالله عليك انا مستحيل اكون اذيتها كده لالا نور وجري حمزه ركب العربيه واتصل علي ابنو وركب معها مومن وصل المستشفي وشاف عدي
حمزه :نور فين ياعدي
عدي بزعل من ابوه :دخلت مع الدكتور جوه وبعدين من امتي يابابا وانت بتمد ايدك علي ست وتضـ.ـر.بها كده انت بهدلتها
حمزه غمض عيونو ودمـ.ـو.عو نزلت علي نور قلبو للي اذاها وجرحها ودمرت بسببو وخرج الدكتور
الدكتور :انا لازم أبلغ الشرطه دي مضروبه بقسوه مضروبه الحزم وبيان جدا بسبب علامـ.ـا.ت الحزم وتوكه الحزم معوره جـ.ـسمها وكدمـ.ـا.ت في جـ.ـسمها ده غير انو بسبب توكه الحديد نزلت كذا مره في نفس المكان عملتها شرخ في ضلع من ضلوعها بنت دي متبهدله لازم أبلغ
عدي :مافيش داعي يادكتور انا عدي العمري تشوف شغلك وانت ساكت ولاه ليك رأي تاني
دكتور خاف اما سمع اسمو ومشي ونور فضلت في المستشفي
واتفاجاؤ كلهم من للي عملتو الحاجه ورده ...........
+
ياتري ايه للي هيحصل مع نور وحمزه
وياتري نور هتسامح حمزه
وياتري حمزه عرف ايه خلها مش شايف ان دي نور مش داليا
↚
الحاجه ورده اخدتها رغد وملك بعد ما أصرت تروح وراهم لما جات سمعت كلام الدكتور زعلت وحزنت علي نور للي هي نفسها مش عارفه تسامح نفسها علي عملتو في نور
نور سامحتها و اكرمتها وقبلتها مقابله حلوه وما اصرتش انها تمشي من البيت ولاه فرقتها عن ابنها لاه دي سامحتهم عشان مش هتستحمل تشوف حمزه بعيد عنهم او تعبان بينهم ومن وقتها اخدت وعد علي نفسها ان نور بنتها مش مرات ابنها
الحاجه ورده بزعل وغضب من ابنها مسكت ايدو بغضب:امشي ياحمزه امشي مديت ايدك علي نور يوم تستقوي تكون علي البت الغلبانه للي ربنا عوضك بيها عن للي شوفتو في حياتك هو ده حفظك علي امانه إيهاب انك تحافظ علي مراتو وأولادو هو ده حبك وعشقك ليها ياحمزه
نور متقربش منها تاني ولما تقوم بسلامه للي هي عايزه هتنفذو
حمزه بدمـ.ـو.ع :ياأمي والله العظيم انا ماكانتش في واعي ومش عارف اني بضـ.ـر.ب نور انا كنت شايفها حد تاني اقسم بالله ده للي حصل انا مستحيل اذي روحي ياأمي بس خلاص اذيتها وجرحتها انا مستحيل ابعد عن نور أبدا نور مراتي هتفضل مراتي
نور مش امانه حد ومش مرات حد غيري انا وبس وان شاء الله هتسامحني انا مقدرش اعيش من غيرها ياأمي والله مقدر الموت عندي اهون من انها تبعد عني انا مش عارف انا عملت كده زاي
1
فضلت نور في المستشفي وحمزه قاعد مستني يسمحولو انو يشوفها وأولادها في البيت مش ساكتين مع رغد وملك والحاجه بعد ما رواحت بعد اصرار مومن عليها وطبعا داليا العقربه هي وامها وأخوها فرحانه بلي حصل وبتتمني انو نور تموت
نور صحيت فضلت تصرخ وتعيط وانها عايزه أولادها وحمزه اول ما سمع صوتها دخل جري عندها يشوفها
اول ما دخل عليها قرب منها عشان يهديها
حمزه :نور اهدي اهدي ياحبيبي انا اسف
اول ما حمزه قرب يلمسها صرخت بهتسيريا وخافت وللي كان جنب السرير الدكتور وعدي مسكت فيهم بخوف حمزه اتصـ.ـد.م انها خايفه منو وبتحمي نفسها منو في عدي ودكتور نور قلبو اذاها لدرجه انها خايفه يلمسها خايفه منو من امانها وسندها وجوزها وحبيبها قلبو وجعو علي للي عملو فيها انو وصلها لكده
بعد حمزه هو بيبكي ودمـ.ـو.عو بتنزل وطلع عشان تهدي ما تصرخش بعد ما طلع هديت شويه بس لسه خايفه وجـ.ـسمها بيرتعش كلو
نور بعـ.ـيا.ط لعدي :بعد اذنك انا عايزه أولادي
عدي بزعل عليها :ام ريان ممكن تهدي أولادك في البيت وانا هقول للدكتور يكتبلك خروج وتروحلهم هناك
نور بخوف :لاه انا مش هرجع البيت ده انا هروح بيتي وبيت أولادي هرجع اعيش في بيت إيهاب انا مش عايزه ارجع انا عايزه أولادي وبس بعد اذنك هاتهم ليا
عدي :يعني هتمشي ياام ريان وهتسيبي حمزه وتمشي تبعدي عنو هو صدقيني بيحبك ومايقدرش يعيش من غيرك ممكن تديلو فرصه يشرحلك للي حصل معها وايه للي وصلو انو يعمل كده معاكي ممكن عشان خاطر حبك ليه وبعد ما تسمعيلو اي كان قرارك انا ابنو اهو بقولك هقف معاكي وعملك للي انت عايزه بس انا عارف ابويا كويس حمزه مش بيفقد اعصابة كده لا لو حاجه شـ.ـديده لما بيكون متعصب كان دايما يوفضل انو يفضل وحدو بس انا متأكد ان في حاجه كبيره عملت كده في ابويا
نور برفض :انا مش قادره اسمعو دولوقت انا عايزه عيالي واسبني اروح بيت إيهاب
عدي:حمزه مش هيرضي وانتي عارفه كده ياام ريان
طيب قولك احنا نخرج دولوقت وطلعي قعدي مع عمتي رغد لحد حتي ما تصحي وتبقي كويسه وبعدها وعد مني هعملك للي تطلبيه ممكن لأنك دولوقت في حالتك دي متقدريش تسافري
