رواية في هواها اسير اسر وفريده كاملة جميع الفصول

رواية في هواها اسير هي رواية رومانسية تقع احداثها بين اسر وفريده والرواية من تأليف يمني محمد في عالم مليء بالتناقضات والأسرار تتشابك مصائر شخصيات رواية في هواها اسير لتجد نفسها في مواجهة قرارات صعبة تُغير مجرى حياتهم إلى الأبد ان رواية في هواها اسير هي قصة عن الحب الذي يتحدى الزمن والمصير الذي يفرض نفسه والأرواح التي تسعى خلف الحرية والسعادة بين الأمل واليأس وبين القوة والضعف ينسج رواية في هواها اسير تفاصيل حياتهم في معركة غير متكافئة مع القدر لتكشف كل صفحة عن لغز جديد يقود القارئ نحو نهاية غير متوقعة

رواية في هواها اسير اسر وفريده كاملة جميع الفصول

رواية في هواها اسير من الفصل الاول للاخير بقلم يمني محمد

انتي مراتي على الورق بس انتي فاهمه غير كده لا
اخرك هنا زي الشغالين الا عندنا 
وهو يحدفها على السرير  بعصبيه  ويخرج من إلاوضه
أسر. _خل*عيها  انتي  فستان الفرح بقا  ياماما  بعصبيه 
الهام =حد يسيب عروسته يوم الداخله ويخرج انت مـ.ـجـ.ـنو.ن عايز الناس تاكل وشنا 
أسر... احمدي ربنا انها نالت لقب عروسه أسر الأنصاري
الهام.. مش كده ياابني حـ.ـر.ام الناس تقول علينا ايه ولا تقول على عروستك ايه يقولوا عليها ش"مال
أسر.. انتي عارفه اني مش بيهمني حد
لو انتي عامله حساب الناس من الاول انا قولتك دي لا وبلاش من الاول انتوا صممتوا اتحملوا بقا
الهام.. وهي ذنبها ايه بس يااسر ياابني
أسر. بعصبيه ذنبها انها وقفت عليا وهي عارفه اني مش عايزها من الاول
الهام.. مش ذنبها لوحدها كفايه انها وقفت تدخل من غير فرح
أسر.. هي كانت تطول اساسا ولا كانت تقدر ترفض
وابقى بلغي بابا اني مش لعبه في ايده
ووهو يرزع الباب وراه ويركب عربيته ويطير  بسرعه البرق
#الإمبراطور القاسي
#بمني محمد 
الهام.. حـ.ـر.ام يابني دا حـ.ـر.ام والله البت الا فوق دا ذنبها ايه. عريسها يسبها يوم فرحها  لوحدها ليه 
كوثر الشغاله.. اهدي ياهانم  علشان الضغط هيعلي عليكي كده
الهام بحـ.ـز.ن وهي تطلع السلم. ابني هيمـ.ـو.تني ويخلص عليا انا وابوه
وصلت لاوضه مقفوله
وخبطت الباب ثم دخلت
عروسه تجلس على حرف السرير بتاكل في ضوافرها بتهزر رجلها من كتر التـ.ـو.تر والخـ.ـو.ف
الهام وهي تقرب ليها.. فريده يابـ.ـنتي
فريده. بصوت كله حـ.ـز.ن وكـ.ـسره نعم
الهام.. مالك بس يابـ.ـنتي
فريده.. مفيش
انام هنا ولا انام فين ولا انام على الأرض
الهام.. انتي بتقولي ليه كده دي اوضتك ودا بيتك نامي في اي مكان يعجبك
فريده.. ازي وأسر قالي اني زي الشغالين الاهنا
بدmـ.ـو.ع
الهام.. لا ياحبيبتي هو نزل علشان. وهي تتهته
فريده.. انتي مش محتاجه تبرري عذر ياطنط
هو عنده حق من الاول مكنش المفروض اتعصب على الجواز مني 
الهام. اهدي بس بافربده انتي ذنبك ايه بس من الأحصل
لكي
فريده. وهو ذنبه ايه بس ياطنط يوافق على وحده زي كده
الهام.. انتي حلوه اهوا
فريده... بدmـ.ـو.ع امال سابني ليه هو انت مقولتلهوش على حكايتي 
في مكان آخر 
أسر بغضب.. ذنبي اني عرفت حكايتها   متأخر علشان كده سبتها
دارين.. وهي ايه حكايته يااسر الا تخليك تسيب عرستك يوم الداخله وتجي عندي هنا
أسر..وهو بفتكر
؟؟؟؟؟
فريده... هو انا عملت ايه علشان يعمل معايه كده
الهام.. اهدي بس يابـ.ـنتي اكيد في حاجه وان شاء الله ربنا يحلها 
فريده..هو انتوا غـ.ـصـ.ـبتوه علي الجواز مني
الهام.. لا يابـ.ـنتي. أسر مش صغير علشان نغـ.ـصـ.ـبه
فريده.. امال فيه ايه سبني يوم فرحي ازي
الهام.. اهدي ياحبيبتي بس كده وقومي غيري هدومك وان شاء الله كله هيتحل
قومي يابـ.ـنتي ربنا يهديكي
وسابتها وخرجت
فريده وقفت قدام المرايا تبص على نفسها
وتقول.
 لو بيحبني مكنش سابني ازي يسبني كده وانا بفستاني. ياه أهون عليك يااسر
فضلت تعيطت   وغيرت الفستان
ودخلت في نوبه عـ.ـيا.ط وراحت في النوم 
....
في مكان آخر.. 
أسر فضل يفكر ومتعصب 
 وبيحاول ينسى
دراين.. مالك بس يااسر احكيلي
أسر.. مفيش
دراين...... مفيش ازي حد يسيب عروسته يوم فرحها ويجي هنا
أسر.. عرستي ازي وهي في دmاغها حد تاني يعني انا تصليح لغلطه الهانم
دراين. قصدك ايه
أسر.. بعصبيه. مفيش حاجه انا همشي
دراين. استنى يااسر فاهمني في ايه وهي تم*سك في دراعه
أسر ز*قها وخرج وشر الدنيا في عينه ومستحلف لعروسته
دراين بغ*ضب.. هو م*جنون دا ولا ايه 
في الفيلا
الهام.. عجبك كده يامرتضي اهوا ابنك ساب عروسته ونزل
مرتضى.. انتي بتقول ايه ازي دا يحصل ومتقوليش
الهام........ اقولك ايه ماانا قولتلك من الاول بلاش تظلم البت دي مع ابنك
مرتضى.. ابنك حاله مش هيصلح غير بالجواز عجبك لا هو فيه دا
الهام. والبت دي ذنبها ايه هي دي وصيه امها وابوها لينا دي يتيمه حـ.ـر.ام كده
مرتضى.. أنا هستني  لما يرجع واتفاهم معاه
الهام.. لا لا سيبه لما يهدي مش ناقصين مشاكل انا هديت البت بكلمتين لحد الصبح ويكون رجع
ونتفاهم معاه 
مرتضى. خلاص تعالي ننام والصبح يحلها ربنا
بعد دقايق معدوده
أسر وصل البيت مش شايف قدامه من كتر الغضب 
طلع على فوق زي الم*جنون
دخل اوضته
لقا فستان الفرح مرمى على الأرض
وفريده نايمه  
وجلع الجاكت ورمه على الأرض
بصوت يلفت 
فريده بفزع.. في ايه
أسر.. ايه ياعروسه حد ينام يوم فرحه 
فريده بخـ.ـو.ف.. قول لنفسك حد ينزل برده يوم فرحه
ابعد عني بعد اذانك 
آسر.. ماهو لازم انزل وسبك علشان انسى
فريده.. ينسى ايه انت مـ.ـجـ.ـنو.ن
أسر.. وهي يم*سكها من درعها بشـ.ـده انتي هتعملي عليا شريفه ولا ايه
فريده. أنا اشرف منك ياح*يوان 
أسر. ض*ربها بالقلم 
بدأت في الص*ريخ 
لكن الا حصل..كان مفاجاه
أسر...قولت مش عايز اسمع صوت 
فريده.. بدmـ.ـو.ع ابعد عني
أسر... لا لا انتي بتقول ايه  
فريده.. بدا صوتها بعلي ويعلي
قامت الهام ومرتضى مفزوعين من النوم على صوت ص*ريخ فريده
الهام.. في ايه ايه الا بيحصل استرها يارب
مرتضى.. لا ابنك المـ.ـجـ.ـنو.ن هيم*وت البت في ايده
الهام.. طلب هنروح يعني ولا هنعمل ايه
مرتضي.. لا نفضل هنا لما البت تم*وت في ايده امشي قدامي يالهام تعالي نشوف في ايه
وطلعوا جري على اوضه أسر وفريده
اول ماااسر سمع صوت الخبط. حط ايده في رق*به فريده ونظر ليها نظره كلها غض*ب ورعـ.ـب وقال
عارفه لو سمعت صوتك قدامهم هعمل فيكي ايه
فريده.. بدmـ.ـو.ع حاض
أسر.. قومي ادخلي الحمام تعدلي لبسك دا وتطلعي مبتسمه فاهمه
فريده.. وهي تحاول تقوم. حاضر