نور وافقت انها تروح البيت وتقعد مع رغد لحد ما تصحي وتبقي كويسه وطلعت من المستشفي واول ما شافت حمزه خافت ودمـ.ـو.عها نزلت وافتكرت هو بيضـ.ـر.بها وهي بتصرخ حمزه شافها خايفه منو ودمـ.ـو.عها للي نزله علي خدها الأزرق غمض عيونو بوجع فتحلها باب العربيه للي وراه وممرضه جابيها علي كرسي بعجل لسه هيقرب يساعدها تركب خافت وبعدت منو ومسكت هي الباب وقامت ركبت ركب حمزه اقدم وجنبو مومن وعدي جاه وراهم بعربيتو ونزل وهي ماشيه تعبانه ومش قادره تمشي كويس من الوجع وتعب للي في جـ.ـسمها وحمزه واقف شايفها موجع عليها ومش قادر يقرب منها عارف انها هتخاف منو بص لعدي وجاها علي نفسو قالو يشالها ويطلعها شقه عند عمتو زاي ماعدي قالو لانو عرف انها عايزه تمشي وتروح بيت إيهاب وهو مستحيل يسمحلها تبعد عنو وترجع بيت إيهاب هي مراتو هتفضل مراتو
نور مرضتش تخلي عدي يشلها ولسه هتدخل قبلتها رغد ومسكت ايدها تسندها ويدخلو
دخلت كانت داليا واقفه فرحانه فيها وفيهم كلهم
داليا :ايه ده انتي لسه عايشه اهو اما بيقولو كنتي بتموتي زاي ..............
ياتري ايه للي هيحصل مع نور وحمزه
وياتري نور هتعمل ايه مع حمزه
وياتري هيرجعو لبعض
↚
داليا :ايه ده انتي لسه عايشه اهو اما بيقولو كنتي بتموتي ليه يلا تستاهلي للي حصلك عش...
حمزه بزعيق :دالياااااااا قسمنا بالله دقيقه لو لقيتك اقدمي مش هتكوني موجوده علي وش الدنيا
1
شافت نور ريم بنتها بتعيط علي دراع ملك مشيت وقربت منها لما شالتها مقدرتش وبنت كانت هتقع منها اخدتها بسرعه ونور اتوجعت جـ.ـا.مد وصرخت من الوجع وحمزه قلبو كان بيتقطع ولعن نفسو مليون مره انو عمل فيها كده
رغد سندت نور لحد فوق وطلعتها الشقه وطلعت ملك باولادها وراها
فات اسبوعين نور بدأت تتحسن لكن رفضه تقابل حمزه
وحمزه كل يوم بيروح شغلو وبيحاول يشغل نفسو في الشغل في يوم هو في شغلو جاها موظف من الشغل عايز يقابل حمزه
موظف:السلام عليكم يا استاذ حمزه
حمزه :اهلا ياأستاذ محمود خير في اي حاجه
محمود :انا بصراحه ياأستاذ حمزه انا جيلك في موضوع شخصي كنت هاجي لحضرتك البيت بس قولت قول لحضرتك وبعدها تقولي اجي لحضرتك البيت ولاه لا
حمزه بــــاستغرب :اتفضل قولي في ايه
محمود :بصراحه ياأستاذ حمزه انا طلب القرب من حضرتك استاذه نور انا عرفت انها تقربلك وانها ارمله استاذ إيهاب ابن عمك ولو وافقت عليا يبقي للي تطلبو تحت أمرها بنسبه أولادها هما أولادي
حمزه هل تدرون بحمزه الان (الله يرحمك يابني والله )
مسكو حمزه ونزل فيه ضـ.ـر.ب
حمزه بغضب:عايز تتقدم لمراتي ياابن الكـ.ـلـ.ـب
مومن وعدي وسكرتير هما للي بعده عن محمود
حمزه بعدهم عنو ومشي جري بلعربيه علي البيت وطلع البيت خبط علي رغدد .
2
فتحت الباب
رغد "حمزه عامل ايه معلش ياحمزه مش هترضي
تقابلك
حمزه :اخدي العيال ونزلي تحت .
رغد :لاه ياحمزه مش عايزنيها تنهار تاني
حمزه بغضب:رغد وقولتلك اخدي الاولاد ونزلي تحت ومطلعيش غير لما ارن عليكي يلا يارغد نزلي
رغد بخوف طيب هقولها .
حمزه لاه سبيها يلا اخدت رغد اولاد ونزلت لان نور كانت نايمه وأولادها كانو بره مع رغد
دخل حمزه وقفل الباب بمفتاح وحطو جيبو ودخل الاوضه للي فيها اوضه الضيوف شافها نايمه ولبسه قميص بيتي جميل عليها وسلاسل الدهب مفروشين علي المخده جنبها مرضيش يصحيها سابها نايمه وهو قعد علي الكرسي يتامل فيها بدأت نور تصحي قامت قعدت بصت جنبها شافت ان اولاد مش موجودين بتلف نزلت من السرير اتفاجات بحمزه قاعد علي الكرسي وببصلها اتفزعت وراجعت لوراه وكانت تقع تاني السرير لسه هتجري اتجاه الباب كان حمزه أسرع منها وقفلو عليهم واقف رجعت لوراه بخوف منو
نور :انت انت بببتعمل ايه هنا طلع بره يارغد يارغد طلع برع انا معملتش حاجه
حمزه بوجع من خوفها منو :نور اهدي والله العظيم مش هعملك حاجه حتي بصي انا مش معايا حزم مش لبسو ومش هلبسو تاني عشان خاطري اهدي اسمعيني بس اسمعيني بقلبك للي بيحبني وبيعشقني عارف ان انا جرحتو بس انا واثق ان قلبك قبل عقلك هيسامحني اديني فرصه يانوري اشرحلك وحكيلك انا محتاجلك يانور مش انتي قولتلي لما تكون مضايق ومخـ.ـنـ.ـوق او غضبان تعال طلع غضبك وضايقك في حـ.ـضـ.ـني حتي لو موت بين ايدك مش هزعل انا ليا اسبوعين بشرب سيجار ليل نهار لان الغضب للي الجوايا يحرق دنيا كلها عشان خاطري يانور اسمعيني واديني فرصه اطلع الوجع للي جوايا ممكن عشان خاطر حبي وعشقي ليكي
نور :عايزني اديك فرصه تمام بس انت مش بتحبني ياحمزه لان للي بيحب مش بيقدر ياذي حبيبو وانت اذتني لدرجه اني خايفه تقرب تلمسني قولتلك طلع وجعك جوايا منكرش بس مش تضـ.ـر.بني وتشك فيا ياحمزه مع ابنك قلبي للي انت عايزو يسمعك موجع منك رغم ان مافيش اي كلام هيغير قرري بس تمام قول هسمعك لآخر مره واخر فرصه
+
حمزه :انا جالي فون وقتها وانا مع مالك كان بيتكلم معايا والفون خالني امشي بسرعه لانو كان...............
ياتري ايه للي حصل خلي حمزه يمشي بسرعه
↚
حمزه :يومها كنت بتكلم مع مالك وجالي فون خالني امشي بسرعه لانو الفون من المستشفي فيها اعز واغلي انسان علي قلبي فيها صاحب عمري محمد جوز رغد
محمد جوز رغد من سنتين كنت مسافر الصين عشان صفقه هناك كنت بتفق عليها وغابت اسبوع راجعت يومها عرفنا انو عمل حادثه رجعت من المطار علي المستشفي لأنهم اتصلو بمومن كان هو بيحاول يتصل بيه كان آخر الرقم اتصل بيه مومن ماكانش عارف يتصرف كنت انا وصلت وبتصل بمومن عشان ييجي ياخدني من المطار اتفاجات بيه بيقولي ان محمد عمل حادثه وانو مش عارف يقول لرغد ولاه لا انا منعتو لاني عارف عشق اختي لمحمد ممكن تموت فيها روحت المستشفي عرفت انو أصابه في دماغ قويه بس دكتور قال حاجه غريبه انة دي مش خبطت حادثه دي خبطه بحديده علي دماغو من وراه دخل في غيبوبه فضلت سنتين وانا متعذب ان صاحب عمري قدمي كده مش عارف اعملو حاجه اقنعت رغد انو فتحنا فرع في صين هناك ومحمد عملو بفلوسه لازم يتعب فيه فتره وانو هيفضل هناك لحد ما يقف الشركه هناك علي رجلها كنت كل يوم بكلم اختي علي اساس اني جوزها لانو كنا دايما بنعرف نقلد صوت بعض كنت بكلمها صوت نت عشان متعرفش دايما بتحاول تخليني افتح الكاميرا واتححج ان معايا ناس في الشقه مجموعه قاعدين مع بعض سنتين وانا شايف اختي بتتعذب ببعد جوزها عنها لدرجه انها شكت انو اتجوز عليها هناك لما اتصلو عليا عرفوني انو فاق وانو طلبني اروحلو مشيت بسرعه وقفلت فوني مش عايز حد يرن يشغلني بشغل او حاجه تاني مصدقت صاحب عمري وضهري وكتفي التاني للي شيل معايا الحمل فاق
فلاش باك
حمزه جري علي اوضه صاحبو شافو صاحي مفتح عيونو وبيبصلو جري عليها حمزه حـ.ـضـ.ـنو بعض
حمزه بفرحه:حمدلله علي السلامه يا محمد كده ياصاحب عمري كل ده غيبوبه نوم سنتين يامحمد
محمد بصـــدمــه:سنتين انا في غيبوبه ليا سنتين
حمزه اتفاجي لانو عرف من دكتور ان فاق من بليل فكر ان دكتور قالو
حمزه :ايوه ليك سنتين في غيبوبه بس الحمدلله قومت بسلامه
محمد :ورغد فين أولادي فين انت معرفتهمش اني فوقت
حمزه:محمد اهدي رغد أولادك ما يعرفشو انك في غيبوبه او تعبان خوفت عليهم خوفت علي رغد يحصلها حاجه انا ومومن بس للي نعرف انك هنا رغد عارفه انك مسافر الصين لشركه هناك وانا بكلمها علي اساس انت هي و اولادك
ممكن بقي انا أسألك عملت الحادثه زاي وايه للي حصل
محمد بهروب من عيون حمزه لانو هيكشفو :انا مش فاكر كويس ايه للي حصل
حمزه :انت كـ.ـد.اب يامحمد بلاش انا لأننا كتاب مفتوح لبعض ايه للي حصلك وبتخبي عليا محمد خليني اعرف منك عشان انت عارف اني لو دورت هعرف بطريقتي بس وقتها مش هسامحك انك خبيت عليا
محمد :حمزه انا هقولك بس صدقني انا والله العظيم بقولك الحقيقه لما انت سافرت الصين انت لما بتسافر بكون المسؤول في الشركه اتفاجاءت انو ناس من الخارج للي بياخدوا مننا اجهزه الرياضه بيشتكو ان الاجهزه بتيجي مفتوحه مش متغلفه زاي واحنا بنزلها كويس في المصنع ومش واحد دي ناس كتير اشتكت وقتها اصريت اني اروح المصنع اشوف ايه الموضوع لو كده أشـ.ـد عليهم في الشغل بس يومها راحت متأخر كانو العمال خلصو شغل بس المدير موجود دخلت ما كانش في حد طبعا انت عارف ان مدير المصنع هو عادل ابن عمك شوفت الاجهزه متغلفه كويس بس لاحظت انا فيه ييجي عشر عامل موجودين وبيدخلو اجهزه جوه المخزن مشيت وراهم من غير ما يشوفوني لقيتهم بيحط مخدرات وهيروين في قلب الاجهزه كنت هفضحهم بس انت مش موجود لازم اعرف مين بيساعد ومع مرقبتي لي عادل عرفت من الفون صوت من الكاميرا للي في مكتبو لاني خليت واحد يشغلؤ صوت الكاميرا عشان اعرف مين بيساعدو عرفت ان للي بيستلم الاجهزه دي هناك جوز سميحه بنت عمك وانت خليتو يشتغل يبعت الاجهزه لصاحبها هناك عرفت انهم بيشتغلو مع بعض في اليوم الحادثه وانا رجع البيت لقيت مراتك بتركب العربيه مع عادل معها شنطه كبيره