وفعلا دخلت الحمام الا في اوضتها تعدل ملابسها
وأسر راح يفتح لابوه وأمه
#الإمبراطور القاسي
أسر بهدوء متصنع... اتفضلوا في حاجه ولا ايه
الهام.. فريده فين وهي تدخل مسرعه الي الاوضه
أسر.. في ايه ياأمي داخله كده ليه هو انتي ناسيه ان النهارده دخ، لتي يعني مينفعش تكونوا هنا
مرتضى.... مراتك كانت بت*صرخ ليه
أسر.. عريس جديد بقا يابابا
مرتضى. والله وهو يضع يده على كتف أسر
عايز تقنعني انك مبسوط ومكنش ص*ريخ استغاثه
أسر.. ايه ياجماعه عريس ويحقلي كل شي
الهام.. مراتك فين
أسر... بوووه بقا ياماما هو انا انزل واسيبها مش عاجب وأفضل معاها مش عاجب
الهام.. سمعت صوت مايه في الحمام خبطت
فريده يافريده افتحي ياحبيبتي انتي كويسه
فريده. وهي تبكي على آخرها بس تحاول أن تهدي من صوتها ايوه ياطنط كويسه
الهام.. طاب اخرجي اشوفك علشان اطمن عليكي
فريده وهي تعدل ملابسها وتهدي من روعها وفتحت الباب
لقت أسر في وشها وينظر لها بتوعد
استجمعت قوتها وابتسمت وقالت نعم ياطنط
الهام وهي تقرب لها وتقول مالك يافريده
فريده.. أنا كويسه مفيش حاجه
وهي تنظر لأسر
الهام.. حست انها خايفه تتكلم قدامه
قالت امراتي متاخد أسر وتشربوا حاجه في الجنينه
أسر... ماما انا عريس  مينفعش كده
مرتضى... ولما انت عارف  خارج ليه
أسر......................... واديني جيت وانتوا مش مديني فرصه اقعد مع عرستي
الهام.. لو سمعت يامرتضي خذ أسر وانزلوا الجنينه شويه
ياما اخد انا فريده عندي الاوضه شويه
أسر. بع*صبيه. تبقى تتحرك كده من مكانها وتشوف الا هيحصل
مرتضى.. انت بتهددها  وانا واقف مش مكفيك انا مامتك ولا ايه
الهام.. انتي تجننت ياولد
أسر بعصبيه.. يووووه بع*صبيه انا زهقت بقا انا سيبلكم الاوضه والعروسه ونازل 
وفعلا سابهم ونزل
فريده.. بدmـ.ـو.ع وانهيار
الهام.. مالك يابـ.ـنتي بس اهدي
فريده.. مفيش
مرتضى. طاب انا هنزل اشوف المـ.ـجـ.ـنو.ن دا علشان تاخدوا راحتكم مع بعض
وخرج وسابهم في الاوضه
الهام. احكيلي يافريده مالك
فريده.. مفيش حاجه
الهام.. هو انا مش زي ماما الله يرحمها احكيلي ومتخافيش مش هقول لأسر حاجه
فريده. معرفش بيقولي كلام غريب كده محسسني اني ش*مال او جيه من الشارع
الهام.. لا لا اهدي بس يمكن تكوني فهمتي غلط. وبعدين ايه على وشك دا
فريده.. هو ياطنط
الهام.. يانهار مش فايت. الموضوع دا ميسكتش عليه
فريده.. لا ونبي انا خايفه يعمل فيه حاجه
الهام... متخافيش اهدي بس وارتاحي َمتخافيش
وسأبتتها وخرجت
وفريده قاعده على الكرسي خايفه
#بمني محمد 
في الجنينه
مرتضى.. مش كده ياابني محدش يعمل كده مع عروسته
أسر..ومحدش يجوز حد غـ.ـصـ.ـب عنه
على دخول الهام في الكلام
الهام بعصبيه على أسر.
مش دي فريده الا كنت ه*تمـ.ـو.ت وتجوزها ايه الأحصل
أسر. كنت لكن خلاص مش انا إلا اجوز واحده مق*ضياها
الهام.. وهي تض*رب أسر بالقلم اخرس َمتقلش عنها كده
البت اشرف من الشرف
على صوت كوثر الشغاله
كوثر.. أسر بيه في حد ساب لحضرتيك الطرد دا والجواب دا وقال محدش يفتحه غيرك انت
أسر. بغضب حد مين
كوثر.. معرفش مين
خد أسر فتح الطرد زاد جنونه وبعدين فتح الجواب اتجنن اكتر على صوت رنت تليفونه
وشخص بيقوله.. مبروك على مقلب العروسه انا اكسب الرهان المره دي يا أسر
وقفل السكه
وحدف الطرد على الأرض والجواب وقال ادي الهانم الا انتوا بدفعوا عنها
انصدm الجميع 
وطلع وشر الدنيا كله في وعيونه عند اوضه فريده
اسر كان عامل زي المج*نون محدش عارف يسيطر عليه
طلع على فوق مسرعا
بس جاله تليفون
=ايه ياعريس ان شاء الله هديتي تكون عجبتك اهوا علشان تعرف انك واخد
 عرستك خ*بره وواخد فضلت رامي البحيري
وقفل السكه
من تعصب أسر حدف التليفون في الأرض من كتر الجنان والغضب 
....... 
دخل الاوضه عند فريده لقاها قاعده بتعيط زي الأطفال
ش*دها من دراعها
فريده. اها دراعي في ايه
وهي تحاول تفلت منه
أسر.. هو انا لسه عملت حاجه. دا انا ه*دفنك النهارده ايه دا 
وحدف في وشها صور مع شخص.
وقعت الصور تحت رجليهم
فريده وهي تنظر للصور ثم تنظر له وانت مالك مش انا مش فارقه معاك خلاص اعمل الا انا عايزه
ض*ربه بالقلم بقسوه شـ.ـديده
وقعت ارضا جنب الصور
اسر وهو يضغط على ايدها بج*ذمته
ويقول..ع فتى انك حشره وممكن ادوس عليكي في اي وقت
فريده بص*ريخ دmـ.ـو.ع 
تركها ورراح بقفل باب الاوضه علشان سمع صوت رجل امه وابوه  طلعين على السلم قفل الباب
وراح ج*ذبها من شعرها وح*دفها على السرير قدامه وقال
يعني انتي فاكره علشان انا قولتلك انك زي الشغالين الا هنا انك كده هتدوري على حل شعرك
فاكرني هغلب ببكي دا انا ادف*نك بأيدي واحلف واقول مشفتكيش.
فريده.. انت بتعمل فيه كده ليه طالما مش عايزني بتتحوزني ليه
أسر.. اسمعي بلاش تعيشي عليا دور البـ.ـنت  الش*ريفه دي
علشان مش هينفع معايه انا شفت كل حاجه بعيني وكمان اهوا باقي الحاجات اهي صور ويعالم لسه في ايه
فريده.. انت مريـ.ـض نفسي والله بص*ريخ
أسر. أنا.
اسمعي بـ.ـاروح امك اظبطي معايه علشان تخرجي من هنا على رجلك بدل قسيمة جوازك
 الا انتي ماضيه عليها تبقى شهاده وفاتك
#الإمبراطور القاسي
فريده انت عايز مني ايه
أسر.. طالما كده كده جوازه محسوبه عليا يبقى عايز حقي الشرعي منك ولا تكوني مش بـ.ـنت
فريده بدmـ.ـو.ع انا
أسر 
هدفعي عن نفسك تقولي ايه  الإثبات مش كلام 
فريده.. لا ملهوش لازمه الدفاع عن نفسي طالما كده كده انت مصدق يبقا صدق
أسر تصدقي انت بجحه اوي بس عادي بقا اهي جوازه والسلام فتره معينه
فريده.. طلقني
أسر... عايزه تطـ.ـلا.قي مني  علشان تروحي لحبيب القلب احلمي أسهل من الطـ.ـلا.ق انا هخليكي كده زي البيت الواقف لا منك مجوزه ولا منك مطلقه
فريده.. خلاص انا همشي من هنا
أسر وهو متعصب ليه راحه فين لحبيب القلب ولا انا مش مالي عينيك
فريده. كفايه بقا بص*ريخ
أسر ض*ربها تاني وحدفها على الأرض
وقالها دا مكانك وهت*نامي هنا على الأرض وهعلمك  ازي بعد كده تعلي صوتك في وجودي
على خبط الباب
الهام.. افتح ياسر مش كده ياابني
مرتضى..دا آخر تربيتي ليك بااسر
أسر بجنان.. لو سمعتي ياماما انا بتكلم مع مراتي
وانت يابابا مش كان كل الا همك اجوزها اديني احوزتها سبوني بقا بعد اذانك عايز انام
الهام.. يابني اسمع
أسر.. بغضب قولت خلاص بدل مااق*تلها دلوقتي
على صوت الشغاله
رامي بيه جاي يبـ.ـارك لأسر بيه تحت
نار ومسكت في أسر من الغ*ضب شـ.ـد فريده من دراعها وقال انتي لسه بـ.ـنت ولا الواد ...