مشيت وراهم اتفاجات واتصـ.ـد.مت انهم واقف قابلو شخصين مراتك اخدت فلوس وهما اخد شنطه مخدرات واتفاجات اكتر بعربيه عادل فتحها فيها بنات صغيره عطهم فلوس علي البنات بس بس للي اتصـ.ـد.مت منو ياحمزه والله دي الحقيقه ان مراتك في واحد من شخصين دول قرب منها واخدها اقدم اخوها عادل ودخل العربيه في الكرسي للي وراه وانت عارف يعني
وانا بنسحب بعربيه واحد فيهم شافني جريو ورايا بعربيه حطوني ٤ عربيات حاولت اتصل علي مومن قولو عشان يبقي عارف لاني عارف فونك هيبقي مقفول لأنك في الطياره وانا بحاول اتصل بيه العربيه فجأه اتقلبت من اتصـ.ـد.مهم بيا لما عربيه تقلبت فتحت عيوني وشوفتهم ومراتك كانت معاهم وقالت لعادل لازم يموت ولاه هننكشف مسك حديده وضـ.ـر.بني بيها علي دماغي من وراه بس قبل ماغمض عيوني سمعت صوت ناس كتير وغبت عن الوعي محستش بحاجه غير لما صحيت امبـ.ـارح بليل يا حمزه ده حصل ودي الحقيقه انتهي فلاش باك
حمزه :بعدها انا كنت في صـــدمــه ابن عمي يعمل فيا كده ومراتي شرفي تخوني وأقدم اخوها بعد ما اتجوزتها غصب عني واكرمتهم هما اصلا مش ليهم ورث ما كنتش عارف ارفع عيوني في محمد يانور مشيت من غير ما اتكلم هو سابني لانو عارف للي همر بيه ركبت عربيه وجيت كل للي عايزو اخبي نفسي جوه حـ.ـضـ.ـنك اتفاجاءت انك خرجتي من غير ما اعرف مع عدي عقلي صورلي انك عايزه تخونيني زايها عايزه شاب من سنك مستعد استحمل اي حاجه لاه انتي يا نور لأنك عشقي وجنوني مش هستحمل ولما دخلتي بتضحكي مع عدي مستحملتش ضحكتك دي محدش يشوفها غيري محستش بنفسي ضـ.ـر.بتك بقلم بس بعدها شوفتك داليا اقدمي كنت بضـ.ـر.ب داليا بكل الوجع وقهره والخيانه وانها عملت فيا كل ده ضـ.ـر.بتك وانا مش عارف اني بضـ.ـر.بك انتي
+
نور:حتي لو مش عارف قلبك.................
ياتري ايه للي هيحصل نور هتسامح حمزه
↚
نور :حتي لو مش عارف مفروض قلبك يعرفني يمنعك انك تضـ.ـر.بني انت دمرتني ياحمزه عارفه ان للي انت عرفتو مش سهل وصعب وبيوجـ.ـع ووجع الخيانه مش سهل بس يخليك تشك فيا يا حمزه عارف ضـ.ـر.بك ليا وجعني بس فوقني عرفني انك مش بتحبني ياحمزه انا مجرد واحده صغيره حبيت تعيش معاها للي انت ما عيشتهوش ويمكن قلبي بعد للي سمعو سامحك وعطاك عذر بس عقلي رفض يسامحك ياحمزه والاحسن نتطلق بهدوء طلقني ياحمزه لاني مش هغير قراري ابدا
طلقني وانا مش عايزه فلوس ورث انا عايزه أولادي بس وهرجع اعيش في بيت إيهاب بعيالي هربيهم كفايه اني اتجوزت بعد ابوهم للي عمرو ما عالي حتي صوتو عليا ولاه شك فيا ورفع ايدو في يوم عليا عملني بما يرضي الله فطلقني لاني همشي مش هفضل هنا
1
حمزه بغضب :ههه اطلقك وترجعي تعيشي في بيت إيهاب وتربي عيالك ومش عايزه ورث ولاه فلوس عايز تطلقي مني وتبعدي عني ومش هتغيري قرارك وانا مش بحبك تمام تمام وانا هوريكي انا بحبك اقد ايه
واسمعنيني انتي كويس طالق انا مش هطلقك لو سماء انطبقت علي الارض مش هطالق انتي هتفضلي مراتي لحد اخر يوم في عمري يانور وبيت إيهاب خالص بعتو انا قولتك مليون مره متنطقيش اسم راجـ.ـل غيري وده هعاقبك عليه كويس اما بقي مش عايزه غير انك تربي عيالك هتربيهم بس وانتي معايا وفي حـ.ـضـ.ـني هتربيهم وهتربي عيالنا للي هييجو لاني مش هطلعك من الشقه هنا غير لما اتأكد أن بقي جواكي حته مني نور
نور بخوف بنتتقم من للي عملو فيها :يعني هعيش معك غصب عني وبعدين تعاقبني ليه انا قول لي عايزه وانت مش هتقرب مني ولاه هتلمسني تاني وهطلق منك ياحمزه ويمكن لما تطلقني قابل للي يحبني بجد واتجوز اتفاجات
🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞
اتفاجات للي مسكها من شعرها في ثانيه بقت في حـ.ـضـ.ـنو