الود دا قربلك انطقي
عارفه لما تتجوزى واحد وتضحي تلاقي نفسك في ح*ضن واحد تاني خالص
#الإمبراطور القاسي
#بمني محمد
#البـ.ـارت 5
فريده.. بخـ.ـو.ف لا والله مفيش اي حاجه من الكلام دا
أسر.. امال ايه الا جابه دلوقتي
فريده.. معرفش
أسر بصوت عالي
انزلي باكوثر  قدmيله حاجه قوليله الباشا نازل اهوا
كوثر. من وراء الباب تمام
مرتضى.. خاليك انت وانا هنزل انا
أسر. بحدف فريده على الس، رير
و يفتح الباب
بابا لو سمعت انت وماما روحوا كملوا نومكم دا ضيفي انا وجاي يبـ.ـاركلي انا
الهام.. يابني مش عايزين مشاكل
أسر... ماما مجرد مجيه هنا في اليوم دا
دا اهانه ليا لكن انا هعرف اردلهالو بالذوق
كملوا نومك انتوا وانا هتصرف
وفعلا مرتضى والهام دخلوا اوضتهم
الهام.. أنا مش مطمنه خالص انا هتصل ب عبدالله اخويه يجي حاسه ان هيحصل نار
مرتضى.. الموضوع مش مستاهل متقلقيش عبدالله في الوقت دا
الهام.. لا مستاهل وبعدين أسر بيسمع كلامه انا هرن عليه
************
أسر وهو يرتدي ملابسه علشان بنزل لرامي
وفريده قاعده على السرير خايفه منه
فتح الدولاب واختار لبس  يجنن وحدفه على الس*رير
وقالها  اطلعي الاقيكي لبسالي دا
فريده. وهي تنظر للبس باشتمزار مش قولت مراتك على الورق بس لازمته ايه اللبس دا بقا
ش*دها من دراعها بعن*ف
لا ماانا غيرت كلامي  انتي مراتي  في الفتره دي علشان هو إلا يبقا واخد فضلت أسر الدسوقي
وح*دفها على الس*رير وقالها بصوت عالي
سمعتي انا قولت ايه لو طلعت لقيت كلامي مش متنفذ هزعلك
وخرج وقفل الاوضه ونزل على تحت يقابل رامي 
رامي.بضحكه صفراء . معلشي بقا ياعريس نزلتك  اعذرني
أسر... متقلقش الفرح  خلص من بدري اخوك 
رامي باستغراب.. ياراجـ.ـل معقوله مع اني وصلني كلام انك نزلت وسبت عرستك
أسر. بضحكه.. دا انت متابع بقا 
رامي.. امال لو مش هتابع فريده هتابع مين
أسر وهو يم*سكه من رقبته بع*نف
لو سمعت اسم مراتي على لسانك تاني هق*تلك
رامي.. اهدي على نفسك انا مبخفش فريده دي بتاعتي انا وانت عارف ورغم كده اجوزتها انت فاكرني هسبهالك تبقا محنون
مش رامي البحيري الأحد ياخد حاجه منه وهو لسه مشبعش منها او عينه فيها
أسر وهو يض*ربه باللكمه في وشه اخر مره اسمها لسانك ينطقه دلوقتي دي مراتي لما أطلقها ابقا خدها َدا طبعا  مش بالساهل   غير كده  على جث*تي
رامي وهو يسحب سلاحه خلاص تبقا على جث*تك
على دخول عبدالله خالي أسر على اخر لحظه
وهو يش*د المسدس من ايد رامي
(عبدالله اخو الهام ام أسر يعني خالي أسر مش كبير في السن لسه اعزاب يعني أكبر من أسر ب ٥ سنين ولا حاجه ويشتغلوا سوا )
#الإمبراطور القاسي
#بمني محمد 
عبدالله وهو ي*زعق في الاتنين هو لعب عيال ولا ايه مـ.ـا.تهدوا
رامي.. بيقولي مش هتطولها ياعبدالله
أسر. َانسها خلاص بقت مراتي
رامي.. بعصبيه هق، تلك يااسر هق*تلك
وخرج وعفاريت الدنيا كلها قدام وشه
عبدالله.. يووووه يااسر انت بتنرفزه لو بتردهاله
أسر.... سيلك منه أعلى مافي خيله ي*ركبه
عبدالله.. الموضوع مش سهل زي ماانت فاكر كده
أسر.. فكك منه تعالي نشرب حاجه  قبل مـ.ـا.تطلع لعرستي  حرق دmي
عبدالله.. بضحكه ماشي 
عبدالله.. طاب يلا  علشان تلحق تطلع ترتاح شويه علشان سفرك بكره انت وعرستك
أسر.. مصمم على اني ارتاح  برده 
وبدأت ضحكتهم تعلي وتعلي
فريده كل دا في الأعلى قاعده على الس*رير بتعيط وقدامه اللبس  بتبصله وتعيط وتبص على الصور الا على الأرض وتعيط 
(انا فريده ٢٥ سنه مليش حد بابا وماما مـ.ـا.توا معرفش حد خالص غير رامي. رامي كان خطيبى بس كان بت*اع بنات
وانا كنت صابره برده وفضلت معاه بس كان عنده مشاكل في شغله مع أسر الاهو جوزي دلوقتي
هتسالوني ازي رامي كان خطيبك وأسر هو إلا بقا جوزك
علشان أسر زمان كان بيحب بـ.ـنت ورامي خدها منه وقضي َقت  معاه في غرفه فندق وخلص وبعت لأسر
أسر جه وشاف حبيبته  مع  رامي وضحكه انتصار رامي
على أسر
 وعلشان رامي ميفض*حش أسر ويقول إن هو خد خطيبته 
أسر اتنازل عن صفقه لرامي علشان ميفض*حهوش
ولما أسر عرف بكده قت*لها . بس طبعا الجـ.ـر.ح في القلب لسه )
ولما حب ينقتم من رامي
عامل ايه علشان يجوزني
؟؟؟؟؟؟؟
لبست فستان الفرح  لواحد  واجوزت واحد تاني
بس قبل مافريده تفوق من شردها
لقت أسر قدامها
اتنفضت من الخـ.ـو.ف ولمت رجلها
أسر.. وهو ينظر على القم*يص هو لسه متلبسش
وض*ربها بالقلم على وشها وش ها من شعرها
وقالها بصوت يشبه فحيح الافاعي
اقولك كده كده ملوش لازمه  كده كده 
فريده. بدmـ.ـو.ع. لا ارحم*ني لا ابعد عني
أسر وهو يضع يده على بوقها
ووووووووو
فريده. بخـ.ـو.ف. وعدm رد  وهي تنظر والدmـ.ـو.ع في عينيها
أسر.. ايه ياعروسه مالك مش بتسمعي ولا ايه
فريده... أسر انت عايز مني ايه
أسر وهو. يقرب لها ويقولها
 بعينه عايز حقي الشرعي منك
بس طالما مش هتجي ذوق اخدك انا عاف*يه
وجذبها له
فريده.. بدmـ.ـو.ع.. بس انت اجوزتني علشان تغـ.ـيظ رامي
ولسه مكملتش كلامها فجاءت بق*لم نازل على وشها من أسر اوقعها ارضا
أسر وهو يضغط على وجهها بجذمته
مش مرات أسر المنوافي
الا تنطق اسم راجـ.ـل تاني في اوضه نومه
فريده.. ارح، مني بقا
أسر مفيش رحمه لازم اعلمك. الآداب عاشان الا ياخذك ورايه بعرف اني بعرف اربي
جذب*ها من شعرها وقال
تدخلي زي الشاطره  تغيري هدومك
 وتلبسيلي اللبس  دا وتلم شعرك  وايديك وراكي وتجي قدامي هنا
فريده.. بدmـ.ـو.ع ونبي با آسر ارح، مني
أسر... متطلببش الرحمه. مفيش في قلبي اساسا
غوري يلا
بعد معانه خدت فريده اللبس ودخلت الحمام
فضلت تعيط في الحمام
أسر سمع صوت عـ.ـيا.طها.. قام مزعق فيها وقالها انجزي دل ناادخل اج*يبك من شعرك
فريده بدmـ.ـو.ع. حاضر
أسر في الخارج ان مكـ.ـسرت قلبك يا أمي على حبيبتك قلبك زي ماكـ.ـسرت  قلبي زمان مبقاش انا أسر المنوافي
فلاش باك
الهام... قومي ياقلب ماما فيه عريس ينام احد دلوقتي