حمزه بغضب بغيره : ههه تتجوزي غيري اموتك يانور عارفه اموتك ما تكونيش لغيري انتي ملكي انا وبس كفايه اني لحد دولوقت مش عارفه اتخطي غيرتي ان في غيري قرب منك لمسك قبلي حتي لو كان إيهاب واني كنت بعزو بس بسببك مش عايز اذكر اسمة تقوليلي اني هتبقي لغيري توتوتو لازم اعرفك انتي مرات مين وعرفك قلبي بيحبك زاي واقد ايه
وهجم علي شفايفها قبلها بقوه بقسوه بشوق برغبه شـ.ـديده قاومتو وضـ.ـر.بتو مسكها غصب عنها ورفع ايدها الاثنين فوق دماغها وبيرجع بيها لوراه لحد سندها علي الحائط ومسك قميصها شقو نصين وهي بتتلوي بين ايدو وبتقاومو ساب شفايفها صرخت عليها
نور بعـ.ـيا.ط:سبني ياحمزه بقولك مش عايزك بكرهك ابعد عني وسابني اتفاجات من شالها غصب عنها ولف رجلها حولين وسط ونزل بنطلون وبوكسر وبالعافيه لأنها بتضـ.ـر.بو بتقاومو وبعد الاندر بتاعها علي جنب ودخل رجولتة كلها جوه انوثتها بقوه شهقت وصرخت وعيطت هو مشي بيها هو جواها وقعد علي بيها علي كرسي الانتريه ومسكها من سطها ثبتها علي رجولتو ومسكها من شعرها ومش بيتحرك جواها ساكت مثبتها وساكت
حمزه بزعل علي دمـ.ـو.عها وانها مش عايزها هو بيحبها وبيعشقها وميقدرش يبعد عنها وانها بتكرهو:نور انتي بجد مش عايزني بجد بقيتي بتكرهيني انا اسف سامحيني يانور قلبي وانا شرحتلك كل حصل بلاش تبعدي عني هي ضـ.ـر.بتو بايدها علي صدرو انت شكيت فيا يا حمزه وانا قلبي بيعشقك وانت عارف كده مع كذلك شكيت فيا هتقرب مني غصب عني مش عايزك تقرب مني عشان ما تشوفش العلامـ.ـا.ت علي جـ.ـسمي لانو تشوه منك عايزه بعد عنك عشان متتعذبش كل ما تشوف جـ.ـسمي وانتقم منك لأنك وجعت قلبي بشكك فيا وجعتك تاني لما ضـ.ـر.بتني
حمزه : بيمسح دمـ.ـو.عها بايدو ممكن تفتحي قميصي وتقلعوهولي يانوري ممكن عشان خاطرى
نور :بردو ياحمزه تمام قرب مني لو ده للي هيرضك ياحمزه بس قلبي لسه موجع منك فتحت القميص اتفاجات واتصـ.ـد.مت من للي عملو حمزه ضـ.ـر.ب نفسو بحزم علي جـ.ـسمو وتوكه بردو معوره جـ.ـسمو وعلامـ.ـا.ت الحزم علي جـ.ـسمو كلو شهقت واتصـ.ـد.مت من جنون حمزه وحط ايديها علي جـ.ـسمو
نور بعـ.ـيا.ط اكتر:ايه ده ايه للي في جـ.ـسمك ده اوعي تقول انك عملت كده في نفسك ياحمزه
حمزه :ايوه عملت كده بعد ما جاينا من المستشفي وانا بتعذب وشايفك خايفه مني وتعبانه ومش قادره حتي تشيلي عيالك من وجع وان انا للي عملت فيكي كده طلعت في نفس المكان للي ضـ.ـر.بتك فيها وقلعت قميصي وضـ.ـر.بت نفسي بنفس الحزم عشان احس بوجعك يمكن أنا رجل هستحمل عنك يانوري سامحيني عشان خاطري اتفاجاء
نور هجمت علي شفايف حمزه بــــاستو بقوه وهي دمـ.ـو.عها نزلها هو فرح ومسك شعرها بعدو عن رقبتها امتص شفايفها بقوه وهي بمتص شفايفو بوجع علي للي عملو في نفسو وهو نزل علي رقبتها بــــاسها وبشهوه وامتصها ساب علامته عليها وهي اتوهت جـ.ـا.مد ونزل علي صدرها مسكو وبيدعكو اتوجعت وصرخت حط ايدو علي وشها بــــاسف انااسف بيوجـ.ـعك حقك عليا ياقلب حمزه ونزل يبـ.ـو.س صدرها بوسات رقيقه واخد حلمت صدرها في فمو بيرضعو ويمتصو براحه عشان متتوجعش ونزل ايدو علي انوثتها ورجولتة لسه جواها بيدعكها من فوق اتوهت قام راح بيها علي السرير وطلع رجولتو من جواها ونزل بشفايفو علي انوثتها بيمتصها بقوه ودخل لسانو جوه فتحتها بيضاجعها بلسانو بقوه وشهوه صرخت واتاوهت ومسكت شعرو ونزلت شهدها كلو في فمو وابتلعو كلو ونايمها علي جنبها السليم للي مش بيوجـ.ـعها عشان تعبها لسه ماخفتش اوووي ودخل رجولتو جواها مره واحده صرخت حمزه اهاااا براحه لف حمزه وشها اخد شفايفها بــــاسها بقوه وامتصها وبدء يتحرك جواها
حمزه بشهوه :اخااااا نور واحشتيني واحشني جنتي يانور وغابو مع بعض في عالمهم الجميل واخيرا وليس اخرا نور وحمزه ارتحو واتصالحو ورجعو لبعض بس نور سامحتو ولاه لسه هتعذبو ..................
+
ياتري حمزه هيعمل ايه مع داليا وامها واخوها
وياتري جنون عشق الاربعيني هيوصل لفين
↚
بعد مافاق من جنون عشقو بيها هي لسه في حـ.ـضـ.ـنو وهو مبسوط انو اقدر يرجعها ليه تاني قلبو ارتح بس
(مهلا ايه عاشق فأنت لما تعرف بعد بكيد وانتقام عاشقه من حبيبها لكن سأجعلك مـ.ـجـ.ـنو.ن ومهووس بعشقي وتتنفس عشقي فقط وقتها سأكون انتقامت لكرمتي وشكك بي وضـ.ـر.بك لي مهلا واصبر يا عشيقي المـ.ـجـ.ـنو.ن)
اتفاجاء حمزه انها قامت من حـ.ـضـ.ـنو ولفت الملايه علي جـ.ـسمها واقفت
نور:اظن خلصت وارتح قلبك اني معاك بس انا لسه قلبي موجع منك ومش مسامحك ياحمزه انت ضـ.ـر.بت نفسك وفاكر كده اني هسامحك بل عكس انا قلبي وجعني اكتر لأنك اذيتو لما اذيت نفسك مش مسامحك ولما اسامحك ابقي ارجع نور للي تعرفها اها صحيح وبيت إيهاب للي انت بعتو ترجعو عشان مش عايزه يتباع هيفضل اولادو وكمان ليا مضمنش في اي وقت تضـ.ـر.بني تاني ومش يبقي ليا مكان انا ولادي اتفاجاء اتفزعت
حمزه بغضب وغيره ومسكها من دراعها وشـ.ـدها عليها :نورررر انت مافيش فايده عايزني افقد عصابي عليكي وقولتلك متنطقيش اسمو وعايزه تخلي بيتو عشان لو ضـ.ـر.بتك تاني فكرك اني هعملها تاني مستحيل ولاه انا اصلا هخليكي تروحي بيتو مش لما اسمحلك تطلعي من البيت الأول انتي هتفضلي هنا ولما تتطلعي هتطلعي معايا انا وبس وانتي مش مسامحاني اما للي كانت في حـ.ـضـ.ـني من شويه بتقولي بسرعه ياحمزه دي مين اهاااااا تحب اثبتلك انك سامحتيني
وجـ.ـسمي عملت كده عشان احس بنفس ألمك
نور بخجل:انت لمستني بس عشان جـ.ـسمي اتعود عليك ومنكرش اني بنسي نفسي وانا في حـ.ـضـ.ـنك بس قلبي لسه موجع ياحمزه وبعدين هو قربك ليا انك لمستني يبقي اني سامحتك عمر كان المسامحة بعلاقه ياحمزه لازم احس انك فعلا عايزني اسامحك وانت عملت اي جيت اتكلمت حكيتلي للي حصل واتاسفت ونمت معايا هو ده الاعتذار بنسبالك ياحمزه وانا مش مسامحك
1
نور بدمـ.ـو.ع بتلمع :لأنك وجعت قلبي ٣ مرات اول مره لما شكيت فيا وتاني مره اما ضـ.ـر.بتني عارف وقتها شوفتك اخويا هو بيضـ.ـر.بني خوفت منك خوفت من اماني وسندي وحبيبي للي قلبي عشقو وخلتني اتحمي في ابنك لاني خايفه منك و٣ مره لما ذيت نفسك لأني رغم اني عايزه ابعد وتطلق منك بس قلبي ده مش هيقدر يشوفك موجع انا للاسف قلبي مش عارفه اخليه يقف عن حبك ولاه عشقك ياحمزه عارف انت لعنه حب اتصابت بيها في قلبي ومش عارفه اشفي منها ولاه حتي قدرت اخد خطوه البعد كنت بفكر فيك قبلي انك هتتعب ببعدي وانا هموت في بعدك انا هفضل هنا ياحمزه بس لحد ما تقدر تخليني اسامحك وتثبتلي حبك وعشقك مش بقربك مني ولاه انك تنام معايا اثبتلي حبك ياحمزه وعرفني بتحبني اقد وقتها قلبي هيسامحك لحد وقتها كل واحد فينا في مكانو بعد اذنك هاخد شارو عشان عايز أولادي
حمزه اتصـ.ـد.م من كلامها للي اتفاجاء بيه ومتوقعش انها هتعمل كده وأقسم انو هيخليها تسامحوا بس يخلص من العقارب للي عندو الاول
************************
اول خطوه عملها حمزه انة رقبهم كويس جدا وعرف انو عندهم صقفه مخدرات هتتسلم بعد يومين وبكره كمان للي هيستلمو جوز اختها خطط ودبر بمساعدة الشرطه
تاني يوم من هناك الشرطه مسكت جوز اختها متلبس هو بيطلع المخدرات من الاجهزه وحرص انو عادل وداليا وامهم ميعرفوش اي حاجه كان صابر ومستحمل انو يشوفهم لحد ما يخطط ويخلص منهم عشان هما بيهرب المخدرات عن طريق شركة هو للي كان هيبقي مسئول اقدم الشرطه لو ما عملش كده
تاني يوم خرجت داليا واخوها من البيت وصلو مكان تسليم البضاعه واول بدوء يسلمو هجمت الشرطه ومسكتهم كلهم واتفاجاءت داليا بحمزه أقدمها وعدي ابنها ومومن لكن للي ماكانتش تتوقع انو عايش محمد للي جاي وسند درعو علي مومن وتاني مساك عكاز بيها بسند بيها لانو لسه بيعمل علاج طبيعي علي رجلو واقف أقدمها حمزه وابنها بنظره كلها وجع وقهر من ان ادي امو
عدي :ليه ليه تعملي فينا كده ردي مخدرات بابا حرمك من ايه كل حاجه كانت عندك عمرك ماحساستيني ان انتي امي ابدا عمرك ما اخذتني في حـ.ـضـ.ـنك كانت أمي وللي بتاخدني في حـ.ـضـ.ـنها عمتي رغد عارفه انا مش فاكرلك اي حاجه حلوه عملتيها معايا انا بكرهك
.حمزه بغضب:عارفه ياداليا كان نفسي اموتك بايدي بس انتي خساره اني اوسـ.ـخ ايدي بدم وحده زايك بكره نفسي كل ما اتفكر اني اتجوزتك امسكتها الشرطه عشان تروح القسم اتفاجاءو كلهم مسكت المسدس من العسكري من غير ما ياخد بالو ورفعت المسدس في وش حمزه
داليا بدمـ.ـو.ع :انا عمري ما حبيتك اتجوزتك عشان فلوس عارف انا بكرهك ياحمزه عارف ليه لان صاحبك ده انا حبيتو قبل رغد وقالتلو قبل ما اتجوزك قالي انتي بنت عم صاحبي وانا مش بحب غير رغد وقولت لحمزه واتقدمت ليه اتحليت عليه لكن اتمسك بحبو لرغد كنت بحقد عليه كل ما اشوف نظرات الحب في عيون ليها انا سقطت رغد في الحمل مرتين بس هو بعدها اخدها وسافر ٥سنين ورجع معاها اولادو قررت اني انتقم وعمل لنفسي ثروه علي اي حاجه مخدرات وبيع أعضاء وبنات صغيره وخونتك اصلي حلوه بعجبهم وعلي فكره انت ممكن دولوقت متلحقش حبيبت قلب هي وابنها اصلي قولت لأمي واحنا جايين ..............