آسر.. تعبان من السهر وعايز انام
الهام.. ابقا نام النهارده
أسر قلم منطور من على السرير وقال انام يوو الداخ*له 😒دا عيب في حقي ياام أسر
الهام. بضحك. احرم نفسك ياولد وبعدين الايام جايه كتيره
أسر.. لا لا اليوم الا يغدي مع سها مش يرجع تاني
وفضل يضحك وبهزر
وصلته رساله على فونه
فتح الرساله لقا شخص بيقوله ان عرستك مقضيه ليله في حض*ن رامي البحيري في فندق
أسر مكنش مصدق قال دي مكيده اكيد علشان يبوظوالي الفرح
بس قلق فقال اروح اشوف الليله وياريت ماراح
راح لقاها عروسته في حض*ن رامي 😞
رامي بكل بجاحه.. أنا كنت بساعدك ياصاحبي 🙄
وطبعا صورها معاه
أسر ق*تل سها عاشان شرفه
ولما القضيه انفتحت رامي استغلها ليه
وبعت لأسر وقالها تتنازل عن شركه من شركات مقابل اني مش ابعت الفديو للحكومه
وطبعا. أسر مكش قدامه حل علشان الفضيحه
غير أن وافق
يعني كله تار وبايت
ولسه بيحمل تفكثر سمع صوت فريده  بتقوله انا جاهزه اهوا
لف وجه لها نظر لها  من كتر ماهي حلو قرب عاليها وحدفها على السرير
ووضع رجله على السرير والتانيه على للارض
وقالها
مش تتحركي من هنا هاخد ش*ور واجيلك علشان الداخ*له
وقالها حطي  دي في بوقك
لحد ماطلع
فريده... اسمعي الكلام
فريده حطيت حبابه في بوقها ودخل أسر ياخد شور
بعد فتره طلع من الشور لقا المفاجاه
لقا رامي ورجـ.ـاله وفريده معاه
رامي. برجوله... اخدها ولا اخدك روحك
أسر. بكل هدوء خدها
فريده. بخـ.ـو.ف. وعدm رد  وهي تنظر والدmـ.ـو.ع في عينيها
أسر.. ايه ياعروسه مالك مش بتسمعي ولا ايه
فريده... أسر انت عايز مني ايه
أسر وهو. يقرب لها ويقولها
 بعينه عايز حقي الشرعي منك
بس طالما مش هتجي ذوق اخدك انا عاف*يه
وجذبها له
فريده.. بدmـ.ـو.ع.. بس انت اجوزتني علشان تغـ.ـيظ رامي
ولسه مكملتش كلامها فجاءت بق*لم نازل على وشها من أسر اوقعها ارضا
أسر وهو يضغط على وجهها بجذمته
مش مرات أسر المنوافي
الا تنطق اسم راجـ.ـل تاني في اوضه نومه
فريده.. ارح، مني بقا
أسر مفيش رحمه لازم اعلمك. الآداب عاشان الا ياخذك ورايه بعرف اني بعرف اربي
جذب*ها من شعرها وقال
تدخلي زي الشاطره  تغيري هدومك
 وتلبسيلي اللبس  دا وتلم شعرك  وايديك وراكي وتجي قدامي هنا
فريده.. بدmـ.ـو.ع ونبي با آسر ارح، مني
أسر... متطلببش الرحمه. مفيش في قلبي اساسا
غوري يلا
بعد معانه خدت فريده اللبس ودخلت الحمام
فضلت تعيط في الحمام
أسر سمع صوت عـ.ـيا.طها.. قام مزعق فيها وقالها انجزي دل ناادخل اج*يبك من شعرك
فريده بدmـ.ـو.ع. حاضر
أسر في الخارج ان مكـ.ـسرت قلبك يا أمي على حبيبتك قلبك زي ماكـ.ـسرت  قلبي زمان مبقاش انا أسر المنوافي
فلاش باك
الهام... قومي ياقلب ماما فيه عريس ينام احد دلوقتي
آسر.. تعبان من السهر وعايز انام
الهام.. ابقا نام النهارده
أسر قلم منطور من على السرير وقال انام يوو الداخ*له دا عيب في حقي ياام أسر
الهام. بضحك. احرم نفسك ياولد وبعدين الايام جايه كتيره
أسر.. لا لا اليوم الا يغدي مع سها مش يرجع تاني
وفضل يضحك وبهزر
وصلته رساله على فونه
فتح الرساله لقا شخص بيقوله ان عرستك مقضيه ليله في حض*ن رامي البحيري في فندق
أسر مكنش مصدق قال دي مكيده اكيد علشان يبوظوالي الفرح
بس قلق فقال اروح اشوف الليله وياريت ماراح
راح لقاها عروسته في حض*ن رامي
رامي بكل بجاحه.. أنا كنت بساعدك ياصاحبي
وطبعا صورها معاه
أسر ق*تل سها عاشان شرفه
ولما القضيه انفتحت رامي استغلها ليه
وبعت لأسر وقالها تتنازل عن شركه من شركات مقابل اني مش ابعت الفديو للحكومه
وطبعا. أسر مكش قدامه حل علشان الفضيحه
غير أن وافق
يعني كله تار وبايت
ولسه بيحمل تفكثر سمع صوت فريده  بتقوله انا جاهزه اهوا
لف وجه لها نظر لها  من كتر ماهي حلو قرب عاليها وحدفها على السرير
ووضع رجله على السرير والتانيه على للارض
وقالها
مش تتحركي من هنا هاخد ش*ور واجيلك علشان الداخ*له
وقالها حطي  دي في بوقك
لحد ماطلع
فريده... اسمعي الكلام
فريده حطيت حبابه في بوقها ودخل أسر ياخد شور
بعد فتره طلع من الشور لقا المفاجاه
لقا رامي ورجـ.ـاله وفريده معاه
رامي. برجوله... اخدها ولا اخدك روحك
أسر. بكل هدوء خدها
أسر يشـ.ـد فريده من يدها وبحدفهل على السرير ويقولها متتحركيش من هنا لحد مااجي
فريده.. ارحمني ونبي يااسر
أسر.. بضحكه.
الرحمه في السرير قله بالراجـ.ـل. بس فيه نعيم في السرير وجهنم في الأرض
فريده.. أنا والله مليش ذنب
أسر.. هاخد شور وارجعلك
. دخل أسر ياخد شور  ويستحلف لفريده
على صوت صرخه فريده
أسر... اخرسي
فريده.. أنا خايفه من الضلمه
التيار الكهربائي انقطع
أسر. يتقيد الشموع يام تجي هنا
فريده. لا عقيد الشموع انا
أسر.. بضحكه هي كذه كده ملهاش لازمه
بدأت تتحرك فريده بحرص فهي تخاف جدا من الضلمه ووصلت الشموع تقيدها وهي لبسه البيبي دول
قدات الشموع
ومحستش غير بيد تتلف حوالين واسطها وتجذبها لها بشـ.ـده
بدا أسر في وضع شفايفه على رقبه فريده ويشم شعرها
بس الوضع دا
مستمرش كتير لان التيار الكهربائي عاد بسرعه
بعدت فريده عن أسر مسرعه خايفه
ولفت وشها ليه
فهو كان عاري الصدر بـ.ـارز العضلات قمحي البشره
ولافف بشكير حوالين وسطه
اول مافريده شافته كده خافت اكتر
بدأت تتو.جـ.ـع للخلف حتى اتصـ.ـد.مت في الجدار وأسر قرب عليها خالص مبتسم
وضع يده على شعرها بهدوء وقال بهدوء متصنع
أيه رايك فيا انا ولا رامي
فريده. بعدm اهتمام لسواله
انت عايز مني ايه انت اجوزتني عند في رامي سبتي بقا
بس محستش غير بقلم نزل على وشها
فريده. بصرخه اه اه من الألم
أسر.. مسكها من دراعها بشـ.ـده وقال
تاني بتغلطي وتنطقي اسم راجـ.ـل تاني في اوضه نومي شكل لسانك هيوحشك
فريده.. بدmـ.ـو.ع كفايه بقا
أسر بعصبيه مـ.ـجـ.ـنو.نه اخرسي ياروح امك عايزه ايه تروح لحبيب القلب مش مكفايكي انا ولا ايه
انطقي انا ولا هو.
فريده بدmع وعدm رد
أسر.. السرير هو إلا هيقولك دلوقتي انا ولا هو
فريده. بصريخ والله مالمسني ولا جاي  جانبي خالص
أسر. وهو يحذفها على السرير هنشوف دلوقتي
وشـ.ـد رباط قماش من على السرير وقرب على الشمع وفضل يقرب الرباط من الشمع
الرباط امتزج بحراره  الشمع
كل دا وفريده مش عارفه هو بيعمل ايه ثم بدا أسر في طفي الشمع بايده وبصوابعه
وفريده هتمـ.ـو.ت من ااخـ.ـو.ف اكتر واكتر
قرب عليها ووضع يده في رقبتها والتهم شفايفها بعنف لدرجه انه حس بطعم  الدm في بوقه
وفريده دmـ.ـو.عها نازله علي خدها
كان بيبـ.ـو.سها بطريقه سـ.ـا.فله جدا
ثم وضع الرباط القماش على عينها حجب الروايه عنها خالص
فريده.. بدmـ.ـو.ع.. ارجوك يا أسر
أسر.. لا يسمع ولا يبالي فبدا بالتهامها وقرب من ودنها وقال
ايدك لو اتحركت هكـ.ـسرها فاهمه
فريده تهز دmاغها
وبدأ أسر في ممارسه رجلته عليها بعنف شـ.ـديد وهي تصرخ وتبكي لكن لا أحد يستجري ينقذها من يده
في شركه رامي
كان رامي عامل زي المـ.ـجـ.ـنو.ن بسبب فريده
وفضل يكـ.ـسر في المكتب ويشرب ويقول انا اولى بيها منه دي حبيبتي انا ازي ياخدها بكل سهوله كده
انا مش هسيبك يااسر لو وصلت لمـ.ـو.تك
على دخول احد من رجلته
رامي. بلهفه.. عملت ايه
الرجل.. عبدالله بيه محدش الحجز على طياره  الليله بتاعت أسر بيه   هو مـ.ـر.اته
رامي. . بعصبيه متقولش مـ.ـر.اته
الراجـ.ـل انا اسف ياباشا قصدي فريده هانم 
رامي...يعني مفيش سفر. امال الشغاله قالتلي هسافر  بليل ليه
كوثر الشغاله الا هناك ادها فلوس وقالها تخلي بالك من  فريده وتقوليلي كل إلا بيحصل
.... 
سكت شويه ثم قال انزل جهزالي الرجـ.ـاله بسلاحهم. عندنا مصلحه لما انت افوق واجهز 
وفعلا جهزت الرجـ.ـاله وقال
هستني هنا  جنب  الفيلا  بتاعت أسر يشوف ايه الابيحصل
....
أسر قام من فوق فريده وهي تبكي وتصرخ من الألم
أسر بضحكه... الصراحه كنت شاكك تكون سليمه بس ظني خاب وطلعتي سليمه
فريده سبني بقا امشي خدت الا انت عايزه سبني بقا
أسر. انا لسه شبعت منك قومي قدام ٢٠ دقايق اظبطي نفسك وتغير هدومك علشان هنمشي من هنا
فريده.. أنا مش عايز اروح معاك مكان
أسر.. خلاص مترحيش نكمل احتا كونا بنعمل ايه وهو يقرب عليها
فريده. لا خلاص حاضر
أسر.. أنا نازل تحت وسيبلك الحمام دا  وهاخد شور انا تحت اطلع الاقيك جاهزه علشان نمشي
ونزل فعلا أسر يكلم عبدالله خاله  فتره بسيطه
 سمع صوت عالي فوق
وهبد وخبط قفل مع خاله وطلع على فوق جري
فتح الباب لاقي فريده في حـ.ـضـ.ـن رامي 🙄🙄🙄
ورجـ.ـاله رامي في الاوضه ومحوطبنه بالسلاح
رامي شـ.ـد الزناد وقاله تتشاهد على روحك
وكل دا وفريده في حـ.ـضـ.ـنه قدام أسر
أسير طلع على فوق جري على صوت ضجه عاليه فوق
اول ما فتح  باب الاوضه لقا
فريده مـ.ـر.اته في حـ.ـضـ.ـن رامي
أسر وقلبك جابك تجي هنا وكمان تحـ.ـضـ.ـن مراتي وهو يضع يده على فريده
رامي.. وهنام معاها قدامك كمان
فريده وهي تنظر بوقاحه لرامي على كلامه
انت بتقول ايه بـ.ـارامي انت جاي تاخدني من هنا ولا
جاي تنام معايه قدامه
أسر رد عليها بقلم على وشها وقالها اصلك رخيصه مش فارقه معاه وهو ارخص منك وهو يضـ.ـر.به  لكمه في وجهه
 وقع رامي وشـ.ـد فريده من شعرها بشـ.ـده  
 قبل مايكمل
لقا مسدس في دmاغه رجـ.ـاله رامي كان معاه رجلين دا غير باقي الرجـ.ـاله الا محوطه المكان
رامي وهو يضع يده على بوقه آثار اللكمه
اهدي ياوحش انت اتعصبت من كلمه ماانا حقيقي هنام معاه قدامك دلوقتي
وهتشوف وكمان الرجـ.ـاله تتمتع وتعتبر دا واجب الضيافه منك انك تسيب مراتك ننام معاها
أسر.. بجنان انت كده بتعد في عداد عمرك عايز تدخل بيتي وتنام مع مراتي كمان قدامي يابجحتك ياخي
رامي.. لا وكمان هتتنازلي على صفقه بكره
أسر.. وهو يضحك بصوت عالي دا انت العشم واخدك اوي شكلك متعرفش انا هعمل فيك ايه
راميز.. ولا هتقدر تعمل  حاجه. أنا كلام وخلاص كنت عملت ايام كأنما مع خطيبتك زمان فاكر يااسر
طبعا الكلام؛ دا زاد جنان أسر
وانت جايب رجلتك تتحامي فيها طالما انت راجـ.ـل مجتش لوحدك ليه
رامي وصوت ضحكاته تعلي وتعلي
بقولك ياسر نتفق اتفاق جميل وهو يضع يده على شعر فريده
أسر. بجنان نزل ايدك من على مراتي بدل ماكـ.ـسرلك ايدك
رامي.. مش هتبقي ايد بس دا جـ.ـسمه كله هيبقى فوقها
أسر زق ايد الراجـ.ـل إلا حاطط المسدس عليه وراح ضارب رامي بالرجل في بطنه وشـ.ـد فريده في حـ.ـضـ.ـنه وقرب  لودنها وقاله
شوفتي مش هو دا الا انتي كنتي هتمـ.ـو.ت وتروحيلخ عايز يكشف جـ.ـسمك قدام الكل
ايوه انتي تستاهلي الحرق بس اسمك اتخط جمب اسمي يعني لآخر نقطه دm فيه هدافعك عنك
فريده.. خايفه بدmـ.ـو.ع
ولسه مكملتش كلامها وهي في حـ.ـضـ.ـن أسر. رصاصه تطلع من مسدس رامي في كتف أسر يقع ارضا وحاطط ايده على كتف
طبعا مسدس كاتم الصوت
فريده.. أسر أسر بصريخ بس رامي شـ.ـدها من شعرها بقوه وقالها رايحه فين ياعروسه خاليكي هنا
فريده نفتكر ايام زمان  فاكره لما صوت صريخك كان ببملي المكان
هو انتي مقولتيش لجوزك ان احنا كونا مقضينها خلف
وهو يضحك بصوت عالي جدا
أسر... هقــ,تــلك هقــ,تــلك يارامي مش هبلقوا فيك جثه يدفنوها
رامي.. مستني بس حقيقي كونا مقضينها كده
فريده بدmـ.ـو.ع.. كفايه يارامي انت طلعت حـ.ـيو.ان اوي
على صوت هبط الباب
احد رجـ.ـال رامي بيبلغه ان ام أسر وابوه اتخدروا واتربطوا
رامي  بمنتهى الوقاحه
سيب ابوه متهدر بس هاتلي امه نجيب لأسر اخ حـ.ـر.ام دا امه وهو يضغط على شفته السفلى
أسر.. وهو يحاول يقوم بس مش قادر من الطلقه وكمان رجـ.ـاله  رامي محوطينه
أسر.. هقــ,تــلك يارامي اهلي لا ياحـ.ـيو.ان
اهلي لا ياحـ.ـيو.ان لا
على دخول احد رجـ.ـاله شايلين الهام ام أسر
فريده بدmـ.ـو.ع.. لا يارامي ونبي بلاش طنط
رامي.. دوراي على نفسك ياعسل
شاور لاحد من رجلته
واحد نايم الهام على السرير وشق ملابسها
وبدأ في التهام شفايفها
ورامي مسك اول حرف لبس فريده وقال