1
ياتري ايه للي هيحصل مع نور
↚
ممكن متلحقش حبيبت قلب هي وابنها وبنتها اصلي قولت لامي بعد امشي تخلص عليهم هتحط سم للأطفال في اللبن وهي هتطلع تكب علي شقه رغد بنزين وتولع فيه واخلص منهم
عارف انا بكرهك انت وعيالك بس مش هموت وحدي هاخد صاحب عمرك معايا عشان انا بحبو بس هو لاه يبقي اخدو معايا لسه هتضـ.ـر.ب محمد برصاص واقف اقدمها عدي واخد طلقه جرحت دراعه بس لما شافت شرطه خالص هيمسكوها وهي اعترفت بكل الجرائم للي عملتها ضـ.ـر.ب نفسها برصاص في دماغها (عاشت زنيه مجرمه ومـ.ـا.تت كافره خسرت الدنيا وخسرت الاخره و الدنيا فانيه لكن الاخره دائمه )
واخدت الشرطه جثتها وعادل مشي مع الشرطه وعدي ربط دراعه لما اخدو مومن علي المستشفي
وجري حمزه ومحمد علي البيت يلحقو نور قلبو
وأولادهم لأنهم اولادة فعلا كفايه انهم من نور وأمانه إيهاب
لحقها كانت بتكب البنزين اقدم شقه رغد جواها نور وأولادها ورغد أولادها مسكها والشرطه قبضت عليها وكده انتهي شر داليا واخوها وامها
كلهم اتفاجاو من للي حصل للي حمزه مومن وعدي بيقوله واتفاجاءو بللي حصل لمحمد ورغد كانت هتموت علي جوزها بعد للي عرفتو وشافتو ماسك عكاز
مالك متفاجاءش لانو عارف امو بس كان نفسو تحبو زاي اي ام
فات فتره مش كبيره بس نور زاي ماهي مش راضيه تسامح حمزه وبتعذبو ببعدها عنو وقعدت هي اولاد في شقه فاضيه بعد ما رجع جوز رغد وحمزه مش عارف يخليها تسامحو وهو متعذب عشان بعيد عنها قرر يشوف فيلا ينتقل من المكان ده نهائي
وعرف ان في كمبوند النمر عبـ.ـاره مجموعه فيلات والقصور وعمارات وعقارات كبيره رتب معها موعد
********************
حمزه راح للنمر
حمزه :السلام عليكم ازيك يا استاذ برق
نمر :هه استاذ لاه قولي تايجر
حمزه بــــاستغرب :قولك ياتايجر زاي مش حضرتك استاذ برق ولاه انا غلطت انا حساس اني غلط لانو يعني حضرتك لبس كاجول مش بدله واظن ان صاحب كمبوند راجـ.ـل كبير في العمر
النمر بضحك عالي :ههههههههه لاه انت مغلطتش انا برق النمر بس بحب اسم تايجر شويه وكمان بنسبه لبس كاجول مش انا للي بعرف البس بدله والجو ده خالص
حمزه بجديه :طيب عشان ما اخدش من وقتك كتير انا عايزه فيلا كبير بس ياريت يكون مكان منفصل عن التاني لانو عائليه هتعيش مع بعضها
النمر:فهمت طلبك في فيلا عبـ.ـاره ٣ فيلا مع بعض بس بجنينه واحده مقفول عليهم صور واحد وبوابه واحده بس كل فيلا منفصله عن التانيه
حمزه :ايوه بضبط كده انا عايز دي واتفق خالص انو ياخد دي ويعملها مفاجأه لنور قلبو
اتفاجاؤ بعدي عايز يخطب شذي بنت موظف عندو اتفق معها وراحو وطلبها من ابوها لعدي بس (جنون عدي الشبل من ذاك الاسد الاربعيني) اتفاجاء ابنة جايب الماذون واقنع ابوها انو يكتب عليها كل حاجه جاهزه واسبوع هيتجوزو
↚
فراش حمزه ٣ فيلا واحده ليه هو نور قلبو وامو وملك ومالك
1
واحده لمحمد ورغد اولادهم
واحده لعدي ومراتو
عملو فرح لعدي كبير كل فتره دي نور زعلانه لانو ولاه مره فكر يرضيها
جبلها فستان رقيق ابيض وأصر انها تلبسو ولبست واتفاجاءت انو بيعترفلها بحبو اقدم اهلو وأقدم الناس كلها فرح خالص وعدي اخد شذي وطلع جناحو
🔞🔞🔞
عدي دخل شايل شذي ونزلها وقفل الباب وحـ.ـضـ.ـنها اخيرااا بقيتي ليا شذي
وقرب منها ساعدها تفك طرحه واقف فتح سوسته الفستان وبــــاسها من كتفها ورقبتها بقوه هو واقف وراها وبعدت وجريت علي الحمام غيرت وطلعت شافت عدي واقف مستنايها عشان يصلو وصلو مع بعض وقرب من شفايفها بــــاسها بقوه وقلعها الاسدال ونزل علي رقبتها بــــاسها ومصها بشهوه
عدي :طلعي صوتك ما تكتميش انطقي قولي اسمي يا شذي ونزل لبطنها بــــاسها وقلعها الاندر شاف انوثتها الوردي جميله هجم عليها بشفايفو وامتصها بقوه وضاجعها بالسانو وقام واقف وقلع بنطلون والبوكسر
وبيدعك صدرها وبيحتك برجولتو علي انوثتها اقتحامها فجأه صرخت ودمـ.ـو.عها نزلت اخد دمـ.ـو.عها بشفايفو اهششش اهدي خالص ياروح عدي الف مبروك ياقلبي اتوجعتي بس هتتعودي عليها.