نبدأ حفله الاغـ.ـتـ.ـsـ.ـاب
فريده بصريخ لا وهي نحاول تفلت منه
وقعت على الأرض شـ.ـدها من رجلها وفتح رجلها وووووووو
أسر مش عارف بعمل حاجه ياحـ.ـيو.ان هقــ,تــلك
شاور رجـ.ـاله وقالهم احذفوا  من البلكونه 
بس طبعا الا حصل هو
شـ.ـدها من رجلها جـ.ـا.مد اوي وقعت تحت منه وثبت ايدها الاتنين وربطها
وهي تصرخ وتصرخ
ولكن هو. بتلذذ بصربخها ويتمتع اكتر بشكلها وهي تترجه وتصرخ
قرب على شفايفها التهامها جـ.ـا.مد بشـ.ـده
وحط ايده علي بدايه حرف البلوزه وشـ.ـدها
وبص لرجـ.ـالته وقالها بقيتي ببلاش اهوا يعني
بقيتي للجميع
في الوقت دا بص رجلتله
أسر مكنش قادر بتحرك. َن الرصاصه ومن الضـ.ـر.ب
بس من كتر صريخ فريده ودmـ.ـو.عها
الحقني يااسر الحقني
قام أسر مره واحده بطاقه غريبه
بس لاسف قابله رامي بطلقه في صدره وكان وراها البلكونه
نطرته بره الاوضه وقع من البلكونه
في الجنينه
اول مافريده شافت كده جالها صدmه وصوتها مش راضي يطلع
حط رامي ايده في رقبتها وقالها
هاخدك. هناك هاخدك معايه علشان اتمتع بكل حته فيكي وهو ينظر لكل حته في جـ.ـسمها بشهوه
فريده فاقده النطق والحركه من إلا حصل
رامي وهو بخبط فريده بحرف المسدس فقدت الوعي
وبص لرجـ.ـالته قالهم خلصتوا
كان بيصورا وهي عريانه واغتص*بوها كمان
الرجـ.ـاله.. ايوه ياباشا كله تمام
رامي وهو بحكل فريده بين يده
قال. علقوها
الشخص..يعني نق*تله
رامي.. بدون رحمه بجوا يلاقوها  متعلقه من رقبتها في الوضع دا
.. امرك ياباشا
رامي..... والفيلا تتولع كلها لما تخلص 
.. امرك
وشال فريده ونزل بحطها في العربيه
بص على أسر من بعيد وهو مرمى في الجنيه  غرقان في دmه
وابتسم وحط فريده غي العربيه
وقال للسواق انا هسوق انا
ونادي على احد رجـ.ـاله
أمري يابيه
رامي.. عايز كرباج وشويه أدوات كده علشان الحفله الا هعملها علي جس*م مرات البيه هو ينظر لفريده بوحشبه
دي مسابقه اتمنى تختاروني فيها على الروايه
يمني محمد. ووعد مني هنزلكن احلى بـ.ـارت النهارده بس كسبوني 
............... 
اقتباس بسيط
البـ.ـارت الجديد.
انا نفسي اتفقلت من الروايات بسب قله التقدير وقله التفاعل
لو مفيش تفاعل حقيقي مش هكمل انا
والجديد شـ.ـديد
ياترى ايه الا هيحصل
وأسر عايش ولا مـ.ـا.ت
والفبلا الا هتولع
رامي خد فريده وحطها في عربيته فقده الوعي وطار بالعربيه بسرعه الصروخ
وصل الفيلا بتاعته
شالها بنظره شهوه فكانت بالبرنص وشعرها متساب
وطلع بيها اوضته فوق وحهازعاي السرير
خلع الجاكت بتاعته
وشعرها ودmاغها كانوا مدلدلين من السرير
قاعد على حرف السرير جمبه
وبدأ يتحسس على جـ.ـسمها
وعيونه تاكل جـ.ـسمها من كتر اللذه
فهو يتلذذ بعلامـ.ـا.ت الضـ.ـر.ب التي على جـ.ـسمها
تم وضع ركبته على الأرض وانحناء وقرب على ودنها وقال
انتي بتاعي بافريده محدش هيقدر ياخدك مني
ومش قادر يسيطر على نفسه عايز ينام معاها
على صوت تليفونه
رامي. ايه
واحد من رجـ.ـالته. ولعنا. في الفيلا ياباشا
رامي. تعالوا بسرعه
وقفل السكه
كان خد كوثر الشغاله معاه من فيلا أسر للفيلا بتاعته
نداه عليه بصوت عالي
كوثر كوثر
جات كوثر جري نعم ياباشا
رامي. وهو ينظر إلى فريده تفضلي قاعده جمب الهانم لنا تفوق وحاولي تغيرلها هدومها
كوثر. امرك ياباشا
رامي. اتا هخرج شويه واجي الاقيكَي غيرتلها هدومها
وخرج وسايها
كوثر.. وهي تنظر لفريده ياعيني عليكي وعلى حظك المهبب
في سرايا أسر
النار بقت تاكل في جميع أنحاء السرايا من الداخل
وأسر فاقد الوعي في الجنينه مضروب بالرصاص وفاقد الوعي
وسايح في دmه
على دخول خالو عبدالله ومعاه رجـ.ـالته في المكان
عبدالله جري على أسر بجنان. أسر أسر فوق يااسر
اتصلوا بالاسعاف بسرعه والمطافي.
سليون من هنا علشان النار لما اشوف الناس الا جوه
بعض رجلته شالت أسر ووالبعض للآخر دخل الفيلا مع عبدالله يشوفوا الا جوه
دخل عبدالله زي المـ.ـجـ.ـنو.ن هو من ناحيه والرجـ.ـاله التانيه من ناحيه
طلع على اوضه أسر يشوف فريده
بس اول مادخل انصدm ووقف مكانه
لقا الهام اخته متعلقه من. رقبتها
مخـ.ـنـ.ـوقه عريانه
عبدالله.. واقف مبرق من بعيد مصدوم مش عارف يعمل ايه
مش فاق من الدm فيو على صوت احد رجـ.ـالته بيقرب منه ويقوله ياباشا لقانا طلعت باشا بس حللته الصحيه مش كويسه
عبدالله... غوروا من هنا شوفوا بقيت الناس
علشان محدش يشوف اخته عريانه
قرب منها ومسك ف جلها. فضل يصـ.ـر.خ ويقول الهام الهام
وبدأت النار في التزايد
قطع الحبل ولف المَلايه على جثت آخته علشان يسترها.
وشالها ونزل تحت كانت جات الإسعافً
نار بتاكل في عبدالله بس مش قادر بتكلم
جات الإسعاف  اخدت أسر والهام وطلعت
وبعدها جات المطافي
عبدالله.. لاحد رجـ.ـاله..
اقفوا لما النار تطفي وتخليكم هنا مش تتحركوا
فريده فين..
احد الرجـ.ـال رضا .. ملهاش أثر
عبدالله.. دورت ا كويس بصوت عالي
رضا.. ياباشا البيت اتقلب من فوق لتحت مفيش حاجه ومفيش حد هنا حتى الشغالين مفيش حد
عبدالله... حلو كده اوي كده بانت اوي ياويلك مني ياويلك مني يارامي
خاليك مع الرجـ.ـاله هنا يارضا
وركب وراح وراهم المستشفى
#الإمبراطور القاسي
#بمني محمد
في فيلا رامي
كانت فريده بتحاول تفوق لسه
بتفتح شويه بشويه وحط ايده
علي دmاغها
اه اه بتعب وو.جـ.ـع بحاول تفرق وتركز او تفتكر حاجه
لانه من كتر التعب مش فاكره حاجه
كوثر.. حمد الله على السلامة يا فريده هانم
فريده.. اول َاشافت كوثر اطمنت فاكره نفسها في بيت أسر وان كل دا كان حلم
فريده. بدmـ.ـو.ع. أسر فين باكوثر
على دخول رامي
وانتي فايقه مش فاكره أسر
فريده.. بصريخ أسر فين ياكوثر
رامي. اطلع بره باكوثر
فريده.. وهي تمسك ايد كوثر
انطقي باكوثر فبن  أسر
يااسر يااسر بصريخ يملي المكان
كوثر. اهدي يابـ.ـنتي كده متعمليش في نفسك كده
رامي. بغضب قولتك بره
وهو يجذب فريده من دراعها بشـ.ـده في حـ.ـضـ.ـنها
فريده.. وهي تحاول تبعد عنه بدmـ.ـو.ع متسبنيش باكوثر قولي لأسر انا بحبه والله ونبي باكوثر.