شذي:عدي اهااا بيوجـ.ـع بس مش عارفه حساس حلو رغم الوجع
ابدء يتحرك جواها ببطي وشويه اتحرك بسرعه اول ما سمع اتاوها
عدي اهاااااا جميل بقيتي ملكي بحبك ياشذي واخيرا بقيت ملكو واتجوز عدي من شذي
وانتهي 🔞🔞🔞🔞
حمزه واخد نور وامشي في العربيه ونور فرحانه بل عملو عشانها وعرفت كمان الفيلا للي اشترها عشانها وعشانهم كلهم
حمزه في العربيه مع نور بعد الفرح ما خلص :
نور :حمزه انت جبت منين بقي فكره انك تعترف بحبك اقدم ناس دي كلها انت مـ.ـجـ.ـنو.ن ياحمزه
حمزه بضحك :ايوه مـ.ـجـ.ـنو.ن مـ.ـجـ.ـنو.ن بيكي وجبت منين الفكره كان في واحد مـ.ـجـ.ـنو.ن زاي بس صغير في سن بس شافتلو فيديو هو بيعتذر لحبيبتو اسمو أدهم فاخدت الفكره اني اعترافلك بحبي واقدملك فيلا مكان وبدايه وصفحه جديده مع بعض يانوري
نور:حد قالك قبل كده اني بعشقك وعلي الفكره انا كمان عندي مفاجاء بس لما نوصل بس مقولتليش احنا رايحين فين علي فيلا
حمزه ومسك ايديها بيبـ.ـو.سها : رايحين فين هاخد علي جزيره اسمها جزيره ملاك الزعيم وبيقولوا انو خطفها عليها فاحنا هنروح هناك
نور"وانت هتخطفني زاي الزعيم وبعدين حد يخـ.ـطـ.ـف حد يقولو
حمزه بضحك :ههههه لاه انا مش زاي الزعيم هو خطفها لكن انا خطفت قلبك الاول وبعدين بقيت مـ.ـجـ.ـنو.ن نور قلبي
2
سافر حمزه ونور جزيره ملاك الزعيم
شالها ودخل الجناح للي حجزو لأنها نامت في طياره
صحيت من نوم اتفاجات انها نايمه بس عريانه وهي اخر حاجه فاكره لما كانو علي طياره شافت حمزه طالع من الحمام ولفف فوطه علي وسطو
🔞🔞🔞🔞
نور :حمزه انا نايمه كده زاي
حمزه :انا للي قلعتك هدومك يانوري انا بعيد عنك اقد ايه ١٠ ايام وهعوضهم كلهم واخد حق حرماني وشوقي ليكي ورغبتي انك حتي تحني عليا تنامي في حـ.ـضـ.ـني
شـ.ـد الفوطه من علي وسط
وهجم علي شفايفها قبلها بقوه بقسوه بشوق برغبه شـ.ـديده امتصها وعضها بــــاسنانو لحد ما جابت دم ومسك صدرها بقوه بيدعكو جـ.ـا.مد ونزل علي رقبتها قبلها وامتصها وهي بتتلوي وبتاوه تحتو وهو بيحتك برجولتو علي انوثتها بشهوه
واتفاجاء بيها بتبعد واتقلبت بيه هو تحت وهو فوق نزلت علي شفايفو قبلتها بقوه وامتصت شفايفو ولسانو ونزلت علي رقبتو عضلات صدرو بــــاستها وبطنو بــــاستها ومسكت رجولتو دخلتها جوه فمها بتمصو بشهوه فظيعه هو بيتاوه جـ.ـا.مد ومسك شعره وبقي يتحرك جـ.ـا.مد ويدخلو وطلعو من فمها ونزل في فمها وابتعلتو كلو ونزل علي انوثتها امتصها بقوه وشهوه صرخت واتاوهت ومسكت شعرو ونزلت شهدها كلو في فم حمزه امتصو ودخلو رجولتو كلها جواها مره واحده صرخت وغابو في عالمهم الجميل فتره واخيرا ارتح حمزه ونور انتهي 🔞🔞🔞
نور :حمزه في مفاجاء هي ممكن تمنعك تاخد حقك اني بعدت عنك الفتره دي كلها
حمزه وهو اخدها في حـ.ـضـ.ـنو:ايه هي نور قلبي
نور:في انو انا حامل
حمزه نط انت بتقولي ايه حامل بجد يعني هتجبيلي بنوته شبهك كده
نور بضحك :ايوووه بس افرض جاه ولد
حمزه :لاه عايزه بنوته بس ايه ده لو بنوته هييجي للي ياخدها مني ويتجوزها لالالا انا مش جوزها هي هتبقي حبيبت ابوها خلص الكلام
نور بضحك:ههههه انت مـ.ـجـ.ـنو.ن خالص بقيت بنت وكبرت ومش عايز تجوزها انا بحب مـ.ـجـ.ـنو.نننننننن
حمزه بضحك بحب :هعمل ايه ما انتي بقيت جنون الاربعيني يانوري
ولدت نور وجابت فعلا بنوته زاي القمر وسموها جوري
تمت الحمدلله ويارب تكون كانت روايه خفيفه ظل عليكم وعلي قلبكم ويارب تكون عجبتكم
لو خلصتي الرواية دي وعايزة تقرأيي رواية تانية بنرشحلك الرواية دي جدا ومتأكدين انها هتعجبك 👇