كوثر.. وهي تخرج من الاوضه وتكلم بصوت وا.طـ.ـي محـ.ـز.ن. مش بأيدي والله يابـ.ـنتي غـ.ـصـ.ـب عني ربنا بتولاكي
رامي.. وهو يشـ.ـدها ليه بشـ.ـده
أيه الواد كان حلو كده مش عارفه تنسيه وهو يبدأ في لمس جـ.ـسمها
فريده. ابعد عني ياحـ.ـيو.ان انا عايزه أسر
رامي.. أسر مـ.ـا.ت خلاص اقري عليه الفاتحه
فريده. لا اا انا عايزه أسر
رامي.. أنا هنسيكي أسر  وكل حاجه بس اسمعي الكلام واخلعي
فريده.. ابعد عني انا بكرهك بكرهك
رامي بعصبيه. ماهو مش بمزاجك بافريده وهو بحذفها على السرير 
فريده.. وهي تحاول انا تثبت ملابسها
رامي وهو بخلع ملابسه بشـ.ـده
ثم يشـ.ـده ملابسها وهي تصرخ وتصرخ بقا شبهه عريانه قدامه
بدا في التهام جـ.ـسمها متل الكلاب كان ببمارس رجلته عليها بعنف وهي تصرخ وتتوسل وهو لا يبالي ولا يرحم
رامي. تعب من كتر صريخها باسم باسر غـ.ـصـ.ـب والدm كان هيطرشك من عروقه
قام من عليها
وقالها مش عجبك انا طاب انا تخليكي تتمنى تجي تحتي
شـ.ـدها من شعرها وهي لفه المَلايه عليها
ونزل الجنينه وحدفها لرجـ.ـالته وقالهم استمتعوا بيه. رجـ.ـالته مبرقه عينهم مش مصدقين الكلام.
فريده. بدmـ.ـو.ع.. أسر الحقني
رامي. بقولكم دي هديه مني ليكم اتمتعوا بيه بس قدامي هنا
وشـ.ـد كرسي وقعد
وهما بقا شـ.ـدوها وشـ.ـدوا الملابس من عليها وبدأ في أكلها واغـ.ـتـ.ـsـ.ـابها
ورامي يستمتع بما يحصل ويشاور لاحد رجـ.ـاله ويقوله
هاتلي  ااكرباج من جوا
انا اساسا شخص سادي بعشق العن*ف
والمتعه واللذه
قالها والشر والغضب مالين عينه
وهو ينظر لفريده ورجلته  تنهشم في جـ.ـسمها
هي لما فقدت  الأمل ان حد يساعدها
بدأت تصرخ وتقول خلاص يارامي
ارحمني.. ارحمني  ارحمني
رامي... مفيش رحمه بقا خاليهم يستمتعوا بيكي ويطعم جـ.ـسمك
فريده... ابوس رجلك يارامي ارحمني
رامي. بمنتهى السفاله
وهو بمد رجله ليها
تعالي بوسيها،
رجلته بعدت عنها ورامي كان قاعد على كرسي ومد ورجله بحذمته لفريده وقالها تعالي بوسيها
فريده.. حاضر بدmـ.ـو.ع وكـ.ـسره
كان بين رامي وفريده يجي متر
قالها تجيني على ايدك ورجلك  كـ.ـلـ.ـب*تي بقا
فريده بكـ.ـسره بدأت فعلا تروح على رجلها وأيده
وهو مادد جذمته ليها
رامي . لسانك الأول قبل شفايفك
بدأت فريده في لحس جذمته من الامام كي تنجي بنفسها لكن في نفس الحالتين دmار وذل
ثم أمره بخلع الجذمه ليه وبدأت في بوس رجله بطريقه مثيره وممتعه
رجلته كان َابفين مريلين على نفسهم من كتر الش*هوه الا في عينهم على  شكل فريده
رامي مبقاش متحمل جـ.ـسمه بقا نار وحرارته عاليه والعرق مالي وشه
النار بتاكل فيه
ومنظر فريده وهي تحت رجله ممتع له
خلع المرفته بتاعت البدله بتاعته وحطها في رقبة فريده
قام من على الكرسي فجأه وجذبها  منها وطلع على  فوق
وقفها قدامه وخلع*ها 
بقا ع*ريانه أمامه
وحدفها على السرير
وبدأ يمشي حرف الكرباج على جـ.ـسمها بلطف ومتعه
ثم بعد عنها وهي ع*ريانه
ورمى عليها الكرباج 
وخ*لع ملابسه وجلس على الكرسي  قدامها
وقالها
اعرضي نفسك عليا
اسفه على التأخير بس رجلي انكـ.ـسرت
رامي وهو يتلذذ وحدفها على السرير عاريه وبمشي على جـ.ـسمها الكراج بلذه ومتعه
ثم يرمي ااكرباج  عليها
وبجلس على كرسي امامها عاري. ويقول
اعرضي نفسك عليا وريني قدراتك
فريده.. بدmـ.ـو.ع معرفش معرفش
عايز تنام معايه انا قدامك اهوا بس معرفش والله
رامي.. هتعصب كده  والتعصب مش حلو علشانك
فريده.. معرفش يارامي ارحمني ونبي ارحمني
رامي.. شوفتي انا قلبي طيب أرى
بس الرحمه في السرير مش حلوه في حق الراجـ.ـل
وقام شـ.ـدها وعدلها ليه وانفض عليهم كان بيبرسها بطريقه سـ.ـا.فله جدا وغـ.ـبـ.ـيه
وبخربش في جـ.ـسمها ويترك آثار وعلامـ.ـا.ت
وهي تصرخ وتصرخ وهو يزيد في العقـ.ـا.ب
وبتلذذ بالصراخ والدmـ.ـو.ع
انقض عليه افترسها
زي التعب لما ياكل فريستها
مسبهاش غير اما خلاص 
فقدت الوعي والدm غرق السرير
قام بنظره انتصار انه خدها من أسر ومـ.ـو.ت أسر وأهلي كملن
ونفخ وقال كده الخرب خلصت وانا الكسبان
وانتي هنا لما اشبع منك وبعذين ادافنك
ودخل ياخد شور
وفريده فاقده الوعي على السرير.
خلص  الشور وخرج لبس هدومه ونداء على كوثر وقالها
شوفها مالها وفوقها وهاتلها اكل هنا
اول لما كوثر شافتها صرخت
وقالت دي غرقانه دm. دmها هيصفي كذه
رامي.. تتصرفي معاها
وخرج وسابها
#بمني محمد
فضلت كوثر تفوق فيها
بافريده بافريده وفريده فاقده الوعي  خالص  في دنيا غير الدنيا
حاولت تفوقها  وسندتها دخلتها الحمام  وحطتها في قلب البانيو
وفريده بقت بتخرف يااسر  ياسر انا عايزه أسر
كوثر. بدmـ.ـو.ع اهدي يابـ.ـنتي
فريده انا عايزه أسر ونبي
كوثر.. اهدي بس وهو هيجي دلوقتي
وفضلت تعدي فيها وتطبطب عليها ما هدت
في المستشفى
أسر كان نايم على سرير فاقد الوعي بقاله كام يوم في دنيا تانيه
كل لما يفتكر للا بيحصل يتنفض اكتر واكتر
وعبدالله جمبه
لما الدكتور جه لعبدالله وقاله الباقي لله
كان قصده على مرتضى ابو أسر
بعني ابوه وأمه مـ.ـا.توا ومـ.ـر.اته اتخـ.ـطـ.ـفت وهو بين الخيل والمـ.ـو.ت
بدا أسر يفوق ويحس بالا جمبه
َهو يقول فريده  فريده
ماما ياماما
ثم فجأه اتنفض وبدأ يفوق عبدالله طبعا جمبه
عبدالله. حمد الله على السلامة يا حبيبي
أسر وهو يحاول يقوم ويستجمع قوته
فريده.. وامي.
عبدالله. اهدي بس وهما بخير قوم انت بالسلامه
أسر.. أنا عايز امشي من هنا
عبدالله.. انت تعبان لسه
أسر... أنا عايز اخرج وهو يشـ.ـد السلوك الا على جـ.ـسمه تبع اجهزه المستشفى
عايز اخرج من هنا مراتي فين وأهلي
بجنان بطريقه خارج عن السيطره
عبدالله. استنى الدكتور جاي اهو
وشاور الممرضه تقف جمبه لحد لما يجيب الدكتور
أسر وهو ينطر للممرضه  بغضب.. عايز مسكن يسكلي الجـ.ـر.ح مش عايز احس بحاجه فاهمه
الممرضه. حاضر
أسر. اسمعي مش عايز مهدي للاعصاب عايز أقوى مساكن عندكم لالم
الممرضه. حاضر امرك
وفعلا بدأت تجيب مسكن  ليها لما لبس اي لبس موجود قدامه
جابت المسكن وخد منه
وخد الباقي معاها. سالها عن حاله امه وابوه قالتله تعيش انت الله يرحمهم
أسر..........
محسش بنفسها غير انه بيجري زي المـ.ـجـ.ـنو.ن على بيت رامي
دخل عنده الفيلا ومعاه سلاح بدون رجـ.ـالته وصحته نص ونص
عبدالله طبعا لما عرف انه خرج من المستشفى بالطريقه دي اتأكد انه راح هناك
خد الرجـ.ـاله وراحله على هناك
بس الكارثه بقا ان أسر كان واقف في الجنينه
فجأ لقا رامي ماسك فريده من شعرها على سطح الفيلا وببحدفها
طبعا أسر راح فيلا راني علشان ياخد فريده وياخد حقه من رامي   وبعد مادخل الفيلا
وهو في منتصف الحديقه
لاقي لبس لفريده محدوف فوق دmاغه.
جـ.ـسمه ارتعش فجأه وخاف لتكون هي  فريده  الا وقعت بقا عامل زي المـ.ـجـ.ـنو.ن
بدا يتلفت حواله من الخـ.ـو.ف والقلق
نظر الي الأعلى وجد رامي ماسك فريده وواقفه على حرف السطح
وبيقول..
 تطلع تأخذها وتمضي الصفقه والا ابعتها لك انا
اسر.. لا هقــ,تــلك انا طالع انا
وخد السلم في ثواني جري علشان فريده
اول ماطلع
كان عامل زي المـ.ـجـ.ـنو.ن
 وعينه جات في عين فريده بدا يزيد جنانه من كتر الضـ.ـر.ب الا على وجهها
بدا يمشي ناحيه فريده ورامي
أسر.. هقــ,تــلك يارامي
رامي. بضحكه بجد يعني جيلي وسط رجـ.ـالتي
وفي بيتي ومعايه مراتك وكل دا وانت الا هتقــ,تــلني انت 
أسر.. أنا مش هقــ,تــلك انا هشرب من دmك علشان ارتاح
رامي.. طاب اقولك حل احلى
طاب مانشرب قهوه على روح القمر دي
وهو يشاور على فريده
كل دا وهو حاطط ايده على بوق فريده
أسر.. فريده لا ابعد عنها
فريده بلهفه انتي كويسه وهو يقرب لها ومش هامه سلاح ولا رجـ.ـاله
رامي... اهي عندك اهي اشبع منها
وحذف فريده جات في حـ.ـضـ.ـن أسر
أسر.. فريده وهو يحـ.ـضـ.ـنها مالك يافريده
فريده..انت بخير قالولي انك مت انا استسلمت قولت هعيش امين بقا
أسر.. أنا كويس انتي
فريده.. امشي ايه الا جابك هنا
أسر. جاي علشانك ومش همشي  من غيرك لو فيها مـ.ـو.تى
رامي.. من غير مـ.ـو.ت كام امضي منك كده والدنيا هتبقي حلوه
أسر.. وهو بنظر للورق وينظر لفريده
خد فريده في حـ.ـضـ.ـنه جـ.ـا.مد وضغط عليها اوي
أسر.. قرب على ودنها.. وقالها متخافيش هتبقي كويسه
فريده امشي انت
أسر اسكتي متخافيش
أسر.. همشي واتنازل بس فريده تمشي من هنا قبال الامضاء
رامي. بضحكه عاليه وهو يقرب ياخد فريده من حـ.ـضـ.ـن أسر
لا مفيش الكلام دا ياما تمضي وتاخذها وتمشي
ياما تسبها وتمضي وتمـ.ـو.ت
أسر وهو ينظر له بغضب ابعد عنها كل دا وفريده ماسكه في أسر جـ.ـا.مد اوي
خايفه من رامي بعد الا عمله فيها
أسر.. موافق.. همضي بس فريده ترجع معايه
فاهم لو فيه حركه نداله هقــ,تــلك يارامي
رامي.. متقلقش امضي
هاتها من حـ.ـضـ.ـنك علشان تعرف تمضي
فريده برعشه
أسر.. ابعد ايدك عنها لاكـ.ـسرها
رامي حاب يستفذ أسر قاله ايدي هتمسرها علشان يشـ.ـدها
انا نمت مع مراتك
دا جنن أسرر
بس قبل أي رد فعل كان فيه ضـ.ـر.ب نار من الجنينه
رجـ.ـاله عبدالله اشتبكوا مع رجـ.ـاله رامي
لحظه بس ان رامي شاف كده امر الرجـ.ـاله الا معاها تنزل في الاشتباك
رامي استغل اللحظه دي وخد فريده ونزل جري
لقا كوثر في وشه
كوثر.. كويس انك بخير ياابني
أسر.. فريده تختفي دلوقتي
كوثر. هاتها مش تخاف ولا تقلق هنروح مكان محدش يعرفه
فريده.. مش تسبني انا خايفه
اسر........ مش تخافي انا هاخد حقنا منه واجي على طول
وحـ.ـضـ.ـن فريده ومشي وحسابها طلع تاني ل رامي
كوثر. تعالي يافريده معايه مش تخافي
وخدتها وراحت مكان في المخزن امان يعن
#الإمبراطور القاسي
#بمني محمد 
بس لما أسر طلع لر امي مش لاقيه
فضل يبص حواليه لاحظه بيجري في الجنينه هناك
نزل بجرب وراه جري
وطبعا عبدالله من الي باقي الرجـ.ـاله هو والناس الا معاه
رامي كان عنده تلاجه كبيره  في الجنينه معلق فبها خرفان مدبوحه وحاجات
دخل جوه
وأسر دخل وراه
والباب اتقفل عليهم الاتنين
وبدأت الحكايه
أسر.. اخيرا بقيت في أيدي هقــ,تــلك يارامي
رامي.. أنا قــ,تــلك على الحياء دت مراتك اغـ.ـتـ.ـsـ.ـبتها
حتي امك رجـ.ـالتي ظبطتها وكمان مـ.ـو.تها وحتى ابوك مت من القهر مين فين بقا قــ,تــل التاني بالحياة
انا معلم عليك يااسر وكمان علما على جـ.ـسم مراتك
طبعا أسر على آخره
ابتدا الاشتباك
أسر كان أثر التعب باين عليه
وطبعا رامي استغل كده وفضل يضـ.ـر.به مكان الجـ.ـر.ح لما اسر كان بدا يفقد الوعي
بس طبعا استجمع قوته ونزل ضـ.ـر.ب في رامي  على آخره مسبش حته فيه سليمه ثم رفعه  ودهب الشيخ الحديد في ظهرها او علقه في الشيخ الا الخرفان بتعلق فيه
والدm غرق المكان
وكمل ضـ.ـر.ب عليه
لما طلعت روحه ومـ.ـا.ت
🙄🙄🙄في داهيه عقبال كل الناس الا خـ.ـنـ.ـقاني
فصل يبص عليه من بعيد وبعض الجروح تنزف من أسر
على دخول خاله عبدالله عليه. لقاه
حاول يخرجه من التلاجه علشان درجه تحميدها عاليه جدا
وطلعوا فعلا
عبدالله. اهوا غار في داهيه وارتحني  منه
أسر.. فريده فين
عبدالله متخافش فريده في الغربيه
تعالي يلا انت كمان
أسر. الدنيا دي كله عايز اشوفها عبـ.ـاره عن فحم
عبدالله. اعتبره حصل بس يلا من هنا علشان مراتك 
وفعلا عبدالله قال لرجـ.ـالته والفيل كلها اتحرقت
وأسر راح الفيلا بتاعته
وشال فريده طالعشها فوق
وبدأ بحطها على السرير كانت هي مرهقه وتعبانه وباين عليها آثار التعب والضـ.ـر.ب
فريده. مسكت ايد أسر
وقالتله دلوقتي َفيش حاجه تخليني معاكراني اهوا مـ.ـا.ت َارتحنا منه طلقني بقا
اسر. لما تخفي
فريده هنخف لوحدي  متخفش ولا علشان عرفت ان هو لمسني بس والله غـ.ـصـ.ـب عني
أسر.. شوفت الكاميرات َعارف انه غـ.ـصـ.ـب عنك وكمان كوثر كانت هناك علشان تاخد بالها منك
فريده.. بدmـ.ـو.ع خلاس اقــ,تــلني علشان ترتاح
أسر.. هقــ,تــلك في حبي انا بحبك وهعوصك كل إلا فات
وطبع الدنيا أطبطت  عليهم
واير حب فريده وعاشوا سوا سوا في تبات ونبات وخلف ا صبيان وبنات
وخلصت كده الإمبراطور القاسي
تعليقات